Премини към съдържание

Дайте малко идеи за повдигане на задницата...


Препоръчано мнение

Роска, ела да видиш моето комби след смяна с уж подсилени пружини и kayaba амортисьори... ефекта е меко казано умопомрачителен... с 2-ма души седнали отзад, без багаж, гумата опира в калника... така че слушайте Пламен какво казва, защото аз на моя гръб го изпитах...

Колега, можеш да си решиш проблема с 2лв за 10 мин. Отиваш на битака и си купуваш чехли от 2 лв, турските, с порестата подметка. Изрязваш с макетно ножче шайби според стеблото на амортисьора и диаметъра на прахозащитния маншон, срязваш странично за да можеш да ги завреш без да разглобяваш амортисьора. Надигаш с крик колата и ги навираш на стеблото на ам-а под ударния тампон. Ако искаш да си "оригинален" купуваш ударни тампони за Лада /3лв/ и подлагаш колкото е необходимо. Ако искаш да си "по-оригинален" купуваш си ориг. японски за 30-40лв. Надали си заслужава, щото ладовите са силиконови. Аз сложих пробно от чехъл и то взе, че стана /после ще ги сменя с ладовите/.

Когато сложих по-широки гуми и моите калници опираха в гумите постоянно - сега нямам проблем. Ако искаш да стане перфектно, замери колко трябва да е хода на амортисьора, за да не опира в калника, разглоби го и тогава подлагай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, можеш да си решиш проблема с 2лв за 10 мин. Отиваш на битака и си купуваш чехли от 2 лв, турските, с порестата подметка. Изрязваш с макетно ножче шайби според стеблото на амортисьора и диаметъра на прахозащитния маншон, срязваш странично за да можеш да ги завреш без да разглобяваш амортисьора. Надигаш с крик колата и ги навираш на стеблото на ам-а под ударния тампон. Ако искаш да си "оригинален" купуваш ударни тампони за Лада /3лв/ и подлагаш колкото е необходимо. Ако искаш да си "по-оригинален" купуваш си ориг. японски за 30-40лв. Надали си заслужава, щото ладовите са силиконови. Аз сложих пробно от чехъл и то взе, че стана /после ще ги сменя с ладовите/.

Когато сложих по-широки гуми и моите калници опираха в гумите постоянно - сега нямам проблем. Ако искаш да стане перфектно, замери колко трябва да е хода на амортисьора, за да не опира в калника, разглоби го и тогава подлагай.

:icon_thumbup: :icon_thumbup:

Инж. Ганев :)

Няма лошо...

Ама до колкото разбрах, колегата се дразни на визията дори да не е натоварена, а с тази система няма да е повдигне. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

..................................................
Ванка, много оригинално решение :D Само дето неговото комби и твоят Талон нямат нищо общо в задното окачване...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що за простотия... колко чехли трябва да нарежа, че да вдигна комбито с 5 см...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Що не четете внимателно бе господа? Кой говори за повдигане? Говорим за проблема с опирането в калника като се натовари колата. Щом не можете да схванете смисъла на български, мога да го напиша на английски, немски или руски.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички! Искам да повдигна задницата на комбито някъде до ниво два пръста над предницата, а не съм убеден, че това ще стане само с нови задни пружини :icon_hmm: Дайте идеи за малко "побългаряване" с подложки или други интервенции. Задните пружини ще ги сменям, но не съм убеден, че не са омекнали, защото колата я товаря доста, а не кляка значително, просто предницата стои по-вирната от задницата, а това ме дразни много. Ето как изглежда комбито сега: http://yfrog.com/09galant1tj

Благодаря предварително на всички :mitsu-smiley:

 

Аз ли не виждам или колегата не се е изказал както трябва в началният си пост? И дума няма за опиране на гумите в калниците!? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от началото на темата се чудя. На моето комби задницата си е фабрично по-повдигната от предницата, даже повече от 2 пръста. Та си мисля, че ако се е свлякла задницата въпроса би трябвало да се оправи с нови пружини за комби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес интервенцията с подложките беше извършена. Като подложки бяха сложени чашките от други амортисьори с височина 3.5см, които са поставени под долната част на пружината. Ето как изглеждат те http://yfrog.com/eop5050673j http://yfrog.com/4sp5050674j

Като цяло Галанта се повдигна точно с 3.5 см и задницата отново не е по-висока от предницата. Ето как изглежда сега http://yfrog.com/4op5050672j

Мнението на майсторът ми е, че няма как да се повдигне повече защото, ако се сложат по-висока подложка напрежението в пружината ще бъде голямо и има опасност от счупване на пружината при по-сериозна дупка.

