Kapralov Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Здравейте на всички! Искам да повдигна задницата на комбито някъде до ниво два пръста над предницата, а не съм убеден, че това ще стане само с нови задни пружини :icon_hmm: Дайте идеи за малко "побългаряване" с подложки или други интервенции. Задните пружини ще ги сменям, но не съм убеден, че не са омекнали, защото колата я товаря доста, а не кляка значително, просто предницата стои по-вирната от задницата, а това ме дразни много. Ето как изглежда комбито сега: http://yfrog.com/09galant1tj Благодаря предварително на всички :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Здравейте на всички! Искам да повдигна задницата на комбито някъде до ниво два пръста над предницата, а не съм убеден, че това ще стане само с нови задни пружини :icon_hmm: Дайте идеи за малко "побългаряване" с подложки или други интервенции. Задните пружини ще ги сменям, но не съм убеден, че не са омекнали, защото колата я товаря доста, а не кляка значително, просто предницата стои по-вирната от задницата, а това ме дразни много. Ето как изглежда комбито сега: http://yfrog.com/09galant1tj Благодаря предварително на всички :mitsu-smiley:При теб амортисьорите и пружините са други, много по-различни от седана или по-скоро геометрично амортисьорите са еднакви, само дето при теб са много по-дебели, усилени и съответно и много по-скъпи от на седана............ обаче не така седи въпроса с пружините, от седан на твоята няма да стане, тъй като са с много по-голям диаметър............ за това ако сменяш пружините, то трябва да смениш и амортисьорите.............. има едни на Каяба, които са по-усилени, но пак са значително по "тънки" от оригиналните..........По въпроса с твоя проблем - само с подложки става работата, като те стават само отгоре, а не както при седаните и отдолу и отгоре.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Друг вариант е да сложиш по-къси пружини отпред Вчера на срещата един колега разправяше, че иска да си вдигне предницата малко... т.е. да сложи по-високи пружини че сега е със спортни... с малко късмет може да си ги трампите ;)До колкото знам предното окачване при комбито и седана е еднакво ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Друг вариант е да сложиш по-къси пружини отпред Вчера на срещата един колега разправяше, че иска да си вдигне предницата малко... т.е. да сложи по-високи пружини че сега е със спортни... с малко късмет може да си ги трампите ;)До колкото знам предното окачване при комбито и седана е еднакво ;)Еднакво е, ноо............. всеки иска да си вдига колата, а ти пък искаш да му я сваляш...... по тия дупки яко потрошване ще падне, но и това е вариант............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Еднакво е, ноо............. всеки иска да си вдига колата, а ти пък искаш да му я сваляш...... по тия дупки яко потрошване ще падне, но и това е вариант............ Аз нищо не искам... Давам предложение само.Относно разни побългарявания - не съм фен. Предпочитам нещата да са в заводски норми, за да достигна максимална сигурност при превоз от т. А до т. Б. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Аз нищо не искам... Давам предложение само.Относно разни побългарявания - не съм фен. Предпочитам нещата да са в заводски норми, за да достигна максимална сигурност при превоз от т. А до т. Б. Има риск, ако на старото и стандартно окачване отпред сложи спортни пружини за по-малко от седмица да си идат завинаги предните амортисьори. Просто спортна пружина на стандартен, че и поуморен амортисьор не е добра идея. Има над 90% вероятност задните пружини да са омекнали и с нови нещата да се оправят много лесно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Аз си реших проблема ТАКА :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Има риск, ако на старото и стандартно окачване отпред сложи спортни пружини за по-малко от седмица да си идат завинаги предните амортисьори. Просто спортна пружина на стандартен, че и поуморен амортисьор не е добра идея. Има над 90% вероятност задните пружини да са омекнали и с нови нещата да се оправят много лесно.Има варианти много на пръв поглед, но реално нещата се стесняват и се стига дори и до задънена улица, иначе си прав че спортна пружина ще скапе амортисьора............. че и окачването също. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Има риск, ако на старото и стандартно окачване отпред сложи спортни пружини за по-малко от седмица да си идат завинаги предните амортисьори. Просто спортна пружина на стандартен, че и поуморен амортисьор не е добра идея. Има над 90% вероятност задните пружини да са омекнали и с нови нещата да се оправят много лесно. :icon_thumbup: Онзи ден като слагах летните джапанки, гумаджиите ми викат ще сложиш 195/65/15, че много ти е празен калника отпред. :icon_blush: И аз ги плъзнах по течението и сложих 205/60/15... Щото тука си има ред и трябва да се спазва! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 :icon_thumbup: Онзи ден като слагах летните джапанки, гумаджиите ми викат ще сложиш 195/65/15, че много ти е празен калника отпред. :icon_blush: И аз ги плъзнах по течението и сложих 205/60/15... Щото тука си има ред и трябва да се спазва! :icon_thumbup:205/60/15 е по-добрия размер гума за Галанта......... но и малко по-голям разход ще дава, но почти неосезаем.......