kr0tal Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Здравейте колеги. Запазил съм си страхотни джанти и като на всяко хубаво нещо предполагам доста гадове ще им се точат. Може ли някой да ми препоръча добри секретни болтове, за които джамбазите да нямат ключ и да затрудня намеренията им максимално?Просто толкова ненормалници са се навъдили , че се опитвам да се застраховам отвсякъде. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Миткo Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Здравейте колеги. Запазил съм си страхотни джанти и като на всяко хубаво нещо предполагам доста гадове ще им се точат. Може ли някой да ми препоръча добри секретни болтове, за които джамбазите да нямат ключ и да затрудня намеренията им максимално?Просто толкова ненормалници са се навъдили , че се опитвам да се застраховам отвсякъде.Като добавка към каското, не можеш ли да ги сложиш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 31 март 2009 Сподели Публикувано 31 март 2009 Виж тази тема Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 31 март 2009 Автор Сподели Публикувано 31 март 2009 Мисля , че ще се ориентирам към маргелските гайки и болтове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 1 април 2009 Сподели Публикувано 1 април 2009 Мисля , че ще се ориентирам към маргелските гайки и болтове.Твоят приятел в Маргел ще потвърди, че това със секретните болтове е съвсем бошлаф работа, но щом те успокоява... Иначе и да застраховаш джантите, няма да има особен смисъл, защото биха ти ги платили само ако им представиш счупена джанта. В случай на кражба само ще вдигат рамене... иначе с радост биха ти приели парите за дозастраховане на джантите... Между другото какво си харесал в Маргел? Дай снимка да видим... От тях съм купувал джанти миле - 16-ки. Оказаха се много, много добри, но са тежички. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 1 април 2009 Автор Сподели Публикувано 1 април 2009 Това са джантите , но на живо изглеждат несравнимо по-добре. Не са от най-скъпите , но са доста ефектни (и здрави по мнение на моя човек). А и ги взех на промоция http://www.emk-33.com/shop/image/para_1.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Toranaga Публикувано 1 април 2009 Сподели Публикувано 1 април 2009 Твоят приятел в Маргел ще потвърди, че това със секретните болтове е съвсем бошлаф работа, но щом те успокоява... :good: Росен е абсолютно прав, колега, искат ли да ти свалят джантите-и с по 4 секратни гайки да ги завинтиш-ще успеят, но ще ги затрудниш, а при условие че могат да свалят от други-незащитени, ще предпочетат тях.В Маргел и МКомплект има гайки-чудесни и крадците мислят така-за това им имат всичките секрети, намери си оригинални от Балкан Стар-скъпички, но пък по-надеждни. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 1 април 2009 Автор Сподели Публикувано 1 април 2009 Тва за застраховката го научих като ми откраднаха задната чистача :icon_blush: всичко което се сваля не може да се затрахова против открадване. Ясно ми е, че джамбазите са много напред, но поне да ги затрудня колкото мога и да не може всеки "байо" да развие секретните болтове. А за Блаканстар-ските ... май баха доста пари. Не знам дали си заслужават при положение ,че както вие казахте като решат не можеш да ги спреш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 1 април 2009 Автор Сподели Публикувано 1 април 2009 Колеги, взех на заем за около седмица едни секретни гайки да сложа на джантичките Снимки слагам в съответния раздел :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 Тези хондаджийските гайки са добри, но и цената е солена. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 2 април 2009 Автор Сподели Публикувано 2 април 2009 Сега звъннах за секретни гайки в Балканстар Мицубиши - 102,50лв :confused1: :icon_clap: "Те такова животно нема!" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 Колко пари струва тая китайска реплика ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 Колко пари струва тая китайска реплика ?Турски май са...не че трябва всички да карат обезателно с ОЗ от магазина, а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 2 април 2009 Автор Сподели Публикувано 2 април 2009 Китайска реплика ? За кое говориш? Ако за джантите - испански са.За Гайките не знам. Но от сигурен източник знам че джантите са по-здрави от повечето модели на OXYGIN например ... без значение че вторите са 2 пъти по скъпи ;) говоря конкретно за този модел! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 Ха-ха-ха ами попринцип всичко което се продава в Маргел и пише made in spain/italy се прави в завод в китай, ама вие може повече да ги разбирате де да знам, аз от Маргел не бих си купил и тапички за винтилите... Всеки има право на избор де... Нищо лошо със здраве да си ги караш и дано се окажат читави, че по наще модерни пътища си трябват плътни джнати :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 2 април 2009 Автор Сподели Публикувано 2 април 2009 За едно със сигурност си прав ... че може да пише Испания и да се произвежда в китай ... това се случва не само с джантите , ами с 99% от стоките на пазара. Дори Смилянски боб идва от китай ;)Хората си произвеждат продукцията на всички световно известни марки , като вече са добре запознати с технологията, машините и материалите на "оригиналите". Сигурно в къщи имаш Филипс, Сони и какво ли не като марка, което е правено в Китай ... и маратонки правени в Тайван или някъде там. А бе както и да е. Хората си сравняват джантите и този с модела като моя казва че е по-доволен, а тоя с OXIGIN си ги е изправял 3 пъти. Пробвани са и китайските гуми FIRENZA и викам да направя един тест и аз пък ще споделям какво ми е мнението. Иначе от чисто техническа гледна точка , джанти с 20 спици трябва да са много по-здрави от джанти с 5 ;) просто подпорното растояние на "гредата" между две спици е много по-малко Айде , че много взех да философствам чакам оферти за гайки, но не и от 100лв :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 Тук има и по 20 лв :D Мен ако питаш обаче, най-добрия вариант е да идеш при добър стругар да ти изпатка 4 болта!!! Тук знам един дето ги прави и хем са единствени по рода си, хем са много здрави и трудни за измайсторяване... Аз миналата година карах с такива от 20 лв. Но 4 пъти като ги развих и завих се прецакаха, и преди да стане така, че да не мога да си сваля джантите, ги разкарах. Сега си карам с оргиналните гайки пък каквото е писано... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 2 април 2009 Автор Сподели Публикувано 2 април 2009 Аз като ги показах на един пич, на който са му ясни нещата , каза - " Много са хубави , но не са за квартал като нашия. Имаш ли поне секретни болтове?"Просто , дори да не са от най скъпите , стоят адски ефектно на живо и хващат окото.Аз иначе за правени ... не знам. Един колега от форума ми предлага някакви, които изглеждат добре и са с 30лв под Балканстарските, но ще видя. Още се оглеждам и ослушвам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bluffer Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 За едно със сигурност си прав ... че може да пише Испания и да се произвежда в китай ... това се случва не само с джантите , ами с 99% от стоките на пазара. Дори Смилянски боб идва от китай ;)Хората си произвеждат продукцията на всички световно известни марки , като вече са добре запознати с технологията, машините и материалите на "оригиналите". Сигурно в къщи имаш Филипс, Сони и какво ли не като марка, което е правено в Китай ... и маратонки правени в Тайван или някъде там. А бе както и да е. Хората си сравняват джантите и този с модела като моя казва че е по-доволен, а тоя с OXIGIN си ги е изправял 3 пъти. Пробвани са и китайските гуми FIRENZA и викам да направя един тест и аз пък ще споделям какво ми е мнението. Иначе от чисто техническа гледна точка , джанти с 20 спици трябва да са много по-здрави от джанти с 5 ;) просто подпорното растояние на "гредата" между две спици е много по-малко Айде , че много взех да философствам чакам оферти за гайки, но не и от 100лв :icon_blush: По важно е, не колко спици има джантата, а това от какъв материал е направена. В повечето случаи (удари в дупки) джантата се криви от вътрешната страна, там където няма спици, а от страната на спиците често излизат балони на гумите. Всичко това се забелязва повече при нископрофилните гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
willy Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 Тук има и по 20 лв :D Мен ако питаш обаче, най-добрия вариант е да идеш при добър стругар да ти изпатка 4 болта!!! Тук знам един дето ги прави и хем са единствени по рода си, хем са много здрави и трудни за измайсторяване... Аз миналата година карах с такива от 20 лв. Но 4 пъти като ги развих и завих се прецакаха, и преди да стане така, че да не мога да си сваля джантите, ги разкарах. Сега си карам с оргиналните гайки пък каквото е писано...В "гарвана" в момента са на промоция на 15 :D скоро смених на колта секретите ,че старите (ефтинки) се прецакаха след 6 годишна употреба. От Ратола по 8 лв бр нови шпилки и газ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 2 април 2009 Автор Сподели Публикувано 2 април 2009 По важно е, не колко спици има джантата, а това от какъв материал е направена. В повечето случаи (удари в дупки) джантата се криви от вътрешната страна, там където няма спици, а от страната на спиците често излизат балони на гумите. Всичко това се забелязва повече при нископрофилните гуми. Определено е така , но вътрешната страна се крепи на външната (там където има спици). Т.е. все едно е някаква смесица от тристранно подпряно поле, конзола и черупка, стъпила на спиците и закотвена в тях. Като се намали подпорното разстояние 4-5 пъти, може да се позволи употребата на по слаб материал. Естесвено леко по слаб. Никой не прави джанти от олово.Вътрешната страна се изправя лесно, но външната много трудно ще се изправи , особено ако се изкривят или осучат спиците. М/у другото може да си поиграя да направя един статически модел на джанта ;) тогава нагледно ще можем да видим с цветни диаграми, къде точно са най-големите напрежения и от какво значение е броя на спиците, но според мен няма по никакъв начин да отстъпва на влиянието на материала. Това си е мое мнение де :rolleyes: Виждал съм някъде такива диаграми , но ще ми е интересно да си поиграя, като ми остане време.Но иначе може да си сигурен , че взимам под внимание ОПИТА - твоя , техния и т.н. не ми минава само покрай ушите! :respect: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 2 април 2009 Сподели Публикувано 2 април 2009 A ако някой сменя тепърва метални джанти с алуминиеви, да знае, че старите оригинални гайки са 21 и са с много малък конус . За това да вземе от такива за Форд, които са 19. Няма да му трябва и тънкостенен ключ в последствие, а и ги има почти навсякъде на цена от 2-3лв брой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 3 април 2009 Автор Сподели Публикувано 3 април 2009 Да , това вече го забелязах гайки 19-ки , а 21 ги оставих при резервната гума, недай си боже да потрябват. А иначе по повод моето философстване вчера, диаграмата е както предполагах ЕТО линк на който е показано как работи джантата при натоварване. дадени са диаграми на намреженията. Метала работи най-вече на опън. Натиска е слабата му страна. На диаграмите ше видите с червено критичните натискови напрежения, а със синьо опъна. С изсветляване на синьото започва натиска. Колкото по равномерно е разпределен натиска (тоест колкото повече спици има или пък спицата стъпва на по-голяма площ) толкова по малки са напреженията и цвета става по-тъмен. Дадени са примери с няколко броя спици , както и с 2 броя спици, така че човек колкото и да няма понятие , ще го разбере. Просто диаграмата не трябва да става червена, защото тези напрежения водят до нежеланите деформации :good:Та мисълта ми е , че доброто конструиране, може да позволи ползването на по-слаби и ефтини материали. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.