Премини към съдържание

Проект Glalant 2.5 24v


lio

Препоръчано мнение

Ми няма такъв отговор! за последния месец имам 5 000 км.... Ха сравни

 

Къде го караш тоя автомобил? И междудругото 2.0 ли е?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 71
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Популярни дни

Най-активни потребители в тази тема

Популярни дни

4 000 имам служебни и 1300 лични. Празници бяха, покарах. Ама аз и толкова си карам, де, за 10 мес имам 40 000 км..........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммм 13 градско - много силно ме съмнява за този двигател.

Визуално мисля, че нямат никаква разлика, ще го вземеш по-евтино, с разликата ще сложиш ГИ и ще го обслужиш и пак същото ще даваш за разходи за гориво. И ще получиш сериозен автомобил.

 

Fuel consumption combined: ca 9.2 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 13.2 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 6.9 l/100km

 

са написали немците за 2500 V6 163 коня и то на автоматика

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето на това се натъкнах, черно на цвят с климата и автоматика + кожа, с бронята с многото халогени Шогун. страхно готина, но какво ще рече ГДИ и колко винтила е, не е В образен нали?

 

Mitsubishi GALANT 2.4 GDI AVANCE — EUR 3,900

 

Price: EUR 3,900

Mileage: 150,000 km

Power: 110 kW / 150 PS

Fuel Type: Petrol

Door Count: 4/5 Doors

Gearbox: Automatic transmission

First Registration: 10/1999

HU: 10/2008

AU: 10/2008

Climatisation: Automatic air conditioning

Manufacturer Colour Name: blau metallic

Colour: Blue metallic

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

а ето и разхода на двулитровия

 

Fuel consumption combined: 8.2 l/100km

Fuel consumption (urban): 11.4 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): 6.4 l/100km

 

за два литра има ли смисъл да го взимам него, като ще е метан (гарга) да е рошава ; )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Fuel consumption combined: ca 9.2 l/100km

Fuel consumption (urban): ca 13.2 l/100km

Fuel consumption (extra-urban): ca 6.9 l/100km

 

са написали немците за 2500 V6 163 коня и то на автоматика

 

Това си е разходът... Зависи само дали са ръчни скорости или автоматик.

 

Що се касае до метан, пак да те върна на темата, понеже виждам, че оставаш все още на това мнение - пусни в търсенето "метан" във форума и прочети, мисля че скоро имаше 1-2 подобни теми. Там се изброиха хиляди аргументи против и нито един в подкрепа! Мисля, че се беше появил един човек, който е сложил метан, и беше много нещастен от решението си! Мощността пада, двигателят се "сърди", окачването отзад си отива, колата е тромава, разходът ти се увеличава, има достатъчно малко метан-станции в България... не знам какво още да ти изреждам. И тези 1800лв няма да ти покрият нищо, ако унищожиш за половин година колата - факт!

 

P.S> В талоните не се пише модификацията на двигателя, дори в големите...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет - за да не си блъскаш глава и джоба след покупката се свържи с колегата Mitsubishi - да ти докара една машинка поне да знаеш че е хубав екземпляр. Като те гледам че търсиш хем с много екстри хем на ниска цена вероятноста да се набудаш с проблен е почти 100%

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... но какво ще рече ГДИ ....

 

Колега,

GDI мотора не ти върши никаква работа. Тези мотори нямат опция да им се сложи газ, пък камоли метан.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Един съвет - за да не си блъскаш глава и джоба след покупката се свържи с колегата Mitsubishi - да ти докара една машинка поне да знаеш че е хубав екземпляр. Като те гледам че търсиш хем с много екстри хем на ниска цена вероятноста да се набудаш с проблен е почти 100%

 

не търся евтина, просто Ви показвам какво има и е точно това което искам. Може би и да е скапана под капака, но докато тръгна занатам няма да я има точно тази : )

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

GDI мотора не ти върши никаква работа. Тези мотори нямат опция да им се сложи газ, пък камоли метан.

 

защо да не ми върши работа, нали на бензин върви, не те разбирам :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защото е двигател с директно впръскване, съвсем различен по конструкция от нормален бензинов двигател. И не понася никакви алтернативни горива. Просто спре ли му се бензина и е до там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега lio,

потърси с търсачката за GDI и ще намериш много хубави теми.

