Премини към съдържание

Разход Gdi автоматик


Препоръчано мнение

  • Отговори 144
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ако не е тайна на коя бензиностанция зареждаш ....
На кръговото, на изхода за Несебър.....
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някои на мен да ми обясни как се регулират изгорелите газове на съвременен инжекцион, камо ли на GDI. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично незнам да се регулират, просто явно колегата не е разбрал,само за замерване става дума , за повече незнам .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с някакви добавки - да не би да има много нагар в камерата и по буталата.
Колега това е несериозно....Вече се каза че колата е проверена и от Пламен и от Милен.......Мислиш ли че ако има нагар по буталата, няма да има такъв и по клапаните, и да са запекли и сегментите..........Дали ще даде тогава 15 атм. компресия......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре, ако сте в София, вървете в сервиза на Рубин - там правят анализ на газовете и могат да го регулират! Нека Йонко само да подсети - кой беше човекът, който рабира най-добре от този анализ в София?

В Рубин грам няма да му помогнат ,ама грам..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм............странно,това ли е колата дето ме пита Милен че не искала да вдига повече от 150 км./ч.???

Не знам какво да кажа след интервенцията на Милен но все пак докарай я пак при мен да я видя отново............заинтригува ме силно това явление доколкото може да се каже така................. :icon_hmm: ЕГР системата как е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хммм............странно,това ли е колата дето ме пита Милен че не искала да вдига повече от 150 км./ч.???

Не знам какво да кажа след интервенцията на Милен но все пак докарай я пак при мен да я видя отново............заинтригува ме силно това явление доколкото може да се каже така................. :icon_hmm: ЕГР системата как е?

 

Ми помня ли и аз вече какво сме говорили, май беше за тази кола. Когато е в режим сама да си превключва скоростите неможе да вдигне повече от 150-160, когато ги превключвам ръчно вдига до 175. Но не е проблема в скоростите, просто двигателя не развива обороти. Натискаш газта дросела се отваря а колата седи и не набира.

ЕГР-а е изолиран, без него е малко по добре.

Иначе пък градско и на скорости до 130 върви много добре, форсира се нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Пиши ми на лична, ако днес ти е удобно да мина след 16 часа.

 

Хммм............странно,това ли е колата дето ме пита Милен че не искала да вдига повече от 150 км./ч.???

Не знам какво да кажа след интервенцията на Милен но все пак докарай я пак при мен да я видя отново............заинтригува ме силно това явление доколкото може да се каже така................. :icon_hmm: ЕГР системата как е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре. Пиши ми на лична, ако днес ти е удобно да мина след 16 часа.

Ми ще имам работа, но все ще намеря време ...................Не че ще видя нещо и то след професионалната намеса на Милен ,но все пак дай да я видя.........може да изкочи заека..........

Милен тества ли ск. кутия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само на място я проверих за грешки и дали стоиностите на датчиците са в норма, в движение не съм я тествал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай с някакви добавки - да не би да има много нагар в камерата и по буталата.

 

 

Питай колегите, но мисля, че на този двигател не се препоръчват никакви добавки!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Хубави думи, ама на мен хич не ми харесва такъв разход... Бях свикнал на дизела колкото и да го настъпва да ми гори малко и сега нещо не ме радва този разход. Чувствам се прецакан.

 

Забравих да допьлня,че моята не е автм.Но под 8/100 от София до Созопол при 120макс по магистралата без клима не свали.Хаиде ако имате идеи пишете защото като чета темите за САМОЛЕТИ и като гледам моята просто се чувствам като яко заблуден.Само ще допьлня че след като прочетох форума реших да купя Mitsubishi.Сега да не се окаже че няма кой да помогне.Благодаря

 

Какво е това вайкане и мрънкане, колеги? Страшно несериозно звучите! Трябва някой да се чувства виновен, че сте си купили такава кола?

Купили сте си, голяма, луксозна кола с голям двигател и искате малък разход! И то искате малък разход на бензин, не на дизел, не на алтернативно гориво?

Вие прочетохте ли всички теми за GDI? Я пуснете едно търсене и прочетете първо. Друго - за разхода влияят толкова много неща...

Я кажете поне къде е арменския поп - аз също искам да се оплача - колата ми гори 14 градско! Какво ще правя сега...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо изчетох темите за GDI двигателите, пише че са проблемни и със специфична поддръжка, но навсякъде хората казват, че този двигател е по-икономичен от 2.0 и 2.5 литровите.

"Друго - за разхода влияят толкова много неща..." ОК затова и пуснах тема за да приема съвети какво друго влияе на разхода.

За градско изобщо не съм споменавал, говоря за бавно каране на извънградско където логично да е по-малък разхода, а не 9/100. Да голям е двигателя и затова очаквам по-нисък разход. Определено нещо не е наред по колата и затова съм отворил тема.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мене, колегите не се вайкат, а се притесняват този висок разход да не е причинен от неизправност на колата. А тази неизправност може да доведе до друга и друга ...и така до скъп ремонт! :icon_crying:

Моята кола също е рекордьор по градски разход. Ако този разход е нормален не ме плаши, но ако е доста висок значи имам проблем и търся проблема, за да го разреша! Моето хайванче харчи както си му е на кеф, в града от 15 до 20, извън града от 7.5 до 15 това е !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като изчетох всички мнения, забелязах че никой не е проверил или поне писал нещо за дебитомера на входящия въздух.

