Премини към съдържание

Криви дискове? Няма грижи!


Препоръчано мнение

23.9mm :icon_thumbup:

 

После ходих до пловдив ,защото тук "най-добрия" не можа да ми свърши работа ,а ми взе сумати пари за диагностика няколко пъти и на края нищо!!

 

Та после спирах от 230 яко и сега са ми пак перфектни! Така,че аз сам доволен..

 

Би ли споделил каква марка са дисковете които са ти сложили в Германия, и какви накладки сложихте. И аз искам с 230 да спирам яко, стига да мога да ги вдигна де :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 103
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Силно ме интересува тоя ъпгрейд. :) Аз мислех за Брембо от EVO 7-8-9, които са 4 цилиндърчета отпред и 2 отзад, но ме притеснява малкия диаметър на диска, който според сървис менюала е 263 мм отпред и 252 отзад...

Ето в тази тема (мнение #13) има доста подробно описание за смяната с такива от Porsche Boxter. Примера е превод от един немски форум.... и не знам дали някой в БГ е правил такава или подобна "трансплантация" :) Мен едно от основните неща, което ме спира (за сега) е, че в темата пише, че трябват мин 17" джанти за да влезнат тези апарати. И като си сметна и едни що годе хубави джанти 17ки с гуми + апаратите, накладки, дискове и т.н. става доста дебела работа :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Би ли споделил каква марка са дисковете които са ти сложили в Германия, и какви накладки сложихте. И аз искам с 230 да спирам яко, стига да мога да ги вдигна де :)

Ами те в :mitsu-smiley: моторс си слагат оригинални..Само ,че докато я докарам до тук левия апарат ми затегна и изкривих диска.В последствие като свалих апарата се оказа ,че маншона на буталцето ми бесе скъсан.Купих сервизен комплект и го смених. То май докато не се скъса маншона няма как да затегне!??

След като ги шлайфах сложих акебоно отпред и отзад.

Стана перфектно!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето в тази тема (мнение #13) има доста подробно описание за смяната с такива от Porsche Boxter. Примера е превод от един немски форум.... и не знам дали някой в БГ е правил такава или подобна "трансплантация" :) Мен едно от основните неща, което ме спира (за сега) е, че в темата пише, че трябват мин 17" джанти за да влезнат тези апарати. И като си сметна и едни що годе хубави джанти 17ки с гуми + апаратите, накладки, дискове и т.н. става доста дебела работа :)

 

Е, такива съм виждал доста. Но мен ми се ще и задните да ъпгрейдна.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си кажа, че обещах:

Момчето е наистина много готин пич! И си струва парите шлайфа! Само че отнема повече от 15 мин на диск, цялата процедура отиде около час и малко, НО - свалиха дисковете, телената четка, шлайф, преглед на апаратите, цилиндърчета и пр, основно почистване, реглаж на задните + телени четки и шкурки, трима човека се въртяха около колата почти без прекъсване за тоя час и 70 лв не ми се видяха много, то бяха почиствания, спрейове, бе доволен съм.

Резултат: вдигна се педала и стана малко по-твърд, спирачката е ооооще по-добра. Това е при положение, че не съм имал тресене, биене, а е направено профилактично. Заради смяна на накладките.

Доволен съм, дума да няма! Дано да си остане все така задоволството ми! Машината е направо проста, който се е сетил да я измисли е имал друга кола, а не :mitsu-smiley: , защото момчето каза, че нашите коли не страдат от такива болести, в сравнение с някой други, които били "постоянните пациенти", ние не сме били засегнати изобщо!

И пак да похваля момчето - разбира си от работата и за разлика от много други майстори - ме остави да му се мотая из краката, виждайки, че ми е мноооого интересно!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз да си кажа, че обещах:

Момчето е наистина много готин пич! И си струва парите шлайфа! Само че отнема повече от 15 мин на диск, цялата процедура отиде около час и малко, НО - свалиха дисковете, телената четка, шлайф, преглед на апаратите, цилиндърчета и пр, основно почистване, реглаж на задните + телени четки и шкурки, трима човека се въртяха около колата почти без прекъсване за тоя час и 70 лв не ми се видяха много, то бяха почиствания, спрейове, бе доволен съм.

Резултат: вдигна се педала и стана малко по-твърд, спирачката е ооооще по-добра. Това е при положение, че не съм имал тресене, биене, а е направено профилактично. Заради смяна на накладките.

Доволен съм, дума да няма! Дано да си остане все така задоволството ми! Машината е направо проста, който се е сетил да я измисли е имал друга кола, а не :mitsu-smiley: , защото момчето каза, че нашите коли не страдат от такива болести, в сравнение с някой други, които били "постоянните пациенти", ние не сме били засегнати изобщо!

