trent Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Здравейте, маниаци. Аз съм нов потребител на форума, и имам няколко въпроса. Скоро мисля да стана горд собственик на галант, след 97 година производство тип акула. Дайте някакви съвети с какъв двигател да си взема, разликите между комби и седан, освен очевидните :icon_clap: , и какво е разстоянието между болтовете на джантите, че имам едни които си взех за джетата. Благодаря на всички отзовали се. :icon_rock: П.С. Насочил съм се към двигател 2.0 дизел с код АЕ2А, какво ще ми кажете за него?????????? :help: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Здравейте, маниаци. Аз съм нов потребител на форума, и имам няколко въпроса. Скоро мисля да стана горд собственик на галант, след 97 година производство тип акула. Дайте някакви съвети с какъв двигател да си взема, разликите между комби и седан, освен очевидните :icon_clap: , и какво е разстоянието между болтовете на джантите, че имам едни които си взех за джетата. Благодаря на всички отзовали се. :icon_rock: П.С. Насочил съм се към двигател 2.0 дизел с код АЕ2А, какво ще ми кажете за него?????????? :help:Има търсачка за тази цел ,ползвай я , не е трудно..............и не е АЕ2А а е ЕА6А или ЕА6W в зависимост от това дали е седан или комби............. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 ... производство тип акула. ... Интересно производство ... :icon_thumbup: Добре дошъл във форума!Принципно сме готини ... :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 25 август 2008 Сподели Публикувано 25 август 2008 Погледни ето в тази тема: - там има отговор на всичките ти въпроси. Иначе добре дошъл в клуба ;) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 26 август 2008 Сподели Публикувано 26 август 2008 Бензиновите са по-добри :icon_rock:.Това е отговора!!! :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Бензиновите са по-добри :icon_rock: .Това е отговора!!! :icon_thumbup:С какво точно са по добри ? С това че минават двойно по малко километри до основният ремонт от дизела ли...... :icon_hmm: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 С какво точно са по добри ? С това че минават двойно по малко километри до основният ремонт от дизела ли...... :icon_hmm:Не съм чувал или виждал да минават 2 пъти по малко км..............всичко е въпрос на експоатация..........новите дизели са доста по трошливи от старите ............ Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Не съм чувал или виждал да минават 2 пъти по малко км..............всичко е въпрос на експоатация..........новите дизели са доста по трошливи от старите ............Аз лък съм ги виждал......При една и съща експлоатация(такситата например).......А новите дизели не са по-трошливи от новите бензинови.....Като мотор пак са по-здрави......Разваля им се електрониката, щото са бъкани с такава(както и бензинките)........Това че някои харесвате повече бензиновият мотор, не означава зе е по-здрав от дизела.......Иначе в цял свят транспортните фирми щяха да карат бензинови мотори с АГУ, а не дизели..... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Аз лък съм ги виждал......При една и съща експлоатация(такситата например).......А новите дизели не са по-трошливи от новите бензинови.....Като мотор пак са по-здрави......Разваля им се електрониката, щото са бъкани с такава(както и бензинките)........Това че някои харесвате повече бензиновият мотор, не означава зе е по-здрав от дизела.......Иначе в цял свят транспортните фирми щяха да карат бензинови мотори с АГУ, а не дизели.....Аз пък съм виждал точно обратното , имам широки връзки с сервиза на Хюндай, а там както знаеш правят само такситата и имам много добра представа за това кое е по здравото и издръжливото.............при компресии от порядъка на 22-28 атм. че и отгоре няма как при еднакви условия на експоатация да са по здрави,освен това че и турбо има и т.н. ...............За 4Г63 и 4Г93 съм виждал на по 1 млн. км. карани само на газ......... Иначе в цял свят транспортните фирми щяха да карат бензинови мотори с АГУ, а не дизели..... Глупаво е така да мислиш, и децата знаят предимствата на дизела пред бензина при големите мотори............... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Бензиновия 2.0 16V е ПЕРФЕКТЕН двигател. Не само защото карам такъв. При избора държах на здрав и оптимален за купето и възможностите ми двигател. Струваше ми се слаб, докато излязох извън града......просто е песен :icon_thumbup:. Лош Галант от завода не е излязал, така че всичко зависи от екземпляра на който ще попаднеш. Моя е на 228000км. Като отвориха капака на двигателя, за да сменят повдигачите, именно в сервиза на Хюндай, майсторите се изкефиха яко на двигателя и казаха, че е като нов! Моята препоръка е 4G63! :mitsu-smiley: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Бензиновия 2.0 16V е ПЕРФЕКТЕН двигател. Не само защото карам такъв. При избора държах на здрав и оптимален за купето и възможностите ми двигател. Струваше ми се слаб, докато излязох извън града......