Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Markony

Потребители
  • От него общо

    4
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Русе

Markony's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Това не е съвсем точно.При рециклиране на турбина се сменят 2 лагерчета и 2 сегмента ,едно аксиално уплътнение в добрия случай.В лошия още 2 турбинни колела и ос. Баланса се разваля след развиване на гайката на компресорното колело.Продавача гарантира ,че след ремонта е балансирана...не знам защо.То няма друг начин.Ако не е балансирана ще изкара 50 км. При нормална експлоатация не се разбалнасира,естествено ако не мине нещо през нея или не бъде ударена механично.Износването е само на лагери и сегменти,аксиално уплътнение.Ако не се вземат мерки следва износване на ос и турбинни колела.Затова са важни спецификата на маслата. Балансирането е сложна операция и се прави на много чувствителна машина.Теглата са части от грама.Технически се извършва с отнемане на материал от компресорното колело и гайката на турбинното колело с флекса.Едни драскотини се правят .Все пак става въпрос за 200к оборота http://www.youtube.com/watch?v=Y05NnK8GsZQ
  2. Произволна лека кола ще стигне дотам За тестването джамбазите като чуят за тестване на черно и почват да реват...
  3. Тия 10% черно как си ги представяш.Ако е риболов е едно,ако ще далдисваш е друго.Ако ще газифицираш,пишеш в грешния форум.
  4. Незнам ако си го вземеш нов от магазина и си го къткаш ,колко ще изкара ,но точно автоматика и електрониката наоколо доста често прави проблеми. Естествено давам си мнението само за машината 3,2 DID автомат. Скъпи и много консумативи,муден,за градско освен за "вижте ме" не става.Голям комфорт при извънградско.Разхода е поносим(мале каква глупост казах).За 250000 км 2 ремонта на автоматика,един на селектора на раздатката,демпферна шайба,ГНП смяна и един път ремонт на ел.инсталация.Шумен двигател с лоша звукоизолация.Пък звукоизолация има доста.Зимата мачка яко,с правилните гуми е танк.Най-комфортното за зимата сред джипките,които ползвам.За сметка на това двойния климатроник днес ме изостави.От ляво е топло отдясно студ.Ще трябва табло да свалям.Ама това за трети път.Щот съм фен.Та лукса изисква жертви...финикийски знаци и то по много.
×
×
  • Създаване...