И пак да похваля момчето - разбира си от работата и за разлика от много други майстори - ме остави да му се мотая из краката, виждайки, че ми е мноооого интересно!

Радвам се ,че съм помогнал!! :icon_thumbup:

Редактирано от Zagorov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
23.9mm :icon_thumbup:

 

После ходих до пловдив ,защото тук "най-добрия" не можа да ми свърши работа ,а ми взе сумати пари за диагностика няколко пъти и на края нищо!!

 

Та после спирах от 230 яко и сега са ми пак перфектни! Така,че аз сам доволен..

Къде си ходил в Пловдив? Понеже и аз имам проблем с пустите дискове, а ги смених много скоро.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

каде си ходил в Пловдив? Понеже и аз имама проблем с пустите дискове, а ги смених много скоро.
Колега, ако четеш и между редовете, щеше да разбереш , че Загоров е ходил в Пловдив по други причини, а не заради кривите дискове... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, ако четеш и между редовете, щеше да разбереш , че Загоров е ходил в Пловдив по други причини, а не заради кривите дискове... :D

Моя грешка.

Тогава някой колега дали знае къде има подобна машина в Пловдив, ако изобщо има такава. И още 1 въпрос - според вас дали си струва да си занеса да ми престържат задните дискове, понеже ми се чуваше много грозен шум и когато вдигнах колата на крик и завъртях дясна задна гума се чува как диска стърже в накладките, или направо да купувам нови? Интересното е, че въпреки че стържат някаде, инерцията на завъртяната гума е доста прилична.

Редактирано от Brigadiro
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка.

Тогава някй колега дали знае каде има подобна машина в Пловдв, ако изобщо има такава. И още 1 въпрос. Според вас дали си струва да си занеса да ми пристържат заднте дискове, понеже ми се чуваше мн грозен шум и когато вдигнах колата на крик и завъртях дясна задна гума се чува как диска стърже в накладките, или направо да копувам нови. Интересното е, че въпреки, че стържат някаде инерцията на завъртяната гума е доста прилична.

Това,че стърже не означава,че задължително са ти криви дисковете...Най вероятно трябва само да се раздвижат спирачните апарати...Сигурно те задържат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това,че стърже не означава,че задължително са ти криви дисковете...Най вероятно трябва само да се раздвижат спирачните апарати...Сигурно те задържат.

 

Сутринта свалих гумата. С голямо учудване установих, че се е образувала ражда, която е в най-долния край на диска и точно там застъргва накладката. Сякаш накалдката е пропаднала 2 мм на доло. Утре ще се опитам да я изстържа и да видя дали ще спре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сутринта свалих гумата. С голямо учудване установих, че се е образувала ражда, която е в най-долния край на диска и точно там застъргва накладката. Сякаш накалдката е пропаднала 2 мм на доло. Утре ще се опитам да я изстържа и да видя дали ще спре.

Има една ламаринка,която придържа накладката да не мърда...Виж я и нея дали е читава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Силно ме интересува тоя ъпгрейд. :) Аз мислех за Брембо от EVO 7-8-9, които са 4 цилиндърчета отпред и 2 отзад, но ме притеснява малкия диаметър на диска, който според сървис менюала е 263 мм отпред и 252 отзад...

 

Брембото от EVO 7-8-9 е с диаметър- предни дискове-320мм., задни дискове-300мм.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да допълня Добри, още от ЕВО 5 започват да се вграждат големите дискове и на ЕВО 9 последно ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Вчера и аз ползвах услугите на Асен. Много съм доволен. Машината, която има е много добра...изправя диска така, както е сложен на главината. Левият диск ми се оказа доста по-крив от десния...защо ли? Сега не знам дали е правилна теорията, че дисковете ми ще изкарат повече, защото вече добре са се калили...

 

Но каквото и да става, след като пак ми се изкривят - слагам по-големите 276мм дискове...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера и аз ползвах услугите на Асен. Много съм доволен. Машината, която има е много добра...изправя диска така, както е сложен на главината. Левият диск ми се оказа доста по-крив от десния...защо ли? Сега не знам дали е правилна теорията, че дисковете ми ще изкарат повече, защото вече добре са се калили...

 

Но каквото и да става, след като пак ми се изкривят - слагам по-големите 276мм дискове...

[/quot

 

Ако не е тайна колко ти излезна шлайфането на диска?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е тайна колко ти излезна шлайфането на диска?

