Aragami Публикувано 11 юни 2009 Сподели Публикувано 11 юни 2009 Зрдавейте колеги!Да се похваля. От няколко седмици съм с газова инжекционна система Фобос. Монтирана е в техния сервиз в София. За сега съм доволен . Смесен разход с климатик - 10.5 ; извънградско, натоварена (на икономичния режим) с климатик - малко под 8. Не се усеща загуба на мощност (в нормален режим). Уредбата + мобилно зарядно устройство в капачката на резервоара + прегледа = 1160 лв. След няколко дена ще кача и снимки. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 12 юни 2009 Сподели Публикувано 12 юни 2009 Е как ги достигате тези стойности. При мен извънградско с 4-ма души, клима, 100-120км/ч ми харчи 9,5-10л/газ; а градско е заковано на 12л/газ. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 юни 2009 Сподели Публикувано 12 юни 2009 Зависи от настройките, явно! Моята е настроена на възможно най-неикономичен режим на каране (какъвто всъщност е моя начин на каране) за двг. до 150 к.с. и спортен режим, пък харчи до 120-130 км/ч 10/100. Мога да я пренастроя, ама неми се иска да скопявам колицата..... Така ми е добре, с 8 лв минавам 100 км, какво повече да искам от живота? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 12 юни 2009 Сподели Публикувано 12 юни 2009 Зависи от настройките, явно! Моята е настроена на възможно най-неикономичен режим на каране (какъвто всъщност е моя начин на каране) за двг. до 150 к.с. и спортен режим, пък харчи до 120-130 км/ч 10/100. Мога да я пренастроя, ама неми се иска да скопявам колицата..... Така ми е добре, с 8 лв минавам 100 км, какво повече да искам от живота?Моята газова уредба "Фобос" има панел-бутон с копче и светодиоди, монтиран в купето на Каризмата ми. Предполагам, че всички коли с такъв ГИ имат този панел. Когато копчето за ръчно преминаване от газ към бензин се задържи 10-тина секунди, когато колата работи на газ, се преминава през различните режими - "икономичен", "нормален" или "спортен". Индикацията за успешно преминаване е издаван едно, дву или трикратен звуков сигнал. Преценил съм, че в софийските задръствания няма смисъл колата ми да е настроена на неикономичен режим. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aragami Публикувано 15 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 15 юни 2009 Данчо, точно тези режими имах в предвид в първия пост. А разхода извънградско е при скорост 90-100 км и икономичен режим. Ето и малко снимки: http://img200.imageshack.us/img200/8375/p1020449d.jpghttp://img200.imageshack.us/img200/1584/p1020452d.jpghttp://img231.imageshack.us/img231/9861/p1020453.jpghttp://img198.imageshack.us/img198/1756/p1020454v.jpghttp://img230.imageshack.us/img230/219/p1020455l.jpghttp://img230.imageshack.us/img230/9824/p1020456.jpghttp://img200.imageshack.us/img200/5726/p1020462y.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vreden Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Колега и аз съм с Фобос сложен в София.Имам и същото зарядно,но имам проблем на някои бензиностанции не става,изхвърля газ.Например ОМВ цариградско шосе в посока центъра.Имало някаква разлика в пистолетите.При теб как е ?Чуда се дали да не го рекламирам на Фобос. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Данчо, моята не може да прави такива неща, тя си е настроена на една настройка и туй то.... Вие сте по-добре, щом можете да си променяте настройките, браво на Фобос! Аз и затова ги накарах да я оставят на неикономичния режим, защото 5 пъти ще ми дотрябва мощност - и ще се ядосвам.... А ако реши човек да си кара икономично - ще го направи..... Вашите газови са по-добри! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Има и вариант без преходник, на мен така ми го направиха /на друго място/ и няма проблем. Малко трябваше да се изреже капачката за бензина, но не пречи.http://picasaweb.google.bg/bojidar.alexand...720726559981986 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vreden Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Не ме разбра колега,зарядното ми е същото ,просто като заглавят пистолета не уплътнява и почва да хвърля газ.Това става само на няколко бензиностанции в София и то например на едната колонка става ,а на другата не.Та се чудя дали не съм улучил просто кофти зарядно.