Премини към съдържание

Автокаско


kim69

Препоръчано мнение

Булстрад за нищо не стават,нищо че цените на полиците са малко по-евтини от другите компании!!!На мен за три детайла за боя+един за пастиране по експертна оценка ми платиха 350лв.(да ги ...... и експертите).Цената за боядисване само на един детайл в БС е два пъти по-висока!!! :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 85
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги, прочетох внимателно цялата дискусия и за себе си стигнах до извода: НЕ ИЗБИРАЙ ЗАСТРАХОВАТЕЛ, А ЗАСТРАХОВАТЕЛЕН АГЕНТ! Т. е. такъв, който ще ти обясни всички уловки и ще бъде винаги зад гърба ти 24 часа. Аз имам такъв в Плевен и съм доволен.

Най-добре е това да бъде застрахователен брокер.

Работят с много компании и винаги показват техните плюсове и минуси, за разлика от агентите на дадена компания, които "пропускат" да споменат някоя подробност.

Въпреки моята пристрастност (имам големи връзки в голям брокер ;) ), според мен личния агент-брокер е най-доброто решение. Т.е. той няма пристрастност към определена застрахователна компания и винаги ще защитава интересите на клиента си (а и знаят как да четат дребния шрифт).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е това да бъде застрахователен брокер.

Работят с много компании и винаги показват техните плюсове и минуси, за разлика от агентите на дадена компания, които "пропускат" да споменат някоя подробност.

Въпреки моята пристрастност (имам големи връзки в голям брокер ;) ), според мен личния агент-брокер е най-доброто решение. Т.е. той няма пристрастност към определена застрахователна компания и винаги ще защитава интересите на клиента си (а и знаят как да четат дребния шрифт).

Тошко най добрия вариант е да се познаваш хем с управата или поне брокера от регионалното представителство на застрахователя и задължително и също с експертите, дето завеждат щетите - така наречените "вещи лица". От тая комбинация по-малко боли глава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре е това да бъде застрахователен брокер.

Работят с много компании и винаги показват техните плюсове и минуси, за разлика от агентите на дадена компания, които "пропускат" да споменат някоя подробност.

 

Може би грешката е моя. Човека, когото имам предвид, е представител на УНИКА и ми е обяснявал от кой застраховател какво мога да очаквам, понеже там са няколко застрахователя. Явно не съм направил разлика между агент и брокер, макар че ми се струва тавтология.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм много съгласен за брокерите,защото повечето пъти ,тяхната цел е да ти вземат парите,а пък после - оправяй се сам като имаш щети.Чух скоро реплики на клиенти ,сключили каско при брокер :А бе те тез там май не са много в час или пък дошъл клиента да заведе щета с ръцете у джобовете т.е. без полица , без документи и т.н. и вика завеждайте нали брокера ви се обади! И какво правя аз от тук нататък? Почваме едни обяснения че ми трябва оригиналната полица,протокола за маркировка и т.н. Клиента се сърди че сме го разкарвали ,аз му обяснявам че си има методика за завеждане на щети,че в общите условия са описани какви документи трябват и т.н. Затова най-добре тоз който ти прави застраховката ,да ти гледа и щетите :victory: :D тоест Аз. Малко повечко си глезя клиентите ,обаждам им се ,питам ги дали са доволни от ремонта ако са ходили в наш доверен сервиз,някакви проблеми има ли ,обаждам се в сервиза уговарям им ден за влизане,нося им възлагателното писмо и т.н.И накрая и те доволни и аз доволен,защото после като дойде време за подновяване на застраховката пак при мен ще дойдат и особено ако им правиш и големи отстъпки освен официалните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм много съгласен за брокерите,защото повечето пъти ,тяхната цел е да ти вземат парите,а пък после - оправяй се сам като имаш щети.Чух скоро реплики на клиенти ,сключили каско при брокер :А бе те тез там май не са много в час или пък дошъл клиента да заведе щета с ръцете у джобовете т.е. без полица , без документи и т.н. и вика завеждайте нали брокера ви се обади! И какво правя аз от тук нататък? Почваме едни обяснения че ми трябва оригиналната полица,протокола за маркировка и т.н. Клиента се сърди че сме го разкарвали ,аз му обяснявам че си има методика за завеждане на щети,че в общите условия са описани какви документи трябват и т.н. Затова най-добре тоз който ти прави застраховката ,да ти гледа и щетите :victory: :D тоест Аз. Малко повечко си глезя клиентите ,обаждам им се ,питам ги дали са доволни от ремонта ако са ходили в наш доверен сервиз,някакви проблеми има ли ,обаждам се в сервиза уговарям им ден за влизане,нося им възлагателното писмо и т.н.И накрая и те доволни и аз доволен,защото после като дойде време за подновяване на застраховката пак при мен ще дойдат и особено ако им правиш и големи отстъпки освен официалните.

