Dell Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Колеги имам нужда от малко помощ. От известно време при натискане на спирачката при 120-130 км/ч започва едно тресене, което ако задържа педала леко натиснат продължава до намаляване скоростта на колата, или поне до 50-60. При спиране от 60-70 км/ч подобно нещо няма. Дотук добре, дискове, само, че дисковете са сменяни с нови а нещото си остана. Преди няколко дена направи следното: при спиране по нанадолнище и по-интензивно спиране въпреки тресенето, след като спрях, то си остана дори и при малките скорости, а след около минута, сякаш колкото да изстинат дисковете изчезна. Някакви идеи ???? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 (редакция) ABS имаш ли? Да не е там мръднало нещо?Преди карах един опел комбо и той тресеше ама яко, като натисна спирачките, а иначе не трепваше. Оказа се скъсана стабилизираща щанга (беше изгнила ) Завариха я, и се оправи колата... Просто споменавам, че се сетих за него хлопел Редактирано 28 август 2009 от Emil Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 август 2009 Сподели Публикувано 28 август 2009 Колеги имам нужда от малко помощ. От известно време при натискане на спирачката при 120-130 км/ч започва едно тресене, което ако задържа педала леко натиснат продължава до намаляване скоростта на колата, или поне до 50-60. При спиране от 60-70 км/ч подобно нещо няма. Дотук добре, дискове, само, че дисковете са сменяни с нови а нещото си остана. Преди няколко дена направи следното: при спиране по нанадолнище и по-интензивно спиране въпреки тресенето, след като спрях, то си остана дори и при малките скорости, а след около минута, сякаш колкото да изстинат дисковете изчезна. Някакви идеи ????Провери си предното окачване............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Провери си предното окачване.............Здравей DJ TymbiМожеш ли да бъдеш по-точен, къде да се насочим, защото като отидеш на "майстор" и като ти на изкара едни проблеми (повечето псевдо но...) то ти идва да си хвърлиш колата и да си търсиш друга Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Болтове, кормилни накрайници, биалетки, тампони.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 Бих те посъветвал да "пуснеш часовник" по дисковете. Това е прецизен микрометър, който се ползва в металообработването за да ти покаже дали нямаш биене. Ако е шарнир, ще ти лопа и при други обстоятелства. Най-важното е да имаш един-единствен доверен майстор-механик (тоци и електроника са по дефолт под тепетата) и като ти каже - това е! Колкото до приемливите показания на "часовника" не знам със сигурност, но няма как да са над 0.2мм Каквото и да е, тресе ли ти ще ти разбие шарнирите за нула време! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivomt Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 (редакция) Бих те посъветвал да "пуснеш часовник" по дисковете. ...ЗдравейМоже ли криви дискови спирачки да тресат предницата при натискането им Смених феродото и майстора ги гледа дисковете (на "око" разбира се) Редактирано 30 август 2009 от ivomt Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 30 август 2009 Сподели Публикувано 30 август 2009 ЗдравейМоже ли криви дискови спирачки да тресат предницата при натискането им Смених феродото и майстора ги гледа дисковете (на "око" разбира се)Toчно от това тресе-криви дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 31 август 2009 Сподели Публикувано 31 август 2009 Дотук добре, дискове, само, че дисковете са сменяни с нови а нещото си остана.До колкото разбирам, тресенето го е имало и с предишните дискове...Провери си самите главини, да не са криви те, или лагерът ако е сменян, на е набит на криво...Виж си също и водачите дали са раздвижени и спирачният апарат да не е блокирал... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 31 август 2009 Автор Сподели Публикувано 31 август 2009 (редакция) Не, емо, и аз го милсих, но ми се струва, че определено не е ABS-a.. До колкото разбирам, тресенето го е имало и с предишните дискове...Провери си самите главини, да не са криви те, или лагерът ако е сменян, на е набит на криво...Виж си също и водачите дали са раздвижени и спирачният апарат да не е блокирал... В интерес на истината единият беше блокирал преди време, но уж го бях оправил, ама сега като не помня имало ли е и преди нещо такова или не. Ще им обърна внимание, благодаря. Както и на всички споделили мнение.... А за доверения майстор-механик....от година и кусур карам колицата и още го търся... Редактирано 31 август 2009 от Dell Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 И да кажеш какво и е било на колицата, че и моята има подобни симптоми и съм хвърлил око на дисковете за сега. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodar Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 Отгворът на въпросът ти се крие в износени спирачни апарати! Имаш вероятно голям луфт едни водачи ли как да ги нарека незнам. Там където има 2 гумени маншончета, където се завиват болтовете държащи външнита част на спирачния апарат.Щом ти е блокирал апарата то вероятно е било точно там, и моите са така и оправия освен нови апарати май няма.И аз дълго време се чудех от какво тресе но вече съм почти сигурен че е от там, кофти но факт.Надявам се си ме разбрал за кой точно механизъм говоря, съжелявам но не знам как точно се казва Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 1 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2009 Хм...виж за това не се бях сетил, ще проверя веднага при първа възможност. Благодаря.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jagar Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 Имаш вероятно голям луфт едни водачи ли как да ги нарека незнам. Там където има 2 гумени маншончета, където се завиват болтовете държащи външнита част на спирачния апарат.ами няма много работи там около апаратите или аз поне не виждам :icon_blush: detali Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dell Публикувано 1 септември 2009 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2009 Точно това чудо едното 51054 беше заяло... И аз се чудя откъде там, но има резон.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodar Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 Ами да точно по схемата. Имам в предвид горната картинка в дясно. Там са водачите (от ляво на маншончетата "А" ), които влизат в легла в неподвижната част на спирачния апарат (от дясно на "А" )Та тези два детайла би трябвало да си пасват почти без луфт, но за съжаление с времето се износват и то доста.Това предизвиква вибриране на външната накладка при спиране, което се усеща точно като кривина на диск! Ако някой даде идея как да се оправи този луфт ще е чудесно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sodar Публикувано 1 септември 2009 Сподели Публикувано 1 септември 2009 Ами да щом там ти е блокирало, значи проблемът ти е същият като моя.Най лесно ще утановиш дали има луфт, като изкараш и почистиш водачите и ги върнеш на мястото им.Тогава сравни луфтовете между двата, а ако можеш и между четирите водача и ще установиш, че има разлика ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivander Публикувано 20 септември 2009 Сподели Публикувано 20 септември 2009 Здравейте колеги,аз имах същия проблем с тресенето,и се установи че е от криви дискове.Преди няколко дни ми шлайфаха дисковете,и проблема е отстранен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.