Също така би трябвало да се провери дали катализатора не е запушен.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

nmizov ме поуспокои малко и развесели :rolleyes: Благодаря за което.

Николай Николов мерси за предложенията, с постъпващия въздух нещата вече са наред, а за катализатора мисля, че като се закачи компютъра излиза информация за това, но може и да греша - поправете ме.

Не се вайкам, просто искам колата ми да е изрядна - водил съм е само при DJ-a и Милен и съм сменял това което те са ме посъветвали, че е добре да се направи - ремъци, масла, филтри, почиствания и пр., не съм пестил средства за това.

Съдейки по изчетените теми разхода, който очаквах е доста по-нисък и затова отворих тази тема. А и не са много колегите с GDI Галант с автоматична скоростна кутия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа... малко пак излизаме извън техническите съвети, но... За колега Чичи не знам, но michael128 категорично не се оплаква тук, че някой му е продал лош автомобил или че му е скъпо заради разхода!

 

В крайна сметка проблемът не опира само до разход... проблемът е основно около загубата на мощност след 130км/ч, а оттам вече и вторичните ефекти: повишен разход и невъзможност за развиване и на 80% от максималния потенциал на автомобила!

 

И тук не говорим за самовнушение в стил "Купих си Голфче - защо то не иска да върви с 250км/ч?" - става дума за автомобил, който е тестван от Милен и самият той потвърди, че има проблем!!!

 

Така че - нека не му предлагаме да си слага добавки в горивото, да сменя бензиностанцията, да хвърля боб и леща за сполука, дъжд и нисък разход, а да оставим технически грамотните хора да му обяснат и помогнат.

 

Що се касае до разходите - не веднъж е нищена тази тема... аз самият съм казвал - не смятам, че моят разход е нисък! По-скоро при другите е висок и това може да се дължи на стотици причини, като се започне от профилактика на двигател, свещи, филтри, къде се зарежда - много са причините! Казвам, че разходът ми е нормален, тъй като: 1. Точно такъв е посочен в техническата спецификация на автомобила; 2. Съответства на масовите данни от уебсайтове за регистриране на разход за точно моя модел; 3. Говорил съм не веднъж за това и с Пламен, и с други хора - тяхното технически експертно мнение е, че ТОВА е нормален разход за 2.5 V6.

Оттук следва и елементарното заключение - техническите показатели за GDi моторите за средни стойности на разход са, както следва:

- Градско 9-10/100 km/л

- Извънградско 6-8/100 км/л

 

И те така то... ин кен би дон :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е.

За пореден път ми прави впечатление изключително компетентното мнение на Estilian, както и логичните ми заключения.

Да карам бързо и да гори много разбирам, но аз я карам едва едва и да ми гори толкова не ми се вързва.

Днес ще отскоча след работа до Пламен да видим пък дали нещо, което сме пропуснали няма да излезе.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така е.

За пореден път ми прави впечатление изключително компетентното мнение на Estilian, както и логичните ми заключения.

Да карам бързо и да гори много разбирам, но аз я карам едва едва и да ми гори толкова не ми се вързва.

Днес ще отскоча след работа до Пламен да видим пък дали нещо, което сме пропуснали няма да излезе.

Електрониката ти е проверена, както се разбра.......За това пак подсещам : Проверете ЦЯЛАТА ИЗПУСКАТЕЛНА СИСТЕМА.....И от катализатора назад........И спирачната система и дебита на бензиновата помпа и бензиновият филтър....... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оттук следва и елементарното заключение - техническите показатели за GDi моторите за средни стойности на разход са, както следва:

- Градско 9-10/100 km/л

- Извънградско 6-8/100 км/л

Това звучи страхотно, но нека не забравяме, че това са стойности за работа на нови двигатели с качествени горива! В случая имаме двигатели по на поне 150'000 километра на около 8 години и експлоатирани с не дотам качествени горива - така че не можем да очакваме разхода ни да е в рамките на тези стойности. Моя 2.4 GDI с ръчни скорости гори около 12-13/100 л/км градско и 8-9/100 л/км извънградско (аз съм с Вагон, който е малко по-тежък, но ...)

Успех :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама не забравяйте, че Вагона е по-висок, има по-голямо и челно, и странично съпротивление! А това си е физика и няма как да се избяга от нея! Дори един багажник на колата да сложиш ти се вдига разхода!

 

Моя Ранър с двигател 1.8 му дават 8,5 разход в най-икономичен режим на каране (непостигнат разход досега от мен), а една Каризма със същия двигател се дава от 6-7 нагоре.......

Разликите са мнооооооооого! Съпротивление, предавателни числа........ тегло.....

Физика! Всичко е физика!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама не забравяйте, че Вагона е по-висок, има по-голямо и челно, и странично съпротивление! А това си е физика и няма как да се избяга от нея! Дори един багажник на колата да сложиш ти се вдига разхода!

 

Моя Ранър с двигател 1.8 му дават 8,5 разход в най-икономичен режим на каране (непостигнат разход досега от мен), а една Каризма със същия двигател се дава от 6-7 нагоре.......

Разликите са мнооооооооого! Съпротивление, предавателни числа........ тегло.....

Физика! Всичко е физика!

:icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Много та обичам, когато мислиш логически........ :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...