Премини към съдържание

Mitsubishi Lancer Vs Volvo S50


Препоръчано мнение

Гледах предаване в което казаха, че Волво S50 и Mitsubishi Lancer са продукт на коопериране и двата автомобила са на обща платформа с почти еднакъв дизайн. Така било и с Каризмата и S40 Така както Outback-a и Пежо 4007 и Citroen Croser-a. Абе общо взето една голяма мешаница с Renault, Peugeot, Citroen, Ford ... все от най-некачествените авто производители.

Някой чувал ли е нещо повече по този въпрос ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледах предаване в което казаха, че Волво S50 и Mitsubishi Lancer са продукт на коопериране и двата автомобила са на обща платформа с почти еднакъв дизайн. Така било и с Каризмата и S40 Така както Outback-a и Пежо 4007 и Citroen Croser-a. Абе общо взето една голяма мешаница с Renault, Peugeot, Citroen, Ford ... все от най-некачествените авто производители.

Някой чувал ли е нещо повече по този въпрос ?

 

Да така е! Поне за Каризма/Волво и Аутлендъра/Пежо/Ситоен със сигурност е така.

Каризмата обаче е доста по-качествен продукт от Волвото и дава доста по-малко проблеми :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каризмата обаче е доста по-качествен продукт от Волвото и дава доста по-малко проблеми :)

Имам приятели и с двете...е с Каризма покрай клуба са повече де :icon_thumbup: Но и от двете са доволни хората и не мога да дам такава едностранна оценка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятели и с двете...е с Каризма покрай клуба са повече де :icon_thumbup: Но и от двете са доволни хората и не мога да дам такава едностранна оценка.

 

Така е! Аз съм толкова краен в мнението си, понеже цитирам стании и публикации на тази тема. Нямам пряко нблюдение над двата автомобила. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще мога да дам информация от първа ръка за Каризмата ми сравнена с С40. Честно казано съм предубеден, но ще спечели този автомобил, който има по-малко френска ръчица барала....

По спомени бордкомпютрите им са идентичми 100%, също външните габарити и концепцията. Имаме обаче двустепенен климатик срещу кожен салон, мотор с около 10-15 коня в "+" и май към литър безоловен в "-". В купето само дето не мога да чуя електронния часовник, а динамиката е с поне 1 идея нагоре.

Някой ако се сети за предимство от страна на Волвото, нека сподели....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще мога да дам информация от първа ръка за Каризмата ми сравнена с С40. Честно казано съм предубеден, но ще спечели този автомобил, който има по-малко френска ръчица барала....

По спомени бордкомпютрите им са идентичми 100%, също външните габарити и концепцията. Имаме обаче двустепенен климатик срещу кожен салон, мотор с около 10-15 коня в "+" и май към литър безоловен в "-". В купето само дето не мога да чуя електронния часовник, а динамиката е с поне 1 идея нагоре.

Някой ако се сети за предимство от страна на Волвото, нека сподели....

 

 

Каризмата е по-добър избор от Волвото С40. Както знаете Волвото е същата кола с променена "кожа". Има малко по-луксозно изработени детайли в интериора, по-добри фарове, има комби, и т.н.

 

Защо Каризма? Защото цената е драстично по-ниска, за практически идентична кола! Който си е купил ново такова Волво а не Каризма, просто е бил жестоко заблуден.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще мога да дам информация от първа ръка за Каризмата ми сравнена с С40. Честно казано съм предубеден, но ще спечели този автомобил, който има по-малко френска ръчица барала....

По спомени бордкомпютрите им са идентичми 100%, също външните габарити и концепцията. Имаме обаче двустепенен климатик срещу кожен салон, мотор с около 10-15 коня в "+" и май към литър безоловен в "-". В купето само дето не мога да чуя електронния часовник, а динамиката е с поне 1 идея нагоре.

Някой ако се сети за предимство от страна на Волвото, нека сподели....

 

Значи... базирано освен на приятели и на моя опит в тестово каране и на двете :icon_blush:

1. Изработка и двете са доста добри.

2. Спирачките на Волво бяха няколко идеи по добри...бяха наистина много добри да бъда откровен.

3. Ряз и ускорение...амииии 115 коня бензина си е на Волво и е добър...125 коня ГДИ, който се слага от 99а и на Волво го знаем :icon_blush: И двете имат приятна динамика и не мога да се оплача. Волво обаче има и 2.0 литра 136 или 140 коня бе, което вече върви доста...Само дизела мисля, че е на Рено.

4. Като визия С40 ми допада повече да бъда откровен. Някак си е по елегантен.

5. Волвото си бе с доста добър климатроник предполагам и Каризма имат, така че надали това е критерий.

6. Поддръжката на Волвото май си е определено по скъпа...което му е минус.

7. И двете бяха доста безшумни и балансирани.

8. Минус на Волвото за мен е Мото Пфое...

 

Преди година като си сменях колата и гледах С40, В40, Е класа, 525 ТДС... е накрая си взех това: Цък

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....

Преди година като си сменях колата и гледах С40, В40, Е класа, 525 ТДС... е накрая си взех това: Цък

 

Брей много е хубав тоз Галант много :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...