Премини към съдържание

Pavel Rachev

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Gabrovo

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi SPACE STAR 1.3 16V

Pavel Rachev's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. Привет, да на дистанционното имаше такава черна графитна паста, която по скоро се е размазала от бутоните на които би следвало да има графитни пъпки за да се осъществява контакта към платката. Аз почистих изцяло чернилката и към бутончетата залепих алуминиево фолио от по дебелото.Но пак не заработи, въпреки че се виждаше че прави добър контакт защото светеха добре диодите на дистанционното. Но след обучението му всичко си заработи и нямам проблеми. А що се отнася до буксата и до мойта която е наобратно има също една правоъгълна, но и аз незнам за какво е. Надявам се да съм ти бил полезен макар и с късния ми отговор. Успех.
  2. Здравей, и аз като теб имах проблем с дистанционното, но се справих. Ето линк ДИСТАНЦИОННО където съм описал как стана при мен. Дано съм ти бил полезен.
  3. Pavel Rachev

    Горивен филтър

    Привет, за филтъра намиращ се в бензиновата помпа няма спор, че всички бензинови спейс старчета би трябвало да имат. Въпросът е принципен - дали имат изобщо друг външен горивен филтър, както да речем при каризмите. При тях доколкото се запознах от форума до определена година на производство имат само външен горивен филтър. След това и външен и вътрешен при бензиновата помпа, а след фейслифта на модела - само филтър в бензиновата помпа /без външен/. Ако греша някъде моля за извинение, а спецовете за поправка. При спейс стар, който е в производство от 1998г. при 1.3 мотора има три разновидности /86к.с., 83 и 82к.с./, които са пуснати в производство по различно време. Дали ситуацията се повтаря както при каризма или независимо от годината на производство на спейс стар няма изобщо външен горивен филтър. Иначе всеки може по номера да се допита до Мирослав и да разбере, но не съм открил досега той да потвърди за някой спейс стар, че има външен бензинов филтър. Колега Мирослав моля да споделиш и твоето мнение и опит от запитванията на собственици на спейс стар ако не те затруднява разбира се. Хубаво е да се изясни принципно въпроса, защото в магазините за авточасти едни казват нямаш, други направо ти пъхат в ръцете филтър/после майсторите се чудят къде да го монтират/ и много рядко ще те запитат къде се намира той. Приятен ден
  4. Pavel Rachev

    Горивен филтър

    Здравейте, и аз с интерес следя всяко мнение за горивния филтър при бензиновите звездички и имам един въпрос към по-опитните и знаещи от форума. Понеже не знам как се прикачва картинка на прикачения интернет адрес - на картинката под номер 05607 не представлява ли филтър накрая на бензинопроводите идващи от резервоара -кликни . Нещо подобно има обявено като горивен филтър в kanex. За съжаление не можах да открия от пръв поглед такова нещо под капака на спейсчето/1.3, 86 к.с./. Ако някой открие - моля да сподели във форума. Безаварийно и приятно лято на всички.
  5. Pavel Rachev

