Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 март 2005 Admin Публикувано 23 март 2005 Eдин от най-хубавите модели на Мицубиши е модела Pajero. Легендарните му победи в ралито Париж-Дакар са донесли много слава и заслужени награди. В началото на 80-те на бял свят се появява първото Pajero. Девет години по-късно модела се обновява, като с това се поставя началото на второто поколение на модела. През 1997 каросерията търпи лек рейстлинг. Две години са необходими за тоталната смяна на новият модел. Най-новите постижения в автомобилостроенето и непрекъснатият стремеж на Мицубиши да подобряват моделите си водят до ново конструктивно начало. Придобитият опит по тежките рали състезания донасят и много опит на фирмата която вгражда в каросерията на Pajero III носеща рама, която е интегрирана в самото купе. Това оригинално решение увеличава якоста на диамантеният властелин, като по този начин се подобрява значително управляемоста на автомобила и неговата пасивна безопасност. EКСТЕРИОР Екстериорът на Pajero впечатлява най-вече с огромните си фарово и раздути калници. Радиаторната решетка и страничните огледала са покрити с хром, а продължение на огромните брони се явяват стилните вежди на калниците. Допълните фарове за мъгла вградени в предната броня са много ефективни. Дебелите (265/70R 16) гуми завършват респектиращия облик на Pajero. ИНТЕРИОР Салонът на диамантения властелин е една хармония от лукс и прагматизъм съчетана с перфектна ергономичност и перфекционизъм. Вътрешното пространство е изключително широко и всеки пасажер чувства като в луксозен работен кабинет от най-висок клас. Отличният комфорт се дължи на просторното купе в което влиза много светлина и наподобява стил „лимузина”. В централната конзола на арматурното табло е вграден информационен дисплей даващ огромен обем от информация на водача. В долната част се намират скоростните лостове, като между екрана и ръкохватките е разположена висококачествена стерео уредба Mitsubishi със CD. Пред волана се намират всички необходими уреди даващи информация дори за включването на предния и задния мост. Специалната козирка която е патент на фирмата повишава видимоста и при слънчево време. Благодарение на увеличената база пасажерите се чувстват удобно дори и ръста им да надминава два метра. Третият ред седалки се сгъва по необичаен начин и заема една четвърт орт багажното отделение. Багажният обем е внушителен. ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ При потегляне се усеща много сериозна мощ а разхода на гориво е малък за такъв мощен двигател. Специалното задвижване на Pajero e Super Select 4WD / SS4-II, която използва INVECS- II автоматична със спортен режим. Спирачките са дискови вентилирани и на четирите колела. Силовият агрегат на Pajero e 3.2 литров турбодизелов мотор, който е разработен специално за него. Системата е позната като DI-D MP/HP (Direct Injection-Diesel, Multi-point/High Pressure). ТЕХНИЧЕСКИ ХАРАКТЕРИСТИКИ Двигател четирицилиндров четири клапана на цилиндър Работен обем 3200 куб.см Максимален въртящ момент 373 Нм при 2000 об/мин Максимална мощност 121 Kw/161 к.с при 3800 об/мин Маса 2155 кг Вместимост на резервоара 90 л Разход на гориво: Градски 12.1 л/100км Извънградски 8.0 л/100 км Комбиниран 9.5л/100км Максимална скорост 170 км/ч Цитат
Mitsubishi Публикувано 23 март 2005 Публикувано 23 март 2005 Ако позволиш, шефе, ще коригирам споменатата от теб мощност на дизеловия мотор на Паджерото. По заводски данни е 122 киловата (165 коня), но вносителите нарочно го пишат 121 киловата, за да не му се плаща акциз. Само заради 1 киловат в повече, колата става акцизна, митническите сборове стават много повече, а от там и продажната му цена ще скочи нагоре. Цитат
