Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Митсубиши ли?


Препоръчано мнение

Нека не ПРЕУВЕЛИЧАВАМЕ и не бъдем толкова едностранчиви относно марките коли !Факт е,че Мицубиши са много добри автомобили все пак са Made in Japan но да кажеш за Мерцедес ,че не са марка е МНОООГО несериозно мисля аз !

В България всеки изпада в крайности и преекспонира фактите !Ако утре някой от вас се качи примерно на Ситроен мисля ,че няма да бъде вече толкова негативно настроен ,защото все пак той кара такава марка ,но сега като не кара точно тази и "давай да плюеме" !

За мен специално Мицубиши не беше много позната марка откъм качество на колите преди да си купя моята,НО не мога да кажа ,че не съм знаел нищо за нея както казаха някой от вас ,че "хората не знаели за нея" !Напротив достатъчно си е известна марката и си има своята ДОБРА репутация по света и включително у нас !Просто средносттичстическия българин няма възможност или не иска да пробва нещо различно от европейското ,което си е право на избор !Пък и мисля ,че от синдрома на "незнам почти нищо за тази марка" страдат много от Японските марки ,защото в обществото витаята какви ли не слухове ,че частите са 100 пъти по скъпи ,а и митото играе много голяма роля при покупката на кола и много хора бягат от това !

Според мен в света двете най добри марки коли са МЕРЦЕДЕС и ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ !Знам някой от вас не се съгласни ,защото това се е превърнало в клише,но е факт за мен,защото единственно Мерцедес в продължение на толкова много години не изневеряват на клиентите си ,което пък не значи че са перфектните коли,но са близо и до това !!!

Мисълта ми е ,че перфектна кола няма ,защото ако имаше всички щяхме да караме едно и също !

Ако трябва да ги подредя по марки :

1.Мерцедес

2.Тойота - която без да се обиждате превъзхожда Мицубиши

3.Мицубиши - по скоро защото съм пристрастен

 

Не ме разбирайте криво ,харесвам си марката на колата ,но се опитвам и да гледам обективно за да не звуча несериозно !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с Mirage, наш (български),много лош навик е винаги да плюем по чуждото ("мойто си е най хубаво"). Да ама не. Че :mitsu-smiley: е перфектна кола това е факт, но Мерцедес си Мерцедес. Не знам дали сте чували но в САЩ на :mitsu-smiley: му викат "японския Мерцедес". Тойота също не е за пренебрегване, а като возията на Ситроен няма друга. За това дали Тойота превъзхожда Мицубиши да се изкажат експертите .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина Митсубиши не е толкова популярна в България в сравнение с други японски марки, истина е, че това е незаслужено - имат много добри модели. Истина е че информацията е малко, но който иска да намери такава - вече има къде - има форуми на повечето марки. Когато аз започнах да си търся кола не знаех почти нищо за Митсубиши - затова може да се счита че не съм бил предубеден, нито съм искал мнение от друг. Почнах търсенето от Пежо /405/, VW /пасат/, Ситроен /ксантия/ като търсех класа кола, който ми трябва /семейна, хечбек :D / и четох, четох...задавах въпроси, после минах на Нисан /примера/, Хонда/акорд/, Митсубиши /Галант, лансер/ :good: /явен е резултата от четенето :)/ и в крайна сметка избрах Галанта, от една страна заради предимствата които има, от друга заради случая да взема много запазен такъв. Ето пример за един непредубеден търсещ, който не е много в час с автомобилите до какъв извод стига от наличната информация :icon_dance:

 

Работата е там че след като взех колата - тогава видях вече лично технологията на Митсубиши и това ме направи истински фен :D

Като истински фенове трябва да популяризираме информацията за Митсубиши и вече хората да могат по-лесно от мен да направят своя избор. /на мен един колега вече ми вика митсу-мен защото все защитавам марката при спорове :) /

Излишно е да се казва че само Митсубиши правят коли, че няма по-добри и т.н. - това до никъде не води и не убеждава никой - не е толкова лесно - убеждаването става с реална информация за предимства и недостатъци по модели и години и защитаване на тези за и против. Това се опитах да обясня и на един фен на хонда в техния форум, който се бил вманиачил :D

 

Мога да ти кажа аз как лекувам пристрастяването. Аз принципно съм фен основно на друга марка японки, но това е начина който имам в предвид - иди по други форуми /задължително на японски коли  :ph34r: / и почети как мислят другите, какви модели имат, какви предимства и недостатъци, пази се от изпадане в крайности - умереността е начина.

