Kapralov Публикувано 21 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2009 Ок, другата седмица ще действам и после ще кача снимки да се похваля как е станало :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 Роска, ела да видиш моето комби след смяна с уж подсилени пружини и kayaba амортисьори... ефекта е меко казано умопомрачителен... с 2-ма души седнали отзад, без багаж, гумата опира в калника... така че слушайте Пламен какво казва, защото аз на моя гръб го изпитах...Колега, можеш да си решиш проблема с 2лв за 10 мин. Отиваш на битака и си купуваш чехли от 2 лв, турските, с порестата подметка. Изрязваш с макетно ножче шайби според стеблото на амортисьора и диаметъра на прахозащитния маншон, срязваш странично за да можеш да ги завреш без да разглобяваш амортисьора. Надигаш с крик колата и ги навираш на стеблото на ам-а под ударния тампон. Ако искаш да си "оригинален" купуваш ударни тампони за Лада /3лв/ и подлагаш колкото е необходимо. Ако искаш да си "по-оригинален" купуваш си ориг. японски за 30-40лв. Надали си заслужава, щото ладовите са силиконови. Аз сложих пробно от чехъл и то взе, че стана /после ще ги сменя с ладовите/.Когато сложих по-широки гуми и моите калници опираха в гумите постоянно - сега нямам проблем. Ако искаш да стане перфектно, замери колко трябва да е хода на амортисьора, за да не опира в калника, разглоби го и тогава подлагай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 Колега, можеш да си решиш проблема с 2лв за 10 мин. Отиваш на битака и си купуваш чехли от 2 лв, турските, с порестата подметка. Изрязваш с макетно ножче шайби според стеблото на амортисьора и диаметъра на прахозащитния маншон, срязваш странично за да можеш да ги завреш без да разглобяваш амортисьора. Надигаш с крик колата и ги навираш на стеблото на ам-а под ударния тампон. Ако искаш да си "оригинален" купуваш ударни тампони за Лада /3лв/ и подлагаш колкото е необходимо. Ако искаш да си "по-оригинален" купуваш си ориг. японски за 30-40лв. Надали си заслужава, щото ладовите са силиконови. Аз сложих пробно от чехъл и то взе, че стана /после ще ги сменя с ладовите/.Когато сложих по-широки гуми и моите калници опираха в гумите постоянно - сега нямам проблем. Ако искаш да стане перфектно, замери колко трябва да е хода на амортисьора, за да не опира в калника, разглоби го и тогава подлагай. :icon_thumbup: :icon_thumbup: Инж. Ганев Няма лошо... Ама до колкото разбрах, колегата се дразни на визията дори да не е натоварена, а с тази система няма да е повдигне. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 ..................................................Ванка, много оригинално решение :D Само дето неговото комби и твоят Талон нямат нищо общо в задното окачване... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 21 Май 2009 Сподели Публикувано 21 Май 2009 Що за простотия... колко чехли трябва да нарежа, че да вдигна комбито с 5 см... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Zdravkov Публикувано 22 Май 2009 Сподели Публикувано 22 Май 2009 Що не четете внимателно бе господа? Кой говори за повдигане? Говорим за проблема с опирането в калника като се натовари колата. Щом не можете да схванете смисъла на български, мога да го напиша на английски, немски или руски. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 23 Май 2009 Сподели Публикувано 23 Май 2009 Здравейте на всички! Искам да повдигна задницата на комбито някъде до ниво два пръста над предницата, а не съм убеден, че това ще стане само с нови задни пружини :icon_hmm: Дайте идеи за малко "побългаряване" с подложки или други интервенции. Задните пружини ще ги сменям, но не съм убеден, че не са омекнали, защото колата я товаря доста, а не кляка значително, просто предницата стои по-вирната от задницата, а това ме дразни много. Ето как изглежда комбито сега: http://yfrog.com/09galant1tj Благодаря предварително на всички :mitsu-smiley: Аз ли не виждам или колегата не се е изказал както трябва в началният си пост? И дума няма за опиране на гумите в калниците!? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
penchod Публикувано 24 Май 2009 Сподели Публикувано 24 Май 2009 Аз от началото на темата се чудя. На моето комби задницата си е фабрично по-повдигната от предницата, даже повече от 2 пръста. Та си мисля, че ако се е свлякла задницата въпроса би трябвало да се оправи с нови пружини за комби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 27 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 27 Май 2009 Днес интервенцията с подложките беше извършена. Като подложки бяха сложени чашките от други амортисьори с височина 3.5см, които са поставени под долната част на пружината. Ето как изглеждат те http://yfrog.com/eop5050673j http://yfrog.com/4sp5050674j Като цяло Галанта се повдигна точно с 3.5 см и задницата отново не е по-висока от предницата. Ето как изглежда сега http://yfrog.com/4op5050672j Мнението на майсторът ми е, че няма как да се повдигне повече защото, ако се сложат по-висока подложка напрежението в пружината ще бъде голямо и има опасност от счупване на пружината при по-сериозна дупка.Изкажете мнение колеги, добре ли е извършена манипулацията? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 31 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2009 Ще ми е любопитно да знам и вашето мнение колеги Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 31 Май 2009 Сподели Публикувано 31 Май 2009 (редакция) Добре е горе-долу. Ако сложиш после и по-високи гуми, ако не опират може и да стане.