 

65 лева. До колкото знам цената варира от 60 до 70 лева в зависимост, колко ти са криви дисковете и т.н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

виждам, че темата е доста стара и малко ще я ъпна... предполагам, че от 2009г. до сега повече хора са минали тази процедура, та да питам - има ли траен ефект от такъв шлайф или напротив? аз лично изпитвам малко смесени чувства към такава процедура... и искам да събера малко мнения.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите след два месеца пак бяха на ювка.Личното ми мнение е,че е по добре да си купиш нови,ако имаш възможност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

виждам, че темата е доста стара и малко ще я ъпна... предполагам, че от 2009г. до сега повече хора са минали тази процедура, та да питам - има ли траен ефект от такъв шлайф или напротив? аз лично изпитвам малко смесени чувства към такава процедура... и искам да събера малко мнения.

Кривенето на дискове идва не само от самите дискове, а и от състоиянието на спир. система като цяло......т.е. дали не задържат спир. апарати ,т.е. цилиндъра, водачите в супорта,дали има ръжда и колко е тя по главината,дали са хубави накладките ,колко често ползваш колата и т.н.........

Като цяло , дори и да ги струговаш дисковете , те пка ще се покривят след време, моите последно ги струговах преди 4-5 месеца и уви, не са мръднали ,но съм с ясното съзнание че ако спра от 120- 150км./ч. един път до 0 км./ч. те ще се покривят отново , така че гледам да ги щадя.........

Нови дискове е малко като руска рулетка, тъй като вече видях криви EBC-та ....символ на качеството и уж спасението на Галантите..... :icon_blush: да ,ама не .........просто за такава кола такъв размер дискове е малък и охлаждане няма .......

Най добре е да се стругова свалени ,на струг да се центроват и така, иначе с таз машина на място не ти е работа.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз да напрявая един ъп. В момента едно пускане на стружка на диск/както казват колегите шлайфане/ е 8лв. на парче. Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Най добре е да се стругова свалени ,на струг да се центроват и така, иначе с таз машина на място не ти е работа.........

 

това със струговането на свален диск не е ли по-рисково от гледна точка на това, че стругаря може да не го хване съвсем точно.... едно малко мръдване или някакво недоглеждане и да дойдат неуспоредни двете равнини на диска?

докато с тази машинка нещата изглеждат по-малко податливи на фалове.... а, и не върши ли стругаря почти същото - отнемане само на кривините?

 

Vetov, предполагам говориш за цени при стругар - жив човек..... 8лв е доста оптимистично.... предполагам не в София

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

това със струговането на свален диск не е ли по-рисково от гледна точка на това, че стругаря може да не го хване съвсем точно.... едно малко мръдване или някакво недоглеждане и да дойдат неуспоредни двете равнини на диска?

докато с тази машинка нещата изглеждат по-малко податливи на фалове.... а, и не върши ли стругаря почти същото - отнемане само на кривините?

 

Vetov, предполагам говориш за цени при стругар - жив човек..... 8лв е доста оптимистично.... предполагам не в София

Не и ако не знаеш стругаря............моя стругар си има шаблон по който ги фиксира, точността е толкова висока, че на практика,от завода да излязат ще са по криви...... :D шегувам се ,но такава е думата, освен това при машината не стругова вътрешната част на диска, там ,където ляга на главината, а докато при стругаря и това може да направи........ако ти е крива главината или има ръжда по нея,диска може да се "повдигне" и като струговаш ,диска ще стане асиметричен......... :icon_blush:

Цената на диск е в покрайнините на София ,не в центъра де........ :D

Ето за това става въпрос......

http://media.snimka.bg/2086/010426978.jpg?r=0

Редактирано от DJ Tymbi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да се съглася, че е по-добре да се струговат свалени, напротив, ако има криво и по главината, струговането както са монтирани компенсира това, прочетох го точно днес в едно упътване на TRW дискове, не си го измислям - има си макс отклонение както за дисковете, така и за главината. Обаче при Галанта както не са фиксирани дисковете с нищо, при следващо сваляне на колелото за смяна на гумите и чао ако се разместят (превъртят).. :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не и ако не знаеш стругаря............моя стругар си има шаблон по който ги фиксира, точността е толкова висока, че на практика,от завода да излязат ще са по криви...... :D шегувам се ,но такава е думата, освен това при машината не стругова вътрешната част на диска, там ,където ляга на главината, а докато при стругаря и това може да направи........ако ти е крива главината или има ръжда по нея,диска може да се "повдигне" и като струговаш ,диска ще стане асиметричен......... :icon_blush:

Цената на диск е в покрайнините на София ,не в центъра де........ :D

Ето за това става въпрос......

 

мдааа.... изглежда наистина чудесно.

Ще пуснеш ли координати на "твоя човек" и ориентировъчни цени, та да може хората да се възползват?

Благодаря.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...