Пази се от изказвания от рода - тази марка рулз, а онази съкс - просто е плоско и безмислено. Когато имаш информация за конкретен модел, модификация и го сравняваш обосновано с друг за който също знаеш достатъчно това допринася на всички. Идеята е да споделиш с друг това което знаеш и да получиш от друг това което той знае - така и двамата знаете два пъти повече :) Не мисля че харесването на дадена марка е религия, религията няма логични устои, а знанието се гради само върху логика.

Аз имам митсубиши галант, но това не означава че не харесвам новите хонда акорд или нисан примера или да подценявам хонда сивик и все пак съм направил съзнателно своя избор  ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Това вече е сериозен разговор без излишни изцепки за и против дадена марка !

И все пак нека си подкрепяме :plane: :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

:mitsu-smiley: Мноооогоо стара тема...но искам да споделя с вас, че тази сутрин в 06:00 за пръв път видях билборд с реклама на Мицубиши. Намира се на кръстовището на Гурко и Евлоги Георгиев в посока НДК. Рекламата е на новото Паджеро. Дано са се появили и други билбордове из града! Досега само рекламни стикери залепени под задното стъкло на някои автобуси съм виждал. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:mitsu-smiley: Мноооогоо стара тема...но искам да споделя с вас, че тази сутрин в 06:00 за пръв път видях билборд с реклама на Мицубиши. Намира се на кръстовището на Гурко и Евлоги Георгиев в посока НДК. Рекламата е на новото Паджеро. Дано са се появили и други билбордове из града! Досега само рекламни стикери залепени под задното стъкло на някои автобуси съм виждал. :mitsu-smiley:

 

Браво, доживяхме значи. :D

Но една птичка пролет не прави!

Има много начини да се популяризира една марка автомобил, просто дистрибуторите трябва да се размърдат малко. Един автомобил като Мицубиши според мен лесно се продава и "сам", единствено трябва да се заинтригуват потенциалните клиенти.

За Мицубиши не са нужни толкова мащабни кампании като на френските коли примерно. Масирана атака чрез билбордове за известен период+ една хубава презентация на автомобила сред потенциални клиенти може да свърши много добра работа според мен.

Успех и дай Боже повече Мицубишита по нашите пътища!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Tочно щях да пиша по темата, защото днес за първи път видях, че фирмата Мицубиши съществува сериозно на реклама.

Веднага ми направи впечатление билбордовете на новото Паджеро.

Има на "Граф Игнатиев" и бул. "България", малко по-нагоре на НДК на "Фритьоф Нансен" и на връщане забелязах, че има точно пред входа на Националния стадион "Васил Левски".

Това вече е друга работа :rulez: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Mного е стилно и издържано новото pajero за разлика от старото което хич не ми харесваше.Oт този тип автомобили само то и нисан навара ми харесват

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Tочно щях да пиша по темата, защото днес за първи път видях, че фирмата Мицубиши съществува сериозно на реклама.

Веднага ми направи впечатление билбордовете на новото Паджеро.

Има на "Граф Игнатиев" и бул. "България", малко по-нагоре на НДК на "Фритьоф Нансен" и на връщане забелязах, че има точно пред входа на Националния стадион "Васил Левски".

Това вече е друга работа :rulez: :icon_clap:

Има още един билборд на кръстовището на ул. Гео Милев, бул. Ситняково и ул. Черковна. Всяка сутрин като спирам на светофара на Гео Милев и чакам левия завой за към телевизионната и си го гледам и не мога да му се нарадвам.

