Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Mitsubishi Galant Vr-4


Препоръчано мнение

По - хубаво е да наказваш по пътя ! Разни нахакани дупенца с готини бмв и мерджовци или поршенца. Гледат тъпо как комби ги завира там дето трябва.Много се кефа на фаровете в огледалата :drag:

Редактирано от МИХТИ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почти съм сигурен, че става въпрос за ръчни скорости, защото с автоматик под 11 който свали да дойде да ми се обади... :)

 

Тъц, автомат със сравнително мързеливо/пенсионерско каране, с 1-2 изпреварвания, без много зор. Може би е щото съм с APEXi AFC знам ли...

 

По - хубаво е да наказваш по пътя ! Разни нахакани дупенца с готини бмв и мерджовци или поршенца. Гледат тъпо как комби ги завира там дето трябва.Много се кефа на фаровете в огледалата :drag:

 

Естествено, след това обаче боли джоба лекинко, пък и светещата лампа на резервата на 30км от Бургас от пълен резервоар в София е леко плашеща...поне първия път :D Но наистина гледката на разни дето се прибират засрамени в дясната лента е безценна :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По - хубаво е да наказваш по пътя ! Разни нахакани дупенца с готини бмв и мерджовци или поршенца. Гледат тъпо как комби ги завира там дето трябва.Много се кефа на фаровете в огледалата :drag:

 

Ами колега да ти кажа... не е като да нямам такава. Може да накажеш повечето BMW-та и мерцедеси, но като започнем да говорим за M-power, AMG и порше различно от boxer... няма никакъв шанс без мнооого пипане по колата. Колата сток си върви, но в никакъв случай не трябва да се превъзнасяме. Още повече когато става въпрос за автоматични скорости там им е слабото звено на VR4-ките. Виж ако човек вложи 30 бинки колата наистина ще започне да наказва много корави автомобили като изброените по-горе. Да не говорим за ограничителя на 180..., това направо ме е срам да кажа, добре че изчезна вече го няма!

По въпроса с разхода - поздравявам всеки който е свалил под 11 с нормално каране извънградско, ама не като изключва от автомата, защото знаем какво се случва после със скоростите.

Поздрави!

Редактирано от npower
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе по-добре не се закачайте с поршаците. Първият бокстер с 204 понита не е трудно да се накаже, но то е дамска колца. На съвременния етап нормалният бокстер е недостижим с 265-те си расови кончета. Конете на колелата са почти толкова колкото и в брошурата. 0-100 за 5,8 с ръчни. С автомата за 5,7 и 5,5 със спорт+. Максимална над 260. А на завойченцата, спирачките и пътното поведение като цяло ... да не отваряме дума. Бокстер S пада до 5 сек. и вдига 280.

Моето нормално V6 днес ми опапа към 10/100 като на всичкото отгоре ме изнерви много. Въобще не съм го карал както ми се кара. То и не ще да върви и няма смисъл да се дава газ, но разходът му може да засрами вашите. Ако имаше моментен във вашите и в моя, разлика не знам дали ще има. Така че карайте си колите и си ги пазете, че са редки.

п.п. и не се закачайте с "цивилни" галанти, че може да излезе някой вр2 и ще си спомните как изглежда галант без крило на багажника :giggle:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Автомобила с леко пипане става дзвер, един boost controller/AF-controller, филтър и генерация и ефекта е много чувствителен - при мен резултата е 293 кончета на колелата. За ограничителя - моята е в мили и няма такова нещо, ако имаше...оле мале..сигурно първата ми работа щеше да е да намеря как да го махна. Ама пък джапанките сигурно са взели предвид разхода като са го сложили :D Факт е че автомата го спъва качествено, но тук вече всеки си преценява лично дали иска дивашка кола или cruiser. За наказването - има клипове в тубата на един почти стоков Legnum ръчка дето яде RS-ки и разни по драгове :) 30к не знам ама на мойта и трябват някъде към 10-15 за едни ковани бутала + по-големи турбини с нещата покрай тях и ще съм предоволен :)

 

Ако имаше моментен във вашите и в моя, разлика не знам дали ще има.

Това за мен лично е една от най-големите екстри на тия коли, само погледа върху цифрите съм сигурен че може да докара всеки до нервен срив, колкото и пари да прави :D

 

Разликата във вървенето между атмсоферката и турбото по мои наблюдения започва да си личи след 60км/ч поне при автоматите. Аз лично за VR-2тата съм много скептичен, предвид факта че моя стандартен 6так при рязък старт така пили гуми докато зацепи, че не може да бъде (може би щото нямам TCL?), при VR-a е тотално друга бира заради AWD-то - сцеплението при старт е много по-добро всичко това при все че ги карах до началото на годината с еднакви по размер гуми и джанти.