Там някъде из района няма ли такива да "разпъват" пружини? Редактирано 31 Май 2009 от vladimirov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 31 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2009 Добре е горе-долу. Ако сложиш после и по-високи гуми, ако не опират може и да стане.Там някъде из района няма ли такива да "разпъват" пружини? С по-високи гуми, проблем с опирането няма да имам, защото при натоварване колата не кляка. Идеята ми беше, че просто исках задница да е с два пръста по-висока от предницата, а не се получи така... Каква е тази процедура с "разпъването" на пружините, че не съм запознат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 13 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 13 юни 2009 Като малко по-скъп вариянт, възможно ли е поставянето на нивомат и някой правил ли го е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 19 юни 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юни 2009 Като малко по-скъп вариянт, възможно ли е поставянето на нивомат и някой правил ли го е? Никой ли няма мнение по въпроса??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 Е какво мнение... тва да разпъваш пружини звучи супер несериозно!Нивомат незнам какво е... :icon_angel: А ако толкова те дразни вирнатата предница - просто я свали с по ниско окачване и си Ок :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 За повдигане на задницата препоръчвам крик или лебедка.А вариант също е нови амортесиори с пружини Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 юни 2009 Сподели Публикувано 19 юни 2009 За повдигане на задницата препоръчвам крик или лебедка.А вариант също е нови амортесиори с пружини А аз препоръчвам да четеш темите, а не само да пишеш...Имаме участник в темата който е пробвал и с нови пружини и амортисьори и не е успял... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 А аз препоръчвам да четеш темите, а не само да пишеш...Имаме участник в темата който е пробвал и с нови пружини и амортисьори и не е успял...Задницата на галанта си е доста висока,тои да не иска да я направи джип все пак.Като си смени пружини и амортесиори галанта,ще се вдигне като оригинално. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 20 юни 2009 Сподели Публикувано 20 юни 2009 Задницата на галанта си е доста висока,тои да не иска да я направи джип все пак.Като си смени пружини и амортесиори галанта,ще се вдигне като оригинално. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Приятелю ... смених и пружините и амортисъорите на моето комби с каталожни такива Kayaba. Резултата е по-плачевен от преди операцията по простата причина че оригиналните пружини и амортисъори на комбито нямат нищо общо с тези в каталога .. поне 1 път и половина са по големи по диаметър. Dj-я като видя че няма да стане така се поразтърси и намери амортисъори с дебелина които ще паснат само че цената по спомени беше към 450 лв за единия амортисъор .. съответно цена на пружини не коментирахме. Така че защо си мислиш че ти си най-хитрият тук който му е хрумнала гениалната идея да си смени и пружините и амортисъорите с оригинални?Подложките са единствения вариант който остава .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu13 Публикувано 18 юли 2009 Сподели Публикувано 18 юли 2009 Тези проблеми със задницата за съжаление често се срещат като се използват афтърмаркет части... каталозите ли грешат, производителите на части ли пестят...... :( Оригиналните обикновено са доста скъпи, но понякога са неизбежния вариант. С подложки пробвай, това звучи най-логично. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 19 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 19 юли 2009 Сега съм с подложки, но не се постигна ефекта който очаквах ( искам задницата да е с два пръста по висока от предницата). Амортисьорите са ми здрави, а пружините ми не са омекнали(съдя по това, че при натоварване на колата задницата не увисва). Все още не съм се интересувал за нивомата, точно колко ще ми струва и дали е възможно монтирането му, а доколкото разбирам никой от колегите не е правил подобна интервенция или поне не е споделил... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 19 юли 2009 Сподели Публикувано 19 юли 2009 Вече и моят дзвер е с подложки и положението заспа. Идеално е станало просто.. Мерсаж на Пламен за старанието! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Едно бързо питане по темата... няма ли амортисьор от друга марка или друг автомобил, който да е комби и който да пасва на Галантите?! Върти ми се в главата нещо като комби Пасат след 99г. на който и амортисьорите и пружините са по-евтини! ?! Иначе с подложка решението е наистина доста интелигентно и няма нищо "вандалско" в него. Споделете само и цени, все пак, за да има някаква ориентация от тази тема.. Защото все пак като труд това изисква бая сваляне от задницата (ако не се лъжа) както и цената на самите подложки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 юли 2009 Сподели Публикувано 20 юли 2009 Едно бързо питане по темата... няма ли амортисьор от друга марка или друг автомобил, който да е комби и който да пасва на Галантите?! Върти ми се в главата нещо като комби Пасат след 99г. на който и амортисьорите и пружините са по-евтини! ?! Иначе с подложка решението е наистина доста интелигентно и няма нищо "вандалско" в него. Споделете само и цени, все пак, за да има някаква ориентация от тази тема.. Защото все пак като труд това изисква бая сваляне от задницата (ако не се лъжа) както и цената на самите подложки.С подложки и от двете страни + труда излиза по малко от единия амортисьор на Пасата, па камо ли и пружините ............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.