 

:spam: нали преди няколко месеца се появи един ентусиаст, който беше сложил газ на GDI мотор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хей Роско, ами ти си карал точно това което търся :icon_clap: Как е на газ колата, беше написал някъде че ако е от софия ще му я покажеш да го повозиш пича дето беше постнал темата :rolleyes: ОК съгласен съм с Вас че газта е по добрия вариант за Този мотор, но един Ваш колега ми беше писал педи време че е по добре обивкновенна уредба да се сложи на този мотор а не инжексционна. Кое е по вярно?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте тази неделя да спретнем една импровизирана срещичка пак на зоопарка, да повозим малко мераклиите. Има доста кандидати за Галанти, нека дойдат питат, гледат и така ще изчезнат всякакви съмнения относно тази кола!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, дайте тази неделя да спретнем една импровизирана срещичка пак на зоопарка, да повозим малко мераклиите. Има доста кандидати за Галанти, нека дойдат питат, гледат и така ще изчезнат всякакви съмнения относно тази кола!

 

Съгласен съм, но след време ще се появят нови мераклии и тогава пак ще трябва да ни повозиш ; ) :D :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги метана (CNG - компресиран природен газ) погледнат в бъдеще не е рентабилно гориво. Цените на природната газ тепърва ще се вдигат и файдата да караш на метан ще си замине много скоро. По мой изчилинеи които съм правил ценово целесъобразно е да караш на метан до цени на метала около 1,75 лева / кг. В момента цената мисля че е някъде 1,34 лв/ кг като само за последните 4 месеац се вдигна с 30 ст. !! Обратно, пропан бутана е с тенденция да запази цената дори да поевтинее малко. В тов аотношение сме достигнали ценовия праг на Европа. И още нещо природната газ стана един от основните енергийни източници на планетата. Много стана модерен, а като всяко модерно нещо ще си държи и цена. Като прибавин и техническите наудобства като голям обем на бутилките, намаляване на мощността пък и като се замисля да слагаш метан на Галант. Хаха за мене отговора е ясен - Газова инжекция :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблеми няма. Лепя един стикер Тест-Драйв и готово. :icon_thumbup:

 

Навит съм, даже съм готов да дам и някакви пари за "билет" Може 10 лева за возене и 30 за каране : )))))

Дайте сега по темата, видяхме че на метан не си струва. Аз зачитам мненията Ви, не ги пренебрегвам, вчера се возих на кола с метан, беше мондео около 2000 година, и като ми каза 7 лева на 100 ми се доплака, аз давам по 22 с мойто дизелче, но искам сериозна колица, но искам да си я карам и да не се хвърлям в разходи от типа на 200-300 лева за бензин. Е на газ става ли колата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето на това се натъкнах, черно на цвят с климата и автоматика + кожа, с бронята с многото халогени Шогун. страхно готина, но какво ще рече ГДИ и колко винтила е, не е В образен нали?

 

Mitsubishi GALANT 2.4 GDI AVANCE — EUR 3,900

 

Price: EUR 3,900

Mileage: 150,000 km

Power: 110 kW / 150 PS

Fuel Type: Petrol

Door Count: 4/5 Doors

Gearbox: Automatic transmission

First Registration: 10/1999

HU: 10/2008

AU: 10/2008

Climatisation: Automatic air conditioning

Manufacturer Colour Name: blau metallic

Colour: Blue metallic

 

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDeta...mp;pageNumber=2

 

Здравейте,

Да се включа и аз:) Моя галант е 2.0 с ГИ. Във вървежа поне аз немога да усетя разлика. В месеца минавам около 1000км градско и колата харчи 13/100 газ, а по книжка 11.7 бензин(според мен идеално) Извън града е друго - от 7.5 до 11/100, зависи от настроението на ездача:) (+20лв бензин месечно, защото караш на бензин, докато загрее до 30 градуса)

На другия въпрос. 2.0 двигателите серийно излизат в два варианта GLS и GLX. Моя е GLS - климатроник(дигитален), 4-airbag, 4 ел. стъкла, ел. шибедах и т.н. GLX - е със климатик - 2-airbag и 2 ел. стъкла ако не се лъжа.

Трудно ще намериш обаче 2.0 с кожа, а почти невъзможно с типтроник и автопилот... :mitsu-smiley:

аааа и този галант от мобилето е със счупен двигател :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На 2.5 литровият мотор, можеш да сложиш газов инжекцион, като това няма да намали мног мощността на колата. Разхода трябва да е почти същият, като на бензин, но цената на газта е на половина, така че дерзай!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ок, Стоян и Роско имат галанти 2,5 ще ми кажете ли колко литри или пари Ви горят на 100 и на какво гориво разбира се. МНОГО Ви благодаря, и ако имате време нека се върнем на другите точки от темата ми :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята е Спейс Ранър 1.8 122 к.с. Няма проблем да те повозя, да я покараш, нямаш грижи! Ще видиш как е на бензин и на газ (няма почти никаква разлика). Що се отнася до 7 лв за 100 км - при мен са 10, но с 2.0 галант на газ ще ти е 7 също на дълъг път. Бе това е, сповред мен нямаш друго решение. А с 2.5 ще ти е да речем към 10. Прецени си сам.

За GDI - колегите са ти отговорили - не носи на газ и метан. Имаше верно един ентусиаст, едва се оттърва без поразии момчето! И я свали ама много много бързо! Седмица не изкара. Затова - каквото и да правиш в бъдеще - питай ни, няма да те излъжем! Ако знаеш колко неприятности ще си спестиш само!

А за среща в неделя - знаете, че съм винаги на разположение!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско само сънува такива Галанти.......... И жена му не дава думата "Галант" да се издума............ Стоян е на бензин, мисля. Питай него.

 

Относно другите въпроси - не знам някой да има такава кола с метан и не знам дали може да и се вади резервната гума.

Освен ремъци, ролки, масла, мисля, че 2.5 има и маслен обтегач и самото първоначално обслужване излиза ок. 1000 лв. Проверяват се нормалните неща - накладки, ходова част и ако има нещо за смяна - се сменя. Проверка на състоянието на помпите на съединителя, евентуално обслужване.... Хилядарката си я стегни, пък ако остане нещо - ще почерпиш!

Разбира се, обслужването не може да бъде направено къде да е! За целта препоръчвам (пък и не само аз, всеки тук във форума ще потвърди, заклевам се!) DJ Tumby, Самият бог на нашите самолети! Само с един поглед ще ти каже неща, за които никога няма да се сетиш!

Ако я купуваш от Сев. Европа - много гледай за ръжда! Както не веднъж сме отбелязвали - жена и ръжда тръгнат ли - спиране няма. Обърни внимание и на спирачните дискове - надрани ли са, криви ли са..... шумове разни по двигател, кутия, ходова част.....

Ми това е, за друго не се сещам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте : ) имам много въпроси който м мъчат за този автомобил.

1. ОТМЕТНАТО

2. ОТМЕТНАТО

3. смятам да си наравя ексурзиия до дъблин (голяма) по пътя съм сигурен че ще намеря подходящия Галант (с леки отколнения в пътя) освен парите за номерата, винетките, горивото и цената му, ще се наложили да плащам за някакви глупости в България? Не смятам КАТ, гражданкса и каско, че те са си задължителни

4. ще мина ли само с смяна на ремък, и масло, все пак говорим за германци, а те май си пазят колите?

5. преди или след 2000 година са по читави, понеже има много добри оферти за коли 1997-1999, с страшно запазени салони и на малко километри в мобиле.де

6. имам още куп въпроси, но ще ги добавям като си изясня тези.

 

Е на газ ще е, няма как. Ако случа на кола в германия ще мина ли само с точка 4, и колите преди 2000 читави ли са, понеже колегата Ви мицубиши ми каза че автоматиците преди 2000 са калпави, а аз искам точно такъв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Роско само сънува такива Галанти.......... И жена му не дава думата "Галант" да се издума............ Стоян е на бензин, мисля. Питай него.

 

Относно другите въпроси - не знам някой да има такава кола с метан и не знам дали може да и се вади резервната гума.

Освен ремъци, ролки, масла, мисля, че 2.5 има и маслен обтегач и самото първоначално обслужване излиза ок. 1000 лв. Проверяват се нормалните неща - накладки, ходова част и ако има нещо за смяна - се сменя. Проверка на състоянието на помпите на съединителя, евентуално обслужване.... Хилядарката си я стегни, пък ако остане нещо - ще почерпиш!

Разбира се, обслужването не може да бъде направено къде да е! За целта препоръчвам (пък и не само аз, всеки тук във форума ще потвърди, заклевам се!) DJ Tumby, Самият бог на нашите самолети! Само с един поглед ще ти каже неща, за които никога няма да се сетиш!

Ако я купуваш от Сев. Европа - много гледай за ръжда! Както не веднъж сме отбелязвали - жена и ръжда тръгнат ли - спиране няма. Обърни внимание и на спирачните дискове - надрани ли са, криви ли са..... шумове разни по двигател, кутия, ходова част.....

Ми това е, за друго не се сещам.

 

 

Ще ще ; ) като затръгна за нея ще пусна темичка за какво да гледам, пък ако някой иска да ми даде и нагледни съвети ще съм му вечно задължен, аз примерно ако иска някой съвет за Ксантия ще му я докарам да я огледа и да му кажа какво не е наред на колата. Според мен нагледно става всичко, видиш ли веднъж от какво да се пазиш доживот ти остава в съзнанието тази картина, че така както си говорим, се попива по трудно :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...