Зa пътното поведение - на VR-4 със нормално работещо AYC и един big brake kit, било то Brembo или нещо друго, могат да му завидят доста автомобили, тъпото е че като се скапе нещо по AYC-то започват да си му личат килограмите и има леко недозавиване... За мен поне 50% от причината да взема Galant VR-4 беше точно в AYC-то, защото обичам да карам по завои, като алтернативата беше 3000GT TT/VR-4 а там недозавиването е бая....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колко коньове е на вала :huh: ? 370 конА и 450 нютона ли е твоя? С фабричните турбинки? Опасността за автомата с тази мощност е много голяма според мен. Внимавай.

Стартът с преднячка е специфика. За да се тръгне бързо трябва да има гуми, хубав асфалт и да се овладее устрема при подаването на газ и работата с левия педал. Повече от 2500 оборота не трябват при самото тръгване.

 

Съпоставим модел е РС4 от 2000-2001 г. Мощността е 380 к.с., 4,9 с. за спринта до 100 км/ч, 11,3 до 160 и 17,0 до 200. Максимална - 262 км/ч. Спирачките са 360 предни и 312 задни.

 

Вчера мернах за малко плевенския вр4. Явно вече е в движение. Мина доста тихо. Дано не е сменена концепцията, защото съм го виждал колко е динамичен и шумен, а сега беше доста тихо след него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са забелязали правилно, не е голямата бегачка ВР-а, трябват много левове, за да стане такава :rulez: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да с фабричните е, за съжаление нямам замервания от коляновия вал. Според мен автомата леко е тръгнал - имам наблюдение че превключването в последно време не е никак плавно, та ще трябва да мисля нещо - или цепване да видим за какво иде реч или конверсия към ръчка което ме блазни адски много...но първо да приключи сагата с обръщането :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен автомата леко е тръгнал - имам наблюдение че превключването в последно време не е никак плавно, та ще трябва да мисля нещо - или цепване да видим за какво иде реч или конверсия към ръчка което ме блазни адски много...но първо да приключи сагата с обръщането :)

То ако ще я правиш и тази конверсия, сега е момента, тъкмо ще се сваля и без това мотора, скоростите и окабеляването, пък и монтирането на трети педал след като всичко е сглобено е по трудно ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте колеги.

Наскоро се сдобих с :mitsu-smiley: Galant VR-4.

Бях пуснал тема в общия форум за Galant, но тъй като никой не ме отрази, мисля че тук е по-правилното място.

(Ако преценят модераторите може да изтрият другата тема).

 

Молбата ми е собсвтвеници на такива коли и по-запознатите колеги да споделят относно обслужването.

За момента съм сменил само двигателното масло (след много чудене и питане реших да сипя Motul 300V Power 5W40).

Тъй като нямам user manual, не знам как стоят нещата с маслата на диференциала, AYC-то и раздатката - вискозитет, марка, пробег на който се сменят.

Също препоръки за ремък и свещи - пробег и марка. И изобщо ще съм благодарен на всякакви съвети.

 

Качил съм няколко снимки на колата в подфорума фотогалерии.

 

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Добро начало на 2015-та! Много да му се радваш и много да те слуша :icon_rock:

 

Свещи: NGK PFR6J, Denso PK20PR-P8.

Маслото в ръчна кутия е 75W/90 2,2-2,3 литра, т.е. както си е в галант. При типтроника е Dia queen ATF SP II. На 30 000 км се сменя, а филтърът в кутията - на 60 000.

Относно маслото AYC - Dia queen AYC fluid, 650-700 милилитра, като нивото се гледа от пробката за наливане. Нивото трябва да е точно преди преливане през същия този отвор.

 

Причината да не те отразят е, че в момента от форума се сещам само за един притежател на вр4 и за още двама бивши собственици на тази модификация.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Добро начало на 2015-та! Много да му се радваш и много да те слуша :icon_rock:

 

Свещи: NGK PFR6J, Denso PK20PR-P8.

Маслото в ръчна кутия е 75W/90 2,2-2,3 литра, т.е. както си е в галант. При типтроника е Dia queen ATF SP II. На 30 000 км се сменя, а филтърът в кутията - на 60 000.