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Има варианти много на пръв поглед, но реално нещата се стесняват и се стига дори и до задънена улица..Роска, ела да видиш моето комби след смяна с уж подсилени пружини и kayaba амортисьори... ефекта е меко казано умопомрачителен... с 2-ма души седнали отзад, без багаж, гумата опира в калника... така че слушайте Пламен какво казва, защото аз на моя гръб го изпитах... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Роска, ела да видиш моето комби след смяна с уж подсилени пружини и kayaba амортисьори... ефекта е меко казано умопомрачителен... с 2-ма души седнали отзад, без багаж, гумата опира в калника... така че слушайте Пламен какво казва, защото аз на моя гръб го изпитах...Емиии............... ти видя за какво става въпрос поне, просто наистина в задънена улица влязохме........ да не говорим че взех други пружини на мой гръб и пак нищо........... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Емиии...............ти видя за какво става въпрос поне, просто наистина в задънена улица влязохме........да не говорим че взех други пружини на мой гръб и пак нищо...........Ами прати го Стефчо тука, да го изкараме от задънената улица.... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Ами прати го Стефчо тука, да го изкараме от задънената улица.... :DМарио, лесно е да се говори, и аз мога да му сложа две подложки, ама нали целим да е всичко като оригиналното......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Ами прати го Стефчо тука, да го изкараме от задънената улица.... :DАма недей така да загатваш, ами направо споделяй... едно че ми криво че не стана каквото се целехме, ами и за Пламен ми съвестно че 3 пъти ги сменя пусти пружини... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Марио, лесно е да се говори, и аз мога да му сложа две подложки ама нали целим да е всичко като оригиналното.........Че някои коли заводски като си излизат с подложки, да не би да не са като оригиналното....Освен това подложката може и да е една..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 18 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 18 Май 2009 Благодаря на всички за бързото съдействие :icon_thumbup: Варианта с по-къси предни пружини отпада категорично, защото държа автомобилът ми да е максимално повдигнат и не съм привърженик на каквито и да било "спортни" окачвания.Доколкото разбирам, най-практичният вариант е да се поставят подложки отгоре на пружините. Така ли да действам? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 20 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2009 Решено е, че ще се слагат само подложки, без да сменям пружините. Въпросът ми е следният: колко сантиметра най-много може да бъде подложката? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Решено е, че ще се слагат само подложки, без да сменям пружините. Въпросът ми е следният: колко сантиметра най-много може да бъде подложката?Зависи с колко искаш да я повдигнеш...Колкото е дебела подложката, колата се вдига двойно... 1см. подложка, повдига с 2см. колата... По нататък и сам можеш да си сметнеш, няма да изреждам цялата таблица... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kapralov Публикувано 20 Май 2009 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2009 Зависи с колко искаш да я повдигнеш...Колкото е дебела подложката, колата се вдига двойно... 1см. подложка, повдига с 2см. колата... По нататък и сам можеш да си сметнеш, няма да изреждам цялата таблица... :lol: Ок, това го разбирам, но колко е максималната височина която мога да подложа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Ок, това го разбирам, но колко е максималната височина която мога да подложа?Е ти на джип ли ще го правиш този галант? :lol: 2/2.5 см. максимум, ще ти е достатъчно... Това ще повдигне задницата с 4/5 см., повече няма нужда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Е ти на джип ли ще го правиш този галант? :lol: 2/2.5 см. максимум, ще ти е достатъчно... Това ще повдигне задницата с 4/5 см., повече няма нужда... До колкото разбирам от коли повече от това може да стане и опасно... Все пак центъра на тежеста се вдига нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Е ти на джип ли ще го правиш този галант? :lol: 2/2.5 см. максимум, ще ти е достатъчно... Това ще повдигне задницата с 4/5 см., повече няма нужда...Марине, ефекта при мен е 3,5 см., а подложката доколкото си спомням беше 2,5 см. нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Ок, това го разбирам, но колко е максималната височина която мога да подложа? Не повече от 3, максимум 4 см. на тампона... Най-добре 2. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 20 Май 2009 Сподели Публикувано 20 Май 2009 Марине, ефекта при мен е 3,5 см., а подложката доколкото си спомням беше 2,5 см. нали?И при тебе ефекта е 5 см., но ти дойде с ниските гуми, а си тръгна с високите и за това ти се струва че е 3.5 см...Сложи си онези малките гуми, и измери тогава разстоянието гума-вежда... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.