Капеше при кабелите и аз отидох в магазина за нов, но продавача ме "отказа", като каза че 178лв. за този клапан - "толкова струва при тях" е ненормална цена и ако мога да си намеря 2-ра употреба. След малко ровене из нета прочетох от друг форум как са го разглобили и оправили. Ние с един човек действахме по следния наш си начин: Внимателно изпилихме валцовката на тапата в горната част за да извадиме тапата. Тази тапа се оказа, че натиска една бобинка, която пък натиска едно о-пръстенче, от което ми беше проблема. Всъщност този клапан е доста елементарен поне в разглобяемата му част. По-трудното беше да измислим как да сглобиме клапана така, че да притиска здраво бобината за да уплътнява и го измислихме така: Отидохме при стругар, който направи една капачка от месинг по вънщния диаметър с разрез отстрани за кабелчетата. На тази капачка пробихме две дупки от страни и три отгоре равномерно разположени с резба. След като сглобихме клапана и сложихме капачката от страни през дупките фиксирахме с две 3мм болтчета към корпуса на клапана, на който предварително също бяхме пробили в две дупки с резба, а отгоре през отворите на капачката навиваме болтчетата, така че данатиснат и държат капачката здраво надолу. Резултата беше, че вече не капна и капка от него иначе разлика в работата на мотора преди и след ремонта няма.