Премини към съдържание

Болката, която ме сполетя


eXistenZ

Препоръчано мнение

Привет колеги! Искам тук да си изплача мъката... От 2 дена моето мицу е в бокса, след като на връщане от Велико Търново ми превъртя биален лагер и надра колянов вал. Немога да ви опиша болката от това да прибирам колата с платформа :icon_crying: сърцето ми се късаше през цялото време. Но случилото се случило. Пожелайте ми успех колеги.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успех и бързо оправяне на проблема, колега! :icon_thumbup:

 

Но не се разстройвай толкова, все пак това е само кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите съболезнования . Дано мине бързо / и не много скъпо/ ремонта , и те чакаме по пътищата на България. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се тревожи важното е ти си жив и здрав.Коли се купуват,пари се изкарват, ама здравето няма цена,така че махни с ръка и продължавай нататък :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! Искам тук да си изплача мъката... От 2 дена моето мицу е в бокса, след като на връщане от Велико Търново ми превъртя биален лагер и надра колянов вал. Немога да ви опиша болката от това да прибирам колата с платформа :icon_crying: сърцето ми се късаше през цялото време. Но случилото се случило. Пожелайте ми успех колеги.

Пожелавам ти,бързо оздравяване на дзверо,и успех с лечението

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! Искам тук да си изплача мъката... От 2 дена моето мицу е в бокса, след като на връщане от Велико Търново ми превъртя биален лагер и надра колянов вал. Немога да ви опиша болката от това да прибирам колата с платформа :icon_crying: сърцето ми се късаше през цялото време. Но случилото се случило. Пожелайте ми успех колеги.

А дали е биелен лагер???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Успех и бързо оправяне на проблема, колега! :icon_thumbup:

 

Но не се разстройвай толкова, все пак това е само кола.

 

Колега, според мен, повечето колеги тук, смятат че митсубиши не е "само кола"....Иначе биха я сменили с всяка...Това е кола която носи дух в себе си ;)

Ние се привързваме към нея, и когато пее - ние се радваме, когато не и е добре, на нас ни е болно :) Сори за спама :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А дали е биелен лагер???

 

Отворихме картера, едната черупка на биалния лагер на 3 цилиндър я няма, а другата е станала на люспа, която прозира.... Оказва се, че на този двигател и преди му е правен ремонт, защото на съседния биелен лагер пише 1, което както ми обясниха значи четвърти ремонт :icon_crying: :icon_censored: направо нямам думи, да опиша какво чувствам. И тук е момента да благодаря на колегата alex2511 затова че ще ми подсигури необходимите ми резервни части и DJ Tymbi който много присърце взе моя проблем и се постара да ми помогне дистанционно. Благодаря Ви колеги!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Отворихме картера, едната черупка на биалния лагер на 3 цилиндър я няма, а другата е станала на люспа, която прозира.... Оказва се, че на този двигател и преди му е правен ремонт, защото на съседния биелен лагер пише 1, което както ми обясниха значи четвърти ремонт :icon_crying: :icon_censored: направо нямам думи, да опиша какво чувствам. И тук е момента да благодаря на колегата alex2511 затова че ще ми подсигури необходимите ми резервни части и DJ Tymbi който много присърце взе моя проблем и се постара да ми помогне дистанционно. Благодаря Ви колеги!
На този цилиндър дето я няма черупката, трябва да смените и биелата...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, според мен, повечето колеги тук, смятат че митсубиши не е "само кола"....Иначе биха я сменили с всяка...Това е кола която носи дух в себе си ;)

Ние се привързваме към нея, и когато пее - ние се радваме, когато не и е добре, на нас ни е болно :) Сори за спама :icon_blush:

