japanfen Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 23.9mm :icon_thumbup: После ходих до пловдив ,защото тук "най-добрия" не можа да ми свърши работа ,а ми взе сумати пари за диагностика няколко пъти и на края нищо!! Та после спирах от 230 яко и сега са ми пак перфектни! Така,че аз сам доволен.. Би ли споделил каква марка са дисковете които са ти сложили в Германия, и какви накладки сложихте. И аз искам с 230 да спирам яко, стига да мога да ги вдигна де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zexer Публикувано 8 юни 2009 Сподели Публикувано 8 юни 2009 (редакция) Силно ме интересува тоя ъпгрейд. Аз мислех за Брембо от EVO 7-8-9, които са 4 цилиндърчета отпред и 2 отзад, но ме притеснява малкия диаметър на диска, който според сървис менюала е 263 мм отпред и 252 отзад...Ето в тази тема (мнение #13) има доста подробно описание за смяната с такива от Porsche Boxter. Примера е превод от един немски форум.... и не знам дали някой в БГ е правил такава или подобна "трансплантация" Мен едно от основните неща, което ме спира (за сега) е, че в темата пише, че трябват мин 17" джанти за да влезнат тези апарати. И като си сметна и едни що годе хубави джанти 17ки с гуми + апаратите, накладки, дискове и т.н. става доста дебела работа Редактирано 8 юни 2009 от zexer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zagorov Публикувано 10 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 10 юни 2009 Би ли споделил каква марка са дисковете които са ти сложили в Германия, и какви накладки сложихте. И аз искам с 230 да спирам яко, стига да мога да ги вдигна де Ами те в :mitsu-smiley: моторс си слагат оригинални..Само ,че докато я докарам до тук левия апарат ми затегна и изкривих диска.В последствие като свалих апарата се оказа ,че маншона на буталцето ми бесе скъсан.Купих сервизен комплект и го смених. То май докато не се скъса маншона няма как да затегне!??След като ги шлайфах сложих акебоно отпред и отзад.Стана перфектно!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 Ето в тази тема (мнение #13) има доста подробно описание за смяната с такива от Porsche Boxter. Примера е превод от един немски форум.... и не знам дали някой в БГ е правил такава или подобна "трансплантация" Мен едно от основните неща, което ме спира (за сега) е, че в темата пише, че трябват мин 17" джанти за да влезнат тези апарати. И като си сметна и едни що годе хубави джанти 17ки с гуми + апаратите, накладки, дискове и т.н. става доста дебела работа Е, такива съм виждал доста. Но мен ми се ще и задните да ъпгрейдна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 10 юни 2009 Сподели Публикувано 10 юни 2009 Аз да си кажа, че обещах:Момчето е наистина много готин пич! И си струва парите шлайфа! Само че отнема повече от 15 мин на диск, цялата процедура отиде около час и малко, НО - свалиха дисковете, телената четка, шлайф, преглед на апаратите, цилиндърчета и пр, основно почистване, реглаж на задните + телени четки и шкурки, трима човека се въртяха около колата почти без прекъсване за тоя час и 70 лв не ми се видяха много, то бяха почиствания, спрейове, бе доволен съм. Резултат: вдигна се педала и стана малко по-твърд, спирачката е ооооще по-добра. Това е при положение, че не съм имал тресене, биене, а е направено профилактично. Заради смяна на накладките. Доволен съм, дума да няма! Дано да си остане все така задоволството ми! Машината е направо проста, който се е сетил да я измисли е имал друга кола, а не :mitsu-smiley: , защото момчето каза, че нашите коли не страдат от такива болести, в сравнение с някой други, които били "постоянните пациенти", ние не сме били засегнати изобщо!И пак да похваля момчето - разбира си от работата и за разлика от много други майстори - ме остави да му се мотая из краката, виждайки, че ми е мноооого интересно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Zagorov Публикувано 13 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2009 (редакция) Аз да си кажа, че обещах:Момчето е наистина много готин пич! И си струва парите шлайфа! Само че отнема повече от 15 мин на диск, цялата процедура отиде около час и малко, НО - свалиха дисковете, телената четка, шлайф, преглед на апаратите, цилиндърчета и пр, основно почистване, реглаж на задните + телени четки и шкурки, трима човека се въртяха около колата почти без прекъсване за тоя час и 70 лв не ми се видяха много, то бяха почиствания, спрейове, бе доволен съм. Резултат: вдигна се педала и стана малко по-твърд, спирачката е ооооще по-добра. Това е при положение, че не съм имал тресене, биене, а е направено профилактично. Заради смяна на накладките. Доволен съм, дума да няма! Дано да си остане все така задоволството ми! Машината е направо проста, който се е сетил да я измисли е имал друга кола, а не :mitsu-smiley: , защото момчето каза, че нашите коли не страдат от такива болести, в сравнение с някой други, които били "постоянните пациенти", ние не сме били засегнати изобщо!И пак да похваля момчето - разбира си от работата и за разлика от много други майстори - ме остави да му се мотая из краката, виждайки, че ми е мноооого интересно!