Премини към съдържание

Покана "Троен старт" със семейството на Lancer


victor

Препоръчано мнение

Ех... че го пропуснах... яд ме е! Направо тръпна от това което колегата Дани каза!

Аз края на септември ходих до БС и едно хубаво момиче каза, че ще звънне за тест драйв-а, но уви не ми звънна! :(

На колегите, които са ходили благородно им завиждам :icon_tongue: :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 171
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колеги.... , понеже идната събота тест драйв ще има в Стара Загора и по-специално на Старозагорските Минерални бани, а аз ще съм точно там по това време... :icon_blush: и смятам пак да направим едно силно фенско участие там!!! :) Ако има мераклии и хора, които не са могли да тестват тези автомобили има втори шанс, а на 25 ще има и в Пловдив, може и до там да отидем! :)

За какво сме фенове, ако не да съпътстваме марката ни из цяла България! Слагайте клубните тениски и идвайте. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги.... , понеже идната събота тест драйв ще има в Стара Загора и по-специално на Старозагорските Минерални бани, а аз ще съм точно там по това време... :icon_blush: и смятам пак да направим едно силно фенско участие там!!! :) Ако има мераклии и хора, които не са могли да тестват тези автомобили има втори шанс, а на 25 ще има и в Пловдив, може и до там да отидем! :)

За какво сме фенове, ако не да съпътстваме марката ни из цяла България! Слагайте клубните тениски и идвайте. :icon_thumbup:

:icon_thumbup:

Вече съм си подготвил :mitsu-smiley: екипа :icon_thumbup:

Лелеееее.... само да ме пуснат в Ево-тоо..... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз си подготвям тениската :mitsu-smiley: за събота и отивам в Ст. Загора да се повозя :drag: , тъй като днес за съжаление пропуснах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами явно не всеки :icon_censored: :icon_crying: Не знам каква беше причината аз да не бъда допуснат до шофьорското място на ево-то. След повече от час чакане, тръгнах да се записвам (тук аз си бях виновен, че някак прецених че няма такива неща и просто изчаквах да се качим с колегите), момчето ми даде някакъв лист да попълня и след като му казах че съм за ево-то, ми каза че нямало нужда защото той щял да кара колата?! Може и до този момент просто от многото желание да го подкарам да не съм видял че точно ево-то го карат хора от там, но все ми се струва, че Дани го подкара. Сега това тест драйв ли е или тест на навигаторската седалка, защото ако е второто може да помоля колегата Даниел... вярно... с 9 а не 10 е, ама ще е къде къде по-голям кеф да ме вози. Както и да е... реших, че така и така съм чакал толкова време, поне ще почакам да се повозя малко, колкото да си начеша крастата както се казва. Чакахме го да се върне поне 20 минути, защото през това време си говорих с този и онзи, разгледах колите вътре в шоурума, пак излезнах навън и по някое време довтаса. И нямаше и 2 мин и някакви, които бяха дошли там сигурно преди 15 мин се изпонакачулиха вътре и тогава вече съм убеден, че го караше някой от тези хора, а не представител на :mitsu-smiley: В този момент вече ми писна от разигравките, качих си се на колицата и си отпраших. Та от цялата работа ми убиха всякакво желание да подкарам (в последствие евентуално "взема") някой от тези автомобили. Може би причината е в това, че съм им се видял млад или... де да знам и аз, но никак не беше коректно спрямо останалите, които бяха дошли да се насладят на тази "тръпка".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги , всеки ли може да го покара ЕВО-то?

Ако е така .... малииииииииииииииииии :D

 

Един колега, тук който е ходил, каза, че само с покана давали евото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, много съжалявам,че не си успял да изчакаш поне да се повозиш... Нали знаеш, че хубавите неща стават бавно!? Ние също доста почакахме, но си заслужаваше, за мен дори само да се повозя! Търпение му е майката, но после тръпката е неописуема! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един колега, тук който е ходил, каза, че само с покана давали евото...

На мен ми бяха пратили покана, за другите колеги не знам. Те като видяха колегите с тениските на клуба веднага им обърнаха внимание, та едва ли ще има проблем с тест драйв :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А поне за возенето как стои въпроса? Пак ли не се допуска всеки желаещ да се повози?

Като няма да се кара, поне да се повозим малко :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И мен не ме допуснаха изобщо да се кача, на всичкото отгоре доста грубо се отнесоха - без обяснения, без нищо. Висях доста време, но уви. Както и да е, явно беше по-важно да се накачорат голфаджиите, та и те в кола да седнат ;).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ванка, много съжалявам,че не си успял да изчакаш поне да се повозиш... Нали знаеш, че хубавите неща стават бавно!? Ние също доста почакахме, но си заслужаваше, за мен дори само да се повозя! Търпение му е майката, но после тръпката е неописуема! :icon_thumbup:

 

