Blago Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Ако не е тайна на коя бензиностанция зареждаш .... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Ако не е тайна на коя бензиностанция зареждаш ....На кръговото, на изхода за Несебър..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Може ли някои на мен да ми обясни как се регулират изгорелите газове на съвременен инжекцион, камо ли на GDI. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ipj Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Аз лично незнам да се регулират, просто явно колегата не е разбрал,само за замерване става дума , за повече незнам . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Пробвай с някакви добавки - да не би да има много нагар в камерата и по буталата.Колега това е несериозно....Вече се каза че колата е проверена и от Пламен и от Милен.......Мислиш ли че ако има нагар по буталата, няма да има такъв и по клапаните, и да са запекли и сегментите..........Дали ще даде тогава 15 атм. компресия...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Най-добре, ако сте в София, вървете в сервиза на Рубин - там правят анализ на газовете и могат да го регулират! Нека Йонко само да подсети - кой беше човекът, който рабира най-добре от този анализ в София?В Рубин грам няма да му помогнат ,ама грам.............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 22 юли 2008 Сподели Публикувано 22 юли 2008 Хммм............странно,това ли е колата дето ме пита Милен че не искала да вдига повече от 150 км./ч.???Не знам какво да кажа след интервенцията на Милен но все пак докарай я пак при мен да я видя отново............заинтригува ме силно това явление доколкото може да се каже така................. :icon_hmm: ЕГР системата как е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Хммм............странно,това ли е колата дето ме пита Милен че не искала да вдига повече от 150 км./ч.???Не знам какво да кажа след интервенцията на Милен но все пак докарай я пак при мен да я видя отново............заинтригува ме силно това явление доколкото може да се каже така................. :icon_hmm: ЕГР системата как е? Ми помня ли и аз вече какво сме говорили, май беше за тази кола. Когато е в режим сама да си превключва скоростите неможе да вдигне повече от 150-160, когато ги превключвам ръчно вдига до 175. Но не е проблема в скоростите, просто двигателя не развива обороти. Натискаш газта дросела се отваря а колата седи и не набира. ЕГР-а е изолиран, без него е малко по добре. Иначе пък градско и на скорости до 130 върви много добре, форсира се нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 Добре. Пиши ми на лична, ако днес ти е удобно да мина след 16 часа. Хммм............странно,това ли е колата дето ме пита Милен че не искала да вдига повече от 150 км./ч.???Не знам какво да кажа след интервенцията на Милен но все пак докарай я пак при мен да я видя отново............заинтригува ме силно това явление доколкото може да се каже така................. :icon_hmm: ЕГР системата как е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Добре. Пиши ми на лична, ако днес ти е удобно да мина след 16 часа.Ми ще имам работа, но все ще намеря време ...................Не че ще видя нещо и то след професионалната намеса на Милен ,но все пак дай да я видя.........може да изкочи заека..........Милен тества ли ск. кутия? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Само на място я проверих за грешки и дали стоиностите на датчиците са в норма, в движение не съм я тествал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Пробвай с някакви добавки - да не би да има много нагар в камерата и по буталата. Питай колегите, но мисля, че на този двигател не се препоръчват никакви добавки! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Хубави думи, ама на мен хич не ми харесва такъв разход... Бях свикнал на дизела колкото и да го настъпва да ми гори малко и сега нещо не ме радва този разход. Чувствам се прецакан. Забравих да допьлня,че моята не е автм.Но под 8/100 от София до Созопол при 120макс по магистралата без клима не свали.Хаиде ако имате идеи пишете защото като чета темите за САМОЛЕТИ и като гледам моята просто се чувствам като яко заблуден.Само ще допьлня че след като прочетох форума реших да купя Mitsubishi.Сега да не се окаже че няма кой да помогне.Благодаря Какво е това вайкане и мрънкане, колеги? Страшно несериозно звучите! Трябва някой да се чувства виновен, че сте си купили такава кола?Купили сте си, голяма, луксозна кола с голям двигател и искате малък разход! И то искате малък разход на бензин, не на дизел, не на алтернативно гориво?Вие прочетохте ли всички теми за GDI? Я пуснете едно търсене и прочетете първо. Друго - за разхода влияят толкова много неща...Я кажете поне къде е арменския поп - аз също искам да се оплача - колата ми гори 14 градско! Какво ще правя сега... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 Първо изчетох темите за GDI двигателите, пише че са проблемни и със специфична поддръжка, но навсякъде хората казват, че този двигател е по-икономичен от 2.0 и 2.5 литровите."Друго - за разхода влияят толкова много неща..." ОК затова и пуснах тема за да приема съвети какво друго влияе на разхода.За градско изобщо не съм споменавал, говоря за бавно каране на извънградско където логично да е по-малък разхода, а не 9/100. Да голям е двигателя и затова очаквам по-нисък разход. Определено нещо не е наред по колата и затова съм отворил тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Според мене, колегите не се вайкат, а се притесняват този висок разход да не е причинен от неизправност на колата. А тази неизправност може да доведе до друга и друга ...и така до скъп ремонт! :icon_crying:Моята кола също е рекордьор по градски разход. Ако този разход е нормален не ме плаши, но ако е доста висок значи имам проблем и търся проблема, за да го разреша! Моето хайванче харчи както си му е на кеф, в града от 15 до 20, извън града от 7.5 до 15 това е ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 След като изчетох всички мнения, забелязах че никой не е проверил или поне писал нещо за дебитомера на входящия въздух.