Лошото е ,че като бях в Солун например се молих да пасне,че там са само 2 станции и лошо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Обърках се горе от снимките, а те са на пусналия темата... Затова е добре новите въпроси - в нови теми. Смени го, вероятно е дефектно нещо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Или са им дефектни пистолетите, което за мен е по-вероятно! Щом само 5 пистолета в Сф дават този проблем - може и да е от тях - ходи другаде и си свиркай! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vreden Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Абе аз си свиркам ,ама не се знае в някоя дълбока провинция с една колонка или някъде в гъция например(там са много малко)дали няма да остана с пръст в устата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 21 юни 2009 Сподели Публикувано 21 юни 2009 Е... най-много да напълнеш от скъпото гориво :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aragami Публикувано 23 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 23 юни 2009 (редакция) Колега и при мен се случи 2 пъти, да не могат да ми заредят. Според мен може да е защото като пробвах да заредя беше почти пълна бутилката (около 70-80 км бях минал) и може да се е поразширила газта и поплавака да е затворил входната клапа. Или другата причина да е в самите бензиностанций. Забелязах, че на тея 2 места при самото слагане на накраиника пускаха гаста (при щракването, от спусака на накраиника), а по принцип май трябва да го сложат и после от колонката да пуснат притока на газ. Първия път, човека кадето зареждаше много усърдно се мъчи да зареди газ . Изхаби около 3 литра и нещо. Резултата беше, че цялата му ръка измръзна и почна да псува яко "тея турски боклуци... нямат никво уплатнение.. как да сипя сааа @#@@$%@&* " Редактирано 23 юни 2009 от Aragami Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
laskov Публикувано 23 юни 2009 Сподели Публикувано 23 юни 2009 ... пистолета не уплътнява и почва да хвърля газ.Това става само на няколко бензиностанции в София и то например на едната колонка става ,а на другата не....Изрязваш от вътрешна гума един гръг с дупка 1 см в центъра, който поставяш в чашката за зареждане. Може да си стои там постоянно или да я слагаш само при проблем. Обяснение: някои чашки са по-дълбоки, а на някои пистолети гуменото уплътнение е износено. Колонката усеща, че отнякъде издиша и не пуска газ. Понякога трябва пистолета да се стиска постоянно за да се пълни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 (редакция) Данчо, моята не може да прави такива неща, тя си е настроена на една настройка и туй то.... Вие сте по-добре, щом можете да си променяте настройките, браво на Фобос! Аз и затова ги накарах да я оставят на неикономичния режим, защото 5 пъти ще ми дотрябва мощност - и ще се ядосвам.... А ако реши човек да си кара икономично - ще го направи..... Вашите газови са по-добри!Роско, софтуера на всички модели ГИ "Фобос" има тази опция за ръчно настройване на тези три режима на вървене, доколкото съм запознат. Сигурен ли си, че в купето нямаш монтиран този панел с превключвател? Как преминаваш на бензин, ако примерно ти свърши газта? Редактирано 30 юни 2009 от Dancho Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Ееееее, две години ще стане как я карам, 70к и навъртях, чак пък да не го забележа.... Нямам. Газта се включва автоматично, когато колата стигне 40С. И когато налягането на газта падне - се включва бензина. Иначе за принудително променяне имам едно мъничко копченце с диодче. Газовата ми е българска, но не съм сигурен дали е Фобос. Нямам никакви драми с нея (с изключение на едно скъсано кабелче на дюзата и работа на 3 цилиндъра 2 дни по тази причина). Трябва да проверя документацията на коя фирма е сглобката. Но определено вашето е по-добрият вариант. Колеги, моля ви да споделите разликата във вървене, мощност и разход при различните настройки на газта! Ще ми е много интересно да разбера, а и за другите ще е полезно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Ееееее, две години ще стане как я карам, 70к и навъртях, чак пък да не го забележа.... Нямам. Газта се включва автоматично, когато колата стигне 40С. И когато налягането на газта падне - се включва бензина. Иначе за принудително променяне имам едно мъничко копченце с диодче. Газовата ми е българска, но не съм сигурен дали е Фобос. Нямам никакви драми с нея (с изключение на едно скъсано кабелче на дюзата и работа на 3 цилиндъра 2 дни по тази причина). Трябва да проверя документацията на коя фирма е сглобката. Но определено вашето е по-добрият вариант. Колеги, моля ви да споделите разликата във вървене, мощност и разход при различните настройки на газта! Ще ми е много интересно да разбера, а и за другите ще е полезно!