zevsa Публикувано 7 февруари 2009 Сподели Публикувано 7 февруари 2009 Здравейте!Колеги, бихте ли изказали мнения относно дизеловите двигатели на Carisma? Във раздела намерих доста информация относно GDI двигателите, както и съвети при покупката на Carisma с такъв двигател, но не и за дизеловите :icon_blush: Доста голямо желание имах (и все още си го имам) за GDI, но за съжаление финансите ми не ми позволяват засега да звема запазена Carisma. Затова на първо време ще се ориентирам май към някоя по-евтина, макар и по-стара като година :icon_blush: Но ще е :mitsu-smiley: задължително и то Carisma, а като порастна голям ... има го на аватара ми :icon_dance: :rulez: P.S.: Не искам да отварям спора дизелов или бензинов двигател .... затова моля ви мнения и съвети за покупка САМО за дизеловите, аз съм си прочел "урока" за бензиновите (GDI) от една тема която е малко по-нагоре в раздела Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 февруари 2009 Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Ами кажи по конкретно, какво точно те интересува.......Иначе са си читави коли, със сравнително здрав и икономичен двигател.......Той е производство на Рено и е един от най добрите в класът си.......Поддръжката му е лека и сравнително евтина........Доста е безшумен(спрямо други дизели) , еластичен и икономичен......Абе общо взето- на добър вариант си се спрял........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 8 февруари 2009 Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Чукни в мобилето - мицубиши, каризма, дизел, Плевен.Ще видиш едно черно бижу, 2000 година. Ходих да я видя преди седмица. Перфектна е. Само цената и е малко висока - 7400. Но автосалона прави отстъпки след пробно каране/това все едно не съм ти го казал.../. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zevsa Публикувано 8 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Мario64 дал си ми повечето от информацията която исках, а именно общи впечатления и информация относно дизеловите двигатели. Но как мога да разбера читав ли е един дизелов двигател (признавам си, че не съм много на ТИ с двигателите :icon_blush: ), за GDI-то разбрах вече (хиляди благодарности на Milen_Z :icon_clap: ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 февруари 2009 Сподели Публикувано 8 февруари 2009 Но как мога да разбера читав ли е един дизелов двигател (признавам си, че не съм много на ТИ с двигателитеПърво , по паленето сутрин.....Сега е все още хладно времето- като я палиш-трябва почти да не чуваш стартера да върти, а дето се вика-от раз да запали......В същото време , гледай лампичката за маслото......Трябва да изгасне почти едновременно с запалването, а не след няколко секунди......Двигателя трябва да работи равномерно и тихо.......Ако чуеш някакви странични шумове по него, бягай на следващата обява.....Като позагрее мотора, трябва да утихне още повече, и през ауспуха не трябва да "кади"......На средни обороти (2500/3000) не трябва да пуши.......Само при рязко форсиране, трябва да извади черен дим отзад......Провери като загрее, да не вади мехурчета в разширителният съд.....Най добре е ако има къде да и се мерне компресията, и после да купуваш.....Е те това е в общи линии..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Румен Публикувано 20 февруари 2009 Сподели Публикувано 20 февруари 2009 Здравей колега.Карам Каризма 1,9 ТД от 2 години. Общо взето съм доволен от мотора и колата като цяло. Имах малки проблеми с мотора но те бяха по-скоро козметични. Иначе мотора си е доста добър независимо, че е Рено. Пъргав е и в сравнение с други дизели си е перфектен. И разхода на гориво е добър. Около 6/100 а градско отива на около 8. Зависи разбира се колко натискаш. Така, че според мен няма да сбъркаш ако вземеш Каризма ТД.Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
boykos Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Здравейте на всички! Днес се регистрирах във форума Ви ,тъй като мисля да се сдобивам с един 1.9 ТДИ 97г.Да питам колко ще ми струва обслужването й,и задължително какво трябва да направя ,тъй като е нов внос \немска\,приемам всякакви съвети и мнения от колегите във форума! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eti Публикувано 18 Май 2009 Сподели Публикувано 18 Май 2009 Здравей,Понеже двигателя е от "Рено" аз отидох в техен оторизиран сервиз и за оригинален ангренажен ремък + двете ролки дадох 180лв. и за труд още 80, но пък дават 1 година гаранция, така че съм доволен. Питах и в разни "гаражни" магазинчета,за цените на консумативите, но цената не е по-различна. Смених и въздушен филтър - 24лв, горивен-12лв.,масло elf 10w40 полусинтетика 5л. - 63лв. и маслен филтър за 7лв. Като цяло съм доволен от колата, не ми е създавала никакви проблеми с мотора и през зимата при -20градуса ми е палила само като види ключа. Успех!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scr Публикувано 13 декември 2010 Сподели Публикувано 13 декември 2010 Mitsubishi Carisma DI-D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