    Габрово

    Хубава идея, аз съм селянче, но при възможност с удоволствие ще дойда.
  6. Засичане пълен резервоар - пробег - доливане до пълен градско - 7,5-8л./100км извънградско - 5,5-6л./100км Безаварийно каране на всички.
  7. :icon_thumbup: Най-после си обучих дистанционното колеги. Проблема се оказа, че при мен, а може би и при дрегите звезди /спейс стар/ буксата на схемата качена от Autodata /отнасяща се за каризма/, при мен е завъртяна на 180°. Заземявам не горния крайно ляв жлеб, а долния крайно десен жлеб. След като дадох ключа на пол.ACC и го върна обратно вратите автоматично се заключиха и отключиха. Натиснах бутоните на дист. у-ние за заключване и отключване,след това 2 пъти бързо натиснах пак бутоните-всичко това в рамките на минута даже и по-малко. Вратите пак автоматично се заключиха и отключиха. След тази процедура дистанционното заработи перфектно. Поне при мен така стана обучението на дист. у-ние точно стъпка по стъпка както е описано в схемата. :icon_thumbup:
  8. Смених предпазителя който беше изгорял - №23 за лампи в купето и дисплея светна, но проблема с дист. управление си остава. Да опиша накратко какво направих - според схемата мушнах единия край на кабел в буксата №1 на DLC, а другия му край заземих към корпуса на запалката след като я извадих. Дадох ключа на положение ACC при което вратите се заключиха и отключиха и се загуби светлината на централния дисплей - явно тогава е изгорял и предпазителя. Сигурно не съм си избрал подходящо място за заземяване/маса/. Моля Ви колеги ако някой се е справил според схемата да обучи дист. управление и да заработи нека сподели къде е свързал за маса и какво е направил след това. :icon_hmm: :help:
  9. Здравейте колеги, тази седмица и аз се сблъсках с този проблем - след смяна на батерии и почистване дист. управление за централното нито отключва нито заключва. Опитах се от тази тема и по схемата да заземя и да го обуча, но стана по голяма беля. Сега не работи и дисплея и радиото и въобще като дам ключа на положение ACC няма нищо. Моля Ви дайте стъпка по стъпка точно процедурата по обучението на дистанционното, явно доста хора се сблъскваме с този проблем. HADJI ще съм ти много благодарен ако споделиш подробно как точно си се справил. Утре ще прегледам бушоните да не би да съм дал накъсо и да е изгорял някой.
  10. Здрасти колега, из форума има връзка за изтегляне на книжка Workshop Manual само че е на английски.Също така от този линк: http://www.mirknig.com/knigi/1181273303-rukovodstvo-po-remontu-i-yekspluatacii-mitsubishi-space-star-1999-2004-gg-vypuska.html -може да дръпнеш още една такава книжка на руски език която е във формат - djvu и ти трябва и програмка която чете този формат. Може да потърсиш с чичко ГУГЪЛ . Успех.
  11. Двигателят е 1.3 16V , а този пистов ремък по принцип заедно с ангренажния ли се сменя или по на често и ако се скъса последствията сериозни ли са за двигателя. То и него ще сменя но другия месец , че този зор ще го изкарам.
  12. Вече съм настоящ собсвеник и съм много доволен от колата.Благодаря на всички за пожеланията .Обслужих я напълно , но имам 2 въпросчета 1. В сервиза където ми смениха маслото наляха 15w40, а като чета тука повечето ползват 10w40 - голяма ли е разликата за двигатетеля? 2. Като се отвори капака за двигателя в ляво има един открит ремък /пистов го нарекоха в сервиза / него не го смениха че нямали такъв - по принцип на колко хиляди се сменя този ремък и ако се скъса голяма ли поразия става? Иначе колата е перфектна като возия и обширна като интериор. А най ме изкефи че задните седалки могат да се местят напред/назад и така багажното се увеличава.
  13. Здравейте, фенове на мицубиши От месец следя форума ви и много ми хареса вашата отзивчивост и взаимопомощ при решаването на разни проблеми.Браво и на админите защото такъв подреден форум не бях срещал. Причината е че отдавна се каня да си купя по нов /стар/ автомобил и се спрях на Мицубиши Спейс Стар. Ето какво съм харесал : http://www.cars.bg/u127092 италиански внос от Милано. Другата седмица ще оправим документите. Притеснява ме факта само, че е с един ключ,а като четох из форума е доста трудно да се направи и кодира дубликат освен в София.Моля споделете в други градове освен София може ли да се дублира ключът. Ще напиша и първи впечатления след като покарам, но отсега ми хареса защото от корса да се качиш на такова бижу - само мога да го хваля засега. Благодаря Ви и приятна почивка.
×
×
  • Създаване...