Pavel Rachev Публикувано 5 февруари 2011 Сподели Публикувано 5 февруари 2011 Благодаря Milen_z оправих ДУ-2бр.Имам да черпя.Вичко стана много бързо и точно.Занулих 1 към 4 и веднага се задейства . Здравейте колеги,тази седмица и аз се сблъсках с този проблем - след смяна на батерии и почистване дист. управление за централното нито отключва нито заключва. Опитах се от тази тема и по схемата да заземя и да го обуча, но стана по голяма беля. Сега не работи и дисплея и радиото и въобще като дам ключа на положение ACC няма нищо. Моля Ви дайте стъпка по стъпка точно процедурата по обучението на дистанционното, явно доста хора се сблъскваме с този проблем. HADJI ще съм ти много благодарен ако споделиш подробно как точно си се справил. Утре ще прегледам бушоните да не би да съм дал накъсо и да е изгорял някой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
leski Публикувано 5 февруари 2011 Сподели Публикувано 5 февруари 2011 (редакция) И аз имам същия проблем с неработещо дистанционно, само че при мен проблема се яви след малък ремонт на дългите светлини. Аз също мислех за изгорели бушони, но не открих такива или не съм открил мястотот им. :mitsu-smiley: Редактирано 5 февруари 2011 от leski Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rousefff Публикувано 5 февруари 2011 Автор Сподели Публикувано 5 февруари 2011 В крайна сметка имали вариант човек да си направи допълнително дистанционно че с това единственото не ми се мисли? Моля за повече инфо от къде и цена. Благодаря Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Rachev Публикувано 8 февруари 2011 Сподели Публикувано 8 февруари 2011 (редакция) Смених предпазителя който беше изгорял - №23 за лампи в купето и дисплея светна, но проблема с дист. управление си остава. Да опиша накратко какво направих - според схемата мушнах единия край на кабел в буксата №1 на DLC, а другия му край заземих към корпуса на запалката след като я извадих. Дадох ключа на положение ACC при което вратите се заключиха и отключиха и се загуби светлината на централния дисплей - явно тогава е изгорял и предпазителя. Сигурно не съм си избрал подходящо място за заземяване/маса/. Моля Ви колеги ако някой се е справил според схемата да обучи дист. управление и да заработи нека сподели къде е свързал за маса и какво е направил след това. :icon_hmm: :help: Редактирано 8 февруари 2011 от Pavel Rachev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Rachev Публикувано 15 февруари 2011 Сподели Публикувано 15 февруари 2011 :icon_thumbup: Най-после си обучих дистанционното колеги. Проблема се оказа, че при мен, а може би и при дрегите звезди /спейс стар/ буксата на схемата качена от Autodata /отнасяща се за каризма/, при мен е завъртяна на 180°. Заземявам не горния крайно ляв жлеб, а долния крайно десен жлеб. След като дадох ключа на пол.ACC и го върна обратно вратите автоматично се заключиха и отключиха. Натиснах бутоните на дист. у-ние за заключване и отключване,след това 2 пъти бързо натиснах пак бутоните-всичко това в рамките на минута даже и по-малко. Вратите пак автоматично се заключиха и отключиха. След тази процедура дистанционното заработи перфектно. Поне при мен така стана обучението на дист. у-ние точно стъпка по стъпка както е описано в схемата. :icon_thumbup: 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toty88 Публикувано 3 август 2011 Сподели Публикувано 3 август 2011 здравеите някой може ли да ми каже от каде мога да си купя дистанционо за централното но такова кадето да е с рамер ха старото за да си сложа старата платка Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chovek69 Публикувано 8 август 2011 Сподели Публикувано 8 август 2011 :icon_thumbup: Най-после си обучих дистанционното колеги. Проблема се оказа, че при мен, а може би и при дрегите звезди /спейс стар/ буксата на схемата качена от Autodata /отнасяща се за каризма/, при мен е завъртяна на 180°. Заземявам не горния крайно ляв жлеб, а долния крайно десен жлеб. След като дадох ключа на пол.ACC и го върна обратно вратите автоматично се заключиха и отключиха. Натиснах бутоните на дист. у-ние за заключване и отключване,след това 2 пъти бързо натиснах пак бутоните-всичко това в рамките на минута даже и по-малко. Вратите пак автоматично се заключиха и отключиха. След тази процедура дистанционното заработи перфектно. Поне при мен така стана обучението на дист. у-ние точно стъпка по стъпка както е описано в схемата. :icon_thumbup: Здравей колега отскоро и аз съм собственик на спейс 2001 с 1.6 двигателя. Купих го от колега от форума и съм изключително доволен. При мен също копчетата на дистанционното не работеха всеки път, дори след смяна на батериите. Като го отворих от долната страна видях една черна паста (предполагам контактна), която се беше яко омазала по платката. Позачистих я, но не изцяло, за да може да прави контакт при натискане. Сега разбира се не работи въобще :icon_doh: . Предполагам, че трябва да мина през твоята процедура. Като отворих конзолата видях, че DLC буксата e разположена с късата страна на трапеца нагоре (демек обратно на картинката). До нея отдясно има още една правоъгълна букса, която нямам идея за какво е.При теб така ли беше ? Имаше ли такава паста отвътре върху гумата бутоните ?Благодаря предварително. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pavel Rachev Публикувано 12 август 2011 Сподели Публикувано 12 август 2011 Привет, да на дистанционното имаше такава черна графитна паста, която по скоро се е размазала от бутоните на които би следвало да има графитни пъпки за да се осъществява контакта към платката. Аз почистих изцяло чернилката и към бутончетата залепих алуминиево фолио от по дебелото.Но пак не заработи, въпреки че се виждаше че прави добър контакт защото светеха добре диодите на дистанционното. Но след обучението му всичко си заработи и нямам проблеми. А що се отнася до буксата и до мойта която е наобратно има също една правоъгълна, но и аз незнам за какво е. Надявам се да съм ти бил полезен макар и с късния ми отговор. Успех. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chovek69 Публикувано 15 август 2011 Сподели Публикувано 15 август 2011 При мен не сработи. Стигам успешно до режима на програмиране (вратите се отключват и заключват) и след това при натискане 3 пъти на lock или unlock нищо не се сучва. Явно дистанционното е за боклука понеже не свети и диода. Ще търся да купя друго или направо аларма. Открих един полезен линк за инструкции при програмиране на дистанционни за всякакви коли. Може да е полезен. http://keylessremotes4u.net/programming.php Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Huligan Публикувано 14 октомври 2011 Сподели Публикувано 14 октомври 2011 (редакция) При мен стана с hazard switch (копчето за авариини). Това е процедурата:-Jump DLC terminal 1 and ground.(Note: Пин 1 се заземява като се даде на късо с пин 4, с кламер примерно (тва за GDI за другите незнам)) -Within 10 seconds: Press hazard switch six times. -Doors should lock and unlock to confirm registration mode. -Press and release remote transmitter LOCK button. -Within 10 seconds: Press remote transmitter LOCK button twice. -Doors should lock and unlock to confirm registration. -If registering additional remote transmitters, within 1 minute: Repeat button procedure for each remote transmitter. -Doors should lock and unlock to confirm registration. Note: To exit programming mode: Remove key from ignition or remove jump lead. Note: A maximum of 4 remote transmitters can be programmed. П.С Трябва да сте на контакт докато го правите. Дистанционото сработва идеално след процедурата Широка част на букста_____________________Pin 1 -> \ | | | | | | | | / <- Pin 8Pin 9 -> \ | | | | | | | | / <- Pin 16-----------------Тясна част на буксата Редактирано 14 октомври 2011 от Huligan Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Отскоро съм собственик на Спейс Стар 1,9 DI-D -2001г.От автосалона получих само един ключ с лепена пластмасова част,без дистнционно с бутони,само ключ -с него паля,с него отключвам и заключвам централното. Искам да попитам колегите от форума-може ли да си купя от някъде дистонционно(без аларма)и да се настрои да действа на централното заключване.А може ли и изцяло нов ключ с вградено дистанционно.От Пловдив съм.Предлагат ли се някъде такива ключове и ако да - къде да отида и да си поръчам. Благодаря предварително на отзовалите се. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Отскоро съм собственик на Спейс Стар 1,9 DI-D -2001г.От автосалона получих само един ключ с лепена пластмасова част,без дистнционно с бутони,само ключ -с него паля,с него отключвам и заключвам централното. Искам да попитам колегите от форума-може ли да си купя от някъде дистонционно(без аларма)и да се настрои да действа на централното заключване.А може ли и изцяло нов ключ с вградено дистанционно.От Пловдив съм.Предлагат ли се някъде такива ключове и ако да - къде да отида и да си поръчам. Благодаря предварително на отзовалите се. Привет колега! Честито за придобивката! За ключ най-добре (според мен) се обърни към Ратола в Пловдив. От изчетеното във форума излиза, че там излиза най-евтино и качествено да си извадиш нов ключ. Относно да си правиш ключ с вградено дистанционно, по-добре недей. Аз исках да направя така като си правих втори ключ, но мой приятел ключар ме разубеди, защото много се трошат. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Благодаря,колега. Значи нов ключ в Ратола и ще трябва да сложа някаква аларма,която да управлявя централното или има и 2в1. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vekos Публикувано 7 ноември 2011 Сподели Публикувано 7 ноември 2011 Благодаря,колега. Значи нов ключ в Ратола и ще трябва да сложа някаква аларма,която да управлявя централното или има и 2в1. Не знам, колега, не съм запознат, аз лично като си купувах колата нямаше аларма и си слагах допълнително, която управлява централното. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 8 ноември 2011 Сподели Публикувано 8 ноември 2011 Послушах колегата от поста по-горе и си поръчах ключ от Ратола.Ще дам и цените им:заготовка-48лв,нарязване-12лв,обучаване-30лв. Общо 90лв. Преди това ходих при автоключар и ми изтърси - 150лв. и аз естествено моментално побягнах. Остава обаче проблема какво да направя с централното заключване-без да ми слагат аларма. Дали ще може от друг Спеис Стар да взема само дистанционното и да се обучи по начина описан по -горе в темата?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
