Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 април 2005 Admin Сподели Публикувано 14 април 2005 (редакция) Идеята за създаването на Carisma се поражда когато през 1991 в град Борн (Холандия) се подписва договор за джойнт - венчър между холандското правителство, Volvo Car Corporation и Mitsubishi Motors. Четири години по-късно се създава новото предприятие - NedCar и неговата задача е да произвежда на една платформа технологичните близнаци Volvo S 40 и Mitsubishi Carisma. Японските инженери създават прекрасен автомобил, а целта е коренно различна от тази на Volvo S 40, масов автомобил за средния европеец. Равносметката от изминалите години може само да радва японците, особенно след модернизацията на модела след 1999г., и оборудването и с първият сериен бензинов двигател с директно впръскване на горивото GDI (Gasoline Direct Injection). Carisma продадоха едно милионният си автомобил в Европа, а почетното 5-то място на ADAC по безаварийност за 2002 година допълва прекрасните качества на автомобила. Екстeриор Купето на Carisma основно претърпява два рейстлинга. Първата гама от модели са от 1995-1999, втората е от 1999-2002, а миналата година излезе и последната модернизация на купето. Каросерията се предлага в два варианта - хечбек и седан. Купето и на двата варианта е изработени изключително грамотно, а сглобката впечатлява с прецизност и внимание към детайла. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/risma1.jpg Carisma Exterior Моделната гама по данни на Mitsubishi Motors Corporation е от 5 модела. DA1A - 1.6 DA2A - 1.8 (включва двигателя GDI) DA4A - 1.9 TDI (турбодизел) DA5A - 1900 DIESEL (EURO3) Всички модификации са два вида - седан и хечбек DA6A - 1.3 Eco (само седан) Интериор Интериорът е пример за японска прагматичност и качество. Пасивната безопасност от септември 1997г. включва два еърбега (серийно) и странични въздушни възглавници. Салонът глези с отлична ергономия и изключително удобни седалки. Просторът е в изобилие дори на задните седалки. Една от най-добрите черти на купето е неговата шумоизолация. Благодарение на ниският коефициент на въздушно съпротивление (Сх=0,30) и специалните акустични кори шумовете в Carisma са почти недоловими. С нормите за шум в купето модела се нарежда на първо място в класа си. http://www.mitsubishibg.com/bigboss/risma2.jpg Carisma Interior Двигателите Силовите агрегати на Carisma са с индекси: DA1A 1.6 На всички модели са качени двигатели 4G92 16V MPI (multi point injection - многоточково впръскване на горивото с еднин горен разределителен вал (SOHC - single overhead camshaft). DA2A 1.8-4G93 с три конструктивни модификации: 1995-1997 4G93 16V MPI SOHC 1997-1999 4G93 16V MPI DOHC (double overhead camshaft) 1997-2003 4G93 GDI (gasoline direct injection) 16v DOНС DA6A 1.3 На всичките модели се качва двигател 4G13 16V MPI с един горен распределителен вал (SOHC - single overhead camshaft). DA4A 1.9TDI Двигател F8Q DA5A 1.9TDI Двигател F9Q Евро 3 http://img75.imageshack.us/img75/8531/carisma18gdi0406cl.jpg Carisma GDI Основни характеристики на двигателите: 1.6 90 к.с. 1996-2000 1.6 99 к.с. 1997-2000 1.6 103 к.с. 2001-...1.8 GDI 122 k.с. 2001-... 1.8 GDI 125 к.с. 1997-2000 1.8 GDI 122 к.с. 2001-... 1.3 82 к.с. 2003-.. 1.9 TD 90 к.с. 1996-2000 1.9 TDi 102 к.с. 2001 -... 