Страхотна визия има :icon_thumbup:

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво на Балкан Стар. Постарали са се. Това, може би означава по-агресивна политика към БГ пазара. А може да значи, че и продажбите се качват. И при двата случая е добре. Само цените на колите да не тръгнат нагоре, заради разходите по реклама.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да добавя и моя коментар по темата, тъй като е доста интересна.

Имам усещането, че Балканстар се държи с Мицубиши малко като мащеха. Те си имат основен предмет на дейност продажби на Мерцедес и за Мицубиши каквото остане. Малко и сравнително рехави рекламни кампании и то само при поява на нов модел, малко или липса на специални оферти, недостатъчна публичност, изобщо като изключим хората, които се интересуват по-сериозно от автомобили, за останалите е по-скоро случайност ако разберат нещо за Мицубиши. Може би след като вече не са част от Даймлер-Крайслер японците имат нужда и от нов, по-мотивиран представител за България, защото продажбите им могат да бъдат и по-големи.

За да се продава много коли обаче, една фирма има нужда не само от добър вносител, но и от правилна моделна политика. А в това отношение, според мен, Мицубиши прави доста грешки, при това от доста време. Те например от много години нямат пълно моделно семейство в компактния клас, където са най-големите продажби. Галанта, един много атрактивен автомобил, е спрян от продажби без да има наследник, Каризмата също. Паджерото леко проспа вълната на SUV-та, а новия Outlander, макар и многообещаващ е малко позакъснял. Освен това в дизайна трудно се забелязва единна линия, която да направи марката разпознаваема, както е при Мазда например. Разнообразието от двигатели и възможностите за избор са също много сериозен фактор при продажбите, но и там Мицубиши са доста скромни. За мен например е абсолютно неразбираем факта, че за Лансер не се предлага дизел. Ами в Западна Европа делът на дизелите в продажбите гони, а на места минава 50%, да продаваш кола само с 2 бензинови двигателя при такъв пазар означава просто да не искаш да участваш.

Смятам, че ако японците искат да реализират повече коли в Европа, трябва да се напасват повече към нуждите на клиентите и да им предлагат това, което искат. Дори и да предлагаш някакъв engineering masterpiece, ако целият пакет не е атрактивен, си оставаш статист на пазара. Да не забравяме, че няма "абсолютно най-добър автомобил", защото за всеки човек това е различна кола. Едни са си доволни от Опел, Форд или Пежо, а други изобщо и не помислят за японски коли, по ред причини. Така че Мицубиши трябва нагодят моделите си към пазара. Надявам се новият Лансър да е крачка в правилната посока и да има освен седан и хечбек, защото иначе ще си остане рядко срещана гледка по нашите пътища.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се новият Лансър да е крачка в правилната посока и да има освен седан и хечбек, защото иначе ще си остане рядко срещана гледка по нашите пътища.

2008 г. ще има Лансер хечбек. Много хора го чакаме и събираме парички. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...

 

аndy_a, много си прав в изказването си, аз искам да допълня към това, че MMC са направили така, че автомобила да е конкуретно способен на Европейския пазар, като направиха и сериозни компромиси с част от оборудването, само и само да успее да стъпи тук... според мен лоша политика на Балкан Стар е причината за масовата липса на :mitsu-smiley: по нашите улици, не може Русия да е залята с тези автомобили, а тук като видя някой Лансер или Колт поколение от близките 2-3 години да им се радвам и да извръщам глава все едно виждам оливудска звезда.Това разбира се е гледна точка на един потребител каращ по улиците и виждащ това което е на тях и не знаещ каква политика е избрала фирмата представител! Балкан Стар според мен ако иска и има наистина професионалисти в отдела за :mitsu-smiley: може да направи страхотна кампания и да "удари в земята" всички коли в класа на предлаганите от тях модели с най-ниска цена на пакета оборудване. Хората, които отиват и си купуват нови автомобили правят сериозно проучване и не си дават парите в първия шоурум за автомобили излезнал им на пътя... Билбордовете просто трябва да ги подсетят и за тази марка и да ги накара да влезнат в офиса им... оттам ги подхваща правилния човек, кара ги да се отпуснат и им прави най-доброто ценово предложение и след няколко дни човека се връща и е клиент на :mitsu-smiley: .

