Stanislav Konstantinov Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Гледах предаване в което казаха, че Волво S50 и Mitsubishi Lancer са продукт на коопериране и двата автомобила са на обща платформа с почти еднакъв дизайн. Така било и с Каризмата и S40 Така както Outback-a и Пежо 4007 и Citroen Croser-a. Абе общо взето една голяма мешаница с Renault, Peugeot, Citroen, Ford ... все от най-некачествените авто производители.Някой чувал ли е нещо повече по този въпрос ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Гледах предаване в което казаха, че Волво S50 и Mitsubishi Lancer са продукт на коопериране и двата автомобила са на обща платформа с почти еднакъв дизайн. Така било и с Каризмата и S40 Така както Outback-a и Пежо 4007 и Citroen Croser-a. Абе общо взето една голяма мешаница с Renault, Peugeot, Citroen, Ford ... все от най-некачествените авто производители.Някой чувал ли е нещо повече по този въпрос ? Да така е! Поне за Каризма/Волво и Аутлендъра/Пежо/Ситоен със сигурност е така.Каризмата обаче е доста по-качествен продукт от Волвото и дава доста по-малко проблеми Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 9 юли 2008 Сподели Публикувано 9 юли 2008 Каризмата обаче е доста по-качествен продукт от Волвото и дава доста по-малко проблеми Имам приятели и с двете...е с Каризма покрай клуба са повече де :icon_thumbup: Но и от двете са доволни хората и не мога да дам такава едностранна оценка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
quiksilver Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Имам приятели и с двете...е с Каризма покрай клуба са повече де :icon_thumbup: Но и от двете са доволни хората и не мога да дам такава едностранна оценка. Така е! Аз съм толкова краен в мнението си, понеже цитирам стании и публикации на тази тема. Нямам пряко нблюдение над двата автомобила. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Angel P Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Скоро ще мога да дам информация от първа ръка за Каризмата ми сравнена с С40. Честно казано съм предубеден, но ще спечели този автомобил, който има по-малко френска ръчица барала....По спомени бордкомпютрите им са идентичми 100%, също външните габарити и концепцията. Имаме обаче двустепенен климатик срещу кожен салон, мотор с около 10-15 коня в "+" и май към литър безоловен в "-". В купето само дето не мога да чуя електронния часовник, а динамиката е с поне 1 идея нагоре.Някой ако се сети за предимство от страна на Волвото, нека сподели.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Скоро ще мога да дам информация от първа ръка за Каризмата ми сравнена с С40. Честно казано съм предубеден, но ще спечели този автомобил, който има по-малко френска ръчица барала....По спомени бордкомпютрите им са идентичми 100%, също външните габарити и концепцията. Имаме обаче двустепенен климатик срещу кожен салон, мотор с около 10-15 коня в "+" и май към литър безоловен в "-". В купето само дето не мога да чуя електронния часовник, а динамиката е с поне 1 идея нагоре.Някой ако се сети за предимство от страна на Волвото, нека сподели.... Каризмата е по-добър избор от Волвото С40. Както знаете Волвото е същата кола с променена "кожа". Има малко по-луксозно изработени детайли в интериора, по-добри фарове, има комби, и т.н. Защо Каризма? Защото цената е драстично по-ниска, за практически идентична кола! Който си е купил ново такова Волво а не Каризма, просто е бил жестоко заблуден. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Скоро ще мога да дам информация от първа ръка за Каризмата ми сравнена с С40. Честно казано съм предубеден, но ще спечели този автомобил, който има по-малко френска ръчица барала....По спомени бордкомпютрите им са идентичми 100%, също външните габарити и концепцията. Имаме обаче двустепенен климатик срещу кожен салон, мотор с около 10-15 коня в "+" и май към литър безоловен в "-". В купето само дето не мога да чуя електронния часовник, а динамиката е с поне 1 идея нагоре.Някой ако се сети за предимство от страна на Волвото, нека сподели.... Значи... базирано освен на приятели и на моя опит в тестово каране и на двете :icon_blush: 1. Изработка и двете са доста добри.2. Спирачките на Волво бяха няколко идеи по добри...бяха наистина много добри да бъда откровен.3. Ряз и ускорение...амииии 115 коня бензина си е на Волво и е добър...125 коня ГДИ, който се слага от 99а и на Волво го знаем :icon_blush: И двете имат приятна динамика и не мога да се оплача. Волво обаче има и 2.0 литра 136 или 140 коня бе, което вече върви доста...Само дизела мисля, че е на Рено.4. Като визия С40 ми допада повече да бъда откровен. Някак си е по елегантен.5. Волвото си бе с доста добър климатроник предполагам и Каризма имат, така че надали това е критерий.6. Поддръжката на Волвото май си е определено по скъпа...което му е минус.7. И двете бяха доста безшумни и балансирани.8. Минус на Волвото за мен е Мото Пфое... Преди година като си сменях колата и гледах С40, В40, Е класа, 525 ТДС... е накрая си взех това: Цък Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 .....Преди година като си сменях колата и гледах С40, В40, Е класа, 525 ТДС... е накрая си взех това: Цък Брей много е хубав тоз Галант много :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 10 юли 2008 Сподели Публикувано 10 юли 2008 Брей много е хубав тоз Галант много :icon_thumbup: Е по-хубав е от С40 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 11 юли 2008 Сподели Публикувано 11 юли 2008 Е по-хубав е от С40 :icon_thumbup:Той е един от най-хубавите които съм виждал ;) Ти продаде ли го вече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.