Ivo Lenkov Публикувано 2 февруари 2013 Сподели Публикувано 2 февруари 2013 Аз съм с такова,но е бензин 250 к.с. спрямо дизела мисля,че върви доста,разхода на 100 км. е по-нисък,щото е на газ,консумативите са по-евтини и според мен по-добре бензинов вариант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
truly Публикувано 12 февруари 2013 Сподели Публикувано 12 февруари 2013 Незнам ако си го вземеш нов от магазина и си го къткаш ,колко ще изкара ,но точно автоматика и електрониката наоколо доста често прави проблеми.Естествено давам си мнението само за машината 3,2 DID автомат.Скъпи и много консумативи,муден,за градско освен за "вижте ме" не става.Голям комфорт при извънградско.Разхода е поносим(мале каква глупост казах).За 250000 км 2 ремонта на автоматика,един на селектора на раздатката,демпферна шайба,ГНП смяна и един път ремонт на ел.инсталация.Шумен двигател с лоша звукоизолация.Пък звукоизолация има доста.Зимата мачка яко,с правилните гуми е танк.Най-комфортното за зимата сред джипките,които ползвам.За сметка на това двойния климатроник днес ме изостави.От ляво е топло отдясно студ.Ще трябва табло да свалям.Ама това за трети път.Щот съм фен.Та лукса изисква жертви...финикийски знаци и то по много. Добре де, уж тая автоматична скоростна кутия била една от най-добрите пък два ремонта за 250 хил. ми се струват множко. Освен ако не е имало чести сериозни натоварвания в този период. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Petar.Ivanov Публикувано 7 април 2013 Сподели Публикувано 7 април 2013 Карам Паджеро 3.2 did от година вече и мога да кажа, че този джип не спира никъде. Изисква малко поддръжка, консумативите му са евтини, а разходът му е учудващо нисък за този двигател. Ръчната скоростна кутия си е класика за мен незнам защо се замисляте за автоматик изобщо... Звяр на пътя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kofaka Публикувано 29 Май 2013 Сподели Публикувано 29 Май 2013 Защо се очудвате че има два акумулатора.... та това е джип, много нови дизелови и не дизелови коли (най- вече първите) имат втори акумулатори по различни причини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
skaliente Публикувано 3 юни 2013 Сподели Публикувано 3 юни 2013 Мечта към която устремено съм се насочил Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bobi_I Публикувано 5 юни 2013 Сподели Публикувано 5 юни 2013 Защо се очудвате че има два акумулатора.... та това е джип, много нови дизелови и не дизелови коли (най- вече първите) имат втори акумулатори по различни причини.Така е, 2x70Ah са в Р4 3,2DID. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 7 януари 2014 Сподели Публикувано 7 януари 2014 (редакция) Ами реално и много стари дизелови джипове( включително и Паджеро 2) са с два акумулатора.. идеята е че запалването в вързано към единия, а разни консумативи към другия,... реално джипа пали и на единия акумулатор, но на другия не може Редактирано 7 август 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
В.Илиев Публикувано 8 януари 2014 Сподели Публикувано 8 януари 2014 (редакция) Дам.. някъде бях чел че това било "зимен пакет", тоест такива били автомобилите, които трябва да се продават там, където е студено Редактирано 7 август 2014 от TASSO Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 6 август 2014 Сподели Публикувано 6 август 2014 Новата визия - http://www.cars.bg/news/review/view/14279/Mitsubishi-obnovi-viziyata-na-Pajero Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stanil Публикувано 28 декември 2014 Сподели Публикувано 28 декември 2014 Здравейте колеги. Искам да питам двегателч на Pajero 3.2 DID сполучлив ли е защото ми казаха, че не е.А искам да се допитам още до някой защото мисля да взимам такъв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
g3nata Публикувано 15 февруари 2016 Сподели Публикувано 15 февруари 2016 имах такъв звяр много доволен останах....сега мисля да си купя мк2 или мк3 с двигател 3.5 бензин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
niki nikolov Публикувано 14 декември 2017 Сподели Публикувано 14 декември 2017 От април 2010 , паджеро 4 е с подобрен дизелов двигател 200 коня и 441 нютона. Sent from my C6903 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.