Марто Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Значи пътувам си аз извънградско и изведнъж педалът на съединителя стана много мек (не пропадна, но просто стана много мек) и вече не можех да превключвам предавките. Спрях, разгледах, почудих се и както обикновено става в такова ситуации нищо не можех да направя. Обезвъздушихме (като решихме че нещо е влезнал въздух), но нищо не се промени. Наложи ми се да се пробирам от Благоевград до София без съединител. На следващият ден карам колата на сервиз при едно приятелче. Сяда той, напомпа падала на съединителя доста пъти и успя да превключи 2 пъти предавките, но само толкова. Остави я докато довърши колата, върху която работеше и след това ми се обажда, че всичко е наред. Проверили помпите, тръбите и какво ли не още - няма течове, няма проблеми, колата е перфектна. Та сега съм малко напрегнат докато карам, защото както се случи и се самооправи само така ще се случи пак. Мисля си дали да не сменя 2-те амбриажни помпи за да съм по-спокоен. На някой случвало си му се е нещо подобно, да даде акъл. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Чак помпите няма смисъл... Има ремонтни комплекти, които струват към 100 лв. Но трябва да се огледат и помпите де... Според мен първо ги разглобете, огледайте и тогава решавай какво да се предприеме. В повечето случаи можеш да се разминеш само с ремонтния комплект... И е добре да се направи, че сега си се прибрал, ама следващия път може и да не успееш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Имах същият случай преди време - едно към едно. Извънградско спира да отделя съединителя, а в града работи, защото се натиска по-често, но в един момент и с напомпване не отделяше.Ремонтен комплект за помпите и си готов, стига цилиндрите да не са надрани, но едва ли си стигнал до такава фаза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марто Публикувано 15 април 2009 Автор Сподели Публикувано 15 април 2009 Имах същият случай преди време - едно към едно. Извънградско спира да отделя съединителя, а в града работи, защото се натиска по-често, но в един момент и с напомпване не отделяше.Ремонтен комплект за помпите и си готов, стига цилиндрите да не са надрани, но едва ли си стигнал до такава фаза. Екстра. А можеш ли да ориентираш от къде мога да го купя този ремонтен комплект, и горе-долу за какви пари (предполагам че ми трябват 2 - за 2-те помпи)? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GT PoWeR Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Екстра. А можеш ли да ориентираш от къде мога да го купя този ремонтен комплект, и горе-долу за какви пари (предполагам че ми трябват 2 - за 2-те помпи)? Не мога, защото помпите ми ги отремонтира DJ Tymbi, ако искаш се обърни към него! Той може да ти каже откъде да ги вземеш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Чак помпите няма смисъл... Има ремонтни комплекти, които струват към 100 лв. Но трябва да се огледат и помпите де... Според мен първо ги разглобете, огледайте и тогава решавай какво да се предприеме. В повечето случаи можеш да се разминеш само с ремонтния комплект... И е добре да се направи, че сега си се прибрал, ама следващия път може и да не успееш.Само да вметна, че долната помпа струва 32 долара цяла, оригинална и нова... Онлайн магазина съм го пускал в друга тема. Доставката е още 20-30 долара. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Екстра. А можеш ли да ориентираш от къде мога да го купя този ремонтен комплект, и горе-долу за какви пари (предполагам че ми трябват 2 - за 2-те помпи)? Колега, за ремонтни комплекти се обърни към колегата Miroslav. На мен той ми е пращал и по общи спомени за долната помпа цената е 27 лв, а за горната около 50 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 Само да вметна, че долната помпа струва 32 долара цяла, оригинална и нова... Онлайн магазина съм го пускал в друга тема. Доставката е още 20-30 долара. А имаш ли идея колко ще струва горната помпа? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsubishifen Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 35 лв е ремонтния комплект на горната помпа, а на долната е 30 лв И сменяш, няма смисъл от цяла помпа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 15 април 2009 Сподели Публикувано 15 април 2009 35 лв е ремонтния комплект на горната помпа, а на долната е 30 лв И сменяш, няма смисъл от цяла помпа Ако ремонтния комплект (за долната) представлява буталцето с гумичката е.... около 12 лв, поне на мен толкова ми взеха и вече няколко месеца си го карам, само не знам дали има разлика при различните модели... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 35 лв е ремонтния комплект на горната помпа, а на долната е 30 лв И сменяш, няма смисъл от цяла помпа Запознат съм с цената на ремонтните комплекти, но ми е интересно каква е цената на цялата горна помпа в САЩ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Марто Публикувано 16 април 2009 Автор Сподели Публикувано 16 април 2009 Запознат съм с цената на ремонтните комплекти, но ми е интересно каква е цената на цялата горна помпа в САЩ. Хм, на мен ми е по-интересно колко е в България оригинална нова помпа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Хм, на мен ми е по-интересно колко е в България оригинална нова помпа Около 60 долара струва горната помпа в САЩ, но по спомени. Дайте ми ВИН, за да кажа точно. Колко е в Ратола ще ви отговорят Миро или Цено.