azunas Публикувано 17 декември 2010 Сподели Публикувано 17 декември 2010 Здравей те всички днес се регистирах във форума.Преди два дни си купих Каризма,и тази сутрин в студа запали без никакъв проблем Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivo_g Публикувано 19 декември 2010 Сподели Публикувано 19 декември 2010 Колеги представете си, колко хубаво би било да започнат да произвеждат нов модел Каризма с новия комън рейл дизел 1,8 DI-D/150к.с. и шест скорости. Еха-а. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 9 февруари 2011 Сподели Публикувано 9 февруари 2011 (редакция) :mitsu-smiley: това е избора, много хубав мотор, икономичен, тих, и доста мощен, основен недостатък е скъпият съединител , грубо 2000лв, друго важно което трябва да се гледа колегите вече са го описали така че няма да се повтаряме. Аз лично съм много доволен, карах звездичка с този мотор за 3 месеца му навъртях 8000км без никакви поблеми а разхода му варираше от 4.5-6.5/100 смесено. Успех :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Редактирано 9 февруари 2011 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Valentin Velikov Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 Амортисьорите на капака на багажника на "Каризма" дизел 1,9 заменяеми ли са с други Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 29 Май 2011 Сподели Публикувано 29 Май 2011 Трябва да си вземеш същите, като за Carisma - със същите нютони и дължина. След като се сложат такива амортисьорчета, ако са нови от начало са по-твърди и им трябва време да се "разработят" - тогава може да ти държат багажника, а след 1 месец или като стане студено да почне да се затваря сам. Така че си сложи каквито трябва, не каквото ти падне със същата дължина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor111 Публикувано 1 септември 2011 Сподели Публикувано 1 септември 2011 Здравейте имам проблеми с оборотите.Първоначално ги държи към 800об,но след това ги вдига до 1100-1200.при пусканто на климатика спадат отново до първоначалното ниво,но не за дълго... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jossa Публикувано 7 април 2012 Сподели Публикувано 7 април 2012 Здравейте,колеги.Отскоро имам Каризма 1.9 GLTD 1998 г. Колата ми харесва(дори много) но взимайки я от познат ,скоро излязоха проблемчетата... Като най-належащ за момента ми е проблема с подкачващата помпа.Както обикновено 'сдаде'' гумената мембрана на помпата. Не знаейки ,че се продават обслужващи комплекти за помпа,майстора ми я ''побългари'...а именно,проби й горното капаче,изряза парче гума,постави го на мястото на мембраната и го затегна с болт.... ;)Колата проработи и аз я карам вече месец така,но при палене излиза огромен ''бял облак'' дим през ауспуха,първите пет минути сякаш работи на 3 цилиндъра, и при движение има едно странно шумче в двигателя. Въпросът ми е: Общо взето какви поразии мога да си причиня? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 17 юни 2012 Сподели Публикувано 17 юни 2012 Защо си мислите че двигателя е с cooler?Не е ли Само ТД? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 юни 2012 Сподели Публикувано 18 юни 2012 (редакция) Защо си мислите че двигателя е с cooler?Не е ли Само ТД?Мислят си, защото наистина е с кулер ..;)Понеже абревиатурата ТДИ е запазена марка на Фолксваген, другите производители слагат какви ли не съкращения и някои пишат само ТД, както е при Каризмата и Галанта, но те са си класически ТДИ мотори .. П.П. От 1.9 турбо дизел да извадиш 90 коня мощност си е мисия невъзможна .. Редактирано 18 юни 2012 от mario64 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer4x4 Публикувано 18 юни 2012 Сподели Публикувано 18 юни 2012 Подведе ме собственик на Renault че са без охладител :icon_doh: толкова му разбира главата.Но затова съм сигурен че мотори на Рено се ползват в Митсубиши, Волво, Нисан, Дачия, Опел(Vivaro) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedisimo Публикувано 11 февруари 2013 Сподели Публикувано 11 февруари 2013 (редакция) Здравейте, аз съм нов във Форума и също така карам 'Мицубиши Каризма 1.9ТД.Имам проблем при паленето - понякога пали от раз, но понякога от 4-ия, 5-ия път пали. Ако може някой да ми помогне! Редактирано 11 февруари 2013 от valboss Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
badcookie666 Публикувано 25 февруари 2013 Сподели Публикувано 25 февруари 2013 Здравейте, аз съм нов във Форума и също така карам 'Мицубиши Каризма 1.9ТД.Имам проблем при паленето - понякога пали от раз, но понякога от 4-ия, 5-ия път пали. Ако може някой да ми помогне! Колега провери си подгревните свещи дали всички работят Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tedy Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 (редакция) Здравейте, аз съм нов във Форума и също така карам 'Мицубиши Каризма 1.9ТД.Имам проблем при паленето - понякога пали от раз, но понякога от 4-ия, 5-ия път пали. Ако може някой да ми помогне! Както каза колегата от горния пост, виж си свещите. Защото този мотор е с бренерно подгряване и ако не работи някоя свещ, след време и с бутане няма да пали.Сблъсках се с този проблем и се оказа много гадно ...И другото което е виж да не смуче въздух от някъде.При мен се беше скъсала гумичката на ръчния инжектор и пак даваше същия проблем. Редактирано 31 Май 2013 от Tedy Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gepito-vt Публикувано 12 декември 2013 Сподели Публикувано 12 декември 2013 Здравейте!Отдавна не съм писал във форума,НО това не означава,че не следя какво става в него.Сега на моята малка питанка,(и по - специално към нашия "печкаджия"-бат Марин).Харесал съм си една Каризма DI-D 2001 г.Разбира се въпросът ми е за плюсовете и минусите на тези мотори! Благодаря предварително на всички!Това е избраницата.................засега,де ЦЪК Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Т. Минтов Публикувано 12 декември 2013 Сподели Публикувано 12 декември 2013 Здравейте!Отдавна не съм писал във форума,НО това не означава,че не следя какво става в него.Сега на моята малка питанка,(и по - специално към нашия "печкаджия"-бат Марин).Харесал съм си една Каризма DI-D 2001 г.Разбира се въпросът ми е за плюсовете и минусите на тези мотори! Благодаря предварително на всички!Това е избраницата.................засега,де ЦЪК На линка е Carisma GDI ?!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
asdfff Публикувано 27 април 2014 Сподели Публикувано 27 април 2014 Здравейте, на няколко места във форума прочетох, че съединителя на дизеловите двигатели излизал около 2хил. Наистина ли е така, и какво му е толкова скъпото? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.