Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

ivomt

Потребител
  • От него общо

    34
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ямбол

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

ivomt's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. ivomt

    Жило за капака

    Здравей Колега Колко дълго се оказа жилото за капака? Това от Лада свърши ли ти работа? Мерси за отговора
  2. ivomt

    ОБД2 Кабел за грешки

    Здравей Milenjs Благодаря за отговора. Бях на път да го поръчам (и щях да се разочаровам) Само още един въпрос Какъв трябва да бъде кабела за диагностика, като спецификация или параметри за моята кола? Благодаря
  3. Здравейте Имам Каризма 1,6 4Г92, 90к, 1998г. въпроса ми е дали този кабел за диагностика ще ми свърши работа за прочитане и евентуално за изтриване на грешки ако има http://prodavalnik.com/kabel-za-diagnostika-elm-327-v1-5-i23935561 Пише че поддържа всичко, но все пак нека да попитам хора, който са се сблъквали с такива техники и имат опит Мерси
  4. ivomt

    Тихи обороти

    Здравей Milenjs Изключих МАФ-а - единственто което стана е че ми светна лампата на Check enginе-а иначе не се подобри работата на двигателя Забелязах че и при високи обороти на бенз прекъсва. Получава се едно придръпване за част от секундата на около 2-3 секунди. Ако някоя дюза е запушена или не работи дали може да е от това. Каква прибавка да сложа за отпушване на дюзи, че в моя град се съмнявам да има ултразвук за тая работа.
  5. ivomt

    Тихи обороти

    Днес ми изчезнаха и тихите обороти на газ. Няма такава "къръщина". За сметка на това малко ми се подобриха оборотите на бенз ама още прескачат. Ако налея присадка за чистене на дюзи ще се оправят ли или само ще задръстя бенз филтъра. Има ли възможност ако една от дюзите не работи от това да играят оборотите, или от това често споменавано стъпково моторче за оборотите може да се крие проблема
  6. ivomt

    Тихи обороти

    Здравейте Колеги Карам Каризма 1,6 '98 с конвенционално газово (слагано е в БГ допълнително) Имам следния проблем. От ден-два тихите ми обороти са нестабилни, но само на бензин. Като я запаля студена и оборотите "играят" от 500 до 1500 обр., разбира се така е и като е топла. Като обърна на газ и оборотите се оправят отиват към 1000 обр. и малко, по малко спадат, но са абсолютно постоянни. И на газ и на бенз като настъпя педала и си върви нормално колата, но на бенз като отнема газта от педала и колата започва "да прихълцва". Преди два дни ми кихна газовото но не беше нещо сериозно (в смисъл и преди е гърмяло и беше УАУУУУ). Няма индикация на таблото нещо да е пострадало като МАФ или Ламбда, но все пак реших да попитам дали някой е имал следния проблем и дали го е оправял или поне да ме насочите към причината. Прочетох целия форум (аз и редовно го следя), но в него за този проблем решение не открих Само да попитам имали възможност тези проблеми да идват от свещите или от някоя неработеща добре дюза и дали да пробвам с присадки. Проверих всички маркучи - здрави и на мястото си. Рестартирах компа. Следвах процедурите по настройка на компа но уви не се оправя
  7. ivomt

    Климатроник на Каризма

    Valboss, ако има полуголи мадами на задната седалка за какво каране и за какво заспиване говориш, то може и парно да не ти "требва"
  8. ivomt

    Климатроник на Каризма

    Никога не бих се сетил че тази "врътка" ще е за вкарване на въздух от вън. Винаги ако ми е трябвал свеж въздух си отварям прозореца и готово. А аз си разглобих парното да търся дефект, че зимата темп-а на 32оС , загряла кола, а духа едно хладно такова. Ама не се сетих да вида от другите изводи за парното какво духа. Научихме нещо важно, винаги питай и тогава се впускай и .... как изглежда отоплителната система на колата
  9. ivomt

