Премини към съдържание

Gdi двигателя


Stig

Препоръчано мнение

... а за колегите със споровете - всяка кола, ако си я подържате е хубава.

И не по-малко важното да не надценяват паричните си възможности за подръжка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 62
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ако продължавате в същия дух ще заключа темата............... :icon_censored:

 

Непоносимостта към критика издава фанатизъм, бате :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Непоносимостта към критика издава фанатизъм, бате :(

 

Да бе, ама то стана някакъв безкраен (с не малко мое участие :icon_blush: ) спам. Реално ако иска някой да чете за качествата на Опел, Форд или VW - да се зарови в техните форуми. Сигурен съм, че там има достатъчно инфо за тези "прекрасни" автомобили. :icon_thumbup: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Малеееее... какво стана с тази тема :) Аз уж само да попитам за съвет... е поне не е като да няма :)

Относно колата която съм поръчал, човека който ще ми я докара и евентуално продаде ми е познат, така че няма да имам проблеми с него ако не искам да я купя.

По-скоро ме интересуваше какво мога да очаквам главно от двигателя на тези километри. И общо взето разбрах. Така че мерси за споделения опит и аз продължавам да стискам палци. :D и да се надявам на колата да е читава, то уж трябваше да дойде следващата седмица, ама сега се оказа след 2. Но за тези неща обикновено всичко е предпоследно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От един колега разбрах, че съм спорил някъде по темите с някого (или с някои). Изпаднах в недоумение. Мислих, мислих и накрая стигнах до извода, че само за тази тема ще да става въпрос. Четох я пак и никъде не виждам да съм спорил. Може би само в частта, където не се съгласявам, че галант на 200 000 е проблем. Според мен не е никакъв проблем. Би могъл да бъде ако колата не е поддържана, иначе нищо не са. Примерите за различни марки автомобили не съм ги дал за да кажа ей тази и по-хубавата, а просто да сравните, след като знаете славата на италианските коли ... и т. н.

 

п.п. Най-странното е че мразя споровете. Плюс това ми харесва културата на потребителите и атмосферата в този форум. Аз и спор ... свиня и балет. ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, ама то стана някакъв безкраен (с не малко мое участие :icon_blush: ) спам. Реално ако иска някой да чете за качествата на Опел, Форд или VW - да се зарови в техните форуми. Сигурен съм, че там има достатъчно инфо за тези "прекрасни" автомобили. :icon_thumbup: .

 

 

Здравей искам само да каже нещо много набързо. Това споменаване на други марки въобще не бива да бъде тълкувано като опит на някой да изкаже качествата. Няма нищо лошо да се сравняват някакви показатели на различни автомобили, именно от там може да видим кой колко е напред. Аз понеже имам и Пежо пиша и в форума на Пежо, и тук, отскоро и на Форд.

Не виждам нищо лошо,че примерно някой може да сравни някаква кола с Галанта. Просто най-вероятно ще видим колко Галант е по-напред ;)

А понеже в поста ти има поместен и Форд - аз ще ти кажа, че няма място за сравнение. Те нямат нищо общо - Форд-а има малко качества и те са други, но няма да ги изброявам защото няма и смисъл......

Който е в този форум знае каква е марката :mitsu-smiley:

Като човек с няколко автомобила в семейството ясно заявявам кой е най-предпочитания :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей искам сам да каже нещо мног набързо

това споменаване на други марки въобще не бива да бъде тълкуване като

опит на някой да изкаже качествата няма нищо лошо да се сравняват някакви покатели на рализни автомобили именно от там може да видим кой колко е напред

Аз понежи имаме и Пежо Пиша и в Форума на Пежо и Тук отскоро и на Форд.

Не виждам нищо лошо ,че применро някой мже да сравни някаква кола с галанта

Просто най-верятно ще видим колко Галант е по напред ;)

А понеже в поста ти има пместен и форд аз ще ти кажа ,че няма място за сравнение те нямат нищо общо форда има малко качества и те са други ,но няма да ги изброявам защото то няма и смисъл та така ......

Който е в този Форум знае каква е марката :mitsu-smiley:

Като човек с няколко автомобила в семейстово ясно заявавям кой е най-предпочитания :mitsu-smiley:

 

Колега, мисълта ми беше, че такива сравнения са практически безкрайни. Както сам каза "няма място за сравнение те нямат нищо общо Форд-а", но ако всеки от нас започне да изброява какви марки е карал или кара и започнем да сравняваме - къде ще му излезе края? Иначе почти всички от нас са минали през много коли, но аз няма да коментирам всичките, които съм карал, че ще настане война :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, ама то стана някакъв безкраен (с не малко мое участие :icon_blush: ) спам. Реално ако иска някой да чете за качествата на Опел, Форд или VW - да се зарови в техните форуми. Сигурен съм, че там има достатъчно инфо за тези "прекрасни" автомобили. :icon_thumbup: .

