Премини към съдържание

Проблем след смяна на ангренаж


KJ_Stamatini

Препоръчано мнение

Колеги появи ми се много странен проблем. Тези дни смених агренажния ремък и ролките там. Забелязах след което, че когато подам газ автомобила започва да вибрира някак неестествено. Тази вибрация я нямаше преди смяната. Каква може да е причината? До колкото разбрах при смяната - двигателят се откача от едната страна за да има механика достъп до агренажа. Дали после при монтажа нещо не се е случило с тампона?

Освен това забелязах след смяната, че когато сменям скоростите във възходящ ред при отпускането на педала на газта за части от секундата двигателя се изфорсира (като че ли съм закъснял да отпусна педала след като съм изключил от скорост). Ха сега де - това дали е следствие от смяната? Даайте акъл къде може да е причината, моля :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги появи ми се много странен проблем. Тези дни смених агренажния ремък и ролките там. Забелязах след което, че когато подам газ автомобила започва да вибрира някак неестествено. Тази вибрация я нямаше преди смяната. Каква може да е причината? До колкото разбрах при смяната - двигателят се откача от едната страна за да има механика достъп до агренажа. Дали после при монтажа нещо не се е случило с тампона?

Освен това забелязах след смяната, че когато сменям скоростите във възходящ ред при отпускането на педала на газта за части от секундата двигателя се изфорсира (като че ли съм закъснял да отпусна педала след като съм изключил от скорост). Ха сега де - това дали е следствие от смяната? Даайте акъл къде може да е причината, моля :icon_hmm:

Неправилно зацепен ремък на балансиращите валове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Неправилно зацепен ремък на балансиращите валове.

Това касае и двата проблема ли? и Какво е решението - отново отваряне и наместване на ремъците ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единия признак с тресенето е със сигурност ... неправилно зацепен ремък на балансиращия вал,скоро и аз го преживях същото , но това с газта .... трябва да се огледа всичко внимателно. При мен се наложи да карам от Варна до София така, много е неприятно :(((

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това касае и двата проблема ли? и Какво е решението - отново отваряне и наместване на ремъците ли?

 

По-скоро касае вибрациите. Една от най-често допусканите грешки е неправилното зацепване на балансиращите валове. Не трудно, но има тънкости и хората грешат. За форсирането ще трябва да дадеш повече подробности, защото на мен не ми стана съвсем ясно какъв е проблемът. При загряла или студена кола го прави или винаги? Колко се вдигат оборотите?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро касае вибрациите. Една от най-често допусканите грешки е неправилното зацепване на балансиращите валове. Не трудно, но има тънкости и хората грешат. За форсирането ще трябва да дадеш повече подробности, защото на мен не ми стана съвсем ясно какъв е проблемът. При загряла или студена кола го прави или винаги? Колко се вдигат оборотите?

За вибрациите разбрах - явно ще я карам на друг механик. А за форсирането и аз не мога явно добре да го обясня. Представи си, че си изключил от скорост, а продължаваш да натискаш газта. Разбира се не чак същото, но се усеща как на всяка смяна двигателя сякаш за малко работи на празен ход. Прави го и при студен и при топъл двигател.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За вибрациите разбрах - явно ще я карам на друг механик. А за форсирането и аз не мога явно добре да го обясня. Представи си, че си изключил от скорост, а продължаваш да натискаш газта. Разбира се не чак същото, но се усеща как на всяка смяна двигателя сякаш за малко работи на празен ход. Прави го и при студен и при топъл двигател.

 

За начало оправете запецването на ремъците и ако проблемът с форсирането остане, ще го умуваме тогава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За начало оправете запецването на ремъците и ако проблемът с форсирането остане, ще го умуваме тогава.

Така и ще направя. Благодаря за съветите! :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен два пъти я правиха тая операция с зацепването и беше същия проблема в началото!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И при мен два пъти я правиха тая операция с зацепването и беше същия проблема в началото!