Също така би трябвало да се провери дали катализатора не е запушен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 nmizov ме поуспокои малко и развесели :rolleyes: Благодаря за което.Николай Николов мерси за предложенията, с постъпващия въздух нещата вече са наред, а за катализатора мисля, че като се закачи компютъра излиза информация за това, но може и да греша - поправете ме.Не се вайкам, просто искам колата ми да е изрядна - водил съм е само при DJ-a и Милен и съм сменял това което те са ме посъветвали, че е добре да се направи - ремъци, масла, филтри, почиствания и пр., не съм пестил средства за това.Съдейки по изчетените теми разхода, който очаквах е доста по-нисък и затова отворих тази тема. А и не са много колегите с GDI Галант с автоматична скоростна кутия. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Такаааа... малко пак излизаме извън техническите съвети, но... За колега Чичи не знам, но michael128 категорично не се оплаква тук, че някой му е продал лош автомобил или че му е скъпо заради разхода! В крайна сметка проблемът не опира само до разход... проблемът е основно около загубата на мощност след 130км/ч, а оттам вече и вторичните ефекти: повишен разход и невъзможност за развиване и на 80% от максималния потенциал на автомобила! И тук не говорим за самовнушение в стил "Купих си Голфче - защо то не иска да върви с 250км/ч?" - става дума за автомобил, който е тестван от Милен и самият той потвърди, че има проблем!!! Така че - нека не му предлагаме да си слага добавки в горивото, да сменя бензиностанцията, да хвърля боб и леща за сполука, дъжд и нисък разход, а да оставим технически грамотните хора да му обяснат и помогнат. Що се касае до разходите - не веднъж е нищена тази тема... аз самият съм казвал - не смятам, че моят разход е нисък! По-скоро при другите е висок и това може да се дължи на стотици причини, като се започне от профилактика на двигател, свещи, филтри, къде се зарежда - много са причините! Казвам, че разходът ми е нормален, тъй като: 1. Точно такъв е посочен в техническата спецификация на автомобила; 2. Съответства на масовите данни от уебсайтове за регистриране на разход за точно моя модел; 3. Говорил съм не веднъж за това и с Пламен, и с други хора - тяхното технически експертно мнение е, че ТОВА е нормален разход за 2.5 V6.Оттук следва и елементарното заключение - техническите показатели за GDi моторите за средни стойности на разход са, както следва:- Градско 9-10/100 km/л- Извънградско 6-8/100 км/л И те така то... ин кен би дон Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 Така е.За пореден път ми прави впечатление изключително компетентното мнение на Estilian, както и логичните ми заключения.Да карам бързо и да гори много разбирам, но аз я карам едва едва и да ми гори толкова не ми се вързва.Днес ще отскоча след работа до Пламен да видим пък дали нещо, което сме пропуснали няма да излезе. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Така е.За пореден път ми прави впечатление изключително компетентното мнение на Estilian, както и логичните ми заключения.Да карам бързо и да гори много разбирам, но аз я карам едва едва и да ми гори толкова не ми се вързва.Днес ще отскоча след работа до Пламен да видим пък дали нещо, което сме пропуснали няма да излезе.Електрониката ти е проверена, както се разбра.......За това пак подсещам : Проверете ЦЯЛАТА ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА.....И от катализатора назад........И спирачната система и дебита на бензиновата помпа и бензиновият филтър....... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Оттук следва и елементарното заключение - техническите показатели за GDi моторите за средни стойности на разход са, както следва:- Градско 9-10/100 km/л- Извънградско 6-8/100 км/лТова звучи страхотно, но нека не забравяме, че това са стойности за работа на нови двигатели с качествени горива! В случая имаме двигатели по на поне 150'000 километра на около 8 години и експлоатирани с не дотам качествени горива - така че не можем да очакваме разхода ни да е в рамките на тези стойности. Моя 2.4 GDI с ръчни скорости гори около 12-13/100 л/км градско и 8-9/100 л/км извънградско (аз съм с Вагон, който е малко по-тежък, но ...)Успех :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
michael128 Публикувано 23 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 23 юли 2008 mario64 мерси ще те послушам и ще ги проверя.Kokala колко кг. е вагона? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Ама не забравяйте, че Вагона е по-висок, има по-голямо и челно, и странично съпротивление! А това си е физика и няма как да се избяга от нея! Дори един багажник на колата да сложиш ти се вдига разхода! Моя Ранър с двигател 1.8 му дават 8,5 разход в най-икономичен режим на каране (непостигнат разход досега от мен), а една Каризма със същия двигател се дава от 6-7 нагоре....... Разликите са мнооооооооого! Съпротивление, предавателни числа........ тегло..... Физика! Всичко е физика! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Позиция (G) в големия талон пише 1585.Роско е прав - не е само теглото.Поздрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 23 юли 2008 Сподели Публикувано 23 юли 2008 Ама не забравяйте, че Вагона е по-висок, има по-голямо и челно, и странично съпротивление! А това си е физика и няма как да се избяга от нея! Дори един багажник на колата да сложиш ти се вдига разхода! Моя Ранър с двигател 1.8 му дават 8,5 разход в най-икономичен режим на каране (непостигнат разход досега от мен), а една Каризма със същия двигател се дава от 6-7 нагоре....... Разликите са мнооооооооого! Съпротивление, предавателни числа........ тегло..... Физика! Всичко е физика! :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Много та обичам, когато мислиш логически........ :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.