Искрено ти съчувствам и напълно разбирам болката ти! Дано всичко мине бързо и "безболезнено" и друго такова да не ти случва... Емо е прав, че :mitsu-smiley: не е само кола, за мен е и най-верният приятел, най-голямата радост и най- най- най- :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Привет колеги! След почти 1 месец чакане и надежди, най-накрая Галанта ми е отново в движение! И веднага забелязах 2 проблема, единия е че съединителя ми отделя много ниско долу, но предполагам това е защото съм с нов феродов диск и сменен лагер. И втория проблем, който ме притеснява повече е, че от време на време примигва червената лампичка за маслото. Примигването е много за кратко, но се случва на често. Маслото е сменено и е направена промивка на двигателя. Като извадя пръчката всичко е в нормата - нивото е на максимум и маслото е бистро. Според вас какво може да причинява това леко примигване. Баща ми каза, че е почнало да го прави днес по път. Благодаря ви предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! След почти 1 месец чакане и надежди, най-накрая Галанта ми е отново в движение! И веднага забелязах 2 проблема, единия е че съединителя ми отделя много ниско долу, но предполагам това е защото съм с нов феродов диск и сменен лагер. И втория проблем, който ме притеснява повече е, че от време на време примигва червената лампичка за маслото. Примигването е много за кратко, но се случва на често. Маслото е сменено и е направена промивка на двигателя. Като извадя пръчката всичко е в нормата - нивото е на максимум и маслото е бистро. Според вас какво може да причинява това леко примигване. Баща ми каза, че е почнало да го прави днес по път. Благодаря ви предварително.

Съединителя може да ти отделя долу поради не добро обезвъздушаване на системата.Аз като сменях съединител ,го усетих по същия начин.Просто повтори прицедурата по обезвъздушаване.

Виж ,другия проблем е по сериозен и трябва да се види от специалист.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! След почти 1 месец чакане и надежди, най-накрая Галанта ми е отново в движение! И веднага забелязах 2 проблема, единия е че съединителя ми отделя много ниско долу, но предполагам това е защото съм с нов феродов диск и сменен лагер. И втория проблем, който ме притеснява повече е, че от време на време примигва червената лампичка за маслото. Примигването е много за кратко, но се случва на често. Маслото е сменено и е направена промивка на двигателя. Като извадя пръчката всичко е в нормата - нивото е на максимум и маслото е бистро. Според вас какво може да причинява това леко примигване. Баща ми каза, че е почнало да го прави днес по път. Благодаря ви предварително.
Колега! по най бързият начин я закарай в специализиран сервиз, да ти замерят налягането на маслената помпа......Почти съм сигурен че ти е за смяна.....Тя всъщност е сигурно причината да ти задере лагера.....Не карайте така колата, да не задере пак.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! След почти 1 месец чакане и надежди, най-накрая Галанта ми е отново в движение! И веднага забелязах 2 проблема, единия е че съединителя ми отделя много ниско долу, но предполагам това е защото съм с нов феродов диск и сменен лагер. И втория проблем, който ме притеснява повече е, че от време на време примигва червената лампичка за маслото. Примигването е много за кратко, но се случва на често. Маслото е сменено и е направена промивка на двигателя. Като извадя пръчката всичко е в нормата - нивото е на максимум и маслото е бистро. Според вас какво може да причинява това леко примигване. Баща ми каза, че е почнало да го прави днес по път. Благодаря ви предварително.

 

 

 

А само премигва или светва.........и после като изгасиш колата и запалиш на ново си гасне лампата?!? Щом го прави в движение, за мен е проблем с налягането, и е сериозно! Измери компресията! Предполагам, че го прави като минеш прага от определена скорост. Виж ако на празен ход премигваше, можеше да е от оборотите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега! по най бързият начин я закарай в специализиран сервиз, да ти замерят налягането на маслената помпа......Почти съм сигурен че ти е за смяна.....Тя всъщност е сигурно причината да ти задере лагера.....Не карайте така колата, да не задере пак.....

 

Имах подобен проблем който все още съществува но вече се появява чак над 4000 оборота. Не знам дали лампата е същата ?

