Премини към съдържание

Изгоден Vr в Англия


SLX

Препоръчано мнение

Сирко, можеш ли да ми кажеш дали тази обява ти изглежда реалистична, както и как се стига до това населено място Barnstaple, Devon. Виждам, че е на около 215 мили от Лондон, също виждам, че тоя ВР4 струва 3000 лв. Да, знам че е акцизен, да, знам, че присаждането на 6а13ТТ е сложно и скъпо, но все пак тази кола е интересна.... Също бих искал да питам каква му е застраховката в UK годишно? А дали има някъде около теб за продан двигател 6а13ТТ с ЕКУ, скорости и полуоски? Пиша тема, а не лично съобщение, защото допускам, че някой от колегите ще се навие да направим партия и да си купим този или такъв ВР4 като обща втора кола :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брутален е .. направо незнам каква е тая цена .. да не би това да са снимки като e била нова :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мразя да съм черна станция , но според мен , тази кола няма да се продаде за 1100 паунда след 4 дена и 13 часа. Даже според мен , ако не достигне желаната цена , ще бъде "купена" от познат/приятел, за да не загуби продавача твърде много. Доста подобни ситуация съм виждал в е-бей.

 

P.S "Сега я погледнах пак и както си помислих - Reserve not met = не е достигната минималната цена (желана от продавача)."

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мразя да съм черна станция , но според мен , тази кола няма да се продаде за 1100 паунда след 4 дена и 13 часа. Даже според мен , ако не достигне желаната цена , ще бъде "купена" от познат/приятел, за да не загуби продавача твърде много. Доста подобни ситуация съм виждал в е-бей.

 

P.S "Сега я погледнах пак и както си помислих - Reserve not met = не е достигната минималната цена (желана от продавача)."

Да, да, но не съм споменавал, че мисля да я купя за 3000 лв, а че струва сега толкова :icon_dance: истината е, че има доста евтини ВР4-ки в UK.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какво те притеснява в обявата, на мен ми изглежда напълно нормална. Ако е за цената не забравяй Reserve not met, това означава, че продавача е сложил някаква мин. цена която трябва да се покрие, иначе няма да се продаде.

Ако мислиш да взимаш VR4 и да я караш с UK номер се откажи, защото таксите за 1 год. ще са ти колкото акциза, ама акциза е еднократен. За части за присаждане според мен не е много за предпочитане - много разправии и прочие трудности, най-добре цяло VR4 което можеш да го пробваш, закараш на диагностика и т.н.

П.С. Девън е под Уелс т.е. на юг под канала Бристол.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не виждам какво те притеснява в обявата, на мен ми изглежда напълно нормална. Ако е за цената не забравяй Reserve not met, това означава, че продавача е сложил някаква мин. цена която трябва да се покрие, иначе няма да се продаде.

Ако мислиш да взимаш VR4 и да я караш с UK номер се откажи, защото таксите за 1 год. ще са ти колкото акциза, ама акциза е еднократен. За части за присаждане според мен не е много за предпочитане - много разправии и прочие трудности, най-добре цяло VR4 което можеш да го пробваш, закараш на диагностика и т.н.

П.С. Девън е под Уелс т.е. на юг под канала Бристол.

Много благодаря, ще спя по-спокойно, а и ще помисля за няколко опции... Не че толкова съм обезумял за такава кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам най-добре е да се спи спокойно, че....... като го обхване еуфорията, човек може да метне някаква неприлична цифра :)

Виж как ще се развие търга. След 2-3 дена , може би ще има хора пуснали някакви bids и пак провери дали случайно the reserve has been met, пък после го мисли :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сирко, можеш ли да ми кажеш дали тази обява ти изглежда реалистична, както и как се стига до това населено място Barnstaple, Devon. Виждам, че е на около 215 мили от Лондон, също виждам, че тоя ВР4 струва 3000 лв. Да, знам че е акцизен, да, знам, че присаждането на 6а13ТТ е сложно и скъпо, но все пак тази кола е интересна.... Също бих искал да питам каква му е застраховката в UK годишно? А дали има някъде около теб за продан двигател 6а13ТТ с ЕКУ, скорости и полуоски? Пиша тема, а не лично съобщение, защото допускам, че някой от колегите ще се навие да направим партия и да си купим този или такъв ВР4 като обща втора кола :icon_thumbup:

 

Мдаа....

You're currently the high bidder, but the reserve hasn't been met.

Ей сега го пробвах :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , отдавна се каня да попитам и сега ми се удава случай , тъй като темата е за VR-4 . Освен по номера на двигателя , по VIN-номера излиза ли колко са конете и вида на автомобила . Ако някой има реален VIN на VR-4 , моля нека го даде , също така и номер на двигателя.