Е ясно че стават бавно, ама при мен станаха доста по-бавно. Заради едното возене (и то при положение, че се бях наточил да карам някой)... то вие ходихте, после някой още го кара след него още един и при четвъртия път не ми издържаха нервите. Вие поне бързо се върнахте ама другите откараха по 30-тина минути сигурно. Както и да е... важното е, че иде драг-рейсинг-а :icon_rock: Радвам се, че се запознахме лично и с теб :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, наистина качването в ЕВО-то беше с предварително записване, а клиентите на БС имаха лични покани за тест драйва. Тук във форума беше пусната покана от представителя на Балакан Стар - Виктор Мезан в раздела Лансер, която аз преместих, за да се види от повече хора. Ние като отидохме в 12ч. се оказа, че цялото време през деня бе ангажирано от предварително записани часове за неделята. След 3 часа чакане, имаше някакви малки пролуки, в които успяхме за 10-ина минути да се вмъкнем за едно кръгче с Евото, като през цялото време го управлявах аз като разрешение бях получил от Виктор. Причината да не се дава свободно автомобила е това, че другото ЕВО със автоматична скоростна кутия предния ден е претърпяло инцидент, след което са взети мерки тези рискове да се сведат до минимум и съответно е ограничен достъпа до автомобила... за съжаление на много колеги.

А тест драйва, за колегите, които им предстои да ходят на такъв в скоро време (идния уикенд, примерно) ще поясня, че има ред. Първо се попълва една декларация, в която вписвате данните от лична карта и декларирате, че ако се случи нещо в автомобила докато го управлявате поемате отговорността. След това в предварително записания час се тества автомобила (говоря за ЕВО-то, защото за другите автомобили нямаше такъв наплив).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, тъй, тъй... както се казва - "и аз бях там, и аз се возих" :) Ще започна първо с добрите неща:

Организацията беше много добра, а персоналът отзивчив. Нямам наблюдения от абсолютно всички, но колегата Марио, който ни отделяше внимание, бе невероятен! Чест му правя за всичко и за прекрасните часове, които прекарахме в салона на БС. Беше подредено, имаше си места за спиране, имаше си кетъринг, DJ и приятна музика, имаше отворени коли в шоурума, в които може да се влезе, разгледа... задаваш въпроси - всеки ти отговаря точно, ясно и кратко! Кеф... Дори, понеже с Дани бяхме с тениски на форума, мен на два пъти ме объркаха с обслужващ персонал. Единият път искаха да ме питат за ЕВО-то, вторият път искаха да им дам тест драйв :) Сладка работа... Дори един колега, който е собственик на нов Лансер, като ме видя и възкликна изненадан "Ха! Ама то и клуб ли има?" та му дадох визитка, разказах му за клуба и го очаквам скоро да се присъедини към нас.

 

За съжаление, обаче, имаше редица неприятни емоции и впечатления, които натрупах там. На първо място - тест драйв не се прави в центъра на София!!! Още по-малко на спортен автомобил като ЕВО! Опасно е, безотговорно е, неефективно е! Как може човек да усети потенциала на ЕВО между светофарите?! Как да настъпиш, като може да убиеш я пешеходец, я някой бавно движещ се трабант... пък и полиция имаше! Като излизахме със SportBack-а ги видяхме... Сакън - отиваш на тестдрайв и ти взимат книжката! Моите уважения, но именно БС са правили толкова добри тестдрайвове с други марки автомобили, които също внасят, че сега се изложиха като първокласници! Има достатъчно писти, както в района на София, така и в близост до други градове... Недопустимо е също така самите представители на БС да те возят със 160км/ч, тоест с над 100км/ч над ограничението в града... та и дори в събота е имало инцидент по този повод! Така че - тук специално ми направи ужасно впечатление! Евала на Дани, който много добре владееше ЕВО-то, макар отзад да бяхме настръхнали... добре, че умее да кара! И аз ще спестя с колко караше по Ботевградско, че... ;)

 

Следващото, което пряко касае впечатлението ми от автомобилите... ами - да не се сърдят феновете на марката, нито въудошевените колеги, но нито един от Лансерите не ме впечатли. Първото, на което се качихме, беше Лансер спорт седан с ръчни скорости и 1.8 двигател. Много приятен автомобил на пръв поглед, но при съпоставка цена-качество съм дълбоко разочарован! Автомобилът е шумен вътре и се усещат вибрации от пътя. Двигателят е тих, но само при празни обороти. Скоростите са меки, педалите са много удобни, но пространството в колата е тясно. Аз седях и отзад, и на шофьорската седалка - никъде не ми беше комфортно. Климатичната система, дори на най-високия клас, изглеждаше евтино... навигацията по волана беше объркваща, като, най-абсурдното беше, че управлението на бордовия компютър ставаше от две места - хем от волана, хем по таблото има някакви копчета... Сякаш са го сложили в последния момент, между другото! Стъклото блестеше от слънцето, сякаш е не автомобил от 2008, а лада, огледалата имат много слаба зона на видимост, задницата е много повдигната и шофирането назад е трудно. За пъргавина на мотора не мога да говоря, тъй като не ни позволиха да караме с над 3500 оборота, но при ниски обороти поведението не беше особено очарователно - дори при плавно отпускане на съединителя, колата притриса на ниски обороти. Другото, което ми направи впечатление, беше разходът, който даваше 12/100 горе-долу, при условието, което споменах по-горе - шофиране до 3500 оборота! Това е недопустимо висок разход за 1.8 двигател...