просто е песен :icon_thumbup:. Лош Галант от завода не е излязал, така че всичко зависи от екземпляра на който ще попаднеш. Моя е на 228000км. Като отвориха капака на двигателя, за да сменят повдигачите, именно в сервиза на Хюндай, майсторите се изкефиха яко на двигателя и казаха, че е като нов! Моята препоръка е 4G63! :mitsu-smiley: :good: Точно така, мотора е повече от перфектен ,не е нито слаб ,нито кой знае каква ръчка...........но е много надежден и най вече - еластичен........ Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Моя е на 228000км. Като отвориха капака на двигателя, за да сменят повдигачите, именно в сервиза на Хюндай, майсторите се изкефиха яко на двигателя и казаха, че е като нов! Моята препоръка е 4G63! :mitsu-smiley:Сега остава да обясниш, как през главата ти видяха цилиндрите,буталата и сегментите, та да ти кажат че е като нов......И освен това тея километри ги минават и жигулите и москвичите , без ремонт на мотора....... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Глупаво е така да мислиш, и децата знаят предимствата на дизела пред бензина при големите мотори...............Чак пък децата да знаят предимствата се съмнявам, но автомонтьорите знаят че най важното за един двигател е смазването........Също знаят че маслените сегменти се смазват от маслото, но го обират от стените на цилиндъра........Също така знаят че горивните сегменти се смазват и охлаждат от горивото........И тука вече децата знаят кое гориво е най мазно и кое най сухо.......Няма такива сегменти , които на газ да издържат километрите които си писал......Все едно аз да кажа че съм виждал дизел на 3000000км.......Не че не съм видял на 1260000.......И Роско е привърженик на газта, но го питай и него, защото и той го видя, и говори със собственика, и човека му потвърди че километража е превъртян веднъж......Освен това няма нужда точно на теб да обяснявам , че на дизела и трите сегмента са хромирани и нормализирани, а на бензиновите само първият горивен...... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Колега Марио, прав си за разликата в издръжливостта между бензиновия и дизеловия агрегат, но виж за тези които вървят на газ не съм съгласен.Писано е на много места, пак ще го повторя - газта се смесва много добре с въздуха (почти 100%), като за разлика от бензина , тя няма миещи свойства,които да влошават мазането на бутало-цилиндровата група. Съдържанието на сяра е много ниско за разлика от бензина и нафтата, а всички знаем серните окисикакво правят на хромираните части Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Колега Марио, прав си за разликата в издръжливостта между бензиновия и дизеловия агрегат, но виж за тези които вървят на газ не съм съгласен.Писано е на много места, пак ще го повторя - газта се смесва много добре с въздуха (почти 100%), като за разлика от бензина , тя няма миещи свойства,които да влошават мазането на бутало-цилиндровата група. Съдържанието на сяра е много ниско за разлика от бензина и нафтата, а всички знаем серните окисикакво правят на хромираните части Тя няма миещи свойства, но няма и никакви смазочни свойства.......А ако не си разбрал, пак повтарям: горивните сегменти се смазват от горивото, защото маслените обират маслото от стената на цилиндъра.......Така че убеждавай някой друг, който не е отварял двигатели.........В Пловдив повечето таксита хвърлят мотора на 300-350000 км. точно заради газта..... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Уффф... Какво мога да кажа с моето ресторантьорско-хотелиерско-туристическо образование..... Вдяавам някой неща, но за собствена (над средното ниво потребители, де) употреба. Не мога да взема страна в спора между Марин и Пламен... Мога да потвърдя, че колата, за която Марин говори (няма да споменавам марка, но е японски дизел., 2.8, производство в началото на 80-те е над 1 250 000 км без да е правен ремонт на двигателя). По описанието на автомобила, обаче, има особености - купен от Кореком, каран всеки ден Пловдив-София без голям товар, т.е. моторът е бил през по-голямата част от експлоатацията си в добър температурен режим......Аз пък съм фен на теорията, че температурният режим на двигателя е най-важен! И затова едно такси (от онези жълти возила, които наричаме бакшиши) ще мине повече км (ако не се тресне някъде) от личните ни коли. Просто техните двигатели работят в т. нар. температутен режим. Ние ходим до работа и се прибираме. Което е пагубно за двигателя.Но, също така не вярвам коя да е кола - бензин или дизел днешно производство да може да мине тези километри при равни условия. Просто сега нещата са малко или повече еднодневки и никой не мисли за ВЕЧНИЯТ ДВИГАТЕЛ. Трябва да се продават и резервни чсти, все пак!