Премини към съдържание

Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D "Диамантеният властелин


Препоръчано мнение

  • Admin

Eдин от най-хубавите модели на Мицубиши е модела Pajero. Легендарните му победи в ралито Париж-Дакар са донесли много слава и заслужени награди. В началото на 80-те на бял свят се появява първото Pajero. Девет години по-късно модела се обновява, като с това се поставя началото на второто поколение на модела. През 1997 каросерията търпи лек рейстлинг. Две години са необходими за тоталната смяна на новият модел.

Най-новите постижения в автомобилостроенето и непрекъснатият стремеж на Мицубиши да подобряват моделите си водят до ново конструктивно начало. Придобитият опит по тежките рали състезания донасят и много опит на фирмата която вгражда в каросерията на Pajero III носеща рама, която е интегрирана в самото купе. Това оригинално решение увеличава якоста на диамантеният властелин, като по този начин се подобрява значително управляемоста на автомобила и неговата пасивна безопасност.

 

Pajero1.jpg

 

EКСТЕРИОР

 

Екстериорът на Pajero впечатлява най-вече с огромните си фарово и раздути калници. Радиаторната решетка и страничните огледала са покрити с хром, а продължение на огромните брони се явяват стилните вежди на калниците.

Допълните фарове за мъгла вградени в предната броня са много ефективни.

Дебелите (265/70R 16) гуми завършват респектиращия облик на Pajero.

 

Pajero2.jpg

 

ИНТЕРИОР

 

Салонът на диамантения властелин е една хармония от лукс и прагматизъм съчетана с перфектна ергономичност и перфекционизъм. Вътрешното пространство е изключително широко и всеки пасажер чувства като в луксозен работен кабинет от най-висок клас. Отличният комфорт се дължи на просторното купе в което влиза много светлина и наподобява стил „лимузина”. В централната конзола на арматурното табло е вграден информационен дисплей даващ огромен обем от информация на водача.

 

Pajero4.jpg

 

В долната част се намират скоростните лостове, като между екрана и ръкохватките е разположена висококачествена стерео уредба Mitsubishi със CD. Пред волана се намират всички необходими уреди даващи информация дори за включването на предния и задния мост. Специалната козирка която е патент на фирмата повишава видимоста и при слънчево време.

 

Pajero5.jpg

 

Благодарение на увеличената база пасажерите се чувстват удобно дори и ръста им да надминава два метра. Третият ред седалки се сгъва по необичаен начин и заема една четвърт орт багажното отделение. Багажният обем е внушителен.

 

 

ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ

 

При потегляне се усеща много сериозна мощ а разхода на гориво е малък за такъв мощен двигател. Специалното задвижване на Pajero e Super Select 4WD / SS4-II, която използва INVECS- II автоматична със спортен режим. Спирачките са дискови вентилирани и на четирите колела.

 

Pajero7.jpg

 

Силовият агрегат на Pajero e 3.2 литров турбодизелов мотор, който е разработен специално за него. Системата е позната като DI-D MP/HP (Direct Injection-Diesel, Multi-point/High Pressure).

 

Pajero3.jpg

 

 

ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ

 

Двигател четирицилиндров четири клапана на цилиндър

Работен обем 3200 куб.см

Максимален въртящ момент 373 Нм при 2000 об/мин

Максимална мощност 121 Kw/161 к.с при 3800 об/мин

Маса 2155 кг

Вместимост на резервоара 90 л

Разход на гориво:

Градски 12.1 л/100км

Извънградски 8.0 л/100 км

Комбиниран 9.5л/100км

Максимална скорост 170 км/ч

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако позволиш, шефе, ще коригирам споменатата от теб мощност на дизеловия мотор на Паджерото. По заводски данни е 122 киловата (165 коня), но вносителите нарочно го пишат 121 киловата, за да не му се плаща акциз. Само заради 1 киловат в повече, колата става акцизна, митническите сборове стават много повече, а от там и продажната му цена ще скочи нагоре.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Цитат
Ако позволиш, шефе, ще коригирам споменатата от теб мощност на дизеловия мотор на Паджерото. По заводски данни е 122 киловата (165 коня), но вносителите нарочно го пишат 121 киловата, за да не му се плаща акциз. Само заради 1 киловат  в повече, колата става акцизна, митническите сборове стават много повече, а от там и продажната му цена ще скочи нагоре.

 

 тихо да не чуят другите :icon_shh:

 

Затова не се внася мотора GDI който е 202 к.с :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Цитат
:icon_blush: на мене ли ми се привижда или бъркам нещо......този джип май е с два акумолатора....

 

Правилно си забелязал за двата акумулатора. Освен това е с оригинален CD Мitsubishi :icon_thumbup:

 

Pajero6.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...
  • преди 2 месеца ...

Фабричните колони до 2004г. са Алпин и поемат 1 киловат чисто само с HP филтри без грам кривене :rulez:

 

Един киловат? Колеги, не му вярвайте, явно човека няма никаква представа от звукови мощности....

Модератор

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...
  • преди 1 месец ...

