LiX Публикувано 22 февруари 2009 Сподели Публикувано 22 февруари 2009 Euroncap най-после тества новият Лансер. Автомобила е Lancer Sportback 1.8 Invite и е тестван по новите методи приети в края на 2008 година. Получава максималния брой от 5 звезди за безопасност. Ако не друго поне колите ни са безопасни http://www.euroncap.com/download.ashx/0d5a7b22-3282-4f21-a9e8-2a65ef50192d/MITSUBISHI_Lancer_Front.jpghttp://www.euroncap.com/download.ashx/3049b7fe-6bfe-4441-9c46-513d61e4eef0/MITSUBISHI%20Lancer_Driver.jpg http://www.euroncap.com/download.ashx/130c6c59-6c34-4e04-b1ce-5d9b4d6ac706/MITSUBISHI%20Lancer_Pole.jpghttp://www.euroncap.com/download.ashx/f36bb928-2290-4615-b213-7e68f5291294/MITSUBISHI%20Lancer_CRS.jpg За повече инфо - euroncap.com. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 февруари 2009 Сподели Публикувано 22 февруари 2009 Хайде сега, давайте как били пластмасови... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 22 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 22 февруари 2009 Хайде сега, давайте как били пластмасови...Тя предницата е на вафла, ама купето не е мръднало ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 22 февруари 2009 Сподели Публикувано 22 февруари 2009 Да не ви се накага да разбирате колко е вярно , пък тестовете нека ги има. Иначе браво. :D Пластмасови, ама скъпа една такава и луксозна пластмаса. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Видео Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Видео Интересно.....защо при предния удар се отвориха страничните възглавници, пък и дори да е имало за какво.....се отвориха малко късно. Иначе интересно е при снимките отгоре, каква дунавска вълна прави тавана, но не се деформира...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Защото удара е отпрад в ляво и колата получи и странично ускорение. Просто сензорите получават информация да странично движение и се отварят само завесите от посоката на действие на силата.При такива тестове вратите ги отварят със силомер, за да проверят какво усилие е нужно за целта. При новия Лансер мисля, че няма да има разлика от недеформират автомобил. Просто не се забелязва никакво деформиране на вратата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Пластмасови или не няма никакво значение. Ако не беше конструирана така тази кола специално при моя удар щеше да се усуче половината купе, а то какво стана разхвърчаха се "скъпите" пластмаси и нищо повече. На тъпата Нива и се изкриви цялата страна при положение, че удара в нея беше отпред в ляво под фара. Ония смотаняци не можаха да си отворят шофьорската врата и излязоха от другата страна а видимо уж само края на бронята и калника бяха деформирани. Да не говоря че я огледах на светло след 2 дена Нивата и се оказа, че и предното стъкло е излязло от уплътнението. Направо се смях, защото на моята кола освен калника, капака и пластмасите, нямаше нищо усукано и криво. Вратата си се отвори без никакъв проблем, а Нивата уж нищо а половината кола е крива.Аз мисля, че за тези пари сме получили доста повече, от това което другите японски марки ни предлагат.За мене лично външния вид е много добър. Колата си я купих защото ми хареса визията и ми пасна на характера, даже съм си го кръстил НАГЛЕСТИН. Влюбен съм в много малко неща и едно от тях е Наглестинчо. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
joreto Публикувано 23 февруари 2009 Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Абсолютно съм съгласен и аз Васко и мисля също като теб , че колата е добре коснтруирана / то да не се случва/ но все пак сигурноста при Лансера е добре премерена Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 23 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 23 февруари 2009 Аз мисля, че за тези пари сме получили доста повече, от това което деругите японски марки ни предлагат.Останалите тествани японски автомобили също са получили 5 звезди - Mazda 6, Toyota Avensis и Toyota iQ. Обаче Subaru Impreza е получила 4! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
afterdarq Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Явно че купето и пътниците са добре предпазени, а иначе тия пластмаси нямат никакво значение да се трошат и гънат колкото си искат. Дори и двигателя да се пропука е донякъде приемливо при някакъв сблъсък, тъй като е целия от алуминии и е много олекотен. Важното е какво става в купето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Vasil Sivkov-Noby Публикувано 24 февруари 2009 Сподели Публикувано 24 февруари 2009 Останалите тествани японски автомобили също са получили 5 звезди - Mazda 6, Toyota Avensis и Toyota iQ. Обаче Subaru Impreza е получила 4!Абе Lix, те хубаво са получили 5-ци ама са с по 10-12 хилки отгоре на нашите. Мисълта ми беше, че за по-малко пари сме получили това дето за другите са платили доста отгоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 14 март 2009 Сподели Публикувано 14 март 2009 Интересно.....защо при предния удар се отвориха страничните възглавници, пък и дори да е имало за какво.....се отвориха малко късно. Мисля , че не е толкова късно просто е от забавения каданс на кадъра и за това така изглежда , ако се пусне записа в реално време може би няма да се усети разликата. А и от операторска гледна точка при страничната камера ако падне по рано възглавницата/страничната/ няма да се види как излиза предната , нека имаме предвид , че всичко се режисира преди да се снима и се мисли за всичко . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.