Admin Светльо Ангелов Публикувано 23 март 2005 Автор Admin Публикувано 23 март 2005 Цитат Ако позволиш, шефе, ще коригирам споменатата от теб мощност на дизеловия мотор на Паджерото. По заводски данни е 122 киловата (165 коня), но вносителите нарочно го пишат 121 киловата, за да не му се плаща акциз. Само заради 1 киловат в повече, колата става акцизна, митническите сборове стават много повече, а от там и продажната му цена ще скочи нагоре. тихо да не чуят другите Затова не се внася мотора GDI който е 202 к.с Цитат
m_16v Публикувано 23 март 2005 Публикувано 23 март 2005 :icon_blush: на мене ли ми се привижда или бъркам нещо......този джип май е с два акумолатора.... Цитат
Admin Светльо Ангелов Публикувано 24 март 2005 Автор Admin Публикувано 24 март 2005 Цитат на мене ли ми се привижда или бъркам нещо......този джип май е с два акумолатора.... Правилно си забелязал за двата акумулатора. Освен това е с оригинален CD Мitsubishi Цитат
Ivan Ivanov Публикувано 28 март 2005 Публикувано 28 март 2005 с едно чипче става 195 кончета :icon_rock: и гаранцийката остава! :icon_dance: а двата акумолатора са изключение.базовия модел е с 1 Цитат
don Публикувано 11 Май 2007 Публикувано 11 Май 2007 Фабричните колони до 2004г. са Алпин и поемат 1 киловат чисто само с HP филтри без грам кривене :rulez: Един киловат? Колеги, не му вярвайте, явно човека няма никаква представа от звукови мощности....Модератор Цитат
XaBaTa Публикувано 21 ноември 2007 Публикувано 21 ноември 2007 http://steer.ru/archives/2007/11/16/004504.php Цитат
new Pajero Публикувано 22 декември 2007 Публикувано 22 декември 2007 Освен първата снимка другите нищо общо нямат с Паджеро 2007 като табло :icon_clap: таблото на новото Паджеро е много по друго и по хубаво от показаното тук :mitsu-smiley: В петък го купих с оборудване ИНСТАЙЛ и двата акомулатора за който се пише че са изключение изобщо не са такова, а нормално оборудване за модела! Време е някой да качи истинските снимки на купето от вън и вътре за да не се заблуждават много хора без да искат :icon_dance: Цитат
lubka Публикувано 2 януари 2008 Публикувано 2 януари 2008 (редакция) Здравйте колеги! Мога спокойно да се включа и аз в тази тема. Значи джипа е добър на дизайн наистина, лесно се управлява, но CD-то му яко куца. 2003 година карам една джипка същата като представената, а и на моя Пинин CD-то му е същото, ами какво да ви кажа - не чете всички дискове прескача..., възможно е да се е замърсило? А иначе на офроад не съм го тествала, вие ще кажете дали си заслужава! Редактирано 2 февруари 2009 от Mitsubishi Цитат
guka Публикувано 25 март 2008 Публикувано 25 март 2008 Някой да знае за чести повреди на Паджеро 3.2 Did-2002 г. Цитат
guka Публикувано 9 април 2008 Публикувано 9 април 2008 Не съм много съгласен за разхода на гориво, но сигурно това са данни по книга?! Цитат
pavlin kozev Публикувано 10 ноември 2008 Публикувано 10 ноември 2008 Здравейте, предстои ми покупка на Паджеро 3.2 DID. Виждам, че има противоречиви мнения за този двигател. Може ли нqкой да изкаже мнение по този въпрос? Цитат
invisible Публикувано 11 ноември 2008 Публикувано 11 ноември 2008 3200 ДИД 2003 годинаTози мотор е безсмъртен ако се грижиш нормално за него, преди месец видях такава джипка 2001 година на 760 000 км без смяна на основни агрегати и без основни ремонти - престъргвания на глава и други разни подобни интервенции. Цитат
pavlin kozev Публикувано 11 ноември 2008 Публикувано 11 ноември 2008 Благодаря за отговора, но защо след това го били сменили с двигател на Фолксваген и Пежо. Бил капризен мотора към горивото и разни такива. Ако някой има преки впечатления нека сподели. Моля ви! Цитат