Ето линк към темата която бях написал. ЛИНК

 

Редакция: сега видях че колегата е писал "червената" лампичка

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за бързите отговори! Оказа се след разговор с Пламен, че явно имам неправилно зацепен ангренажен ремък и или оърнат балансиращ вал, от което следва, че може би пак съм за основен ремонт :icon_n_blowup: . А колкото до преди, аз смених направо целия двигател.... Е това моето е късмет!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги благодаря за бързите отговори! Оказа се след разговор с Пламен, че явно имам неправилно зацепен ангренажен ремък и или оърнат балансиращ вал, от което следва, че може би пак съм за основен ремонт :icon_n_blowup: . А колкото до преди, аз смених направо целия двигател.... Е това моето е късмет!
Какъв основен ремонт от обърнат балансиращ вал бе човек.... :icon_crying: От това се получават само вибрации в мотора....От неправилно зацепен ремък също не свети лампата за маслото, а прекъсва двигателят, но ти не писа нито за вибрации, нито за прекъсване и загуба но мощност.....Лампичката свети когато няма налягане в магистралата.....Или ти е дефектен датчика, или маслената помпа е за смяна.....Има и вариант да са износени лагерите на вала и за това да няма налягане, но нали си сменил двигателят, не ти ли дадоха гаранция някаква?....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв основен ремонт от обърнат балансиращ вал бе човек.... :icon_crying: От това се получават само вибрации в мотора....От неправилно зацепен ремък също не свети лампата за маслото, а прекъсва двигателят, но ти не писа нито за вибрации, нито за прекъсване и загуба но мощност.....Лампичката свети когато няма налягане в магистралата.....Или ти е дефектен датчика, или маслената помпа е за смяна.....Има и вариант да са износени лагерите на вала и за това да няма налягане, но нали си сменил двигателят, не ти ли дадоха гаранция някаква?....

 

Двигателя съм го дал аз и е на 100% оригинални 96800 мили. Незнам какъв може да е проблема но със сигурност не е във мотора !!!

 

п.с. Автомобила лично съм го карал 2 месеца без никакъв проблем където и да е било. Ако пък и по най малка случайност е по мотора, то колегата ще е най големия карък на света !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

eXistenZ аз на твое място веднага бих я вкарал пак в бокса за оправяне/смяна на анг. ремък/ролки и изясняваме на примигването на лампата - датчик, окислени ел. връзки, запушени магистрали в ДВГ-то. и т.н. Да не стигнеш до положение за ремонт на "новия" мотор или да търсиш 3-ти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Какъв основен ремонт от обърнат балансиращ вал бе човек.... :icon_crying: От това се получават само вибрации в мотора....От неправилно зацепен ремък също не свети лампата за маслото, а прекъсва двигателят, но ти не писа нито за вибрации, нито за прекъсване и загуба но мощност.....Лампичката свети когато няма налягане в магистралата.....Или ти е дефектен датчика, или маслената помпа е за смяна.....Има и вариант да са износени лагерите на вала и за това да няма налягане, но нали си сменил двигателят, не ти ли дадоха гаранция някаква?....

Дай да те светна малко по въпроса.............

Колегата каза че имало вибрации на 2500 оборота и нагоре, както и че му примигвала червената лампичка за маслото................това автоматично ме наведе над мисълта че е объркал зацепването на не кой да е вал, а на предния ( за неговия мотор) балансир вал а точно от него се върти маслената помпа ,тази масл. помпа не е отделен детайл като на Жигула или друг мотор, а е в най общия случай едно зъбно колело,което се върти от именно този вал и което се върти в специален отвор/кожух на предния капак на мотора, в резултат на което вала като почне да бие , се разбива и помпата и идва един момент в който тя не качва вече достатъчно масло /губи налягане............( това го казвам защото до колкото разбрах този автомобил е бил каран така от Велико Търново до Перник , което са си 300 км. което е достатъчно да прецака помпата когато вала не е зажцепен както трябва )..........

Причината която може да бъде за неправилно зацепен бал. вал може да е от това че ако са сваляли зъбната шайба на вала без да е зацепен по спец. начин вала ,то тогава се губи синхрона на вала спрямо шайбата защото помпата се намира м/у тях и се явява като редуктор със съотношение на пред. числа 2:1 ..................

