Премини към съдържание

Нов колега


trent

Препоръчано мнение

Здравейте, маниаци. Аз съм нов потребител на форума, и имам няколко въпроса. Скоро мисля да стана горд собственик на галант, след 97 година производство тип акула. Дайте някакви съвети с какъв двигател да си взема, разликите между комби и седан, освен очевидните :icon_clap: , и какво е разстоянието между болтовете на джантите, че имам едни които си взех за джетата. Благодаря на всички отзовали се. :icon_rock:

П.С. Насочил съм се към двигател 2.0 дизел с код АЕ2А, какво ще ми кажете за него?????????? :help:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, маниаци. Аз съм нов потребител на форума, и имам няколко въпроса. Скоро мисля да стана горд собственик на галант, след 97 година производство тип акула. Дайте някакви съвети с какъв двигател да си взема, разликите между комби и седан, освен очевидните :icon_clap: , и какво е разстоянието между болтовете на джантите, че имам едни които си взех за джетата. Благодаря на всички отзовали се. :icon_rock:

П.С. Насочил съм се към двигател 2.0 дизел с код АЕ2А, какво ще ми кажете за него?????????? :help:

Има търсачка за тази цел ,ползвай я , не е трудно..............и не е АЕ2А а е ЕА6А или ЕА6W в зависимост от това дали е седан или комби.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... производство тип акула. ...

 

Интересно производство ... :icon_thumbup:

 

 

Добре дошъл във форума!

Принципно сме готини ...

 

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни ето в тази тема: :link: - там има отговор на всичките ти въпроси.

 

Иначе добре дошъл в клуба ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновите са по-добри :icon_rock: .Това е отговора!!! :icon_thumbup:
С какво точно са по добри ? С това че минават двойно по малко километри до основният ремонт от дизела ли...... :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С какво точно са по добри ? С това че минават двойно по малко километри до основният ремонт от дизела ли...... :icon_hmm:

Не съм чувал или виждал да минават 2 пъти по малко км..............всичко е въпрос на експоатация..........новите дизели са доста по трошливи от старите ............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм чувал или виждал да минават 2 пъти по малко км..............всичко е въпрос на експоатация..........новите дизели са доста по трошливи от старите ............
Аз лък съм ги виждал......При една и съща експлоатация(такситата например).......А новите дизели не са по-трошливи от новите бензинови.....Като мотор пак са по-здрави......Разваля им се електрониката, щото са бъкани с такава(както и бензинките)........Това че някои харесвате повече бензиновият мотор, не означава зе е по-здрав от дизела.......Иначе в цял свят транспортните фирми щяха да карат бензинови мотори с АГУ, а не дизели.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лък съм ги виждал......При една и съща експлоатация(такситата например).......А новите дизели не са по-трошливи от новите бензинови.....Като мотор пак са по-здрави......Разваля им се електрониката, щото са бъкани с такава(както и бензинките)........Това че някои харесвате повече бензиновият мотор, не означава зе е по-здрав от дизела.......Иначе в цял свят транспортните фирми щяха да карат бензинови мотори с АГУ, а не дизели.....

Аз пък съм виждал точно обратното , имам широки връзки с сервиза на Хюндай, а там както знаеш правят само такситата и имам много добра представа за това кое е по здравото и издръжливото.............при компресии от порядъка на 22-28 атм. че и отгоре няма как при еднакви условия на експоатация да са по здрави,освен това че и турбо има и т.н. ...............За 4Г63 и 4Г93 съм виждал на по 1 млн. км. карани само на газ.........

 

Иначе в цял свят транспортните фирми щяха да карат бензинови мотори с АГУ, а не дизели.....

 

Глупаво е така да мислиш, и децата знаят предимствата на дизела пред бензина при големите мотори...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия 2.0 16V е ПЕРФЕКТЕН двигател. Не само защото карам такъв. При избора държах на здрав и оптимален за купето и възможностите ми двигател. Струваше ми се слаб, докато излязох извън града......просто е песен :icon_thumbup:. Лош Галант от завода не е излязал, така че всичко зависи от екземпляра на който ще попаднеш. Моя е на 228000км. Като отвориха капака на двигателя, за да сменят повдигачите, именно в сервиза на Хюндай, майсторите се изкефиха яко на двигателя и казаха, че е като нов! Моята препоръка е 4G63! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бензиновия 2.0 16V е ПЕРФЕКТЕН двигател. Не само защото карам такъв. При избора държах на здрав и оптимален за купето и възможностите ми двигател. Струваше ми се слаб, докато излязох извън града......просто е песен :icon_thumbup:. Лош Галант от завода не е излязал, така че всичко зависи от екземпляра на който ще попаднеш. Моя е на 228000км. Като отвориха капака на двигателя, за да сменят повдигачите, именно в сервиза на Хюндай, майсторите се изкефиха яко на двигателя и казаха, че е като нов! Моята препоръка е 4G63! :mitsu-smiley:

