Премини към съдържание

Вече съм с ГИ Фобос!


Препоръчано мнение

Зрдавейте колеги!

Да се похваля. От няколко седмици съм с газова инжекционна система Фобос. Монтирана е в техния сервиз в София. За сега съм доволен :) . Смесен разход с климатик - 10.5 ; извънградско, натоварена (на икономичния режим) с климатик - малко под 8. Не се усеща загуба на мощност (в нормален режим). Уредбата + мобилно зарядно устройство в капачката на резервоара + прегледа = 1160 лв. След няколко дена ще кача и снимки. :mitsu-smiley: :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е как ги достигате тези стойности. При мен извънградско с 4-ма души, клима, 100-120км/ч ми харчи 9,5-10л/газ; а градско е заковано на 12л/газ. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от настройките, явно! Моята е настроена на възможно най-неикономичен режим на каране (какъвто всъщност е моя начин на каране) за двг. до 150 к.с. и спортен режим, пък харчи до 120-130 км/ч 10/100. Мога да я пренастроя, ама неми се иска да скопявам колицата..... Така ми е добре, с 8 лв минавам 100 км, какво повече да искам от живота?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от настройките, явно! Моята е настроена на възможно най-неикономичен режим на каране (какъвто всъщност е моя начин на каране) за двг. до 150 к.с. и спортен режим, пък харчи до 120-130 км/ч 10/100. Мога да я пренастроя, ама неми се иска да скопявам колицата..... Така ми е добре, с 8 лв минавам 100 км, какво повече да искам от живота?

Моята газова уредба "Фобос" има панел-бутон с копче и светодиоди, монтиран в купето на Каризмата ми. Предполагам, че всички коли с такъв ГИ имат този панел. Когато копчето за ръчно преминаване от газ към бензин се задържи 10-тина секунди, когато колата работи на газ, се преминава през различните режими - "икономичен", "нормален" или "спортен". Индикацията за успешно преминаване е издаван едно, дву или трикратен звуков сигнал. Преценил съм, че в софийските задръствания няма смисъл колата ми да е настроена на неикономичен режим.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, точно тези режими имах в предвид в първия пост. А разхода извънградско е при скорост 90-100 км и икономичен режим. Ето и малко снимки:

http://img200.imageshack.us/img200/8375/p1020449d.jpg

http://img200.imageshack.us/img200/1584/p1020452d.jpg

http://img231.imageshack.us/img231/9861/p1020453.jpg

http://img198.imageshack.us/img198/1756/p1020454v.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/219/p1020455l.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/9824/p1020456.jpg

http://img200.imageshack.us/img200/5726/p1020462y.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм с Фобос сложен в София.Имам и същото зарядно,но имам проблем на някои бензиностанции не става,изхвърля газ.Например ОМВ цариградско шосе в посока центъра.Имало някаква разлика в пистолетите.При теб как е ?Чуда се дали да не го рекламирам на Фобос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, моята не може да прави такива неща, тя си е настроена на една настройка и туй то.... Вие сте по-добре, щом можете да си променяте настройките, браво на Фобос! Аз и затова ги накарах да я оставят на неикономичния режим, защото 5 пъти ще ми дотрябва мощност - и ще се ядосвам.... А ако реши човек да си кара икономично - ще го направи..... Вашите газови са по-добри!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има и вариант без преходник, на мен така ми го направиха /на друго място/ и няма проблем. Малко трябваше да се изреже капачката за бензина, но не пречи.

http://picasaweb.google.bg/bojidar.alexand...720726559981986

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ме разбра колега,зарядното ми е същото ,просто като заглавят пистолета не уплътнява и почва да хвърля газ.Това става само на няколко бензиностанции в София и то например на едната колонка става ,а на другата не.Та се чудя дали не съм улучил просто кофти зарядно.Лошото е ,че като бях в Солун например се молих да пасне,че там са само 2 станции и лошо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обърках се горе от снимките, а те са на пусналия темата... Затова е добре новите въпроси - в нови теми.

 

Смени го, вероятно е дефектно нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или са им дефектни пистолетите, което за мен е по-вероятно! Щом само 5 пистолета в Сф дават този проблем - може и да е от тях - ходи другаде и си свиркай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе аз си свиркам ,ама не се знае в някоя дълбока провинция с една колонка или някъде в гъция например(там са много малко)дали няма да остана с пръст в устата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и при мен се случи 2 пъти, да не могат да ми заредят. Според мен може да е защото като пробвах да заредя беше почти пълна бутилката (около 70-80 км бях минал) и може да се е поразширила газта и поплавака да е затворил входната клапа. Или другата причина да е в самите бензиностанций. Забелязах, че на тея 2 места при самото слагане на накраиника пускаха гаста (при щракването, от спусака на накраиника), а по принцип май трябва да го сложат и после от колонката да пуснат притока на газ. Първия път, човека кадето зареждаше много усърдно се мъчи да зареди газ :) . Изхаби около 3 литра и нещо. Резултата беше, че цялата му ръка измръзна и почна да псува яко "тея турски боклуци... нямат никво уплатнение.. как да сипя сааа @#@@$%@&* " :)

Редактирано от Aragami
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... пистолета не уплътнява и почва да хвърля газ.Това става само на няколко бензиностанции в София и то например на едната колонка става ,а на другата не....