Радвам се ,че съм помогнал!! :icon_thumbup: Редактирано 13 юни 2009 от Zagorov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 26 юни 2009 Сподели Публикувано 26 юни 2009 (редакция) 23.9mm :icon_thumbup: После ходих до пловдив ,защото тук "най-добрия" не можа да ми свърши работа ,а ми взе сумати пари за диагностика няколко пъти и на края нищо!! Та после спирах от 230 яко и сега са ми пак перфектни! Така,че аз сам доволен..Къде си ходил в Пловдив? Понеже и аз имам проблем с пустите дискове, а ги смених много скоро. Редактирано 27 юни 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 каде си ходил в Пловдив? Понеже и аз имама проблем с пустите дискове, а ги смених много скоро.Колега, ако четеш и между редовете, щеше да разбереш , че Загоров е ходил в Пловдив по други причини, а не заради кривите дискове... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 (редакция) Колега, ако четеш и между редовете, щеше да разбереш , че Загоров е ходил в Пловдив по други причини, а не заради кривите дискове... :DМоя грешка. Тогава някой колега дали знае къде има подобна машина в Пловдив, ако изобщо има такава. И още 1 въпрос - според вас дали си струва да си занеса да ми престържат задните дискове, понеже ми се чуваше много грозен шум и когато вдигнах колата на крик и завъртях дясна задна гума се чува как диска стърже в накладките, или направо да купувам нови? Интересното е, че въпреки че стържат някаде, инерцията на завъртяната гума е доста прилична. Редактирано 27 юни 2009 от Brigadiro Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Моя грешка. Тогава някй колега дали знае каде има подобна машина в Пловдв, ако изобщо има такава. И още 1 въпрос. Според вас дали си струва да си занеса да ми пристържат заднте дискове, понеже ми се чуваше мн грозен шум и когато вдигнах колата на крик и завъртях дясна задна гума се чува как диска стърже в накладките, или направо да копувам нови. Интересното е, че въпреки, че стържат някаде инерцията на завъртяната гума е доста прилична.Това,че стърже не означава,че задължително са ти криви дисковете...Най вероятно трябва само да се раздвижат спирачните апарати...Сигурно те задържат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Това,че стърже не означава,че задължително са ти криви дисковете...Най вероятно трябва само да се раздвижат спирачните апарати...Сигурно те задържат. Сутринта свалих гумата. С голямо учудване установих, че се е образувала ражда, която е в най-долния край на диска и точно там застъргва накладката. Сякаш накалдката е пропаднала 2 мм на доло. Утре ще се опитам да я изстържа и да видя дали ще спре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
somalietsa Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Сутринта свалих гумата. С голямо учудване установих, че се е образувала ражда, която е в най-долния край на диска и точно там застъргва накладката. Сякаш накалдката е пропаднала 2 мм на доло. Утре ще се опитам да я изстържа и да видя дали ще спре.Има една ламаринка,която придържа накладката да не мърда...Виж я и нея дали е читава. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 27 юни 2009 Сподели Публикувано 27 юни 2009 Силно ме интересува тоя ъпгрейд. Аз мислех за Брембо от EVO 7-8-9, които са 4 цилиндърчета отпред и 2 отзад, но ме притеснява малкия диаметър на диска, който според сървис менюала е 263 мм отпред и 252 отзад... Брембото от EVO 7-8-9 е с диаметър- предни дискове-320мм., задни дискове-300мм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vili Публикувано 28 юни 2009 Сподели Публикувано 28 юни 2009 Да допълня Добри, още от ЕВО 5 започват да се вграждат големите дискове и на ЕВО 9 последно Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mileto Публикувано 12 юли 2009 Сподели Публикувано 12 юли 2009 Вчера и аз ползвах услугите на Асен. Много съм доволен. Машината, която има е много добра...изправя диска така, както е сложен на главината. Левият диск ми се оказа доста по-крив от десния...защо ли? Сега не знам дали е правилна теорията, че дисковете ми ще изкарат повече, защото вече добре са се калили... Но каквото и да става, след като пак ми се изкривят - слагам по-големите 276мм дискове... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ibakov Публикувано 12 юли 2009 Сподели Публикувано 12 юли 2009 Вчера и аз ползвах услугите на Асен. Много съм доволен. Машината, която има е много добра...изправя диска така, както е сложен на главината. Левият диск ми се оказа доста по-крив от десния...защо ли? Сега не знам дали е правилна теорията, че дисковете ми ще изкарат повече, защото вече добре са се калили... Но каквото и да става, след като пак ми се изкривят - слагам по-големите 276мм дискове...[/quot Ако не е тайна колко ти излезна шлайфането на диска? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mileto Публикувано 13 юли 2009 Сподели Публикувано 13 юли 2009 Ако не е тайна колко ти излезна шлайфането на диска? 65 лева. До колкото знам цената варира от 60 до 70 лева в зависимост, колко ти са криви дисковете и т.н. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 виждам, че темата е доста стара и малко ще я ъпна... предполагам, че от 2009г. до сега повече хора са минали тази процедура, та да питам - има ли траен ефект от такъв шлайф или напротив? аз лично изпитвам малко смесени чувства към такава процедура... и искам да събера малко мнения. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
