DANI MG Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Марио, можеш ли да се нагърбиш с тази работа? Сам знаеш не е лека и изисква нерви за да се изпипа както трябва... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Марио, можеш ли да се нагърбиш с тази работа? Сам знаеш не е лека и изисква и нерви за да се изпипа както трябва...Ами правил съм го на Пасатори 4-ки и БМВ-та, но при тях намирането на частите е много по лесно..... Не виждам каква е пречката да се направи и на Галант, но за VR4 не знам как стоят нещата със скоростите.... А освен това при пасатите например се сменя цялата ел. инсталация (от такъв с нормален волан).... При VR4 предполагам че инсталацията ще е различна от стандартната...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Ами правил съм го на Пасатори 4-ки и БМВ-та, но при тях намирането на частите е много по лесно..... Не виждам каква е пречката да се направи и на Галант, но за VR4 не знам как стоят нещата със скоростите.... А освен това при пасатите например се сменя цялата ел. инсталация (от такъв с нормален волан).... При VR4 предполагам че инсталацията ще е различна от стандартната......Освен инсталацията, основен проблем е ,че тенекията, която разделя двигателния отсек от купето е огледална и трябва и тя да се сменя, защото иначе не може да се наредят сервото, мотора за чистачките, а и всички дреболии около тях. Също така има и една греда под таблото в купето, през която минава и кормилната щанга и тя трябва да се смени с обратна. Същевременно и всичко което се намира под таблото като вентилатори на климатика, парно, филтър на купето, въздуховоди и още много други детайли. С една дума всичко е огледално. Много работа си е, а и трябват условия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Освен инсталацията,основен проблем е и ,че тенекията която разделя двигателния отсек от купето е огледална и трябва и тя да се сменя защото иначе не може да се наредят сервото,мотора за чистачките,а и всички дреболии около тях.Също така има и една греда под таблото в купето ,през която минава и кормилната щанга,и тя трябва да се смени с обратна.Същевремнно и всичко което се намира под таблото като вентилатори на климатика,парно,филтър на купето,въздуховоди и още много други детайли.С една дума всичко е огледално.Много работа си е а и трябват условия.Това всичко е ясно, и при стандартен Галант няма проблем да се направи....... Но при VR4 май и скоростите са огледални, и 1-ва ще остане в крайно дясно положение, а пета откъм водача..... Освен това инсталацията е различна заради турбините и повечето електроника, та за това при него са по трудни нещата.... Иначе самото обръщане на волана не е проблем.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 ... Но при VR4 май и скоростите са огледални...Колеги, престанете с тези градски легенди за 'огледалните' скорости. Особено пък от хора, които са правили вече 'обръщане на дирекцията'. Още повече 90% от VR4 са автоматици. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bonevsy Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Това всичко е ясно, и при стандартен Галант няма проблем да се направи....... Но при VR4 май и скоростите са огледални, и 1-ва ще остане в крайно дясно положение, а пета откъм водача..... Освен това инсталацията е различна заради турбините и повечето електроника, та за това при него са по трудни нещата.... Иначе самото обръщане на волана не е проблем....Мисля че и да се оставят скоростите огледални, няма да е непреодолим проблем. Всеки с малко усет ще се справи. Не знам как точно стои въпроса с жилата, но може би ще има вариант и да се направят нормални скоростите. Все пак ако бяха не с жила, а по друг начин, е по сложно.Инсталацията наистина ще е различна, но с удължаване на необходимите места, мисля че няма да има проблем (зависи от човека, който ще го прави де). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Мисля че и да се оставят скоростите огледални няма да е непреодолим проблем.Всеки с малко усет ще се справи.Не знам как точно стои въпроса с жилата но може би ще има вариант и да се направят нормални скоростите.Все пак ако бяха не с жила а по друг начин е по сложно.Инсталацията наистина ще е различна но с удължаване на необходимите места мисля че няма да има проблем(зависи от човека който ще го прави де).Така, колеги, мисля, че достатъчно обстойно коментирахме възможностите за избягване на акцизите или за суап-ването на двигател от ВР4 в редови галант. Когато (и ако) дойде колата в БГ ще обсъждаме всичко в отделна тема :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Пичове VR4 e типтроник .......отлетяхте някъде с тези огледални скорости :icon_blush: Корекция - има 5 ск. мех. трансмисия . Грешката била в моя телевизор. Галант VR4 type V - мех. ск. кутия или Invecs II, Галант VR4 type S - Invecs II. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Така, колеги, мисля, че достатъчно обстойно коментирахме възможностите за избягване на акцизите или за суап-ването на двигател от ВР4 в редови галант. Когато (и ако) дойде колата в БГ ще обсъждаме всичко в отделна тема :icon_thumbup: :good: .....Май ти оспамихме темата "малко", извинявай за което...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 6 октомври 2008 Сподели Публикувано 6 октомври 2008 За разположението на кутията в коша не съм 100% сигурен, но е на същото място като на останалите Галанти, скоростите не са огледални (ако са ръчни) т.е. първа на ляво и напред, повечето са типтроници с 5 скорости. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
zak Публикувано 7 октомври 2008 Сподели Публикувано 7 октомври 2008 Аз някой ден ако си купя VR4-ka, ще я направя направо бомба, и като минавам мерцедеси и други коли, ще и залепя отзад една голяма жълта лепенка " ГАЗ " да се ядат отвътре... :PPP Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tyler Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 Здравейте колеги, стана ми доста интересно по темата. И аз като всеки малко превъртял на тема :mitsu-smiley: си мислех за тая екстра ВР-4 от Англия но за сега не намирам решение за акциза, но намерих едно хубаво ЕВО4 в Германия на доста прилична цена, при един мои приятел, който живее в този район и ми подсигури сегашният самолет (2.5 V6).Ако някои се интересува ето линка http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...amp;tabNumber=1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.