Роско, от досегашните ти мнения бях останал с впечатление, че си сигурен за марката на монтирания на колата ти ГИ и затова изразих учудването си, че нямаш тази "шукарийка".На "икономичен" режим каризмата ми има съпоставима динамика с тази на бензин, може би с една идея е по-мощна на газ. Когато съм я настроил на "нормален" режим или на такъв "повишена мощност", вървежа й е чувствително по-висок от този, който има на бензин. Разхода ми е около 7 литра газ на 100 км. при "икономичен" режим, на извънградско и спри спокойно пътуване, и се повишава с около 0.5 - 1 л. при преминаване на "нормален" режим и с още толкова при шофиране на режим "повишена мощност". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Тези режими са доста....относителни. Общо взето има една крива на мултипликатора на времето за отваряне на бензиновите инжектори спрямо оборотите. Тоест колко пъти повече е времето за отваряне на газовите инжектори спрямо бензиновите /от тях се взимат данните/. Режимите нормален/спортен вдигат и свалят цялата крива нагоре-надолу с дадена константа което изобщо не оптималното - изкуствено и за всички обороти се обогатява сместта. Ефекта от тези режими също зависи и от нормалната крива как е настроена и колко близо е до оптималното... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Роско, от досегашните ти мнения бях останал с впечатление, че си сигурен за марката на монтирания на колата ти ГИ и затова изразих учудването си, че нямаш тази "шукарийка".На "икономичен" режим каризмата ми има съпоставима динамика с тази на бензин, може би с една идея е по-мощна на газ. Когато съм я настроил на "нормален" режим или на такъв "повишена мощност", вървежа й е чувствително по-висок от този, който има на бензин. Разхода ми е около 7 литра газ на 100 км. при "икономичен" режим, на извънградско и спри спокойно пътуване, и се повишава с около 0.5 - 1 л. при преминаване на "нормален" режим и с още толкова при шофиране на режим "повишена мощност".То и аз бях останал с такива впечатления, ама може и да се окаже, че не е така. Още довечера ще проверя! Заблуждението ми може да идва от факта, че със сигурност е българска (т.е. италиански части и Бг софтуеър) и да съм останал с впечатлението, че само Фобос са бг...... И като прибавиш и безпроблемната експоатация и пословичната ми индианщина относно високите технологии - те така се получава! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Роско а дали е Фобос или БСМ ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Нито едното, нито другото! Оказа се Бардолини.... Представяте ли си колко завеян може да бъде човек!? Винаги съм мислил и съм твърдял, че е Фобос.... Божееееее, Боже! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 30 юни 2009 Сподели Публикувано 30 юни 2009 Тоест на БСМ, като моята... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Blago Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Здравейте момчета, от днес и аз съм в отбора на обгазените :icon_thumbup: . Сложих си Газов Инжекцион на Фобос, много добре ми го монтираха, със мобилно зарядно до капачката на бензина. Въпросът ми е и при вас ли се чувът инжекторите като работят, защото при ме си се чувът. Надявам се да не е проблем нещо. Поздрави на всички. :icon_n_king: , а и също - гледам че ми пробиха това голямото (където е над смукателните колектори - тялото, което ги свързва), и сложиха датчици на мястото на отворите, незнам при вас така ли е , или.... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 юли 2009 Сподели Публикувано 14 юли 2009 Тракат, като шевна машина са, споко! Тъкмо няма да се чуват повдигачите Има някакъв датчик, но ще те излъжа за какво точно е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.