:good:

Точно така, мотора е повече от перфектен ,не е нито слаб ,нито кой знае каква ръчка...........но е много надежден и най вече - еластичен........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя е на 228000км. Като отвориха капака на двигателя, за да сменят повдигачите, именно в сервиза на Хюндай, майсторите се изкефиха яко на двигателя и казаха, че е като нов! Моята препоръка е 4G63! :mitsu-smiley:
Сега остава да обясниш, как през главата ти видяха цилиндрите,буталата и сегментите, та да ти кажат че е като нов......И освен това тея километри ги минават и жигулите и москвичите , без ремонт на мотора.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Глупаво е така да мислиш, и децата знаят предимствата на дизела пред бензина при големите мотори...............
Чак пък децата да знаят предимствата се съмнявам, но автомонтьорите знаят че най важното за един двигател е смазването........Също знаят че маслените сегменти се смазват от маслото, но го обират от стените на цилиндъра........Също така знаят че горивните сегменти се смазват и охлаждат от горивото........И тука вече децата знаят кое гориво е най мазно и кое най сухо.......Няма такива сегменти , които на газ да издържат километрите които си писал......Все едно аз да кажа че съм виждал дизел на 3000000км.......Не че не съм видял на 1260000.......И Роско е привърженик на газта, но го питай и него, защото и той го видя, и говори със собственика, и човека му потвърди че километража е превъртян веднъж......Освен това няма нужда точно на теб да обяснявам , че на дизела и трите сегмента са хромирани и нормализирани, а на бензиновите само първият горивен......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Марио, прав си за разликата в издръжливостта между бензиновия и дизеловия агрегат, но виж за тези които вървят на газ не съм съгласен.

Писано е на много места, пак ще го повторя - газта се смесва много добре с въздуха (почти 100%), като за разлика от бензина , тя няма миещи свойства,

които да влошават мазането на бутало-цилиндровата група. Съдържанието на сяра е много ниско за разлика от бензина и нафтата, а всички знаем серните окиси

какво правят на хромираните части :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Марио, прав си за разликата в издръжливостта между бензиновия и дизеловия агрегат, но виж за тези които вървят на газ не съм съгласен.

Писано е на много места, пак ще го повторя - газта се смесва много добре с въздуха (почти 100%), като за разлика от бензина , тя няма миещи свойства,

които да влошават мазането на бутало-цилиндровата група. Съдържанието на сяра е много ниско за разлика от бензина и нафтата, а всички знаем серните окиси

какво правят на хромираните части :)

Тя няма миещи свойства, но няма и никакви смазочни свойства.......А ако не си разбрал, пак повтарям: горивните сегменти се смазват от горивото, защото маслените обират маслото от стената на цилиндъра.......Така че убеждавай някой друг, който не е отварял двигатели.........В Пловдив повечето таксита хвърлят мотора на 300-350000 км. точно заради газта.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уффф... Какво мога да кажа с моето ресторантьорско-хотелиерско-туристическо образование..... Вдяавам някой неща, но за собствена (над средното ниво потребители, де) употреба. Не мога да взема страна в спора между Марин и Пламен... Мога да потвърдя, че колата, за която Марин говори (няма да споменавам марка, но е японски дизел., 2.8, производство в началото на 80-те е над 1 250 000 км без да е правен ремонт на двигателя). По описанието на автомобила, обаче, има особености - купен от Кореком, каран всеки ден Пловдив-София без голям товар, т.е. моторът е бил през по-голямата част от експлоатацията си в добър температурен режим......

Аз пък съм фен на теорията, че температурният режим на двигателя е най-важен! И затова едно такси (от онези жълти возила, които наричаме бакшиши) ще мине повече км (ако не се тресне някъде) от личните ни коли. Просто техните двигатели работят в т. нар. температутен режим. Ние ходим до работа и се прибираме. Което е пагубно за двигателя.