Относно маслото AYC - Dia queen AYC fluid, 650-700 милилитра, като нивото се гледа от пробката за наливане. Нивото трябва да е точно преди преливане през същия този отвор.

 

Причината да не те отразят е, че в момента от форума се сещам само за един притежател на вр4 и за още двама бивши собственици на тази модификация.

 

Мерси Andy, след като 2014 ми започна с това да ме блъснат и тотална щета на Галанта, 2015 наистина ми идва по-добре :D

 

Сигурен ли си, че това са свещите за 6А13ТТ, защото не мога да се сетя, но тези номера много ми напомнят на тези на обикновения мотор 6А13 (Може и аз да бъркам. В момента не мога да проверя). Но ако на двата мотора са еднакви ще си ползвам от катастрофиралия 6A13, чисто новите NGK, които имам. Аз си мислех, че са с различни топлинни числа знам ли... Май за 6A13TT трябва да са NGK BKR6EIX ... ?

 

Кутията е типтроник. За маслото няма две мнения, аз стария автоматик също си го карах с Dia queen ATF SP (III - обаче), но го сменях на 40 000 км., даже имам около 2 литра, но трябва да купя още.

Това за AYC-то ми е ценно като информация, досега е била с някакъв Аmsoil, но ми е важно и за какъв пробег го дават, защото имам документи и знам милите при предишната смяна и да не стане да го сменя бадева по-рано.

 

А дали за диференциала и раздатката знаеш как стоят нещата ?

 

Аз лично познавам двама души с VR-ки, но и двамата не помнят с какви масла са. Може би трябва да питам DJ Tymbi, защото той ги е обслужвал.

 

Мерси за инфото.

 

Поздрави !

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм ти за диференциала, защото каза че е с AYC. А за раздатката се сипва 620 мл Dia queen super hypoid gear oil 75W/90 или 75W/85.

Този амсойл може и да си е правилен. Ползват се аналогични масла със съответните стандарти и предназначение.

Това са ти свещите. На 6А13 са PFR6G-11.

Предполагам, че смяната на маслата в дифа и раздатката е както в типтроника, т.е. на 30 000 км. Двигателното масло се сменя на 5000 км и затова съм предположил толкова ранна смяна на другите масла. Тази кола се предполага, че ще бъде шпорена и карана да съска. Затова производителят препоръчва по-ранни смени. Ти обаче ако я сръчкваш рядко и си я ползваш като стария ти галант, спокойно може да си сменяш по предписанията за нормален галант. Един вид са се застраховали хората. При спортни модификации най-често подмяната на ключовите течности (без тази в хидравликата) е наполовина на пробега при нормалната версия. Може това да имаш предвид ако се чудиш за нещо. На състезателните машини и при каране като на състезание, смените са вече на часове, а цифрите за ремонти по някое време значително надхвърлят цената на придобиване на автомобила или там каквото е.

Ремъци и ролки не знам откъде може да се вземат за него. Не ми се вярва някой да ги държи в наличност. Аз не бих поддържал наличност на такива части за толкова малко на брой коли.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм ти за диференциала, защото каза че е с AYC. А за раздатката се сипва 620 мл Dia queen super hypoid gear oil 75W/90 или 75W/85.

Този амсойл може и да си е правилен. Ползват се аналогични масла със съответните стандарти и предназначение.

Това са ти свещите. На 6А13 са PFR6G-11.

Предполагам, че смяната на маслата в дифа и раздатката е както в типтроника, т.е. на 30 000 км. Двигателното масло се сменя на 5000 км и затова съм предположил толкова ранна смяна на другите масла. Тази кола се предполага, че ще бъде шпорена и карана да съска. Затова производителят препоръчва по-ранни смени. Ти обаче ако я сръчкваш рядко и си я ползваш като стария ти галант, спокойно може да си сменяш по предписанията за нормален галант. Един вид са се застраховали хората. При спортни модификации най-често подмяната на ключовите течности (без тази в хидравликата) е наполовина на пробега при нормалната версия. Може това да имаш предвид ако се чудиш за нещо. На състезателните машини и при каране като на състезание, смените са вече на часове, а цифрите за ремонти по някое време значително надхвърлят цената на придобиване на автомобила или там каквото е.

Ремъци и ролки не знам откъде може да се вземат за него. Не ми се вярва някой да ги държи в наличност. Аз не бих поддържал наличност на такива части за толкова малко на брой коли.