Местоименията само на английски се пишат с главни букви. Иначе на български се изписва "аз", когато не е в началото на изречението. :icon_thumbup: Иначе браво, дай Боже повече такива застрахователи като теб. Което никак не подменя общоизвестния факт, че застрахователите са шайка измамници.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еее Росене много си пунктоален :icon_hmm: Човека знае как се пише, погледни на другите места. В случая е изразно средство, за подчертаване, както Вие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип наистина всеобщото мнение е ,че застрахователите са измамници които ти свалят едва ли не звезди от небето само за да ти вземат парите.Недоволни клиенти винаги е имало и ще има,но се стремим процента на доволните да се увеличава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така-а-а-а. Да споделя опит с инцидент с колата и после със застрахователя. На 13.10 намерих Галанта, спрян вечерта пред блока, със спукана гума, един изкъртен калобран и друг калобран почти напълно унищожен. Последва стандартна процедура - група за оглед от МВР за протокол и завеждане на щетата при застрахователя ЗК "Български имоти" за обезщетение по експертна оценка. Още същия ден заведох щетата при застрахователя, но поради необходимо техническо време на РПУ-то за издаване на удостоверението представих последното чак на 20.10 при застрахователя. Самото обезщетение ми беше изплатено на 28.10, т.е. от инцидента до изплащането са минали само 15 календарни дни (или 11 работни), при положение, че по принцип процедурата по оценка на експертите на застрахователя е 15 работни дни от дата на завеждане на щетата (при всички налични документи). И това ако не е експедитивност - здраве му кажи.

Споделям го не като реклама, а като задоволство и благодарност за бързо свършена работа, което в днешно време не е честа практика по нашите географски ширини.

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

По средата на лятото ми гепиха в Бояна номерата на моя :mitsu-smiley: Space Runner :icon_censored:

Отивам аз в ЛевИнс, където ми е каското, направихме си оглед, понеже вандалите ми бяха счупили и надрали предната броня и по неясни причини, почти изкъртили задната броня (при положение, че номера е на задната врата).

И аз спокоен се прибирам вкъщи и почвам да си чакам чинно смс-а. Точно на 15-я работен ден получавам хардуерно писмо (сиреч такова написано на хартия в пощенски плик с марка, донесено от жив пощальон :yes3: ). Там с мазен словоред ми обясняват как не ми признават щетите поради овехтяването на детайлите. (Между другото, при описа на щетата им бях занесъл протокол от КАТ за кражбата на табелите, в който изрично беше упоменато на две места, че тези повреди са в следствие на злоумишлени действия, в следствие на криминален или вандалски акт. Но нали си живеем в правова държава, аз си оправих броните за собствена сметка, нищо ще бях дал едни пари за застраховка, с които можех да си покрия ремонта на броните до перфектно състояние и за почерпка на майстора. А аз си живеех спокоен, че поне колата ми е "защитена"...).

 

Но тази история ви я разказах, защото преди около месец баща ми имаше много тежко ПТП с колата (бях му я дал да си пренася някакви обемни неща). Ок, гледам филосфски, случват се такива неща и все още си мисля, че имам застраховка - все пак :icon_doh: .

Отивам да завеждам щета... Одисеята се почна от това, че колата ми в тяхната система е със стария номер, а аз вече си имам нови табели с нов номер и нов талон. Питам аз какво правим при тази ситуация и един чаровен рус крокозъбъл ми обясни, че нищо не правим, защото в конкретната ситуация застраховката ми била невалидна.

Признавам си, че тук вече ми дойде твърде много, но въпреки това се опитах да запазая добрия тон и общоприетите обноски. Помолих да говоря с някой, който може да вземе отношение по случая, защото очевидно работата на жената беше да приема попълнени заявления и да спира хора, които се опитват да си търсят правата. След кратък спор, "дамата" повика един колега от задното бюро, който след като придоби представа за казуса, с ехидна усмивка ми обясни, че е трябвало да попълня анекс за смяната на номерата. И така аз им обяснявам, че при тях имат протокол и служебна бележка (оригинали), че са ми откраднати номерата, но никой тогава не и споменал за анекс. След използване на подходящите контакти успях да получа информация, че такъв анекс би могъл да се направи по всяко време на по-късен етап, след като те имат доказателствени документи, че такова събитие се е случило (кражба на номера, водеща до промяна на номера на МПС). След страшни разправии в крайна сметка успях да заведа щета.

Последваха два огледа от мобилни групи (понеже колата е доста смачкана и не в движение), които написаха от горе до долу със счупени детайли две бланки за опис на щета... и седя и си ги гледам и се чудя, нямаше ли да е по-лесно да я напишат като тотална щета и да приключим взаимоотношенията си с тях. Зададох този въпрос на мой познат, вещ в света на автозастраховането и той с насмешка каза, че за кола произведена през 1992 няма начин да ми дадат пълна щета.

 

Вярно, че няма кола и повреда, която не може да се поправи, но въпросът е на каква цена и дали си заслужават услията, още повече за толкова стара кола...

Но съм крайно разочарован от отношението на ЛевИнс към мен, като техен клиент. А иначе ми е крайно ясно вече, че всички грижи ще си останат за моя сметка (и в прекия и в преносния смисъл).

И малко става тъпо като видиш как шопара с Мерцедес за 100К EUR получава нормално отношение, макар че моята стара и "евтина" кола ми е много по-скъпа от колкото е за него безмислената лимузина.....

 

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...