Но, също така не вярвам коя да е кола - бензин или дизел днешно производство да може да мине тези километри при равни условия. Просто сега нещата са малко или повече еднодневки и никой не мисли за ВЕЧНИЯТ ДВИГАТЕЛ. Трябва да се продават и резервни чсти, все пак!

Така че, оставете този спор. Съвременен дизел без турбо няма. Електрониката е нещото, което ни оставя най-често на пътя (дизел, бензин,газ). Газта, в температурен режим не е такъв звяр.....

Бе няма perpetuum mobile

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама че тема!!! Мен ако питате- бих казал, че 3.0л и нагоре двигателите са още по-хубави, а до горивото- имах един познат с мицубиши колт на 3 милиона километра и не беше му правил основен ремонт, беше сменял разни неща, но не и генерално! Тези новите са точно до макс. 3 години и издъхват!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тя няма миещи свойства, но няма и никакви смазочни свойства.......А ако не си разбрал, пак повтарям: горивните сегменти се смазват от горивото, защото маслените обират маслото от стената на цилиндъра.......Така че убеждавай някой друг, който не е отварял двигатели.........В Пловдив повечето таксита хвърлят мотора на 300-350000 км. точно заради газта.....

Според твоята логика би трябвало всички бакшиши да са много тъпи за да карат на газ и да хвърлят моторите си на 300 000 км..................

Направи си труда и излез на улицата и преброй колко са бакшишите на дизел и колко са на бензин-газ.............това случайно ли е ??

Най голямото износване на един мотор става когато той се пали, още по голямо износване е когато той се пали студен..........бакшишите почти на гасят моторите си или поне в по голямата си част от денонощието моторите им са топлички, от там нататък знаеш какво става..........

По отношение на дизела и бутално- сегментната част на мотора искам да кажа че при дизела пък се отделят много повече сажди , парафин и т.н. .............напоследък това е сведено до минимун и затова цената на дизела вече е по висока от тази на бензина и все още не може да покрие критериите за чистота и примеси на бензина............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама че тема!!! Мен ако питате- бих казал, че 3.0л и нагоре двигателите са още по-хубави, а до горивото- имах един познат с мицубиши колт на 3 милиона километра и не беше му правил основен ремонт, беше сменял разни неща, но не и генерално! Тези новите са точно до макс. 3 години и издъхват!

Въпросния Колт съм го виждал........наистина е на толкова и произведен 1982 или 83 година........но това са единични случаи,както за едните ,така и за другите и не могат да бъдат критерии за оценка на издръжливостта .............Критерии могат да бъдат когато на еди коя си кола/мотор е станало еди какво си, и после на толкова броя коли ,толкова км. пробег без проблеми или еди какви си проблеми.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ей сега ако можех да подредя постовете който за след когото е........ щях да съм пИрфектен, както казват в моето село!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпросния Колт съм го виждал........наистина е на толкова и произведен 1982 или 83 година........но това са единични случаи,както за едните ,така и за другите и не могат да бъдат критерии за оценка на издръжливостта .............Критерии могат да бъдат когато на еди коя си кола/мотор е станало еди какво си, и после на толкова броя коли ,толкова км. пробег без проблеми или еди какви си проблеми.............
Нали точно за това намесихме бакшишите,защото при тях колите се карат при едни и същи условия.......Защо при тях дизелите изкарват много повече километри? Да не би тези бакшиши с дизелите да са по тъпи от тези с бензиновите? Защо тези с бензиновите като навъртят 300-хиляди и ги продават, а тези с дизелите си карат по 500-600 хиляди , и чак тогава продават....И защо изобщо ми даваш за пример Българските бакшиши, като знаеш с какъв интелект са(което личи и по културата им на шофиране).....Направи си ти трудът, и отиди до Австрия, Германия па виж там какво карат бакшишите, или и те са тъпи и не разбират от коли....Но пък те ако бяха толкова тъпи, нямаше точно те да открият двигателя..........И още нещо: Защо ли световните авто-производители не вкарат газта в масово производство, та да "удължат" живота на двигателя......Транспортните фирми и те ли са тъпи та карат масово микробуси и пикапи дизели, а не бензинови с АГУ.......И нищо не казахте с Ванката за въпросният Колт, на газ ли ги е минал 3-милиона.......Ако е така, още утре отивам да си монтирам на дизела газова уредба..... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гост
Тази тема е затворена за допълнителни отговори.
×
×
  • Създаване...