DradonX Публикувано 21 ноември 2008 Публикувано 21 ноември 2008 Здравейте!Прави ми впeчатление, че въртящият момент и мощността на двигателя 3.2 DI-D на Паджерото, почти не се различават от същите на двигателя 2.2 HDI на Аутлендъра. Логично ми излизат два въпроса. Първо: При разлика от 1000 см3 между двата двигателя, каква е причината това да е така? Пежовският двигател ли е много добър, или нещо друго ми убягва? Второ: При тегло с около 500 кг повече, не би ли било Паджерото малко мудно с този въртящ момент и тази мощност? Поздрави! Цитат
fen Публикувано 5 декември 2008 Публикувано 5 декември 2008 Благодаря за отговора, но защо след това го били сменили с двигател на Фолксваген и Пежо. Бил капризен мотора към горивото и разни такива. Ако някой има преки впечатления нека сподели. Моля ви. Колега, бъркаш моделите, двигатели на Пежо и WV се слагат на Аутлендър, а не на Паджеро, това са коренно различни коли! :mitsu-smiley: Цитат
Mitsubishi Публикувано 10 септември 2009 Публикувано 10 септември 2009 Здравейте!Прави ми впeчатление, че въртящият момент и мощността на двигателя 3.2 DI-D на Паджерото, почти не се различават от същите на двигателя 2.2 HDI на Аутлендъра. Логично ми излизат два въпроса. Първо: При разлика от 1000 см3 между двата двигателя, каква е причината това да е така? Пежовският двигател ли е много добър, или нещо друго ми убягва? Второ: При тегло с около 500 кг повече, не би ли било Паджерото малко мудно с този въртящ момент и тази мощност? Поздрави! Аз ще ти отговоря. Двата двигателя са близки по мощност и въртящ момент, защото двигателя на Паджерото е много разтоварен с цел много дълъг живот. 2.2HDI може да има близки показатели, но той е много натоварен и логично ще се износи много по-рано. Както е написал по-горе колегата invisible, Паджерото издържа до 760 000 км (че и повече), докато Пежовския двигател може само да мечтае за тези километри. Колкото до "мудноста" на Паджерото - качи се да покараш такова Паджеро и ще разбереш за какво става дума. Моето Паджеро е със същото купе, но с двигател 2.8TDI (125 к.с.) и въобще не е мудно, а с 40 коня отгоре си е направо самолет. Цитат
Evo_IX Публикувано 17 декември 2011 Публикувано 17 декември 2011 за мен най сполучливият джип е паджеро 3,2 дид, 4 врати с ръчни скорости Цитат
vizuvi Публикувано 19 декември 2011 Публикувано 19 декември 2011 Аз лично съм се спрял на 3.2 DI-D автомат, само да продада скоро колата която карам в момента и смятам да се обзаведа. Цитат
Evo_IX Публикувано 31 декември 2011 Публикувано 31 декември 2011 Незнам за теб но аз от автомата много се плаша. юза втора употреба не си е работа. И поддръжката му е по скъпа и разхода - по-висок... ти си знаеш Цитат
Markony Публикувано 13 януари 2013 Публикувано 13 януари 2013 Незнам ако си го вземеш нов от магазина и си го къткаш ,колко ще изкара ,но точно автоматика и електрониката наоколо доста често прави проблеми.Естествено давам си мнението само за машината 3,2 DID автомат.Скъпи и много консумативи,муден,за градско освен за "вижте ме" не става.Голям комфорт при извънградско.Разхода е поносим(мале каква глупост казах).За 250000 км 2 ремонта на автоматика,един на селектора на раздатката,демпферна шайба,ГНП смяна и един път ремонт на ел.инсталация.Шумен двигател с лоша звукоизолация.Пък звукоизолация има доста.Зимата мачка яко,с правилните гуми е танк.Най-комфортното за зимата сред джипките,които ползвам.За сметка на това двойния климатроник днес ме изостави.От ляво е топло отдясно студ.Ще трябва табло да свалям.Ама това за трети път.Щот съм фен.Та лукса изисква жертви...финикийски знаци и то по много. Цитат
kristian2012 Публикувано 2 февруари 2013 Публикувано 2 февруари 2013 Карам същият джип и съм повече от доволен-само той си знае колко коли е издурпал в цяла Англия Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.