Има си спец. процедура за зацепване на бал. валовете обаче никой не я спазва.........може и на "око" да се зацепи, но трябва да знаеш какво правиш...........при тези валове част от тях са отрязани надлъжно и сечението им се явява като половин О ...............когато се зацепват валовете ,то те винаги се стремят да застанат с облата част надолу, към гравитацията............но понякога това не става ако примерно семеринга е нов и го стяга повече ,тогава му трябва външно усилие за да застане в правилно положение...............за тази цел си има пробка ,която се развива и се намира отстрани на блока на около 10 см. от началото на вала.През тпробката се бута отверка ил ишило с длжина не по малко от 80 мм и дебелина 4-5 мм. Ако отверката потъне навътре около 60 мм. то вала е в правилно положение и е готов за зацепване, но ако отверката потъне около 15-20 мм. то тогава вала не седи правилно и се върти докато дойде както трябва.............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дай да те светна малко по въпроса.............

Колегата каза че имало вибрации на 2500 оборота и нагоре, както и че му примигвала червената лампичка за маслото................това автоматично ме наведе над мисълта че е объркал зацепването на не кой да е вал, а на предния ( за неговия мотор) балансир вал а точно от него се върти маслената помпа ,тази масл. помпа не е отделен детайл като на Жигула или друг мотор, а е в най общия случай едно зъбно колело,което се върти от именно този вал и което се върти в специален отвор/кожух на предния капак на мотора, в резултат на което вала като почне да бие , се разбива и помпата и идва един момент в който тя не качва вече достатъчно масло /губи налягане............( това го казвам защото до колкото разбрах този автомобил е бил каран така от Велико Търново до Перник , което са си 300 км. което е достатъчно да прецака помпата когато вала не е зажцепен както трябва )..........

Благодарско за светкането, но колегата никъде в темата не каза че е имал вибрации, и че колата е карана така от Търново до Перник.......И малко да те коригирам....Не балансиращият вал върти зъбчатката на помпата, а едната зъбчатка на маслената помпа върти вала.....А другата зъбчатка на помпата е зацепена за външното зъбно колело, което се върти от коляновия вал, чрез агренажният ремък...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И малко да те коригирам....Не балансиращият вал върти зъбчатката на помпата, а едната зъбчатка на маслената помпа върти вала.....А другата зъбчатка на помпата е зацепена за външното зъбно колело, което се върти от коляновия вал, чрез агренажният ремък...

все тая.............важното е че задвижването се осъществява от ремъка , а кое после се върти и кое придава момента - мисля че няма значение в случая , важното е че помпата се явява редуктор с някакво съотношение ...............

 

По телефона ми го каза това, аз до сега не бях влизал в тази тема и дори не съм чел всичко от - до,затова може да има и леки разминавания............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

все тая.............важното е че задвижването се осъществява от ремъка , а кое после се върти и кое придава момента - мисля че няма значение в случая , важното е че помпата се явява редуктор с някакво съотношение ...............

 

По телефона ми го каза това, аз до сега не бях влизал в тази тема и дори не съм чел всичко от - до,затова може да има и леки разминавания............

Няма такова съотношение....Двете зъбчатки на помпата са абсолютно еднакви като големина, и като брой зъби....Съотношението е едно към едно, просто балансиращият вал е зацепен за едното колело на помпата и тя го върти......Но лошото в случая е че колегата не даде никаква информация за тези неща, а само писа че му свети лампата за маслото, даже не каза че е сменял двигател......И мен ми е чудно, как ще му зацепят ремъка и валовете грешно, като колегата Алекс2511, писа че той му е дал мотора....Освен да са сменили ремъци преди да качат мотора, но той и това не писа?.....Аз все си мисля че ще се оправи само с помпа, но трябва да се види какво налягане дава неговата......Все пак вала лагерува на две места в блока, и не вярвам да я е разбил дотолкова, че хич да не качва масло, та чак да прецака мотора......Освен това той писа че лампата само примигва......Дано се размине по леко, че ще му дойде множко да прави още веднъж ремонт..... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина имам вибрации в купето след 2500 оборота, и двигателя почва да реве страшно много, освен примигването на лампата за маслото, установих, че и оборотите се менят произволно. Днес първото нещо, което ще направя е да я закарам за презацепване на ремъка и проверка на балансиращия вал и маслена помпа! Просто там дето ми правиха колата нямаше друга алтернатива за ремонт. Благодаря на всички за отговорите, ще напиша какво се е случило.

 

П.С.: Лампата за маслото примигва за част от секундата и то не постоянно, може да се случи да не примига изобщо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...