Изрязваш от вътрешна гума един гръг с дупка 1 см в центъра, който поставяш в чашката за зареждане. Може да си стои там постоянно или да я слагаш само при проблем. Обяснение: някои чашки са по-дълбоки, а на някои пистолети гуменото уплътнение е износено. Колонката усеща, че отнякъде издиша и не пуска газ. Понякога трябва пистолета да се стиска постоянно за да се пълни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Данчо, моята не може да прави такива неща, тя си е настроена на една настройка и туй то.... Вие сте по-добре, щом можете да си променяте настройките, браво на Фобос! Аз и затова ги накарах да я оставят на неикономичния режим, защото 5 пъти ще ми дотрябва мощност - и ще се ядосвам.... А ако реши човек да си кара икономично - ще го направи..... Вашите газови са по-добри!

Роско, софтуера на всички модели ГИ "Фобос" има тази опция за ръчно настройване на тези три режима на вървене, доколкото съм запознат. Сигурен ли си, че в купето нямаш монтиран този панел с превключвател? Как преминаваш на бензин, ако примерно ти свърши газта?

Редактирано от Dancho
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееееее, две години ще стане как я карам, 70к и навъртях, чак пък да не го забележа....

Нямам. Газта се включва автоматично, когато колата стигне 40С. И когато налягането на газта падне - се включва бензина. Иначе за принудително променяне имам едно мъничко копченце с диодче. Газовата ми е българска, но не съм сигурен дали е Фобос. Нямам никакви драми с нея (с изключение на едно скъсано кабелче на дюзата и работа на 3 цилиндъра 2 дни по тази причина). Трябва да проверя документацията на коя фирма е сглобката. Но определено вашето е по-добрият вариант.

Колеги, моля ви да споделите разликата във вървене, мощност и разход при различните настройки на газта! Ще ми е много интересно да разбера, а и за другите ще е полезно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ееееее, две години ще стане как я карам, 70к и навъртях, чак пък да не го забележа....

Нямам. Газта се включва автоматично, когато колата стигне 40С. И когато налягането на газта падне - се включва бензина. Иначе за принудително променяне имам едно мъничко копченце с диодче. Газовата ми е българска, но не съм сигурен дали е Фобос. Нямам никакви драми с нея (с изключение на едно скъсано кабелче на дюзата и работа на 3 цилиндъра 2 дни по тази причина). Трябва да проверя документацията на коя фирма е сглобката. Но определено вашето е по-добрият вариант.

Колеги, моля ви да споделите разликата във вървене, мощност и разход при различните настройки на газта! Ще ми е много интересно да разбера, а и за другите ще е полезно!

Роско, от досегашните ти мнения бях останал с впечатление, че си сигурен за марката на монтирания на колата ти ГИ и затова изразих учудването си, че нямаш тази "шукарийка".

На "икономичен" режим каризмата ми има съпоставима динамика с тази на бензин, може би с една идея е по-мощна на газ. Когато съм я настроил на "нормален" режим или на такъв "повишена мощност", вървежа й е чувствително по-висок от този, който има на бензин. Разхода ми е около 7 литра газ на 100 км. при "икономичен" режим, на извънградско и спри спокойно пътуване, и се повишава с около 0.5 - 1 л. при преминаване на "нормален" режим и с още толкова при шофиране на режим "повишена мощност".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези режими са доста....относителни. Общо взето има една крива на мултипликатора на времето за отваряне на бензиновите инжектори спрямо оборотите. Тоест колко пъти повече е времето за отваряне на газовите инжектори спрямо бензиновите /от тях се взимат данните/. Режимите нормален/спортен вдигат и свалят цялата крива нагоре-надолу с дадена константа което изобщо не оптималното - изкуствено и за всички обороти се обогатява сместта. Ефекта от тези режими също зависи и от нормалната крива как е настроена и колко близо е до оптималното...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско, от досегашните ти мнения бях останал с впечатление, че си сигурен за марката на монтирания на колата ти ГИ и затова изразих учудването си, че нямаш тази "шукарийка".

На "икономичен" режим каризмата ми има съпоставима динамика с тази на бензин, може би с една идея е по-мощна на газ. Когато съм я настроил на "нормален" режим или на такъв "повишена мощност", вървежа й е чувствително по-висок от този, който има на бензин. Разхода ми е около 7 литра газ на 100 км. при "икономичен" режим, на извънградско и спри спокойно пътуване, и се повишава с около 0.5 - 1 л. при преминаване на "нормален" режим и с още толкова при шофиране на режим "повишена мощност".

То и аз бях останал с такива впечатления, ама може и да се окаже, че не е така. Още довечера ще проверя! Заблуждението ми може да идва от факта, че със сигурност е българска (т.е. италиански части и Бг софтуеър) и да съм останал с впечатлението, че само Фобос са бг...... И като прибавиш и безпроблемната експоатация и пословичната ми индианщина относно високите технологии - те така се получава!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нито едното, нито другото! Оказа се Бардолини.... Представяте ли си колко завеян може да бъде човек!? Винаги съм мислил и съм твърдял, че е Фобос....

Божееееее, Боже!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте момчета, от днес и аз съм в отбора на обгазените :icon_thumbup: . Сложих си Газов Инжекцион на Фобос, много добре ми го монтираха, със мобилно зарядно до капачката на бензина. Въпросът ми е и при вас ли се чувът инжекторите като работят, защото при ме си се чувът. Надявам се да не е проблем нещо. Поздрави на всички. :icon_n_king: , а и също - гледам че ми пробиха това голямото (където е над смукателните колектори - тялото, което ги свързва), и сложиха датчици на мястото на отворите, незнам при вас така ли е , или.... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тракат, като шевна машина са, споко! Тъкмо няма да се чуват повдигачите ;-)

Има някакъв датчик, но ще те излъжа за какво точно е.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...