Изкажете мнение колеги, добре ли е извършена манипулацията?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре е горе-долу. Ако сложиш после и по-високи гуми, ако не опират може и да стане.

Там някъде из района няма ли такива да "разпъват" пружини?

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре е горе-долу. Ако сложиш после и по-високи гуми, ако не опират може и да стане.

Там някъде из района няма ли такива да "разпъват" пружини?

 

С по-високи гуми, проблем с опирането няма да имам, защото при натоварване колата не кляка. Идеята ми беше, че просто исках задница да е с два пръста по-висока от предницата, а не се получи така... Каква е тази процедура с "разпъването" на пружините, че не съм запознат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Като малко по-скъп вариянт, възможно ли е поставянето на нивомат и някой правил ли го е?

 

Никой ли няма мнение по въпроса???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е какво мнение... тва да разпъваш пружини звучи супер несериозно!

Нивомат незнам какво е... :icon_angel:

 

А ако толкова те дразни вирнатата предница - просто я свали с по ниско окачване и си Ок :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За повдигане на задницата препоръчвам крик или лебедка.

А вариант също е нови амортесиори с пружини :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За повдигане на задницата препоръчвам крик или лебедка.

А вариант също е нови амортесиори с пружини :)

А аз препоръчвам да четеш темите, а не само да пишеш...

Имаме участник в темата който е пробвал и с нови пружини и амортисьори и не е успял...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А аз препоръчвам да четеш темите, а не само да пишеш...

Имаме участник в темата който е пробвал и с нови пружини и амортисьори и не е успял...

Задницата на галанта си е доста висока,тои да не иска да я направи джип все пак.Като си смени пружини и амортесиори галанта,ще се вдигне като оригинално. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Задницата на галанта си е доста висока,тои да не иска да я направи джип все пак.Като си смени пружини и амортесиори галанта,ще се вдигне като оригинално. :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

 

Приятелю ... смених и пружините и амортисъорите на моето комби с каталожни такива Kayaba. Резултата е по-плачевен от преди операцията по простата причина че оригиналните пружини и амортисъори на комбито нямат нищо общо с тези в каталога .. поне 1 път и половина са по големи по диаметър. Dj-я като видя че няма да стане така се поразтърси и намери амортисъори с дебелина които ще паснат само че цената по спомени беше към 450 лв за единия амортисъор .. съответно цена на пружини не коментирахме. Така че защо си мислиш че ти си най-хитрият тук който му е хрумнала гениалната идея да си смени и пружините и амортисъорите с оригинални?

Подложките са единствения вариант който остава ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Тези проблеми със задницата за съжаление често се срещат като се използват афтърмаркет части... каталозите ли грешат, производителите на части ли пестят...... :( Оригиналните обикновено са доста скъпи, но понякога са неизбежния вариант. С подложки пробвай, това звучи най-логично.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сега съм с подложки, но не се постигна ефекта който очаквах ( искам задницата да е с два пръста по висока от предницата). Амортисьорите са ми здрави, а пружините ми не са омекнали(съдя по това, че при натоварване на колата задницата не увисва). Все още не съм се интересувал за нивомата, точно колко ще ми струва и дали е възможно монтирането му, а доколкото разбирам никой от колегите не е правил подобна интервенция или поне не е споделил...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вече и моят дзвер е с подложки и положението заспа. Идеално е станало просто.. Мерсаж на Пламен за старанието!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно бързо питане по темата... няма ли амортисьор от друга марка или друг автомобил, който да е комби и който да пасва на Галантите?! Върти ми се в главата нещо като комби Пасат след 99г. на който и амортисьорите и пружините са по-евтини! ?!

 

Иначе с подложка решението е наистина доста интелигентно и няма нищо "вандалско" в него. Споделете само и цени, все пак, за да има някаква ориентация от тази тема.. Защото все пак като труд това изисква бая сваляне от задницата (ако не се лъжа) както и цената на самите подложки.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно бързо питане по темата... няма ли амортисьор от друга марка или друг автомобил, който да е комби и който да пасва на Галантите?! Върти ми се в главата нещо като комби Пасат след 99г. на който и амортисьорите и пружините са по-евтини! ?!

 

Иначе с подложка решението е наистина доста интелигентно и няма нищо "вандалско" в него. Споделете само и цени, все пак, за да има някаква ориентация от тази тема.. Защото все пак като труд това изисква бая сваляне от задницата (ако не се лъжа) както и цената на самите подложки.

С подложки и от двете страни + труда излиза по малко от единия амортисьор на Пасата, па камо ли и пружините .............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...