1.9 - 115 кс. (при 4`000 об/мин.) DI-D (Direct Injection Diesel) 8 клапана, интеркулер, турбо - компресор, SOHC. Разход на гориво: Градско: 7,1 л. на 100 км. Извън градско: 4,4 л. на 100 км. Комбинирано: 5,4 л. на 100 км. Турбодизелът е доставен от Renault и се монтира и на Renault 19 и Volvo S40. DI-D- дизелов двигател с директно впръскване. Новата цел на Mitsubishi с цел да гарантира по-голяма мощност с по-малък разход на гориво и намалени вредни емисии в отработените газове. Редактирано 6 февруари 2010 от valboss 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 7 Май 2007 Сподели Публикувано 7 Май 2007 Брависимо :bounce8: :bounce8: :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordaniv Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Big Boss, абе тия снимки да не си ги правил на мойта :specool: ;). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rumen Stefanov Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Mitsubishi Carisma - голяма фамилна кола, произвеждана за Европейският пазар от Mitsubishi Motors от 1995г. до 2004г. Името на модела е комбинация от английската дума за кола: "car" и гръцката: "kharisma", означаваща: "божи дар". Съпродуцирана със Volvo, взаимствайки от шасито на първата генерация Volvo S40. Произвеждана е в завода на NedCar в Борн, Холандия, която била собственост на двете компании по това време. Налични са 4 вратен салон и 5 вратен хечбек модел, с бензинови двигатели от 1.3 L (представен по късно) до 1.8 L, 1.8 L GDi двигател и 90 к.с. (67 kW) 1.9 L TD турбодизелови двигатели предоставени от Renault, а по късно и 100 к.с. (70 kW) 1.9 DI-D дизелов двигател, използван в автомобилите на Volvo и Renault. Въпреки името и Carisma притежава сравнително неутрален дизайн в резултат на това, че е първият опит на Mitsubishi да се наложи на Европейският традиционен пазар. Дори и след промяната в дизайна през 2001г. тази характеристика не се променя. Класа на модела е класиран между моделите Lancer и Galant, въпреки че Lancer заема неговото място след краят на производството му на Европейският пазарен дял на Mitsubishi. На някои пазари, където Lancer не е бил в наличност, Evolution серията е била представена, като Mitsubishi Carisma GT. Шасито е използвано от Proton за направата на Proton Waja . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Mitsubishi Carisma - голяма фамилна кола....Въпреки името и Carisma притежава сравнително неутрален дизайн в резултат на това, че е първият опит на Mitsubishi да се наложи на Европейският традиционен пазар..... Мнооого сполучлив опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 януари 2009 Сподели Публикувано 13 януари 2009 Въпреки името и Carisma притежава сравнително неутрален дизайн в резултат на това, че е първият опит на Mitsubishi да се наложи на Европейският традиционен пазар. Дори и след промяната в дизайна през 2001г. тази характеристика не се променя. Е това сега е поредното преписано за Каризма. Значи сяда някой платен писач през 1997 и написва, че Каризма има неутрален дизайн, и това е! И всички следващи ревюта го повтарят, което показва че ревюта на коли се пишат от много изпаднали хора, които идея си нямат от колата, и гледат там халтурата си и да вземат някои хонорар... Това го пише не за теб, а за оня дето го е написал първи това. Защото Каризма има един от най-хубавите дизайни сред колите от това време. Същото с Галант, някой беше писал че е за хора които НЕ искат да се набиват на очи с колата си, много тъпо, а? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
