Премини към съдържание

mr_oizo

Потребители
  • От него общо

    13
  • Регистрация

  • Беше тук

За mr_oizo

  • Рожден ден 11/28/1984

Местоживеене

  • Град
    Варна

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    Mitsubishi Space Star 1.9DID

mr_oizo's Постижения

Присъстващ

Присъстващ (2/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравей,

    Благодаря за разбирането! Колата вече я продадох цялат...

  2. Съжалявам за проблема.Имаш ли горната помпа на съединителя? Какви пари е, и каква е, пласмасова или алуминиева?

  3. Здравей, Показанията се сменят от бутон Disp на оригиналия плеар или за тези, които нямат такъв могат единично преди да запалят колата да направят следното:"слага се контактния ключ без да се дава на контакт.Натиска се бутона без надпис и се дава на контакт,натиска се сет и се сменят позицийте.". link
  4. mr_oizo

    Катастрофирах :(

    Здравейте, Благодяря за бързите отговори и за съветите! Проблема е, че нямам гараж и условия да я държа, и продавам на части, иначе съм убеден, че ако аз си я продам на части ще й взема максималното. Тъй като нямам гараж и канал доста трудно ще е да я продам на части :( Това което ми каза застрахователя на първия оглед, че ако излезе тотал ще ми платят 75% от пазарната цена. А под пазарна цена се притеснявам, какво имат предвид - как ще я нормират. Иначе колата е за тотал - даже когато я качвахме на платформата предните колела не вървяха в една линия - събираха се навътре. Другото, което ми хрумна е ако двигателя все пак е здрав гледам в mobile-то продават същата с повреден двигател та да си прехвърля моя евентуално на нея. Това е за сега благодаря ви за отговорите отново и пак ще питам като имам други терзания Като цяло мнoго ми допадна този модел и разглеждах други коли за тази цена и тези характеристики не откривам друга, която да ми направи такова впечатление.:mitsu-smiley: си е :mitsu-smiley: :icon_thumbup: Поздрави!
  5. mr_oizo

    Катастрофирах :(

    Здравейте отново колеги, Във връзка с описания проблем по-горе и вероятността (поне след първия оглед) Застрахователите на виновника да оценят повредата като тотал, обмислям варианта да я разкарам. Поразпитах, колко могат да ми дадът, ако я дам за скрап и ми отговориха, че от порядъка на 320лв, но в такъв случай ще си запазя 4 запазени зимни гуми с джантите. Някои знае ли колко вървят ударени коли за части, в смисъл вратите са здрави, стъклата са здрави - освен предното,стоповете са здрави, за двигателя и скоростната кутия още не знам, ще разбера в началото на седмицата. Благодаря предварително! Поздрави!
  6. mr_oizo

    Катастрофирах :(

    Много Ви благодаря за бързите и полезни отговори! Честно казано се надявах да се оправи, но всеки път като отида и се убеждавам колко е съсипана :( Преди седмица ходих да говоря с мойте застрахователи (където ми е Гражданската), и един от служителите ми каза, че най благоприятния вариант е, ако ми я "пишат" тотал (естествено, ако дознателя отсъди в моя полза), където ще ми изплатят 70% от пазарната цена. Но с колкото и хора да съм се консултирал, всеки ми казва, че не е тотал и да не се занимавам да я правя. Относно следствието: Дознателя ми каза, че на следващия ден след ПТП-то ще ме извика на разпит, но така и не се обади. На четвъртия ми писна и отидох да го търся, че поне моите показания записа. На 15-тия ден отидох да го потърся за информация. Това, което ми каза, че неставало толкова бързо, трябвало експертизи, разпити и т.н. Така де колата седи на пл. паркинг и незнам какво да правя, още повече без решението на дознателя нищо немога да предприема :( Поздрави!
  7. Здравейте колеги, Случи ми се нещо много неприятно, преди повече от 2 седмици ми отнеха предимството и се блъснах челно в сграда. Всичко стана след като един малоумник реши от дясна лента (на двулентово платно) да звива в лява пресечка и това става в момента, в който се изравняваме. При засичането ме отклониава от лентата и се блъскам челно в ъгъла на сграда в ляво от платното :( В момента предницата ми е смазана, аирбеците отворени, предните колани разтегнати (не се прибират) предните седалки изкривени (тъй като имаше пътници отзад без колани и се спряха в седалките) и напукано предно стъкло. Струва ми се, че двигателя е влязъл навътре към купето. Още чакам дознателите от КАТ да излязат със становище. Имам две молби към вас: Първата е - можете ли да ми препоръчате сервиз, където мога да я закарам за оглед и евентуален ремонт, ако си заслужава такъв (и според зависи колко ще ми дадът от гражданската на другия участник). В това число тенкиджийски и бояджийски услуги. Втората е - имате ли информация колко време отнема долу-горе да се изготвят експеризи за ПТП-то и да се разпитат свидетелите, понеже минаха повече от две седмици и нямам новини от КАТ. Беше извикан дознател, тъй като едно от момчетата от моята кола беше настанен в болница. Слава богу е изписан вече и си почива. ПП: Каско нямам. Прилагам и няколко снимки да добиете представа. Благодаря предварително! Поздрави!
  8. mr_oizo

    Проблем с чистачките

    :icon_bye: Здравей колега, Благодаря за предложението! Ще го пробвам, просто се надявах да има някаква опция за регулиране без да се използва груба сила
  9. mr_oizo

    Проблем с чистачките

    Здравейте, Моя въпрос е малко в страни, но пак е свързан с чистачките. Рамото на чистачката на челното стъкло от страната на шофьора не прилепва плътно до стъклото в основата си. След около 10см от долно крайно положение вече прилепва и си чисти добре, но тия 10 см мн ме дразнят седят мръсни. С другото рамо нямам такъв проблем. Гледах пружината как мога да я натегна, но не видях нещо за регулиране силата й. Благодаря предварително! Поздрави!
  10. .. ха и в мойта го пише същото :D При мен ситуацията беше следната тези дни: три дена не бях я палил и то, когато бяха най-студените дни (-10/-15). На третия ден се пробвах (добре, че ми е нов акумулатора) при -15 и първите няколко пъти въртеше стартера (като преди това подгряваше доста свещите), но нещеше да запали. На третия или 4-тия път взех да подавам и по-малко газ и запали. Това беше зора... После през целия ден нямах проблеми - спирам тръбвам ... пушка. Много съм доволен от Мицито си :rulez:
  11. Благодаря за съвета :icon_thumbup: Моята звезда от скоро я имам, но когато премина към извеждане на допълнителния бутон ще прегледам и връзките за презпояване :good:
  12. Здравей колега, Честито за успеха ти! Имам едино питане относно допълнителния бутон: изглежда като фабричен, от какво е? И дугото, което е цялата информация по ел. схемата, от къде се взима сигнал и т.н. - от руския сайт ли я взе? Благодаря предварително! Поздрави! ПП:Имам и един проблем с бордовия компютър, малко не е по тази тема, но нали стана въпррос за него, та когато я запаля не ми излизат ясно цифрите по него, след известно време като я покарам се оправя малко положението, но не на сто процента. Това на слаби връзки ли се дължи или на изгорели пксели? :icon_hmm:
  13. Благодаря ти за бързия отговор и за насоките! А относно дали има приемник - не съм сигурен просто предполагам Ще се обърна към Мирослав.
  14. Здравейте! И аз съм в същата ситуация - наскоро си взех Mitsubishi (Space Star 1.9 DID 2001) само с ключ без пласмасовата част. Явно е била счупена и сега завършва с метална дръжка. Та централното ми работи, но не съм сигурен дали е нямало дистанционно за управление на централното и за включане на алармата (в ръководството е описано дистанционно с 2 бутона - "Lock" и "Unlock"). Въпросът ми е каква е процедурата от тук нататък? Tрябва ли да сложа нова аларма, която да управлява и централното или само дистанционно което да се "обучи" за съществуващата инсталация? Нямаше да Ви пиша и щях да проверя директно при Ратола, само че съм от Варна Благодаря предварително!
×
×
  • Създаване...