chovek69 Публикувано 16 ноември 2011 Сподели Публикувано 16 ноември 2011 Можеш да вземеш от друг спейс и да го обучиш.. даже стават и от други модели. Намирането е проблем обаче. Аз вече търся 4 месеца така че ако намериш свиркай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Nasko56 Публикувано 16 ноември 2011 Сподели Публикувано 16 ноември 2011 Търсенето и намирането на дистанционно от друг Спейс Стар или друга кола е "мисия невъзможна" ( всеки си ги къта и не си ги дава). Принудих се да сложа аларма и сега хем ми работи централното, хем ми вдига и прозорците кото я заключа.Цената на това удоволствие излезе 235лв + 90лв за нов ключ = 325лв.Та така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr_oizo Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Привет колега! Честито за придобивката! За ключ най-добре (според мен) се обърни към Ратола в Пловдив. От изчетеното във форума излиза, че там излиза най-евтино и качествено да си извадиш нов ключ. Относно да си правиш ключ с вградено дистанционно, по-добре недей. Аз исках да направя така като си правих втори ключ, но мой приятел ключар ме разубеди, защото много се трошат. Успех! Здравейте! И аз съм в същата ситуация - наскоро си взех Mitsubishi (Space Star 1.9 DID 2001) само с ключ без пласмасовата част. Явно е била счупена и сега завършва с метална дръжка. Та централното ми работи, но не съм сигурен дали е нямало дистанционно за управление на централното и за включане на алармата (в ръководството е описано дистанционно с 2 бутона - "Lock" и "Unlock"). Въпросът ми е каква е процедурата от тук нататък? Tрябва ли да сложа нова аларма, която да управлява и централното или само дистанционно което да се "обучи" за съществуващата инсталация?Нямаше да Ви пиша и щях да проверя директно при Ратола, само че съм от Варна Благодаря предварително! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Ако си сигурен че има приемник за централното си вземи едно дистанционно и го програмирай към модула. Само че най-вероятно е без аларма, ако го има. Най-добре е да се разглоби и да се провери дали го има.Ратола май имаха офис и във Варна... Най-лесно става като напишеш едно ЛС на Miroslav с номера на рамата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mr_oizo Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Ако си сигурен че има приемник за централното си вземи едно дистанционно и го програмирай към модула. Само че най-вероятно е без аларма, ако го има. Най-добре е да се разглоби и да се провери дали го има.Ратола май имаха офис и във Варна... Най-лесно става като напишеш едно ЛС на Miroslav с номера на рамата.Благодаря ти за бързия отговор и за насоките! А относно дали има приемник - не съм сигурен просто предполагам Ще се обърна към Мирослав. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Todor V. Публикувано 11 декември 2011 Сподели Публикувано 11 декември 2011 Здравейте! И аз съм в същата ситуация - наскоро си взех Mitsubishi (Space Star 1.9 DID 2001) само с ключ без пласмасовата част. Явно е била счупена и сега завършва с метална дръжка. Та централното ми работи, но не съм сигурен дали е нямало дистанционно за управление на централното и за включане на алармата (в ръководството е описано дистанционно с 2 бутона - "Lock" и "Unlock"). Въпросът ми е каква е процедурата от тук нататък? Tрябва ли да сложа нова аларма, която да управлява и централното или само дистанционно което да се "обучи" за съществуващата инсталация?Нямаше да Ви пиша и щях да проверя директно при Ратола, само че съм от Варна Благодаря предварително! Колега, Варна също имат офис на Ратола. Обърни се към колегата Threatmore той работи там и би трябвало да може да ти помогне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 13 януари 2012 Сподели Публикувано 13 януари 2012 (редакция) Здравейте , за Каризма ГДИ 99 г. от какво може да се ползва дистанционно и да се обучи ? Редактирано 13 януари 2012 от mdimitrovm Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mdimitrovm Публикувано 17 януари 2012 Сподели Публикувано 17 януари 2012 В ибей има универсални дистанционни които се самообучават при наличие на старо.За съжаление не мога да пратя линк но пробвайте да го потърсите в гугъл .Надявам се да съм бил полезен. Clone / Copy Remote Handset - Car Alarms, Gates 433MHz Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DimitarD Публикувано 18 януари 2012 Сподели Публикувано 18 януари 2012 Аз като си купих колата имаше аларма но нещо не беше наред с дистанционното. Реших си проблема така: Нова аларма с 2 дистанционни, свързана към ел инсталация на автомобила хем отключва и заключва вратите, хем има и някаква защита с-у запалване. Отделно ключовете ни са с чип и всичко ми е на ред. Не мога да разбера защо се мъчите толкова с тия дистанционни. За 100 - 150 лв. в зависимост от това кой каква защита и екстри иска си решавате проблема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svetlio_ Публикувано 21 януари 2012 Сподели Публикувано 21 януари 2012 Съгласен съм с колегата.Аз си сложих модул за централното управление с две дистанционни, и даже мигачите мигат при заключване и отключване.Модула струва 38лв. за монтаж вземат 20лв.Схемата не е сложна и мисля че доста хора ще могат да се справят сами с монтажа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.