станислав иванов Публикувано 22 януари 2009 Сподели Публикувано 22 януари 2009 Е това сега е поредното преписано за Каризма. Значи сяда някой платен писач през 1997 и написва, че Каризма има неутрален дизайн, и това е! И всички следващи ревюта го повтарят, което показва че ревюта на коли се пишат от много изпаднали хора, които идея си нямат от колата, и гледат там халтурата си и да вземат някои хонорар... Това го пише не за теб, а за оня дето го е написал първи това. Защото Каризма има един от най-хубавите дизайни сред колите от това време. Същото с Галант, някой беше писал че е за хора които НЕ искат да се набиват на очи с колата си, много тъпо, а?Така е колега, напълно съм съгласен......вриантите са два....или това е вярно....или аз имам страшно извратен вкус..... :icon_angel: ....каризма си е със страхотна визия..... :icon_thumbup: :mitsu-smiley: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Svetlio24 Публикувано 31 юли 2012 Сподели Публикувано 31 юли 2012 Основни характеристики на двигателите: 1.6 90 к.с. 1996-2000 1.6 99 к.с. 1997-2000 1.6 103 к.с. 2001-...1.8 GDI 122 k.с. 2001-... 1.8 GDI 125 к.с. 1997-2000 1.8 GDI 122 к.с. 2001-... 1.3 82 к.с. 2003-.. 1.9 TD 90 к.с. 1996-2000 1.9 TDi 102 к.с. 2001 -... 1.9 - 115 кс. (при 4`000 об/мин.) DI-D (Direct Injection Diesel) 8 клапана, интеркулер, турбо - компресор, SOHC. Разход на гориво: Градско: 7,1 л. на 100 км. Извън градско: 4,4 л. на 100 км. Комбинирано: 5,4 л. на 100 км. Моята Каризма(1.6-90 кс.) го дава този разход на 50 км. и никой не може да ми каже защо гори толкова много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 31 юли 2012 Сподели Публикувано 31 юли 2012 Основни характеристики на двигателите: 1.6 90 к.с. 1996-2000 1.6 99 к.с. 1997-2000 1.6 103 к.с. 2001-...1.8 GDI 122 k.с. 2001-... 1.8 GDI 125 к.с. 1997-2000 1.8 GDI 122 к.с. 2001-... 1.3 82 к.с. 2003-.. 1.9 TD 90 к.с. 1996-2000 1.9 TDi 102 к.с. 2001 -... 1.9 - 115 кс. (при 4`000 об/мин.) DI-D (Direct Injection Diesel) 8 клапана, интеркулер, турбо - компресор, SOHC. Разход на гориво: Градско: 7,1 л. на 100 км. Извън градско: 4,4 л. на 100 км. Комбинирано: 5,4 л. на 100 км. Моята Каризма(1.6-90 кс.) го дава този разход на 50 км. и никой не може да ми каже защо гори толкова многоА какъв е твоя разход и на каква точно кола ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 1 август 2012 Сподели Публикувано 1 август 2012 Моята Каризма(1.6-90 кс.) го дава този разход на 50 км. и никой не може да ми каже защо гори толкова много Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jekovmitsu Публикувано 4 август 2012 Сподели Публикувано 4 август 2012 Здравейте!Смея да ви кажа вече КОЛЕГИ понеже си взех Каризма 1.8 GDI 125к.с , а и ми трябва малко да си пооправя профила,но просто исках и аз да сефтосам коментар във форума и просто ще ви пожелая живи и здрави и безаварийно каране на всички независимо от превозните средства които управляваме ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aleks12 Публикувано 20 октомври 2012 Сподели Публикувано 20 октомври 2012 <Благодарение на ниският коефициент на въздушно съпротивление (Сх=0,30) и специалните акустични кори шумовете в Carisma са почти недоловими. С нормите за шум в купето модела се нарежда на първо място в класа си>? Моята сигурно е правена в заводите на Москвич-то се чува шум от всичко което работи,това да не е копирано от някоя реклама на Мицубиши? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dimassi Публикувано 22 декември 2012 Сподели Публикувано 22 декември 2012 Аз за година и половина от както си я имам моята Каризма съм много доволен. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genata1965 Публикувано 10 август 2014 Сподели Публикувано 10 август 2014 Здравейте,аз също карам каризма от11г. Купих я в Англия и сега си я карам и тук.Доволен съм от нея не ми дава никакви ядове! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
fancyfree Публикувано 23 август 2014 Сподели Публикувано 23 август 2014 Попаднах на този тунинг в mobile.de и честно казано не ми допада. Вие какво мислите?http://s23.postimg.org/60lhi7w8b/ddd.png Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.