Ами то и аз ги връщах младежите 2 пъти, ама ... накрая си ми я оправиха тук за 15 мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен това забелязах след смяната, че когато сменям скоростите във възходящ ред при отпускането на педала на газта за части от секундата двигателя се изфорсира (като че ли съм закъснял да отпусна педала след като съм изключил от скорост). Ха сега де - това дали е следствие от смяната? Даайте акъл къде може да е причината, моля :icon_hmm:

 

Поради някаква причина, дроселната клапа не следва точно крака ти и се забавя. Дали самата клапа се е задръстила със сажди и се движи трудно, дали е педала или датчика му - трябва диагностика. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поради някаква причина, дроселната клапа не следва точно крака ти и се забавя. Дали самата клапа се е задръстила със сажди и се движи трудно, дали е педала или датчика му - трябва диагностика. :)

Това ми се струва много логично. Ще взема наистина да я прекарам на компютър пущината.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това ми се струва много логично. Ще взема наистина да я прекарам на компютър пущината.

Ама ти не си ли си почистил дросела от нагара? Тогава бъди сигурен, че ще имаш поне един пръст налепи по вътрешните стени да дроселовата клапа. Виж обаче професионалист намери за тая процедура.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За вибрациите разбрах - явно ще я карам на друг механик. А за форсирането и аз не мога явно добре да го обясня. Представи си, че си изключил от скорост, а продължаваш да натискаш газта. Разбира се не чак същото, но се усеща как на всяка смяна двигателя сякаш за малко работи на празен ход. Прави го и при студен и при топъл двигател.

Ако сте откачали акумулатора ,дори и за малко , то после се прави адаптация на дросела...........има си процедура ,която е описана от Милен_З във форума.................ако сте откачали куплунга на самия дросел,операцията е същата ,трябва да се адаптира дросела. Скоро разбрах че имало проблем с ТПС-ите на дросела както и на педала за газта - това е за коли като твоята.........дали е така ,не знам , не съм срещал ............не е лошо да се почисти този дросел ,но не на място ,а когато е свален........ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламен е прав, ако сте откачали акумулатора, трябва да покараш 10-20 км и ще се оправи сама. При откачането на акумулатора, ЕКУ-то се ресетва и му трябва малко време, за да си опознае всички датчици и да се самонастрои по тях.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези вибрации са от балансиращите валове....Само че най-вероятно от предния балансиращ вал, които се движи от големия ремък.....Което пък от своя страна ме навежда на друга мисъл, явно хората които са ти го сменяли са нямали на идея как се прави. Което пък от своя страна ме навежда на мисълта дали знаят за какво е автоматичния обтегач и дали ще го направят както трябва. Така че или им разпечатай всико от сервизното ръководство и го занеси, или ги гледай внимателно в ръцете какво правят, и по специално дали свалят "една част" с два болта която се свива на менгеме, че има голяма вероятност следващата тема да ти е прескочил или скъсан ремък.......

А относно другия проблем с оборотите ако си подкарал колата по спортно........тогава трябва да е така. Оборотите се държат точно така. Ако не може да се получи и от ремъка и от откачане на акумулатора. Макар че на мен не ми е ясно защо тези маистори като сменят ремъци откачат акумулатора :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Макар че на мен не ми е ясно защо тези маистори като сменят ремъци откачат акумулатора :icon_hmm:

Това е другия въпрос..........и по внимателно с менгемето,че съм виждал как ги прецакват тез обтегачи.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единия признак с тресенето е със сигурност ... неправилно зацепен ремък на балансиращия вал,скоро и аз го преживях същото ,

До колкото си спомням, тогава като ми се обади по телефона и ти беше във Варна... :icon_hmm:

Да не би да сте ходили със Стамен, в един и същи сервиз ?

Трябва да споделите и двамата къде сте били, за да не изгорят и други колеги...

А към Стамен: послушай какво ти каза Милен и ако не намериш човек във Варна, който да ти направи зацепването както трябва, пали Галанта и полека-лека към Пловдив, като избягваш оборотите на които се получават вибрациите...

И колкото по на време оправиш проблема, толкова по добре...

Освен че има риск за ремъка ако караш така, може също да ти се прецака и маслената помпа, защото балансиращият вал лагерува само на един лагер в блока, а другият му край е в маслената помпа...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Добре де, защо след, като има цял фен клуб на лице и дузина майстори, които познавате тук и куп предупреждения от наша страна в почти всяка тема за ангренаж и специфичното зацепване на Мицубиши двигателите, продължавате да ходите при измислени майсторчета, които се упражняват върху колите ви! Това просто не мога да си го обясня?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо след, като има цял фен клуб на лице и дузина майстори, които познавате тук и куп предупреждения от наша страна в почти всяка тема за ангренаж и специфичното зацепване на Мицубиши двигателите, продължавате да ходите при измислени майсторчета, които се упражняват върху колите ви! Това просто не мога да си го обясня?!

