Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Някой да ми препоръча секретни болтове.


Препоръчано мнение

Здравейте колеги. Запазил съм си страхотни джанти и като на всяко хубаво нещо предполагам доста гадове ще им се точат. Може ли някой да ми препоръча добри секретни болтове, за които джамбазите да нямат ключ и да затрудня намеренията им максимално?

Просто толкова ненормалници са се навъдили , че се опитвам да се застраховам отвсякъде.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Запазил съм си страхотни джанти и като на всяко хубаво нещо предполагам доста гадове ще им се точат. Може ли някой да ми препоръча добри секретни болтове, за които джамбазите да нямат ключ и да затрудня намеренията им максимално?

Просто толкова ненормалници са се навъдили , че се опитвам да се застраховам отвсякъде.

Като добавка към каското, не можеш ли да ги сложиш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че ще се ориентирам към маргелските гайки и болтове.

Твоят приятел в Маргел ще потвърди, че това със секретните болтове е съвсем бошлаф работа, но щом те успокоява... Иначе и да застраховаш джантите, няма да има особен смисъл, защото биха ти ги платили само ако им представиш счупена джанта. В случай на кражба само ще вдигат рамене... иначе с радост биха ти приели парите за дозастраховане на джантите... Между другото какво си харесал в Маргел? Дай снимка да видим... От тях съм купувал джанти миле - 16-ки. Оказаха се много, много добри, но са тежички.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са джантите , но на живо изглеждат несравнимо по-добре. Не са от най-скъпите , но са доста ефектни (и здрави по мнение на моя човек). А и ги взех на промоция :)

http://www.emk-33.com/shop/image/para_1.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Твоят приятел в Маргел ще потвърди, че това със секретните болтове е съвсем бошлаф работа, но щом те успокоява...

 

:good:

Росен е абсолютно прав, колега, искат ли да ти свалят джантите-и с по 4 секратни гайки да ги завинтиш-

ще успеят, но ще ги затрудниш, а при условие че могат да свалят от други-незащитени, ще предпочетат тях.

В Маргел и МКомплект има гайки-чудесни и крадците мислят така-за това им имат всичките секрети, намери си

оригинални от Балкан Стар-скъпички, но пък по-надеждни.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тва за застраховката го научих като ми откраднаха задната чистача :icon_blush: всичко което се сваля не може да се затрахова против открадване. Ясно ми е, че джамбазите са много напред, но поне да ги затрудня колкото мога и да не може всеки "байо" да развие секретните болтове. А за Блаканстар-ските ... май баха доста пари. Не знам дали си заслужават при положение ,че както вие казахте като решат не можеш да ги спреш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, взех на заем за около седмица едни секретни гайки да сложа на джантичките :)

Снимки слагам в съответния раздел :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези хондаджийските гайки са добри, но и цената е солена.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Китайска реплика ? За кое говориш? Ако за джантите - испански са.

За Гайките не знам. Но от сигурен източник знам че джантите са по-здрави от повечето модели на OXYGIN например ... без значение че вторите са 2 пъти по скъпи ;) говоря конкретно за този модел!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха-ха ами попринцип всичко което се продава в Маргел и пише made in spain/italy се прави в завод в китай, :) ама вие може повече да ги разбирате де да знам, аз от Маргел не бих си купил и тапички за винтилите... Всеки има право на избор де... Нищо лошо със здраве да си ги караш и дано се окажат читави, че по наще модерни пътища си трябват плътни джнати :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За едно със сигурност си прав ... че може да пише Испания и да се произвежда в китай ... това се случва не само с джантите , ами с 99% от стоките на пазара. Дори Смилянски боб идва от китай ;)

Хората си произвеждат продукцията на всички световно известни марки , като вече са добре запознати с технологията, машините и материалите на "оригиналите". Сигурно в къщи имаш Филипс, Сони и какво ли не като марка, което е правено в Китай ... и маратонки правени в Тайван или някъде там. А бе както и да е. Хората си сравняват джантите и този с модела като моя казва че е по-доволен, а тоя с OXIGIN си ги е изправял 3 пъти. Пробвани са и китайските гуми FIRENZA и викам да направя един тест и аз :) пък ще споделям какво ми е мнението.

Иначе от чисто техническа гледна точка , джанти с 20 спици трябва да са много по-здрави от джанти с 5 ;) просто подпорното растояние на "гредата" между две спици е много по-малко :) Айде , че много взех да философствам :) чакам оферти за гайки, но не и от 100лв :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук има и по 20 лв :D Мен ако питаш обаче, най-добрия вариант е да идеш при добър стругар да ти изпатка 4 болта!!! Тук знам един дето ги прави и хем са единствени по рода си, хем са много здрави и трудни за измайсторяване... Аз миналата година карах с такива от 20 лв. Но 4 пъти като ги развих и завих се прецакаха, и преди да стане така, че да не мога да си сваля джантите, ги разкарах. Сега си карам с оргиналните гайки пък каквото е писано...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз като ги показах на един пич, на който са му ясни нещата , каза - " Много са хубави , но не са за квартал като нашия. Имаш ли поне секретни болтове?"