Освен първата снимка другите нищо общо нямат с Паджеро 2007 като табло :icon_clap: таблото на новото Паджеро е много по друго и по хубаво от показаното тук :mitsu-smiley:

 

В петък го купих с оборудване ИНСТАЙЛ и двата акомулатора за който се пише че са изключение изобщо не са такова, а нормално оборудване за модела! Време е някой да качи истинските снимки на купето от вън и вътре за да не се заблуждават много хора без да искат :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Освен първата снимка другите нищо общо нямат с Паджеро 2007 като табло :icon_clap: таблото на новото Паджеро е много по друго и по хубаво от показаното тук :mitsu-smiley:

 

В петък го купих с оборудване ИНСТАЙЛ и двата акомулатора за който се пише че са изключение изобщо не са такова, а нормално оборудване за модела! Време е някой да качи истинските снимки на купето от вън и вътре за да не се заблуждават много хора без да искат :icon_dance:

 

Тук се говори оновно за старото Паджеро, до 2007. При него както и при новото има изпълнения с два акумулатора има и с един, това е до опция на автомобила. Снимките също няма как да са актуални защото са за Паджеро до 2007, иначе ето и снимки на новото Паджеро:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравйте колеги! Мога спокойно да се включа и аз в тази тема. Значи джипа е добър на дизайн наистина, лесно се управлява, но CD-то му яко куца. 2003 година карам една джипка същата като представената, а и на моя Пинин CD-то му е същото, ами какво да ви кажа - не чете всички дискове прескача..., възможно е да се е замърсило? А иначе на офроад не съм го тествала, вие ще кажете дали си заслужава!

Редактирано от Mitsubishi
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...
  • преди 3 седмици ...
  • преди 7 месеца ...

Здравейте, предстои ми покупка на Паджеро 3.2 DID. Виждам, че има противоречиви мнения за този двигател. Може ли нqкой да изкаже мнение по този въпрос?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

3200 ДИД 2003 година

Tози мотор е безсмъртен ако се грижиш нормално за него, преди месец видях такава джипка 2001 година на 760 000 км без смяна на основни агрегати и без основни ремонти - престъргвания на глава и други разни подобни интервенции.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, но защо след това го били сменили с двигател на Фолксваген и Пежо. Бил капризен мотора към горивото и разни такива. Ако някой има преки впечатления нека сподели. Моля ви!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Здравейте!

Прави ми впeчатление, че въртящият момент и мощността на двигателя 3.2 DI-D на Паджерото, почти не се различават от същите на двигателя 2.2 HDI на Аутлендъра. Логично ми излизат два въпроса.

Първо: При разлика от 1000 см3 между двата двигателя, каква е причината това да е така? Пежовският двигател ли е много добър, или нещо друго ми убягва?

Второ: При тегло с около 500 кг повече, не би ли било Паджерото малко мудно с този въртящ момент и тази мощност?

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Благодаря за отговора, но защо след това го били сменили с двигател на Фолксваген и Пежо. Бил капризен мотора към горивото и разни такива. Ако някой има преки впечатления нека сподели. Моля ви.

 

Колега, бъркаш моделите, двигатели на Пежо и WV се слагат на Аутлендър, а не на Паджеро, това са коренно различни коли! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...
Здравейте!

Прави ми впeчатление, че въртящият момент и мощността на двигателя 3.2 DI-D на Паджерото, почти не се различават от същите на двигателя 2.2 HDI на Аутлендъра. Логично ми излизат два въпроса.

Първо: При разлика от 1000 см3 между двата двигателя, каква е причината това да е така? Пежовският двигател ли е много добър, или нещо друго ми убягва?

Второ: При тегло с около 500 кг повече, не би ли било Паджерото малко мудно с този въртящ момент и тази мощност?

 

Поздрави!

 

Аз ще ти отговоря. Двата двигателя са близки по мощност и въртящ момент, защото двигателя на Паджерото е много разтоварен с цел много дълъг живот. 2.2HDI може да има близки показатели, но той е много натоварен и логично ще се износи много по-рано. Както е написал по-горе колегата invisible, Паджерото издържа до 760 000 км (че и повече), докато Пежовския двигател може само да мечтае за тези километри. Колкото до "мудноста" на Паджерото - качи се да покараш такова Паджеро и ще разбереш за какво става дума. Моето Паджеро е със същото купе, но с двигател 2.8TDI (125 к.с.) и въобще не е мудно, а с 40 коня отгоре си е направо самолет.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...
  • преди 2 седмици ...

Незнам за теб но аз от автомата много се плаша. юза втора употреба не си е работа. И поддръжката му е по скъпа и разхода - по-висок... ти си знаеш

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Незнам ако си го вземеш нов от магазина и си го къткаш ,колко ще изкара ,но точно автоматика и електрониката наоколо доста често прави проблеми.

Естествено давам си мнението само за машината 3,2 DID автомат.

Скъпи и много консумативи,муден,за градско освен за "вижте ме" не става.Голям комфорт при извънградско.Разхода е поносим(мале каква глупост казах).За 250000 км 2 ремонта на автоматика,един на селектора на раздатката,демпферна шайба,ГНП смяна и един път ремонт на ел.инсталация.Шумен двигател с лоша звукоизолация.Пък звукоизолация има доста.Зимата мачка яко,с правилните гуми е танк.Най-комфортното за зимата сред джипките,които ползвам.За сметка на това двойния климатроник днес ме изостави.От ляво е топло отдясно студ.Ще трябва табло да свалям.Ама това за трети път.Щот съм фен.Та лукса изисква жертви...финикийски знаци и то по много.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Светльо Ангелов промени заглавието на темата Mitsubishi Pajero 3.2 DI-D "Диамантеният властелин

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...