Премини към съдържание

Има ли в БГ Колт 2,0 16v?


Препоръчано мнение

Колеги, не намерих отговор на този въпрос при търсенето ми из форума. Дано Вие имате повече инфо. Та интереса ми е следния: Има ли в България Митсубиши Колт с монтиран двигател да речем от Еклипс 2,0 16 150 коня. Веднъж вече правих подобно упражнение при друга марка автомобил и зная горе-долу какво да очаквам от такъв проект. Но понеже марката сега ми е по-непозната и не съм разглеждал подробно Еклипс /модела с отварящите фарове/, то ми е интересно. След като двг МИВЕК е толкова рядък и неоткриваем и съответно е 1,6, а от него са изстискани толкова коне, не е ли по-добре да се сложи 2,0 и с малко доработки от него да се извлече същата, та дори и по-голяма мощност. Да не говорим за разликата в килограмите при двата автомобила, което е само един огромен плюс. И за да не бъда разбран погрешно - акцентирам върху кола за драг, от която се изисква тяга, а не ежедневно каране. Предполагам, че за подобна трансплантация е необходимо да се сменят следните неща - 1. ДВГ, 2.скорости, 3. полуоски, 4. макферсони комплект, 5. електроника от ЕКУ до мотора, 6. бензинова помпа. Интересува ме и дали самия ДВГ лежи на същите тампони. Моля, ако някой го е правил да ми отговори и да ми даде поне насока. Предварително благодаря. :help: :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо не пишеш на Poli, и да видиш дали не може да ти докара мотор от MIRAGE?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От известно време гледам колегите от Coltuk.org какво правят. Там вариантите, на които залагат са 3:

 

1. 1.8 мотор 4G93 - от Carisma мотора, който става на Колтове 1.6 без никакви модификации... И окабеляване, и окомплектовка, и тампони и скорости (там запазват скоростите от Колт, а не слагат тея от Каризма, заради връзката на скоростната кутия на Каризма с Рено). Даже компа ставал. Всичко това го казвам по инфо, дадено от там.

 

2. 2.0 V6 от FTO... Това е яката модификация, като там трябва цялото окабеляване, скорости, полуоски (май и главините), ECU, оборудване, трябва модификация на тампоните, доста тясно, често акумулатора се изнася отзад. Желателно е и сменянето на спирачките отпред и отзад (отпред стават от FTO, отзад слагат от Cyborg.

 

3. Най-трудната достъпна модификация - 4G63T двигателя. Там трябват много неща, на практика почти всичко се подменя. Скорости се взимат от Galant, заради предното, освен ако не се прави модификация за АWD (даже някъде продават готови ламарини за подмяна при такъв мод).

 

4. Най-трудната и доста недостъпна модификация - 2.5 V6 Twin Turbo от Galant VR4 - там вече сме в света на магиите, 4x4 с нечовешки модове. Не мога и да си помисля какво ли представлява зад волана такъв автомобил, но мога да си представя грандиозната злополука, която ще последва...

 

Това са модификациите, които правят на Острова. Очевидно 4G63 е доста труден за събиране в малкото пространство отпред при Colt. Щом шестака от FTO е по-лесен... В интерес на истината CJ Colt доста общи неща има с FTO. Както и с EVO 3,4,5,6 естествено. Така че има варианти, но лошото е че у нас всички екзотични части са много, много цифра. В UK първо не са толкова екзотични и второ не са скъпи. И аз искам спокойно да мога са си бодна салона от Cyborg или Evo 6, двигател от FTO, спирачки от FTO и Cyborg и т.н., но уви...

 

P.S.: Интересното е че в UK почти няма теми за турбиниране на двигателите. Което е и нормално с оглед че има оферти за 150 паунда за двигател с окомплектовка и скоростна кутия от FTO (за шестака става въпрос, па макар и не MIVEC).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А замислял ли си се за двигател от Colt Cyborg - 185bhp на 1.6 мисля, че беше :icon_hmm: Перфектна кола :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А замислял ли си се за двигател от Colt Cyborg - 185bhp на 1.6 мисля, че беше :icon_hmm: Перфектна кола :good:

 

175 коня е, MIVEC :) Това е вариант, но май по-лесно е да се вземе готов Cyborg, още повече че са направо евтини в Япония... Ако може да се врътне акциза тук, става съвсем изгодно. Бях се замислил сериозно преди време, но заради смяна на приоритетите отече...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да присаждаш двигател,защо направо не си купиш като моя 1.8 140кс.? Пълен самолет е тази кола :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вместо да присаждаш двигател,защо направо не си купиш като моя 1.8 140кс.? Пълен самолет е тази кола :mitsu-smiley:

 

Ами ади де, пускай обява за продан :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А замислял ли си се за двигател от Colt Cyborg - 185bhp на 1.6 мисля, че беше :icon_hmm: Перфектна кола :good:

 

Ами да ти кажа аз нали го споменах по-горе /MIVEC/ - да ти кажа честно май-цял Еклипс ще намеря по-евтино от тоя мотор. Да не говорим, че е акцизен :icon_crying:

 

А относно вариантите дадени по-горе от колегите за шестак от FTO - гледам в Англия такава кола струва 3000 паунда. Пък и като го видях ми се стори супер екзотичен модел, който не съм засичал в милата ни татковина. Което ме навява на мисълта, че и двигател от такъв модел ще е "майка си и баща си". А вече засичам порядъчно изгнили Еклипси в наше село и цената на един цял ще е повече от приемлива. Затова и основната ми идея се върти около този модел. Но като позаслушвам май ще е тегоба работа :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако все пак решиш да сложиш двигател от Киборг ми пиши.

 

Galant/Legnum VR-4-2.5 turbo-5sp.manual-half cut - 6A13-TT MT Half cut - 4950лв.+транспорт от Атина

Mirage 1.6 MIVEC-5sp.manual-half cut - CK Body 4G92 - 5400лв.+транспорт от Атина

Eclipse 2.0 turbo-mod.95- 2wd/4wd-5sp.manual-half cut- 4600лв.+транспорт от Атина

 

Това са цени за цели предници.

Само за двг с електроника ще е друго-Engine Swap

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че стават много тежки отпред и задницата "виси във въздуха" което налага "малко" доработки по окачването за да се запази стабилността......... Аз съм правил такова нещо ,купе от 1.3 сложих 2.0 (на 1Г Еклипса мотора) освен мотора ,доста други неща трябва да прехвърлиш,най трудоемко беше инсталацията и главините-дисковете от на Галанта + полуоските и ск. кутия ...............После куп други неща изникнаха на които трябва да намериш решение ...............

Накрая стана самолет - кормилачка с 150 коня мотор.............на тестовете на алея Яворов или на Цариградско късаше наред много по мощни коли...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е че стават много тежки отпред и задницата "виси във въздуха" което налага "малко" доработки по окачването за да се запази стабилността......... Аз съм правил такова нещо ,купе от 1.3 сложих 2.0 (на 1Г Еклипса мотора) освен мотора ,доста други неща трябва да прехвърлиш,най трудоемко беше инсталацията и главините-дисковете от на Галанта + полуоските и ск. кутия ...............После куп други неща изникнаха на които трябва да намериш решение ...............

Накрая стана самолет - кормилачка с 150 коня мотор.............на тестовете на алея Яворов или на Цариградско късаше наред много по мощни коли...............

 

Ясно колега, благодаря ти за отговора. Това окончателно промени решението ми за подобна резачка. В смисъл, че така или иначе имам малка кола - Колт и варианта за такова нещо бе примамлив. Отказват ме обаче множеството неща, които следва да се преправят, а и като знам цените на частите за марката, то това се оказва почти обречена мисия. В смисъл, че цената на една Корса А да речем в комплект с цената на едно 2,0 16 на Опел би довело до един доста удачен вариант за малък самолет, като отчитам смешните цени при Опела и скъпите такива при Мицубиши. Струваше си поне да се види как стоят нещата. А честно казано варианта як мотор - леко купе е най-евтиния вариант за вървежен градски болид. Радвам се поне, че наистина има достатъчно ентусиазирани хора в БГ като Dj Tymbi, които са направили такава кола! :icon_thumbup: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...
Ако все пак решиш да сложиш двигател от Киборг ми пиши.

 

Galant/Legnum VR-4-2.5 turbo-5sp.manual-half cut - 6A13-TT MT Half cut - 4950лв.+транспорт от Атина

Mirage 1.6 MIVEC-5sp.manual-half cut - CK Body 4G92 - 5400лв.+транспорт от Атина

Eclipse 2.0 turbo-mod.95- 2wd/4wd-5sp.manual-half cut- 4600лв.+транспорт от Атина

 

Това са цени за цели предници.

Само за двг с електроника ще е друго-Engine Swap

 

Само двигател комп. и кутия Eclipse 2.0 turbo-mod.95 колко пари ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...