STAS Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 Моите след два месеца пак бяха на ювка.Личното ми мнение е,че е по добре да си купиш нови,ако имаш възможност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 виждам, че темата е доста стара и малко ще я ъпна... предполагам, че от 2009г. до сега повече хора са минали тази процедура, та да питам - има ли траен ефект от такъв шлайф или напротив? аз лично изпитвам малко смесени чувства към такава процедура... и искам да събера малко мнения.Кривенето на дискове идва не само от самите дискове, а и от състоиянието на спир. система като цяло......т.е. дали не задържат спир. апарати ,т.е. цилиндъра, водачите в супорта,дали има ръжда и колко е тя по главината,дали са хубави накладките ,колко често ползваш колата и т.н.........Като цяло , дори и да ги струговаш дисковете , те пка ще се покривят след време, моите последно ги струговах преди 4-5 месеца и уви, не са мръднали ,но съм с ясното съзнание че ако спра от 120- 150км./ч. един път до 0 км./ч. те ще се покривят отново , така че гледам да ги щадя.........Нови дискове е малко като руска рулетка, тъй като вече видях криви EBC-та ....символ на качеството и уж спасението на Галантите..... :icon_blush: да ,ама не .........просто за такава кола такъв размер дискове е малък и охлаждане няма .......Най добре е да се стругова свалени ,на струг да се центроват и така, иначе с таз машина на място не ти е работа......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vetov Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 И аз да напрявая един ъп. В момента едно пускане на стружка на диск/както казват колегите шлайфане/ е 8лв. на парче. Поздрави!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 ...Най добре е да се стругова свалени ,на струг да се центроват и така, иначе с таз машина на място не ти е работа......... това със струговането на свален диск не е ли по-рисково от гледна точка на това, че стругаря може да не го хване съвсем точно.... едно малко мръдване или някакво недоглеждане и да дойдат неуспоредни двете равнини на диска?докато с тази машинка нещата изглеждат по-малко податливи на фалове.... а, и не върши ли стругаря почти същото - отнемане само на кривините? Vetov, предполагам говориш за цени при стругар - жив човек..... 8лв е доста оптимистично.... предполагам не в София Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 (редакция) това със струговането на свален диск не е ли по-рисково от гледна точка на това, че стругаря може да не го хване съвсем точно.... едно малко мръдване или някакво недоглеждане и да дойдат неуспоредни двете равнини на диска?докато с тази машинка нещата изглеждат по-малко податливи на фалове.... а, и не върши ли стругаря почти същото - отнемане само на кривините? Vetov, предполагам говориш за цени при стругар - жив човек..... 8лв е доста оптимистично.... предполагам не в СофияНе и ако не знаеш стругаря............моя стругар си има шаблон по който ги фиксира, точността е толкова висока, че на практика,от завода да излязат ще са по криви...... :D шегувам се ,но такава е думата, освен това при машината не стругова вътрешната част на диска, там ,където ляга на главината, а докато при стругаря и това може да направи........ако ти е крива главината или има ръжда по нея,диска може да се "повдигне" и като струговаш ,диска ще стане асиметричен......... :icon_blush: Цената на диск е в покрайнините на София ,не в центъра де........ :DЕто за това става въпрос......http://media.snimka.bg/2086/010426978.jpg?r=0 Редактирано 24 август 2011 от DJ Tymbi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 Не мога да се съглася, че е по-добре да се струговат свалени, напротив, ако има криво и по главината, струговането както са монтирани компенсира това, прочетох го точно днес в едно упътване на TRW дискове, не си го измислям - има си макс отклонение както за дисковете, така и за главината. Обаче при Галанта както не са фиксирани дисковете с нищо, при следващо сваляне на колелото за смяна на гумите и чао ако се разместят (превъртят).. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
javor_vd Публикувано 24 август 2011 Сподели Публикувано 24 август 2011 Не и ако не знаеш стругаря............моя стругар си има шаблон по който ги фиксира, точността е толкова висока, че на практика,от завода да излязат ще са по криви...... :D шегувам се ,но такава е думата, освен това при машината не стругова вътрешната част на диска, там ,където ляга на главината, а докато при стругаря и това може да направи........ако ти е крива главината или има ръжда по нея,диска може да се "повдигне" и като струговаш ,диска ще стане асиметричен......... :icon_blush: Цената на диск е в покрайнините на София ,не в центъра де........ :DЕто за това става въпрос...... мдааа.... изглежда наистина чудесно.Ще пуснеш ли координати на "твоя човек" и ориентировъчни цени, та да може хората да се възползват?Благодаря. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.