 

Вторият автомобил, на който се качихме, беше ЕВО-то... тук ще замълча, защото нали се казва "или добро, или нищо!". Краткият коментар е само - за тази цена и тази реклама, която му се прави, не съм впечатлен! Виждал съм далеч по-пъргави и по-достъпни автомобили... Дизайнът отвън е шедьовър - това не го отричам! Истинска приказка... но вътре?!?! Кошмар... да не говорим за изработката... за мен лично е недопустимо в 2008 година да правиш коли, на които предния капак се държи с пръчка... на които седалките от един тестдрайв са се напукали... на който капакът на багажника има луфт, вратите изискват груба сила, за да се затворят, дисплеят на бордовия компютър е с по-евтин дисплей от часовник Касио! Моите уважения за Мицубиши, но автомобилите им от преди 10 години са на светлинни години над това, което видях вчера. Дори докато бяхме на тестдрайва му казах на колегата от БС, да не се сърди, но карам Галант, който е 10 години по-стар от тези Лансери, а вътре е в пъти по-удобен, красив и качествено направен! Дали това се дължи само на разликата в класовете?!?! Все пак едното е Лансер, другото Галант?!?! Не знам! Въпросът е принципен... въпрос на материали, използвани за таблото, за кожения салон, за волана, шумоизолацията и двигателя! Все пак карам 10 годишен двигател, който е с 20 коня разлика и от седана, и от SportBack-а, пък нито един от тях не го почувствах така, както усещам моето зверче.

 

Последното беше SportBack-а - може би първото добро впечатление от колите там, ако пропуснем дизайнът на задницата, който наподобяваше Субару. Вътре изглеждаше много добре и скоростната кутия беше ОЧАРОВАТЕЛНА! Наистина съм повече от впечатлен от повдението на автоматика... гладка смяна на скорости, бърза реакция, тих режим на работа... перфектен! Но пак, при съпоставка за цена, за мен лично това не е кола, която струва парите, които й се искат.

 

Изводи и равносметка?! - служителите на БалканСтар са невероятни... свалям им шапка и дълбок поклон. Организаторите на тестдрайва - срамота! Самите коли - добри са, но при сравнение с другото, което се предлага на пазара... слаба работа! Конкуренцията на пазара ще ги убие. И последното, много важно заключение - отново се влюбих в своя Галант ;) Вчера ми доказаха, че дори ЕВО-то не ми носи тази емоция, лукс и удобство, които изпитвам в моя стар и верен галант сред диамантите ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стиляне докато ти четях мнението и си мислех, че имаш сериозна пристрастеност към Галантите, а пък и ти си го казваш де. Но също така за всичко дето пишеш, едва ли за толкова кратка и недостатъчна среща със всяка от колите и човек може да усети всичките добри или лоши страни. Пък и все пак Галант и Лансер са различни класове автомобили.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо на Женичка - не можах да отида, а и на другите дати няма да мога. А и в Пловдив седнах в Ево-то. Като няма да ми дадат да го покарам, или пък да карам до 3 500 об/мин - ми какво да им карам на колите градско, аз обичам другаде. Щях да дойда, но нямах възможност, не бях в София.

 

Стиляне, аз в кола не се возя. Това ми се случва тооооолкова рядко, че почти изтръпвам само при мисълта. Моето местенце е зад волана, не я ли стисна една кола за гушата да си каже всичко, дето има - не мога да говоря за нея хубаво или лошо. Отделно, колите са ограничени в началото и не показват много голяма част от капацитета си. Писах ви как карах едно чисто ново немско возило и как ми идваше да сляза в движение, не върви и туй то.

 

Най-важното от поста на Стилян е, че е пак влюбееен... Аз бях сигурен в това и много се радвам да го чуя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

как изпуснах лансер ево :(
Не си изпуснал нищо бе Лео.....Сега ще се опитаме на 25-ти да организираме среща на клуба в Пловдив, за колективни снимки за новите календари.......А тогава е и тройният старт, така че все още има шанс....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ииии изпуснали сме карането.. :D Ама на мене сигурно са ми разлепили снимката из БалканСтар така или иначе, след като на последния тест драйв обрах всички дупки и локви по Резбарска и преките и върнах колата като след офроуд.. на дали ще ми дадат пак да карам нещо там ... Аз съм май точно това, дето Роско вика в началото на темата, че не трябва да се пуска зад волана. Блазя на покаралите/повозилите се. Снимки съвсем ли няма?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Снимки съвсем ли няма?

Има, има ;) Как с папарак като мен да няма снимки - като се прибера от работа днес ще ги пусна ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обещах снимки... ето и снимки: :link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох с интерес мнението на Стилян и то няколко пъти!!! За някои неща наистина е прав, но искам да го попитам, като прави оценка на новия Лансър с кои марки и модели го сравнява?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...