 

Значи ако всеки си седи в кошарката и бъде гонен от всякъде другаде, в един момент ще имаме общество от фанатици на една или друга тема, които се млатят по главите щом се видят на живо. :icon_n_bash:

Имал съм Нисан-и преди Мицубишито и се точех на Максима като следващата кола, но заради дизайна на Галанта (особено като е леко тунингован като моя) и факта, че е чисто японска кола реших да пробвам него. Не мога да кажа дали съм сбъркал. Просто ми е трудно да определя. И когато трябва да критикувам го правя. Няма нужда хората да бъдат въвеждани в заблуждение от промити мозъци и после да си бият главата в стената заради грешката, която са направили.

За това - обсъждането и дискусиите са път към просперитета.

 

P.S. Европейска кола няма да си купя никога. Мислех, че единствено Порше все още си държат на името и аристократичния произход, но напоследък и те взеха да се правят на ......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи ако всеки си седи в кошарката и бъде гонен от всякъде другаде, в един момент ще имаме общество от фанатици на една или друга тема, които се млатят по главите щом се видят на живо. :icon_n_bash:

Имал съм Нисан-и преди Мицубишито и се точех на Максима като следващата кола, но заради дизайна на Галанта (особено като е леко тунингован като моя) и факта, че е чисто японска кола реших да пробвам него. Не мога да кажа дали съм сбъркал. Просто ми е трудно да определя. И когато трябва да критикувам го правя. Няма нужда хората да бъдат въвеждани в заблуждение от промити мозъци и после да си бият главата в стената заради грешката, която са направили.

За това - обсъждането и дискусиите са път към просперитета.

 

P.S. Европейска кола няма да си купя никога. Мислех, че единствено Порше все още си държат на името и аристократичния произход, но напоследък и те взеха да се правят на ......

 

 

Нещо не мога да те разбера..... Просто предложих да се намалят сравненията..... защото всеки един от нас е имал много коли и мултиплицирано по броя на хората и разликата в мненията им, ще напишем 200000 страници книга.....

Изобщо не говорим за Мицубиши фанатизъм. Аз лично съм карал доста европейски и японски коли, но сега ако седна да пиша впечатленията си от тях.... ще ви поникне брада до земята. После ще седне друг колега да сподели и ще се спъваме в брадите........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига сте спамили, момчето иска да разбере дали това е двигателя за него или не. С риск да се повторя от казаното по-горе: ако можеш огледай добре колата, да не береш ядове после, не са евтини изобщо за поддръжка, а двигателя GDI малко хора могат да го оправят. С две думи успех, защото каквото и да вземеш няма да сбъркаш. Но помни - "За стара кола и жена трябва късмет!".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....................... а двигателя GDI малко хора могат да го оправят.......................

Точно двама ............... :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поддръжката въобще не е скъпа. Сравнявам предишната си кола - Ситроен ХМ преден тампон за макферсона - 850лв. Колкото до Галанта - според мен търговците на части използват мита, че японците са скъпи за поддръжка и карат с голямата балтия. Предните дискове за моята кола струват 162лв. марка АТЕ - немски. Накрайници комплект вътрешни и външни + маншони за тях - 120лв. Питам кое е скъпо? Колкото до двигателя ако не искаш да караш на газ това е твоята кола, както ти каза и колегата. МИЛЕН ОТ ПЛОВДИВ Е ЧОВЕКА, ЗА КОГОТО НЯМА ТАЙНИ ПО ТОЗИ МОТОР. ДОКАЗА ГО НА МОЯТА КОЛА. ПОЗДРАВИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подръжката въобще нее скъпа.Сравнявам предишната си кола-Ситроен ХМ преден тампон за макферсона-850лв.Колкото до Галанта според мен търговците на части използват мита че японците са скъпи за подръжка и карат с голямата балтия.Предните дискове за моята кола струват 162лв.маркаАТЕ-немски
Има и по-евтини варианти....... Оптимал - 52лв.бр., Тръстинг - 55лв.бр., Мители - 60 лв.бр........ Алтернативи много има вече..... Скъпи са частите, които идват от Япония......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...