ПС. Имам една идейка , но без да знам тези неща , няма да смея да я осъществя.

ПС. Сирко , ако можеш да се обадиш на някой продавач на VR-4 и да го питаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, преди да си купя сегашния Галант имах доста безсънни дни и нощи. Бях се отчаял и ИЗКЛЮЧИТЕЛНО сериозно бях решил да си взема :mitsu-smiley: от Англия. Бях намерил и вариант за транспорт до БГ. Следях обявите денонощно, писах писма. По едно време знаех всички Галанти в кралството, забележки, екстри, минимални цени на които продавача би се разделил с колата си. И всичко това защото си имах абсолютно всичко необходимо за да се обърне дирекцията. Една сутрин се измъкнах от леглото с идеята да си взема VR4, пък каквото ще да става. Започна едно бясно и трескаво търсене. Знаете какво е като се навие човек за нещо, още повече като е :mitsu-smiley: . Смея да твърдя че доста подробно съм запознат с пазара в UK за VR 4.

Не срещнах такъв модел който да е под 3000 лири. Интересното е, че нямаше и кола която да е над 75 000 мили (най-често на по 50 -60 хиляди). На половината от обявите пишеше че са внос от Япония. Не знам колко модификации са, но срещнах коли с 265, 280 и 300 конски сили.

До тук добре. Бях готов и акциза да платя.

В последния момент се появи в Германия сегашния ми Галант. Не знам за добро или не, сега си карам него и съм доволен.

В последствие приятел, запознат с моята болест, реши да си вземе от Англия Галант 2.5 V6(нормален). Щеше да използва моите части за обръщане на дирекцията. Купи го, докара го и като започнахме да разглобяваме за интервенцията... се отказа. Много работа е. Ако не се занимаваш с това просто не си заслужава. Не че няма да стане.

Мисълта ми е,че ако е VR 4 ще си е кощунство да се разваля за обръщане на всичко.Просто няма да е вече същата кола.

И накрая да кажа, че до ушите ми стигна слух че имало внесено едно GT 3000 с десен волан, с доста тунинг по него за 8000 лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам, ясно е, че няма туин турбо..... но пък струва почти колкото акциза на един VR4..... а има визия.... и достатъчно добро "моторче" :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще добавя нещо, защото аз карам Галант с десен волан и си го докарах от Англия! На 1000% съм съгласен с колегата че да се вземе кола с десен волан и да се обръща не е работа, а това да стане на VR4 вече си е грехота. Тези коли неслучайно са правени само с десен волан. Обърнеш ли го, колата губи своя дух и съм съгласен че няма да е същата. А не е никакъв проблем да се кара така с обратен волан (личен опит),има си неудобства, ама ако това трябва да жертвам за да карам VR4-няма проблем, и от багажника ще го карам. А за акциза- ох, много ми е болезнена тази тема (нещо като отпадането от Жилина, ама това е друг случай), открил съм 2 законни начина да вкараш кола над 163,2 кс - единият е да вкараш двигателя отделно от купето, а другият, който не е толкова трудоемък е, да я вкараш на фирма- изобщо не плащаш акциз. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди известно време пак имаше тема за VR4 и пак на края се повдигна въпроса за обръщането на волана. Но не това искам да коментирам, а акциза. Има ли такъв вариант да се заобиколи ако се регне на фирма, ако да, направо да пускам моя за продан и да скачам на "конете". Преди имаше нещо за ДДС-то ако колата е "товарна" т.е. баничарки и тези, които са като пикапчета само с предни седалки, за акзица не съм чул да има такова нещо и мисля, че не е вярно. Иначе всеки щеше да вкарва коли на фирми.

Имам приятел в БГ който вкара това лято 2 коли /акцизни/ и не е плащал акциз, но не знам дали ги е писал на фирмата си или е минал с "връзки".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами и аз съм се интересувал и да споделя нещата не са много прости. Значи варианта с мотора отделно като резервна част, става, но не е законен - в България е незаконно да влагаш (монтираш) друг мотор, освен този описан в оригиналните документи, т.е ако ще сменяш мотора на един V6 2.5 Галант, то трябва да го направиш с абсолютно същия.... нито по-малък, нито по-голям (мощен). Мой близък приятел направи такава "операция" - купи си турбиниран мотор от Англия и го смени с този на своята кола, но..... има едно голямо НО..... операцията излезе супер сложна... отне адски много време и трябваше да се модифицира от коша до смяната на предния радиатор, защото иначе не влизаше новото чудо, отделно от това..... мотора е незаконно в колата му и само фактът, че полицаите не проверяват номерата на мотора и най-вече - че все още колата ти може да мине на преглед само "по документи", го спасяват от сериозни проблеми.

