Премини към съдържание

Изгоден Vr в Англия


SLX

Препоръчано мнение

Марио, можеш ли да се нагърбиш с тази работа? Сам знаеш не е лека и изисква нерви за да се изпипа както трябва...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Марио, можеш ли да се нагърбиш с тази работа? Сам знаеш не е лека и изисква и нерви за да се изпипа както трябва...
Ами правил съм го на Пасатори 4-ки и БМВ-та, но при тях намирането на частите е много по лесно..... Не виждам каква е пречката да се направи и на Галант, но за VR4 не знам как стоят нещата със скоростите.... А освен това при пасатите например се сменя цялата ел. инсталация (от такъв с нормален волан).... При VR4 предполагам че инсталацията ще е различна от стандартната......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами правил съм го на Пасатори 4-ки и БМВ-та, но при тях намирането на частите е много по лесно..... Не виждам каква е пречката да се направи и на Галант, но за VR4 не знам как стоят нещата със скоростите.... А освен това при пасатите например се сменя цялата ел. инсталация (от такъв с нормален волан).... При VR4 предполагам че инсталацията ще е различна от стандартната......

Освен инсталацията, основен проблем е ,че тенекията, която разделя двигателния отсек от купето е огледална и трябва и тя да се сменя, защото иначе не може да се наредят сервото, мотора за чистачките, а и всички дреболии около тях. Също така има и една греда под таблото в купето, през която минава и кормилната щанга и тя трябва да се смени с обратна. Същевременно и всичко което се намира под таблото като вентилатори на климатика, парно, филтър на купето, въздуховоди и още много други детайли. С една дума всичко е огледално. Много работа си е, а и трябват условия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен инсталацията,основен проблем е и ,че тенекията която разделя двигателния отсек от купето е огледална и трябва и тя да се сменя защото иначе не може да се наредят сервото,мотора за чистачките,а и всички дреболии около тях.Също така има и една греда под таблото в купето ,през която минава и кормилната щанга,и тя трябва да се смени с обратна.Същевремнно и всичко което се намира под таблото като вентилатори на климатика,парно,филтър на купето,въздуховоди и още много други детайли.С една дума всичко е огледално.Много работа си е а и трябват условия.
Това всичко е ясно, и при стандартен Галант няма проблем да се направи....... Но при VR4 май и скоростите са огледални, и 1-ва ще остане в крайно дясно положение, а пета откъм водача..... Освен това инсталацията е различна заради турбините и повечето електроника, та за това при него са по трудни нещата.... Иначе самото обръщане на волана не е проблем....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... Но при VR4 май и скоростите са огледални...
Колеги, престанете с тези градски легенди за 'огледалните' скорости. Особено пък от хора, които са правили вече 'обръщане на дирекцията'. Още повече 90% от VR4 са автоматици.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това всичко е ясно, и при стандартен Галант няма проблем да се направи....... Но при VR4 май и скоростите са огледални, и 1-ва ще остане в крайно дясно положение, а пета откъм водача..... Освен това инсталацията е различна заради турбините и повечето електроника, та за това при него са по трудни нещата.... Иначе самото обръщане на волана не е проблем....

Мисля че и да се оставят скоростите огледални, няма да е непреодолим проблем. Всеки с малко усет ще се справи. Не знам как точно стои въпроса с жилата, но може би ще има вариант и да се направят нормални скоростите. Все пак ако бяха не с жила, а по друг начин, е по сложно.

Инсталацията наистина ще е различна, но с удължаване на необходимите места, мисля че няма да има проблем (зависи от човека, който ще го прави де).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че и да се оставят скоростите огледални няма да е непреодолим проблем.Всеки с малко усет ще се справи.Не знам как точно стои въпроса с жилата но може би ще има вариант и да се направят нормални скоростите.Все пак ако бяха не с жила а по друг начин е по сложно.

Инсталацията наистина ще е различна но с удължаване на необходимите места мисля че няма да има проблем(зависи от човека който ще го прави де).

Така, колеги, мисля, че достатъчно обстойно коментирахме възможностите за избягване на акцизите или за суап-ването на двигател от ВР4 в редови галант. Когато (и ако) дойде колата в БГ ще обсъждаме всичко в отделна тема :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пичове VR4 e типтроник .......отлетяхте някъде с тези огледални скорости :) :icon_blush:

 

Корекция - има 5 ск. мех. трансмисия . Грешката била в моя телевизор. Галант VR4 type V - мех. ск. кутия или Invecs II, Галант VR4 type S - Invecs II. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, колеги, мисля, че достатъчно обстойно коментирахме възможностите за избягване на акцизите или за суап-ването на двигател от ВР4 в редови галант. Когато (и ако) дойде колата в БГ ще обсъждаме всичко в отделна тема :icon_thumbup:

:good: .....Май ти оспамихме темата "малко", извинявай за което...... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За разположението на кутията в коша не съм 100% сигурен, но е на същото място като на останалите Галанти, скоростите не са огледални (ако са ръчни) т.е. първа на ляво и напред, повечето са типтроници с 5 скорости.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз някой ден ако си купя VR4-ka, ще я направя направо бомба, и като минавам мерцедеси и други коли, ще и залепя отзад една голяма жълта лепенка " ГАЗ " да се ядат отвътре... :PPP

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, стана ми доста интересно по темата. И аз като всеки малко превъртял на тема :mitsu-smiley: си мислех за тая екстра ВР-4 от Англия но за сега не намирам решение за акциза, но намерих едно хубаво ЕВО4 в Германия на доста прилична цена, при един мои приятел, който живее в този район и ми подсигури сегашният самолет (2.5 V6).Ако някои се интересува ето линка http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...