Премини към съдържание

eti

Потребител
  • От него общо

    26
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Montana

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Carisma 1.9 TD

eti's Постижения

Откривател

Откривател (4/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Правилно ти е казал твоя приятел. Моя ключ е едно към едно с твоя и ми го направи мой приятел ключар. Прави се целия, а не се сменява само главата. От горе има едно червено капаче, което затиска чипа да не излезе
  2. Здравей колега, Благодаря ти, че се заинтересува от моя проблем. Не съм обръщал внимание дали се намаляват оборотите в режим на отопление, но мисля, че по-скоро не, понеже не ми е направило такова впечаление. Забелязах обаче, че оборотите на вентилатора не се намаляват когато закрия фотодатчика с ръка, което според документацията е проблем с него. Не знам дали може да е причината в него или и в двата датчика. Всъщност мисля да я закарам на диагностика на климатроника и там ще си покаже, ако е от датчик, но чакам да се позатопли повече.
  3. В системата има 700 грама фреон. Предната седмица го заредихме, а от сервизната документация е видно, че на системата и трябва от 680 до 720 грама, така че невярвам и да е от "недозаредена/презаредена" система.
  4. Благодаря Ви за отговорите, но това постоянно включване и изключване през 10-15 секунди е много дразнещо, понеже в двжение малко придърпва и се променя диамиката. Няма ли най-малкото да се скапе много бързо електромагнитния съединител, който включва компресора или пък релето? Задавам си също и въпроса с колко градуса може да падне или да се вдигне температурата в купето за 15 секунди, че климатика да се опитва да компенсира тази разлика :icon_n_dunno:
  5. Забравих да кажа, че климатика работи по гореописания от мен начин независимо на какъв режим съм "*" или "ECO", както и не се вълнува дали е в движение колата или работи на обороти.
  6. Здравейте, Имам следното питане към колегите с климатроник, а именно: При мен когато включа климатроника да изстудява всичко започва да работи нормално, но след няколко минути работа компресора изключва и след около 10-тина секунди пак включва. От тук нататък започва това постоянно включване и изключване през 10 - 15 секунди, което на мен не ми се струва нормално. При вас как работи системата? Има ли това включване и изключване? Иначе климатика е зареден, налягането е нормално и не изключва от него, а перките на радиаторите също работят. Моля за мнения, че незнам дали е нормално.
  7. eti

    Осветление на таблото... !

    Незнам не съм ги свалял, но мисля, че за да се разкачи едната кора пак трябва да се разкачипърво пластмасовата декоративна конзола от едната страна, а разкачи ли се от едната страна по-добре да се свали тя - по-лесно ще е. По едно време ме беше осенила идеята да си сменя цвета на осветеността на таблото и климатроника и понеже ме мързеше да свалям всичко пробвах по този начин няколко пъти с различни шапки докато постигна желания резултат и успях. Е ако ръката на човека извършващ тази манипулация е голяма и дебела може и да не успее понеже мястото е малко тясно, но нищо не пречи да се пробва.
  8. eti

    Осветление на таблото... !

    Има и по-лесен начин. Крушките са две и може да се сменят, като се свали радиото и се бръкне зад панела на климатроника. Достъпа е малко труден, но не и невъзможен. Като се бръкне отзат се напипват цоклите на крушките те са разположени точно зад бутоните от двете страни на дисплея. Лично аз ги сменях няколко пъти с голи ръце по този начин, така че и друг трябва да може да се справи. Успех!
  9. eti

    ? за сервото

    Здравейте, Днес забелязах, че казанчето за масло на сервото е празно! Кажете ми какво масло да долея и изобщо мога ли да доливам или трябва да се смени цялото, което е останало в ситемата, при положние, че незнам какво масло е наливано преди? Благодаря Ви!
  10. eti

    Крушки на Каризма

    Точно това търсех! Благодаря Ви!
  11. Здравейте, Вече втори ден издирвам една тема в която беше споменато какъв тип са всички крушки на Каризмата. Моля, ако някой знае какви са да сподели. Идеята е, че искам да си купя подходящ резервен комплект за фар, микач, стоп и т.н. че ще минавам през Сърбия, а там полицайте искат задължително да има такъв комплект. Благодаря Ви!
  12. eti

    Въпрос за "Check Engine"

    Имам две каризми TD и днес им размених клапаните, но проблема с предварението си остана т.е. клапана работи нормално. От тук нататък какво следва да правя? Има ли проблем да си карам така, понеже ми се налага скоро да пътувам с нея до Германия?
  13. eti

    Въпрос за "Check Engine"

    Капеше при кабелите и аз отидох в магазина за нов, но продавача ме "отказа", като каза че 178лв. за този клапан - "толкова струва при тях" е ненормална цена и ако мога да си намеря 2-ра употреба. След малко ровене из нета прочетох от друг форум как са го разглобили и оправили. Ние с един човек действахме по следния наш си начин: Внимателно изпилихме валцовката на тапата в горната част за да извадиме тапата. Тази тапа се оказа, че натиска една бобинка, която пък натиска едно о-пръстенче, от което ми беше проблема. Всъщност този клапан е доста елементарен поне в разглобяемата му част. По-трудното беше да измислим как да сглобиме клапана така, че да притиска здраво бобината за да уплътнява и го измислихме така: Отидохме при стругар, който направи една капачка от месинг по вънщния диаметър с разрез отстрани за кабелчетата. На тази капачка пробихме две дупки от страни и три отгоре равномерно разположени с резба. След като сглобихме клапана и сложихме капачката от страни през дупките фиксирахме с две 3мм болтчета към корпуса на клапана, на който предварително също бяхме пробили в две дупки с резба, а отгоре през отворите на капачката навиваме болтчетата, така че данатиснат и държат капачката здраво надолу. Резултата беше, че вече не капна и капка от него иначе разлика в работата на мотора преди и след ремонта няма.
  14. eti

    Въпрос за "Check Engine"

    Да двигателя работи по-шумно т.е. е с по-голямо предварение, но авансаторния клапан мисля, че работи нормално понеже го свалях и го ремонтирах, че капеше нафта от него. Бобината му дава 12 ома, незнам дали това е нормалната му стоност, но неможах да намеря информация колко ома трябва да е. При работещ двигател като откача буксата двигателя започва да работи два пъти по-шумно, затова си мисля, че работи.
  15. Здравейте, Днес закарах Каризмата на диагностика, понеже и свети лампата за проверка на двигателя. На диагностичната апаратура изкара грешка №51 timing control. Някой може ли да каже какво точно означава тя? Каризмата е 1.9 TD 97г. Благодаря Ви!
×
×
  • Създаване...