Друг вариант - като сина на шефа на КАТ, който изловиха наскоро - човека регистрира А8 с мотор 1.9 TDI.... но това как става, на мен не ми е ясно все още.

Третия вариант с фирмите - това е може би най-голямата мистерия. По принцип просто с регистриране на фирма не освобождава колата от акциз,но.... мой приятел си купи чисто нова кола 280 к.с от наш вносител за смешната сума от 52 000 лв, в която сума трябва да има ДДС+Акциз. Е, не е нужно да си нобелов лауреат, за да направиш сметката, че като извадиш ДДС и акциз ще излезе, че едва ли не са му я подарили. Има една интересна подробност - човека беше задължен да сключи едногодишен договор за лизинг.... напълно фиктивен - сумата си остана същата. Как става? Може би някой счетоводител може да ни разясни по-добре, а докато не стане ясно - 163 к.с и нито лев на пробитата държава, в която можеш да караш S-класа за 200 000 евро с германски номера без да плащаш акциз, а иначе за 164 к.с ще те ръсят някаква баснословна сума . :icon_censored: :icon_censored: :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още една опция, която пак е рискована... тя се доближава до това със сина на шефа на КАТ, но в случая с Галантите е "по-законно" така да се каже. Внася се VR4 и се вкарва в гараж, в който му се свалят турбините... знам, че е сложно, знам колко пипане е, но за около 2-3 дни работа може да се накара колата да върви и без тях! Отива се в КАТ, регистрира се по законовия ред, а ако случайно някой се заяде, че този автомобил е по-мощен, казваш, че искаш потвърждение от Технотест. Там, да се побъркат, без турбините няма да го изкарат над 163к.с.!

След което просто се връщат турбините... за да се направи това, разбира се, отново си трябват бакшиши под масите, за да не се задават излишни въпроси, както в КАТ, така и в Технотест... но в крайна сметка, манипулацията може би ще стъпи на около 1000-2000лв, с всичко - с корупцията и със сервиза! Което е далеч под цената за акциз!

Плюсовете на тази ситуация, са няколко - в талона ти фигурира истинския номер на двигател и рама! Дори да те спрат за проверка - проблем няма! Освен това, дори да тръгнат да задълбават, в талона пише кубатура на двигателя 2500, а под капака пак са толкова! Е, наистина - има едни искрящи ярки цветове по допълнителната щанга, но никъде в закона не е забранено да си оцветяваш по двигателя... Малшанс ще бъде да се попадне на пътен полицай, който е фен на Мицубиши и може да разпознае VR4... но пък, замислете се, що за фен ще е той, ако се заяде със собственик на такова бижу?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат, но ако се вкара кола на фирма няма ли да трябва на всякъде където пътуваш да си с разписан пътен лист?

Друг вариант който аз мислех е ако си вкарам VR4, да си използвам регистрацията на катастрофиралия ми Галант, който бракувах, но талона си остана в мен защото гарантирах, че ще си съхранявам колата на лична частна собственост. Така си оставих възможност "да си оправя колата " и да я регистрирам след време наново. Естествено, че след брак за да се регистрира кола сигурно ще трябва да минава Технотест, но това е само въпрос на някаква сума пари.

Вкараната VR4 се вкарва в някой сервиз, сваля се якия двигател, слага се моя 163 к.с и с английските документи и с талона на бракуваната ми кола се отива в КАТ. Обяснява се, че колата е внесена с блокирал двигател, тука си имам или съм си намерил същия такъв и с всички необходими документи колата си се регистрира.

След това пак в гаража да се монтира 280 коня и готово. Вярно, че е доста играчка защото и инсталация трябва да се сменя за да се движи колата поне за регистрирането. После при по-голям късмет, както със сегашния ми Галант, на канала няма да намерят номера на двигателя и ще я пишат без номер. Но и да го намерят, и да го напишат, не е проблем да си минаваш преглед за следващите години, защото на прегледа не търсят номер на двигател. Ако вече се стигне до продаване и прехвърляне е друг въпрос.

Само че при сравнителната проверка на документите на гишето, дали по номер на рама няма да видят че колата е излязла от завода 280 к.с. ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И още една опция, която пак е рискована... тя се доближава до това със сина на шефа на КАТ, но в случая с Галантите е "по-законно" така да се каже. Внася се VR4 и се вкарва в гараж, в който му се свалят турбините... знам, че е сложно, знам колко пипане е, но за около 2-3 дни работа може да се накара колата да върви и без тях! Отива се в КАТ, регистрира се по законовия ред, а ако случайно някой се заяде, че този автомобил е по-мощен, казваш, че искаш потвърждение от Технотест. Там, да се побъркат, без турбините няма да го изкарат над 163к.с.!