 

Много е важно и сервизното обслужване, ако там нещата куцат, много хора биха направили компомис и биха дали повече пари за по-малко екстри и биха купили автомобил различен от :mitsu-smiley: само защото има добро сервизно обслужване и няма да са месеци без автомобил (нека Коки, каже как са при него нещата, без да има грам вина за случилото се и да ли си кара в момента новия Лансер).

 

Хората, които ще купят :mitsu-smiley: не са същите, които карат Мерцедес и отношението трябва да е специално като за клиенти на :mitsu-smiley: . За това хората продаващи :mitsu-smiley: трябва да им текът диаманти във вените и любов към трите диаманта.

 

:icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези дето караме Мицута сигурно сме с "диаманти в вените" :good:

И може би затова не са много Мицутата по нашите улици - не може всички да са с благородническа кръв :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само цените на колите да не тръгнат нагоре, заради разходите по реклама.

 

Според мен няма такава опастност. Разходите се покриват многократно с увеличението на обемът на продажбите, до който довежда една добре направена рекламна кампания.

Дори обратното е по-вероятно, нерекламиран продукт да е по-скъп поради очакваните по-малко продажби ( продукта е непознат за широката аудитория и само малък процент хора любители ще си го купят)!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Темата стана интересна, затова и аз ще се включа с още малко коментари.

 

Смятам, че andy_a е 100% прав в критиката към фирмата и мога да ви дам един истински пример. Имам много добър познат немец от изтока. Човека от 89-а година до днес кара само :mitsu-smiley: . Сменил е няколко. И синът му кара :mitsu-smiley: . Обаче след като сегашната му сдаде багажа (или стане на 3-4 години евентуално) ще я смени с не :mitsu-smiley: , защото той изминава по 160 км на ден до работата си и обратно и му трябва дизел. В момента има Каризма дизел, но след нея с какво да я смени? Така поради липса на гама се губят дългогодишни клиенти, които всъщност са най-добрите и най-ценни клиенти.

 

Колкото до липсата на цялостна рекламна политика от Балкан Стар не смятам, че само те са виновни в случая. Като цяло в Европа :mitsu-smiley: страда от този проблем. Пак в Германия, където автомобилните реклами се прескачат като бълхи :mitsu-smiley: просто липсва. Всяка година Рено раздава на всеки, който си поиска я шапка с Фернандо, я топка, я нещо друго, докато в много градове :mitsu-smiley: дори няма дилър. Затова и хората казват "Мицубуши", например. Аз лично също съм много разочарован, макар и по друг повод, от клиентската политика на централата в Холандия, но това е друга тема. Само за сравнение Сони приеха да ми отстранят дефект във фотоапарата дори и след изтекъл гаранционен срок.

 

Истината е, че :mitsu-smiley: плаче да се въведе ред в нея и е пропуск на японците, че не вземат нещата в ръце. Не е достатъчно просто да правиш добри коли, нужно е много повече, за да печелиш клиенти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен! Рекламата е оскъдна и недостатъчна, а и хората мислят,че даймлер-крайслер едва ли не притежават митсубиши и омаловажават марката-МИТСУБИШИ! А аз доколкото си спомням към края на 2005 или началото на 2006г. борда на директорите на "смешниците" от даймлер-кайслер реши да продаде дялът си в митсубиши и да ни оттърват от присъствието си! Има ли някой представа, реално сега кой притежава акции на МИТСУБИШИ!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен! Рекламата е оскъдна и недостатъчна, а и хората мислят,че даймлер-крайслер едва ли не притежават митсубиши и омаловажават марката-МИТСУБИШИ! А аз доколкото си спомням към края на 2005 или началото на 2006г. борда на директорите на "смешниците" от даймлер-кайслер реши да продаде дялът си в митсубиши и да ни оттърват от присъствието си! Има ли някой представа, реално сега кой притежава акции на МИТСУБИШИ!

Информация до Ноември 2005:

 

DaimlerChrysler AG държи 85% от Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation

DaimlerChrysler AG държи 37.1% от Mitsubishi Motors of Japan

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

през 2006г. DaimlerChrysler продаде акциите си, но незнам на кого!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

през 2006г. DaimlerChrysler продаде акциите си, но незнам на кого!