ПП. И като не знам нещо, просто нищо не пиша... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Около 60 долара струва горната помпа в САЩ, но по спомени. Дайте ми ВИН, за да кажа точно. Колко е в Ратола ще ви отговорят Миро или Цено.ПП. И като не знам нещо, просто нищо не пиша... Нещо около 1000 + лв. за двете помпи ми се върти като цена, дадена ми от официалния вносител, но беше преди време, така че не съм много сигурен. Добре си спомням обаче чувството, което изпитах при споменаването на цената... Колега SLX, би ли проверил колко са горна и долна помпа на кола с VIN: JMBSNEA6AVZ000401? Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasch Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Колега вземи и си смени спирачната течност, че скоро историята ще се повтори и с спирачния педал. Не се занимавай с ремонти на помпата и работния цилиндър, те или работят или не работят, а може и да текат, целия проблем е в DOT4, сменя се на 50 000км или на две години. Има едно много кофти качество, да абсорбира влагата от въздуха, и при загряване се получава така наречената парна възглавница. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Нещо около 1000 + лв. за двете помпи ми се върти като цена, дадена ми от официалния вносител, но беше преди време, така че не съм много сигурен. Добре си спомням обаче чувството, което изпитах при споменаването на цената... Колега SLX, би ли проверил колко са горна и долна помпа на кола с VIN: JMBSNEA6AVZ000401? Благодаря!Бих, с удоволствие - MD747418, което е заменено от MD770676, което е долната помпа, струва 49,30 долара. Можеш да провериш сам В ТОЗИ онлайн магазин Обаче горната помпа MR198621 не се продава в САЩ. Ремонтен комплект за горната помпа обаче има MR272770 на цена от 27,10 долара. Това са оригинални части. Въпрос на избор, аз на моята слагам такива. Някои са много по-евтини от Ратола, други обратно. Например биалетките, които си поръчах за всеки случай :icon_dance: са колкото в БГ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Колега вземи и си смени спирачната течност, че скоро историята ще се повтори и с спирачния педал. Не се занимавай с ремонти на помпата и работния цилиндър, те или работят или не работят, а може и да текат, целия проблем е в DOT4, сменя се на 50 000км или на две години. Има едно много кофти качество, да абсорбира влагата от въздуха, и при загряване се получава така наречената парна възглавница. На Галанта няма общо между съединителя и спирачки ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 На Галанта няма общо между съединителя и спирачки ;) Ами всъщност не си много прав, защото течността, която се използва в амбриажните помпи е точно спирачна - по предписание DOT 3 или DOT 4. А на колегата SLX благодаря. Аз също проверявах за цената на горната помпа в САЩ, но ударих на камък. Може би в Щатите горните помпи никога не се развалят! :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Не зная за кой модел говорим. Моят е EA2. Смених течностите, както и ремонтните комплекти на двете помпи, и при мен нямат общо, отделни системи са. Цените от Ратола са много добри, и след като прочетох темата за профилактика и ремонт на помпите, реших да изпреваря събитията и да сменя всичко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Не зная за кой модел говорим. Моят е EA2. Смених течностите, както и ремонтните комплекти на двете помпи, и при мен нямат общо, отделни системи са. То е ясно, че са две отделни системи, но и при двете се използва една и съща течност - спирачна. Точно това има предвид колегата в горния пост. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
japanfen Публикувано 16 април 2009 Сподели Публикувано 16 април 2009 Само смяна на течността май не е желателно, защото има риск после да протече някоя от помпите. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 април 2009 Сподели Публикувано 17 април 2009 Аз ги отремонтирам с мои си части, вкарвани от мен, ремонта на долна и горна помпа с труда - около 100-120 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Thel Публикувано 19 април 2009 Сподели Публикувано 19 април 2009 Аз ги отремонтирам с мои си части, вкарвани от мен, ремонта на долна и горна помпа с труда - около 100-120 лв. Именно една такава интервенция при мен изкара не повече от 6 месеца, затова все повече започвам да се замислям за чисто нова помпа на смешни пари. Може би вече й е дошло времето и ремонтният комплект не върши работа. :icon_hmm: А какви елементи точно включва ремонтния комплект? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 април 2009 Сподели Публикувано 19 април 2009 Именно една такава интервенция при мен изкара не повече от 6 месеца, затова все повече започвам да се замислям за чисто нова помпа на смешни пари.Аз в една подобна тема бях писал, че нищо не става с тези ремонти комплекти, защото проблема не е в гумичките, а в шуплите, които се образуват в цилиндърчето.....Ама кой да чете..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мартин Дончев Публикувано 19 април 2009 Сподели Публикувано 19 април 2009 Здравейте,преди 2 години сменях горна съединителна помпа на Лансер 91г. Цената беше около 90 лева. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.