Мирослав Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Колеги, не намерих отговор на този въпрос при търсенето ми из форума. Дано Вие имате повече инфо. Та интереса ми е следния: Има ли в България Митсубиши Колт с монтиран двигател да речем от Еклипс 2,0 16 150 коня. Веднъж вече правих подобно упражнение при друга марка автомобил и зная горе-долу какво да очаквам от такъв проект. Но понеже марката сега ми е по-непозната и не съм разглеждал подробно Еклипс /модела с отварящите фарове/, то ми е интересно. След като двг МИВЕК е толкова рядък и неоткриваем и съответно е 1,6, а от него са изстискани толкова коне, не е ли по-добре да се сложи 2,0 и с малко доработки от него да се извлече същата, та дори и по-голяма мощност. Да не говорим за разликата в килограмите при двата автомобила, което е само един огромен плюс. И за да не бъда разбран погрешно - акцентирам върху кола за драг, от която се изисква тяга, а не ежедневно каране. Предполагам, че за подобна трансплантация е необходимо да се сменят следните неща - 1. ДВГ, 2.скорости, 3. полуоски, 4. макферсони комплект, 5. електроника от ЕКУ до мотора, 6. бензинова помпа. Интересува ме и дали самия ДВГ лежи на същите тампони. Моля, ако някой го е правил да ми отговори и да ми даде поне насока. Предварително благодаря. :help: :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 Защо не пишеш на Poli, и да видиш дали не може да ти докара мотор от MIRAGE? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 13 октомври 2008 Сподели Публикувано 13 октомври 2008 От известно време гледам колегите от Coltuk.org какво правят. Там вариантите, на които залагат са 3: 1. 1.8 мотор 4G93 - от Carisma мотора, който става на Колтове 1.6 без никакви модификации... И окабеляване, и окомплектовка, и тампони и скорости (там запазват скоростите от Колт, а не слагат тея от Каризма, заради връзката на скоростната кутия на Каризма с Рено). Даже компа ставал. Всичко това го казвам по инфо, дадено от там. 2. 2.0 V6 от FTO... Това е яката модификация, като там трябва цялото окабеляване, скорости, полуоски (май и главините), ECU, оборудване, трябва модификация на тампоните, доста тясно, често акумулатора се изнася отзад. Желателно е и сменянето на спирачките отпред и отзад (отпред стават от FTO, отзад слагат от Cyborg. 3. Най-трудната достъпна модификация - 4G63T двигателя. Там трябват много неща, на практика почти всичко се подменя. Скорости се взимат от Galant, заради предното, освен ако не се прави модификация за АWD (даже някъде продават готови ламарини за подмяна при такъв мод). 4. Най-трудната и доста недостъпна модификация - 2.5 V6 Twin Turbo от Galant VR4 - там вече сме в света на магиите, 4x4 с нечовешки модове. Не мога и да си помисля какво ли представлява зад волана такъв автомобил, но мога да си представя грандиозната злополука, която ще последва... Това са модификациите, които правят на Острова. Очевидно 4G63 е доста труден за събиране в малкото пространство отпред при Colt. Щом шестака от FTO е по-лесен... В интерес на истината CJ Colt доста общи неща има с FTO. Както и с EVO 3,4,5,6 естествено. Така че има варианти, но лошото е че у нас всички екзотични части са много, много цифра. В UK първо не са толкова екзотични и второ не са скъпи. И аз искам спокойно да мога са си бодна салона от Cyborg или Evo 6, двигател от FTO, спирачки от FTO и Cyborg и т.н., но уви... P.S.: Интересното е че в UK почти няма теми за турбиниране на двигателите. Което е и нормално с оглед че има оферти за 150 паунда за двигател с окомплектовка и скоростна кутия от FTO (за шестака става въпрос, па макар и не MIVEC). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 А замислял ли си се за двигател от Colt Cyborg - 185bhp на 1.6 мисля, че беше :icon_hmm: Перфектна кола :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 А замислял ли си се за двигател от Colt Cyborg - 185bhp на 1.6 мисля, че беше :icon_hmm: Перфектна кола :good: 175 коня е, MIVEC Това е вариант, но май по-лесно е да се вземе готов Cyborg, още повече че са направо евтини в Япония... Ако може да се врътне акциза тук, става съвсем изгодно. Бях се замислил сериозно преди време, но заради смяна на приоритетите отече... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Вместо да присаждаш двигател,защо направо не си купиш като моя 1.8 140кс.? Пълен самолет е тази кола :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Вместо да присаждаш двигател,защо направо не си купиш като моя 1.8 140кс.? Пълен самолет е тази кола :mitsu-smiley: Ами ади де, пускай обява за продан Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 14 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 14 октомври 2008 А замислял ли си се за двигател от Colt Cyborg - 185bhp на 1.6 мисля, че беше :icon_hmm: Перфектна кола :good: Ами да ти кажа аз нали го споменах по-горе /MIVEC/ - да ти кажа честно май-цял Еклипс ще намеря по-евтино от тоя мотор. Да не говорим, че е акцизен :icon_crying: А относно вариантите дадени по-горе от колегите за шестак от FTO - гледам в Англия такава кола струва 3000 паунда. Пък и като го видях ми се стори супер екзотичен модел, който не съм засичал в милата ни татковина. Което ме навява на мисълта, че и двигател от такъв модел ще е "майка си и баща си". А вече засичам порядъчно изгнили Еклипси в наше село и цената на един цял ще е повече от приемлива. Затова и основната ми идея се върти около този модел. Но като позаслушвам май ще е тегоба работа :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 14 октомври 2008 Сподели Публикувано 14 октомври 2008 Ако все пак решиш да сложиш двигател от Киборг ми пиши. Galant/Legnum VR-4-2.5 turbo-5sp.manual-half cut - 6A13-TT MT Half cut - 4950лв.+транспорт от АтинаMirage 1.6 MIVEC-5sp.manual-half cut - CK Body 4G92 - 5400лв.+транспорт от АтинаEclipse 2.0 turbo-mod.95- 2wd/4wd-5sp.manual-half cut- 4600лв.+транспорт от Атина Това са цени за цели предници.Само за двг с електроника ще е друго-Engine Swap Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
26800 Публикувано 15 октомври 2008 Сподели Публикувано 15 октомври 2008 2.0 16v 150к.с от еклипс 1 генерация пасва перфектно на колт 88-92г. и 92-96г. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 15 октомври 2008 Сподели Публикувано 15 октомври 2008 Проблема е че стават много тежки отпред и задницата "виси във въздуха" което налага "малко" доработки по окачването за да се запази стабилността......... Аз съм правил такова нещо ,купе от 1.3 сложих 2.0 (на 1Г Еклипса мотора) освен мотора ,доста други неща трябва да прехвърлиш,най трудоемко беше инсталацията и главините-дисковете от на Галанта + полуоските и ск. кутия ...............После куп други неща изникнаха на които трябва да намериш решение ...............Накрая стана самолет - кормилачка с 150 коня мотор.............на тестовете на алея Яворов или на Цариградско късаше наред много по мощни коли............... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kris_kn Публикувано 16 октомври 2008 Сподели Публикувано 16 октомври 2008 .. Колега нещо снимки да имаш. Да видим нагледно какво представлява? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 16 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 16 октомври 2008 Проблема е че стават много тежки отпред и задницата "виси във въздуха" което налага "малко" доработки по окачването за да се запази стабилността......... Аз съм правил такова нещо ,купе от 1.3 сложих 2.0 (на 1Г Еклипса мотора) освен мотора ,доста други неща трябва да прехвърлиш,най трудоемко беше инсталацията и главините-дисковете от на Галанта + полуоските и ск. кутия ...............После куп други неща изникнаха на които трябва да намериш решение ...............Накрая стана самолет - кормилачка с 150 коня мотор.............на тестовете на алея Яворов или на Цариградско късаше наред много по мощни коли............... Ясно колега, благодаря ти за отговора. Това окончателно промени решението ми за подобна резачка. В смисъл, че така или иначе имам малка кола - Колт и варианта за такова нещо бе примамлив. Отказват ме обаче множеството неща, които следва да се преправят, а и като знам цените на частите за марката, то това се оказва почти обречена мисия. В смисъл, че цената на една Корса А да речем в комплект с цената на едно 2,0 16 на Опел би довело до един доста удачен вариант за малък самолет, като отчитам смешните цени при Опела и скъпите такива при Мицубиши. Струваше си поне да се види как стоят нещата. А честно казано варианта як мотор - леко купе е най-евтиния вариант за вървежен градски болид. Радвам се поне, че наистина има достатъчно ентусиазирани хора в БГ като Dj Tymbi, които са направили такава кола! :icon_thumbup: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 21 октомври 2008 Сподели Публикувано 21 октомври 2008 Имаше един колт с двигател от еклипс турбо - 200 коня. Продадоха го за 3000 лв преди година и нещо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 Poli това цени за нови агрегати ли е или са покарани ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 28 октомври 2008 Сподели Публикувано 28 октомври 2008 А,нови.Втора ръчица. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
georgyass Публикувано 18 ноември 2009 Сподели Публикувано 18 ноември 2009 Ако все пак решиш да сложиш двигател от Киборг ми пиши. Galant/Legnum VR-4-2.5 turbo-5sp.manual-half cut - 6A13-TT MT Half cut - 4950лв.+транспорт от АтинаMirage 1.6 MIVEC-5sp.manual-half cut - CK Body 4G92 - 5400лв.+транспорт от АтинаEclipse 2.0 turbo-mod.95- 2wd/4wd-5sp.manual-half cut- 4600лв.+транспорт от Атина Това са цени за цели предници.Само за двг с електроника ще е друго-Engine Swap Само двигател комп. и кутия Eclipse 2.0 turbo-mod.95 колко пари ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.