Навсякъде сделката се води Ноември 2005 и е с The Goldman Sachs Group, Inc. за $ 600 млн. Това е една от най-големите световни инвестиционни банки.

Въпреки това цифрите, които съм дал по-горе би трябвало да са верни и DC все още да има дял.

 

Ако някой знае повече да поправя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента имат само Mitsubishi Fuso Truck, а продадоха дяла си в Mitsubishi Motors

 

Информация за :mitsu-smiley: в момента

http://www.mitsubishi-motors.com/corporate...fo/e/index.html

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Навсякъде сделката се води Ноември 2005 и е с The Goldman Sachs Group, Inc. за $ 600 млн. Това е една от най-големите световни инвестиционни банки.

Въпреки това цифрите, които съм дал по-горе би трябвало да са верни и DC все още да има дял.

 

Ако някой знае повече да поправя.

 

 

За съжаление покупката на :mitsu-smiley: е донякъде таралеж в гащите. Имам 2 бройки и мога да го кажа. В цял Грац намерих само 2 места на които колата може да бъде обслужена от квалифицирани специалисти, в малки сертифицирани гаражи. Какво би станало ако продажбите рязко нарастнат, кой би обслужвал колите? Сега това става със записване на час за след 2 дни. Досега не съм имал с това проблем, понеже съм ги търсил главно за неспешни услуги, но... ако се наложи спешен ремонт, какво става тогава? С докарването на частите от Виена може да минат седмици... Могат да сглобят цяла кола от части... каквото са пипали е направено безупречно. Но, всичко става бавно. Абсурд е например фирма да купи Мицубишита за командировки, или да са рентакар, таксита, и т.н. Просто да се има такава кола е рентабилно само докато върви без намеса, след това трябва да си ентусиаст за да не и теглиш една майна дори като чисто нова. Мога да дам дребни примери. Изгоря ми крушка, отворих фара, видях че обикновена не става :icon_censored: и бегом в сервиза, имаха в наличност само 3 бройки :icon_censored: и могат само от тях да се намерят. Помолих ги да я сменят те, инструментите ги бях забравил в нас (крушката се сменя само с инструменти :icon_censored:, това е против всякакви EU стандарти), а те ми викат - елате утре :icon_censored: . Сервиза в Австрия ме връща да си ходя без светлини!!

 

Значи проблема не е в Балкан Стар според мен, а е на самата фирма. Просто е нерентабилно да се държат складове и сервизна инфраструктура в пълна готовност, след като се повреждат рядко и са малко, и след като европейският пазар явно не е приоритет за фирмата, и няма да бъде според мен. :D И много правилно са се насочили към кооперация с други установени марки... Продават инженерни услуги и интелектуална собственост, а не коли. Купуват агрегати за няколкото стотин хиляди продадени дизелови коли в Европа :D :D

 

С това съвсем не казвам че не съм доволен от колите - следващата е пак :mitsu-smiley: но засега няма подходящ модел за мен :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В момента имат само Mitsubishi Fuso Truck, а продадоха дяла си в Mitsubishi Motors

 

Информация за :mitsu-smiley: в момента

http://www.mitsubishi-motors.com/corporate...fo/e/index.html

Правилно. Грешката е моя. Продали са всичкия останал им дял Ноември 2005. Всъщност сделката се оказва крайно нерентабилна за Даймлер. През 2000 купуват 34.1% за 2 милиарда долара, а през 2005 продават 12.4% за 600 милиона долара.

Интересното е, че Мерцедес няма никакъв успех с подобен тип сделки. Обединението с Крайслер носи срив на акциите на Даймлер и повишение на акциите на Крайслер. Директора, който стоеше зад обединението го уволниха преди около година и оттогава все се чуват гласове за разделяне на двете компании.

 

С това съвсем не казвам че не съм доволен от колите - следващата е пак :mitsu-smiley: но засега няма подходящ модел за мен :D

Това е генералния извод, върху който е трябвало отдавна да се помисли.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...