 

Ами защото за Варна така и така не се намери майстор, а не всеки има време и средства за ходене до София и Пловдив. Ако се разровите из форума, ще откриете много въпроси за препоръка на майстор за Варна - и отговори няма.

Аз ходя в един сервиз във двора на бившето Автостопанство 2. Човека се казва Русан. Подготвя ЕVO-тата за състезания.

 

 

http://maps.google.com/maps?f=q&source...mp;t=h&z=17

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, защо след, като има цял фен клуб на лице и дузина майстори, които познавате тук и куп предупреждения от наша страна в почти всяка тема за ангренаж и специфичното зацепване на Мицубиши двигателите, продължавате да ходите при измислени майсторчета, които се упражняват върху колите ви! Това просто не мога да си го обясня?!

Ами при мен така се случи, и всичко стана в движение по никое време, така, че нямаше как, историята е дълга ...и сега доуправяме разни последици от майсторите ... , но трябваше някой да спасява положението .А моите майстори бяха в Аспарухово, но те като цяло правят предимно бусове, камиончета и леки коли но печки и само мерцедеси Мерцедеси , намерих кой да им обесни, защото аз ощекато запалих колата им казах кво е , но и със обесненията ...пак нищо.

Редактирано от ipj
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги появи ми се много странен проблем. Тези дни смених агренажния ремък и ролките там. Забелязах след което, че когато подам газ автомобила започва да вибрира някак неестествено. Тази вибрация я нямаше преди смяната. Каква може да е причината? До колкото разбрах при смяната - двигателят се откача от едната страна за да има механика достъп до агренажа. Дали после при монтажа нещо не се е случило с тампона?

Освен това забелязах след смяната, че когато сменям скоростите във възходящ ред при отпускането на педала на газта за части от секундата двигателя се изфорсира (като че ли съм закъснял да отпусна педала след като съм изключил от скорост). Ха сега де - това дали е следствие от смяната? Даайте акъл къде може да е причината, моля :icon_hmm:

 

 

Трябваше да отидеш май в сервиза който ти казах, но и сега не е късно. Пратил съм няколко колеги там, на един от тях му беше прескочил ремъка май със 7 зъба, мисля че ще ти свърши работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези вибрации може да са много опасни за двигателя. Мой приятел с Галант 2.4ГДИ, прави основен ремонт след като си кара колата така в продължение на около месец. Основен или биелен лагер му беше задрал. Не е сигурно, че проблема е настъпил точно от лошото зацепване на балансиращия ремък, но майтора му казва, че няма какво друго да е.

Съвета ми е при първа възможност да оправиш зацепването на ремъците.

Редактирано от bluffer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Ами защото за Варна така и така не се намери майстор, а не всеки има време и средства за ходене до София и Пловдив. Ако се разровите из форума, ще откриете много въпроси за препоръка на майстор за Варна - и отговори няма.

Аз ходя в един сервиз във двора на бившето Автостопанство 2. Човека се казва Русан. Подготвя ЕVO-тата за състезания.

 

 

http://maps.google.com/maps?f=q&source...mp;t=h&z=17

 

А той прави ли обикновени Мицубиши-та? И ако да, какви са отзивите за него?

Иначе сега трябва с лошо зацепен ремък да пътува до Пловдив или София. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес закарах бордолета при Красимир - механика който Xen препоръча тука във форума. Само споменаването на въпросното вибриране получи директна констатация - неправилно зацепен ремък на балансиращите валове (не че и за секунда съм се съмнявал в постовете по-горе). Уговорихме се в сряда да я направим колицата. Вижда ми се начетено по въпроса момчето. Спомена че е добре да сменим и водната помпа - та и това ще направим. Освен това ще е закачим на компютърна диагностика да си покаже какво друго не е наред. Стискам палци да се получат нещата. И още веднъж благодаря за съветите ви. :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...