След което просто се връщат турбините... за да се направи това, разбира се, отново си трябват бакшиши под масите, за да не се задават излишни въпроси, както в КАТ, така и в Технотест... но в крайна сметка, манипулацията може би ще стъпи на около 1000-2000лв, с всичко - с корупцията и със сервиза! Което е далеч под цената за акциз!

Плюсовете на тази ситуация, са няколко - в талона ти фигурира истинския номер на двигател и рама! Дори да те спрат за проверка - проблем няма! Освен това, дори да тръгнат да задълбават, в талона пише кубатура на двигателя 2500, а под капака пак са толкова! Е, наистина - има едни искрящи ярки цветове по допълнителната щанга, но никъде в закона не е забранено да си оцветяваш по двигателя... Мал шанс ще бъде да се попадне на пътен полицай, който е фен на Мицубиши и може да разпознае VR4... но пък, замислете се, що за фен ще е той, ако се заяде със собственик на такова бижу?!?

Стиляне, това което пишеш тук не е съвсем така. Не е възможно нищо да направиш с демонтаж на турбините, просто забрави. Относно избягване на акциза - като цяло все още съществуват полулегални начини, като рискът е огромен, защото точно в момента хората от Агенция "Митници" са полудели с този акциз и ако случайно колата ти е регистрирана в КАТ с мощност над 163 к.с вероятността да ти поискат пост фактум акциз е 99,9% :rolleyes: Единственият шанс, който няма да коментирам публично е в КАТ. Как, защо с кого мога да отговоря, но няма да го правя тук, защото избягването на плащане на акциз е незаконно и аз по никакъв повод няма да насърчавам неплащането на задължителни данъци. Иначе акцизът на един сток ВР 4 е около 11500 лв., което си е значителна цифра, но такова е положението в момента. Който си пуска брада, ще се очаква и гребенче да има...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роска, Роска :icon_crying: От кога искам такава машина, но заради пустия му волан се разколебавам всеки път. Погледнато реално 11000 лв за акциз не е чак толкова много и нещо което човек може да преглътне, само при мисълта как върви този звяр и че е уникат, но пустият му волан :icon_censored: А решавайки да обърнеш волана отиваш на такава цифра, че 1-во никога не можеш да си върнеш парите а и второто можеш да си купиш готова, та дори и по-бърза кола макар и от друга марка :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А решавайки да обърнеш волана отиваш на такава цифра, че 1-во никога не можеш да си върнеш парите а и второто можед да си купиш готова та дори и по-бърза кола макар и от друга марка :icon_blush:

За осъществяване на проекта съм готов да дам всички необходими части за обръщане на волана. Само с изпълнението кой ще се заеме :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само във връзка с далаверите в КАТ да припомня, че преди три дена на шефа на КАТ в Бургас му запалиха втора кола в рамките на два-три месеца. Сещате се за какви далавери, услуги и заплахи става въпрос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За осъществяване не проекта съм готов да дам всички необходими части за обръщане на волана.Само с изпълненето кой ще се заеме :icon_blush:
А на каква цена ще са частите, колега?...... Иначе с изпълнението има кой да се заеме..... :icon_dance:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да говорим, SLX е прав - който си пуска брада......

 

Според мен няма идея като цяло. Както каза и lubenti - по-добре е човек, да похарчи същата сума, но за друг автомобил. Аз примерно, вместо да се вадя някакви зашеметяващи цифри за акциз, но искам по-бърза лимузина - бих си взел едно 525 D (163 hp) и бих си го тунинговал съвсем малко - чипче, филтърчета, ако имам повечко левчета защо не и турбинката? Може и 3-ка да е. Вече с риск да бъда линчуван, ще кажа, че Мицубишитата 4WD (за автомобилите говоря) не се славят с особена здравина на задния мост, дори 3000 GT, та този VR4 комби лесно може да се окаже една доста по-сериозна "финансова черна дупка", отколкото първоначалното му придобиване. Да не говорим, че повечето елементи, вложени в тази кола спадат в графата - Sport и цените им са значително по-високи от тези за Standart версията на Галант-а. И пак стигаме до брадата и гребенчето :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А на каква цена ще са частите, колега?...... Иначе с изпълнението има кой да се заеме..... :icon_dance:

Ако има сериозни хора за осъществяването на VR 4 проект, парите не са проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...