Просто , дори да не са от най скъпите , стоят адски ефектно на живо и хващат окото.

Аз иначе за правени ... не знам. Един колега от форума ми предлага някакви, които изглеждат добре и са с 30лв под Балканстарските, но ще видя. Още се оглеждам и ослушвам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За едно със сигурност си прав ... че може да пише Испания и да се произвежда в китай ... това се случва не само с джантите , ами с 99% от стоките на пазара. Дори Смилянски боб идва от китай ;)

Хората си произвеждат продукцията на всички световно известни марки , като вече са добре запознати с технологията, машините и материалите на "оригиналите". Сигурно в къщи имаш Филипс, Сони и какво ли не като марка, което е правено в Китай ... и маратонки правени в Тайван или някъде там. А бе както и да е. Хората си сравняват джантите и този с модела като моя казва че е по-доволен, а тоя с OXIGIN си ги е изправял 3 пъти. Пробвани са и китайските гуми FIRENZA и викам да направя един тест и аз :) пък ще споделям какво ми е мнението.

Иначе от чисто техническа гледна точка , джанти с 20 спици трябва да са много по-здрави от джанти с 5 ;) просто подпорното растояние на "гредата" между две спици е много по-малко :) Айде , че много взех да философствам :) чакам оферти за гайки, но не и от 100лв :icon_blush:

 

По важно е, не колко спици има джантата, а това от какъв материал е направена. В повечето случаи (удари в дупки) джантата се криви от вътрешната страна, там където няма спици, а от страната на спиците често излизат балони на гумите. Всичко това се забелязва повече при нископрофилните гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тук има и по 20 лв :D Мен ако питаш обаче, най-добрия вариант е да идеш при добър стругар да ти изпатка 4 болта!!! Тук знам един дето ги прави и хем са единствени по рода си, хем са много здрави и трудни за измайсторяване... Аз миналата година карах с такива от 20 лв. Но 4 пъти като ги развих и завих се прецакаха, и преди да стане така, че да не мога да си сваля джантите, ги разкарах. Сега си карам с оргиналните гайки пък каквото е писано...

В "гарвана" в момента са на промоция на 15 :D скоро смених на колта секретите ,че старите (ефтинки) се прецакаха след 6 годишна употреба. От Ратола по 8 лв бр нови шпилки и газ :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По важно е, не колко спици има джантата, а това от какъв материал е направена. В повечето случаи (удари в дупки) джантата се криви от вътрешната страна, там където няма спици, а от страната на спиците често излизат балони на гумите. Всичко това се забелязва повече при нископрофилните гуми.

 

Определено е така , но вътрешната страна се крепи на външната (там където има спици). Т.е. все едно е някаква смесица от тристранно подпряно поле, конзола и черупка, стъпила на спиците и закотвена в тях. Като се намали подпорното разстояние 4-5 пъти, може да се позволи употребата на по слаб материал. Естесвено леко по слаб. Никой не прави джанти от олово.

Вътрешната страна се изправя лесно, но външната много трудно ще се изправи , особено ако се изкривят или осучат спиците.

М/у другото може да си поиграя да направя един статически модел на джанта ;) тогава нагледно ще можем да видим с цветни диаграми, къде точно са най-големите напрежения и от какво значение е броя на спиците, но според мен няма по никакъв начин да отстъпва на влиянието на материала. Това си е мое мнение де :rolleyes: Виждал съм някъде такива диаграми , но ще ми е интересно да си поиграя, като ми остане време.

Но иначе може да си сигурен , че взимам под внимание ОПИТА - твоя , техния и т.н. :) не ми минава само покрай ушите! :respect:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

A ако някой сменя тепърва метални джанти с алуминиеви, да знае, че старите оригинални гайки са 21 и са с много малък конус . За това да вземе от такива за Форд, които са 19. Няма да му трябва и тънкостенен ключ в последствие, а и ги има почти навсякъде на цена от 2-3лв брой.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да , това вече го забелязах :) гайки 19-ки , а 21 ги оставих при резервната гума, недай си боже да потрябват.

 

А иначе по повод моето философстване вчера, диаграмата е както предполагах :)

ЕТО линк на който е показано как работи джантата при натоварване.

дадени са диаграми на намреженията. Метала работи най-вече на опън. Натиска е слабата му страна. На диаграмите ше видите с червено критичните натискови напрежения, а със синьо опъна. С изсветляване на синьото започва натиска. Колкото по равномерно е разпределен натиска (тоест колкото повече спици има или пък спицата стъпва на по-голяма площ) толкова по малки са напреженията и цвета става по-тъмен. Дадени са примери с няколко броя спици , както и с 2 броя спици, така че човек колкото и да няма понятие , ще го разбере. Просто диаграмата не трябва да става червена, защото тези напрежения водят до нежеланите деформации :good:

Та мисълта ми е , че доброто конструиране, може да позволи ползването на по-слаби и ефтини материали.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...