 

Благодаря за информацията :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията :good:

 

Амсойлът е едно от най-добре подхождащите масла за ВР4. Явно твоята е купена от някого ок ВР клуба в УК.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.

Ремъци и ролки не знам откъде може да се вземат за него. Не ми се вярва някой да ги държи в наличност. Аз не бих поддържал наличност на такива части за толкова малко на брой коли.

Е то на теб не ти и трябва да поддържаш наличност, те тези неща хората не ги търсят в пощата ..:D

Има си хора, които ги поддържат .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амсойлът е едно от най-добре подхождащите масла за ВР4. Явно твоята е купена от някого ок ВР клуба в УК.

 

Да колега така е. Колата беше на член от клуба и масово от клуба карат с Amsoil, но си мисля че тук по-трудно се намира, може и да бъркам.

 

Е то на теб не ти и трябва да поддържаш наличност, те тези неща хората не ги търсят в пощата ..:D

Има си хора, които ги поддържат .

 

А от къде бихте ми препоръчали да взема ремък и ролки и каква марка (Ратола, Балканпартс или по-добри идеи) ?

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

А от къде бихте ми препоръчали да взема ремък и ролки и каква марка (Ратола, Балканпартс или по-добри идеи) ?

От "по добрите идеи", :D че е по евтино .

Ремък СЪН например и ролки Койо .

Масло Амсойл също има човек от София, който го вкарва от щатите и хич не е трудно за намиране .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква е цената на ремъка с ролките? Мисля да минавам на V8 заради ЗИЛ-овия звук и този от смукването, но ако е евтиния, ще се премисля. V6 също не е лошо.

Някой от "по-добрите идеи" явно има много пари щом поддържа в наличност такива чарколя. Я ги сменил някой в годината на своя легнум/вр4, я не.

 

Искрене, кажи нещо за придобивката като сравниш с предния галант - ускорение, спиране, завиване, горене, по-твърдо ли вози и как звучи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Искрене, кажи нещо за придобивката като сравниш с предния галант - ускорение, спиране, завиване, горене, по-твърдо ли вози и как звучи?

 

 

:D Да ти кажа към момента съм я карал много малко и то градско, но впечатленията ми наистина са нереално добри :rulez:

До преди това се бях возил само в на Радко Вр-а и имах горе долу представа, но друго си е да му настъпиш сам.

Разликата в ускорението е голяма. Усеща се и задвижващата сила от задния мост как те изстрелва.

За спирането, спира много по-добре от стария ми Галант, защото той беше с малките дискове и еднобуталните апарати.

В момента ВР-а е с прорязани и перфорирани EBC дискове, а в Англия му сложихме нови накладки PAGID.

По-нататък, обаче се надявам да успея да събера пари и да му сложа четирите апарата BREMBO от ЕВО6, които взех бонус към колата. За целта ще трябват по-големи дискове и накладки, може би и маркучи, джантите в които да влязат апаратите ги имам . А хубавите EBC-та, ако има мераклии ще ми помогнат за покупката на другите дискове. Колата ми я докара мой приятел и то на ход. На аутобана в Германия е развил максимална скорост от 258км/ч.

 

http://s5.postimg.org/mzues406v/IMG_7356.jpg

 

Като разход на гориво към 12 - 13 литра, но пак казвам при сериозно настъпване насам. Градско не съм я засякъл още.

За завиването, какво да ти кажа успях да я пробвам на сухо, защото ми я докара на 26 декември преди да завали. В Търново имаме три големи кръгови движения, напълних всички чертички на AYC-то и колата не мръдва, не съм усетил недозавиване. Успях да я пробвам и в заснежено и заледено. По баирите без газ катери места,на които със стария Галант не мога и да си мечтая да захапя и два метра. Може би вози малко по-твърдо, но е на 17 цола, а старият беше на 15.

Звукът пак е с онзи сърдит рев като на атмосферния шестак, но определено звучи по-плътен. За съжаление като е студена почукват хидравличните повдигачи, но това както знаем е всеобща болест. Този звук между другото ми беше непознат, защото старият Галант никога не е имал такъв проблем.

В общи линии това е. Пожелавам на всеки тук, ако не e изпитал, да успее да изпита това удоволствие.

 

:icon_thumbup:

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

114 средна за 13:38 часа ... леле, този твой приятел въобще не е жалил материал.