Така че, оставете този спор. Съвременен дизел без турбо няма. Електрониката е нещото, което ни оставя най-често на пътя (дизел, бензин,газ). Газта, в температурен режим не е такъв звяр..... Бе няма perpetuum mobile Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Ама че тема!!! Мен ако питате- бих казал, че 3.0л и нагоре двигателите са още по-хубави, а до горивото- имах един познат с мицубиши колт на 3 милиона километра и не беше му правил основен ремонт, беше сменял разни неща, но не и генерално! Тези новите са точно до макс. 3 години и издъхват! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Тя няма миещи свойства, но няма и никакви смазочни свойства.......А ако не си разбрал, пак повтарям: горивните сегменти се смазват от горивото, защото маслените обират маслото от стената на цилиндъра.......Така че убеждавай някой друг, който не е отварял двигатели.........В Пловдив повечето таксита хвърлят мотора на 300-350000 км. точно заради газта.....Според твоята логика би трябвало всички бакшиши да са много тъпи за да карат на газ и да хвърлят моторите си на 300 000 км..................Направи си труда и излез на улицата и преброй колко са бакшишите на дизел и колко са на бензин-газ.............това случайно ли е ??Най голямото износване на един мотор става когато той се пали, още по голямо износване е когато той се пали студен..........бакшишите почти на гасят моторите си или поне в по голямата си част от денонощието моторите им са топлички, от там нататък знаеш какво става..........По отношение на дизела и бутално- сегментната част на мотора искам да кажа че при дизела пък се отделят много повече сажди , парафин и т.н. .............напоследък това е сведено до минимун и затова цената на дизела вече е по висока от тази на бензина и все още не може да покрие критериите за чистота и примеси на бензина............ Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Уви. И ние, сиромасите, по-добре да си караме старите камиони....... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Ама че тема!!! Мен ако питате- бих казал, че 3.0л и нагоре двигателите са още по-хубави, а до горивото- имах един познат с мицубиши колт на 3 милиона километра и не беше му правил основен ремонт, беше сменял разни неща, но не и генерално! Тези новите са точно до макс. 3 години и издъхват!Въпросния Колт съм го виждал........наистина е на толкова и произведен 1982 или 83 година........но това са единични случаи,както за едните ,така и за другите и не могат да бъдат критерии за оценка на издръжливостта .............Критерии могат да бъдат когато на еди коя си кола/мотор е станало еди какво си, и после на толкова броя коли ,толкова км. пробег без проблеми или еди какви си проблеми............. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 август 2008 Сподели Публикувано 27 август 2008 Ей сега ако можех да подредя постовете който за след когото е........ щях да съм пИрфектен, както казват в моето село! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 28 август 2008 Сподели Публикувано 28 август 2008 Въпросния Колт съм го виждал........наистина е на толкова и произведен 1982 или 83 година........но това са единични случаи,както за едните ,така и за другите и не могат да бъдат критерии за оценка на издръжливостта .............Критерии могат да бъдат когато на еди коя си кола/мотор е станало еди какво си, и после на толкова броя коли ,толкова км. пробег без проблеми или еди какви си проблеми.............Нали точно за това намесихме бакшишите,защото при тях колите се карат при едни и същи условия.......Защо при тях дизелите изкарват много повече километри? Да не би тези бакшиши с дизелите да са по тъпи от тези с бензиновите? Защо тези с бензиновите като навъртят 300-хиляди и ги продават, а тези с дизелите си карат по 500-600 хиляди , и чак тогава продават....И защо изобщо ми даваш за пример Българските бакшиши, като знаеш с какъв интелект са(което личи и по културата им на шофиране).....Направи си ти трудът, и отиди до Австрия, Германия па виж там какво карат бакшишите, или и те са тъпи и не разбират от коли....Но пък те ако бяха толкова тъпи, нямаше точно те да открият двигателя..........И още нещо: Защо ли световните авто-производители не вкарат газта в масово производство, та да "удължат" живота на двигателя......Транспортните фирми и те ли са тъпи та карат масово микробуси и пикапи дизели, а не бензинови с АГУ.......И нищо не казахте с Ванката за въпросният Колт, на газ ли ги е минал 3-милиона.......Ако е така, още утре отивам да си монтирам на дизела газова уредба..... :D Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 28 август 2008 Admin Сподели Публикувано 28 август 2008 Достатъчно по въпроса! Темата стана безсмислена... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение