Мирослав Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Колеги извинявам се ако въпроса ми е тъп или не е за точното място, но карам Мицуиши Колт 1998г. 1,3 пъл.инж. и мотора му е 4G13. Когато го закупих ми казаха, че е 16 клапаново, но нещо се съмнявам, тъй като свещите му са отпред , а не отгоре в средата на главата. Не мога да видя и с колко вала е. Та мисълта ми е дали е 16 клапана или 12 и с колко вала е? Предварително благодаря. П.П Оказа се и , че има 2 ламбда сонди, което също ме озадачи??? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Колега мисля, че твоето е 12 клапаново с един разпределителен вал и с една ламбда сонда, другото мисля, че е някакъв датчик /не съм сигурен напълно в последното/. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
HolyMan Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 12 клапановите са 75 конски сили, 16 клапановите са 82 и се произвеждат след 2000 година мисля... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Даваш номера на раматa и броим клапаните ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 4 юли 2008 Admin Сподели Публикувано 4 юли 2008 12 клапана е твоя двигател. Не го ли виждаш отгоре на капака на клапаните надписа? Няма 4G13 с 16 клапана! ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 4 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 4 юли 2008 Няма надпис на капака на клапаните. Пише само "Мицубиши". Явно наистина е 12V. Но това може и да е за добро. Предполагам по-опростен мотор и по-евтини консумативи. :icon_clap: Все пак довечера ще проверя рамата, за да сме си наясно на 100%. Но щом е 75 коня значи не е 16-ка. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 4 юли 2008 Сподели Публикувано 4 юли 2008 Няма надпис на капака на клапаните. Пише само "Мицубиши". Явно наистина е 12V. Но това може и да е за добро. Предполагам по-опростен мотор и по-евтини консумативи. :icon_clap: Все пак довечера ще проверя рамата, за да сме си наясно на 100%. Но щом е 75 коня значи не е 16-ка. :icon_blush: Здравей. Твоето е 1.3 12V 75 коня, с две ламбда сонди. Предното ми Колтче беше със същия мотор, но визията му- след фейслифта( радвам се, че отиде в ръцете на много свестно момче :icon_angel: ). Сегашното ми автомобилче е с мотор 1.3 16V. Ако имаш въпроси питай...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
simtin Публикувано 16 август 2008 Сподели Публикувано 16 август 2008 Здравей ! Ако е преди 9.2000 е 12 V ! След това 4G13 става с 16v ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 6 септември 2008 Сподели Публикувано 6 септември 2008 Не виждам нищо сложно в това да развиеш болчетата на капака и да си ги преброиш. Гарнитурата е гумена и после само си слагаш капака и си завиваш болчетата. За 5 минути работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 септември 2008 Сподели Публикувано 7 септември 2008 Не виждам нищо сложно в това да развиеш болчетата на капака и да си ги преброиш. Гарнитурата е гумена и после само си слагаш капака и си завиваш болчетата. За 5 минути работа. Просто няма смисъл, защото двигателят му е 12 клапанов, то е ясно от годината А на 16 клапановите, то го пише с големи букви на капака отгоре Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 7 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 7 септември 2008 Просто няма смисъл, защото двигателят му е 12 клапанов, то е ясно от годината А на 16 клапановите, то го пише с големи букви на капака отгоре Мдамм. Проверено - 12 клапана. А за свалянето на капака на клапаните - никога вече без наистина да има нужда. Това упражнение ми беше писнало да го правя на стария "Опелов"мотор 1,6 - със всяка смяна на маслото и смяна на гарнитура. да се надяваме, че това автомобилче не е чешма като Опела. И понеже виждам темата за изчерпана, благодаря за инфото и моля модератор да я заключи. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 8 септември 2008 Сподели Публикувано 8 септември 2008 Мдамм. Проверено - 12 клапана. А за свалянето на капака на клапаните - никога вече без наистина да има нужда. Това упражнение ми беше писнало да го правя на стария "Опелов"мотор 1,6 - със всяка смяна на маслото и смяна на гарнитура. да се надяваме, че това автомобилче не е чешма като Опела. И понеже виждам темата за изчерпана, благодаря за инфото и моля модератор да я заключи. :icon_clap:Орела няма нищо общо с колта!Едиственото място от което може да протече масло е опръстена на разпределителния вал при дидтибутора.Двигателя е уникално здрав и търпелив.Щом моя е остискал 300 000 в Италия и сега не ми пипа масло и няма картерно налягане прави си сметка ........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.