12-13/100 с тази средна е екстра. А за компенсаторите не се тревожи. Важното е да замлъкват като паднат оборотите до към 1100 някъде. При мен като застарее масълцето си почукват. Няколко де, не всички.

Преди години сядах в един легнум, запалих го студен и компенсаторите се чуваха. Работеше като моя, но от ауспуха звукът беше малко по-гърлен и силен. Също струята (пушечето - пАрата) излиташе на по-голямо разстояние назад преди да се разсее нагоре.

Е съвсем друго е като бута и задния мост. Карал съм едно 4х4, но ауди дизел, на сухо. На старт захапваше яко и искаше много газ да тръгне със сила, но като го накараш да потегли рязко, знаеш че го прави точно така. С предното не става.

 

258 км/ч, ехеее ... много враЙ т'ва. Значи с VR2 не просто ще вдигне колкото пише, ами стрелката ще слезе още 1 см след 260 :icon_rock:

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

114 средна за 13:38 часа ... леле, този твой приятел въобще не е жалил материал.

12-13/100 с тази средна е екстра. А за компенсаторите не се тревожи. Важното е да замлъкват като паднат оборотите до към 1100 някъде. При мен като застарее масълцето си почукват. Няколко де, не всички.

Преди години сядах в един легнум, запалих го студен и компенсаторите се чуваха. Работеше като моя, но от ауспуха звукът беше малко по-гърлен и силен. Също струята (пушечето - пАрата) излиташе на по-голямо разстояние назад преди да се разсее нагоре.

Е съвсем друго е като бута и задния мост. Карал съм едно 4х4, но ауди дизел, на сухо. На старт захапваше яко и искаше много газ да тръгне със сила, но като го накараш да потегли рязко, знаеш че го прави точно така. С предното не става.

 

258 км/ч, ехеее ... много враЙ т'ва. Значи с VR2 не просто ще вдигне колкото пише, ами стрелката ще слезе още 1 см след 260 :icon_rock:

 

 

:D не знам аз на стария Галант веднъж бях вдигнал 215. Не посмях повече, въпреки че се усещаше, че може, защото оборотите не помня колко бяха, но бяха далече от критичните.

Основно съм го карал със 120 (при ограничени 90) и 160 (при ограничение 140), и два три пъти съм пътувал по подбалканския и по Тракия от Бургас до София с 180.

Моя приятел наистина е луда глава, но му казах да си направи кефа :).

Аз лично не бих я карал с такава скорост. Не съм фен на страшно високите скорости до предела на възможностите, но пък съм маниак на ускоренията и редовно има кикдауни хахаха.

 

Между другото това Анкаридж къде е в щатите ли :D от къде си?

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кнежа. Анкъридж е в Аляска :)

Мицките ни са с дълга пета предавка за да може да поддържат висока скорост. На 240 е под 6000, което не съм пробвал. Знам го от клип. 3250 - 140; 3850 - 160 - доволно! Колко ще развие зависи от това колко сила е останала в двигателя и дали всичко работи коректно. Вдига ли 240 (реално около 225 с гуми 215/45 17, а с 205/65 15 показанията са доста точни), значи конете са тук образно казано. Типтрониците не могат чак дотам, поради дългата четвърта и невъзможността двигателят да "натисне" хубаво и имат по-големи загуби. Затова са малко по-малко бързи, но пак са бързи. Важното е колата да е здрава, ходовата й част и с хубави гуми. Не са ли окей тези работи, тогава и 60 е много. Поне на веера са се сетили да ги направят с 5 степени тези типтроници, че 4 са малко. Конкурентите доста по-рано пускат 5-степенни автоматични трансмисии.

Добре е, подавай газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поне на веера са се сетили да ги направят с 5 степени тези типтроници, че 4 са малко

На 4-та обикн. шестак с 3000об/мин се движи с близо 140км/ч...Добре е 4 степенната авт. кутия. На веера са му по - къси предавките, затова има 5-та, ферщеен?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тука да пльосна се сетих, да знаете, че на АYC - а се сипва пак такова хидр. масло, като на авт. кутия, НО системата има 2 НЕЗАВИСИМА кръга, в които се следи и налива маслото! Ако си мислите, че като налеете отзад в казанчето масло то ще се напълни и дифа - в голямо заблуждение сте. Марин беше оставил на Росен веера без капка хидравлично масло в дифа, може би именно поради този факт, иначе казанчето си беше напълнено....Събира около 900мл и се налива с голяма спринцовка през предвидената пробка.

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...