    Климатроник на Каризма

    Ти сириозен ли си??? :huh: по дяволите :bang: А аз си мислех зимата че парното се е прецакало и затова духа хладно ..... Какво е предназначението на това "чудо" ? Не може ли просто "тоя" дето ще върти "тая ръчка" не вземе да намали темп-а на климатроника и то ще влезе по-хладен въздух
  10. ivomt

    Климатроник на Каризма

    Здравейте Колеги Да не отварям друга тема искам да питам за какво служи този регулатор на климатроника http://microamp.snimka.bg/automobiles/car.521374.19840364 Carisma 98 1,6 90hp FULL A/C Интересното е че от другата страна има за затваряне на клапата, а тази "ръчка" е свързана с жило отиващо в разпределителя на въздуха
  11. ivomt

    Проблем с "газ"-та

    Здравейте колеги До сега колата ми не е капризничела на бензин, пали от първия път (всеки път)! А за "газ"-та вече е решено от отговорите които получих - "ще се слага". Не знам при Вас как само "души" бензина, при мен се получава "вдлъбване" в резервоара от д’ръпане на бенз. Изчислих последно, че градско 12-14л на сто, че може и повече. В тези дупки по пътищата ако някой ми каже че кара икономично, че го призная. Чи то първа - втора - спирачки, това дърпа яката бенз и удря у "джобчето". Ако ми гори 15-16 дори 18 л газ - че АЗ съм на далавера. А за такива икономии не ми трябва ГИ мога да мина и с конвенционална
  12. ivomt

    Проблем с "газ"-та

    Благодаря на колегата Didov Но ако може повече инфо ще съм благодарен. Ако едно нещо знаеш за какво служи ще прецениш: дали ти трябва (горе долу както разбрах от колегата Веско). Какво е: "гумен пръстен на самата плочка","симулатор за ланда сондата" и "емулатори за дюзите"? Все пак да знам какво да казвам на "газаджиите" и какво да гледам като си я вземам.
  13. Здравейте Отварям тази тема, защото като напиша думата "газ" в търсачката и ... нищо, няма резултати. Това което ме интересува е: има ли проблем да сложа конвенционално АГУ на Каризма 1,6 MPI '98. Все съм чувал какви ли не неща и въпроса ми е има ли проблем или трябва да бъде ГИ? Има ли проблеми в двигателя и клапаните, кихалката, свещи и кабели трябва ли да се сменят по често от обичайното? Такива неща които са неизвестни за мен Благодаря!
  14. ivomt

    Запотяване на стъклата

    Здравей Sisa Изглежда темата доста се е изместила от твоя въпрос..."OFF TOPIC" Ще ти кажа как е при мен. Aз съм със "auto klima" и изглежда е изгоряло едно стъпково моторче, което определя къде да "духа" въздушният поток. При мен не "духа" на предния прозорец и след по-малко и от минута като се кача предното стъкло е мъгла. Но въпреки това си отоплява купето и като покарам "с перде на очите" предното стъкло се избистря. Ще те посъветвам да провериш там... като включиш "климата" на режим затопляне на предното стъкло (съжалявам че не мога да кача снимка ама имам ограничение за качване на файлове), но представлява един обърнат трапец и едни вълнообразни стрелки излизат от него, в този режим трябва да "духа" само на предното стъкло (и както съм виждал на други коли издухва влагата от предното стъкло за минута). Има едни решетки до предното стъкло и като си сложиш пръстите там и като усилиш "климата" до max там трябва да "дума" яката. Ако "НЕ" имаш проблем с това моторче...
  15. ivomt

    Громет - подмяна

    Здравейте Проверявал съм ръководството на Каризмата и нищо, кви' ли не подробности (дори как да се смени перата на чистачките) но за громет нищо Попадна ми и ръководството за Спайс стар може да е по различна в "задницата" от Каризма, но трябва да има громет. За жалост и там няма инфо
×
×
  • Създаване...