Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Смеси маслото с бензина


Препоръчано мнение

Колегите, Колтчето смеси бензина с маслото, нямаме си идея от какво се е получило така.Някакви идеи ? Благодаря предварително. Колата 98-ма с двигател 1.3 двигател :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегите, Колтчето смеси бензина с маслото, нямаме си идея от какво се е получило така.Някакви идеи ? Благодаря предварително. Колата 98-ма с двигател 1.3 двигател :)

Някоя дюза впръсква в цилиндъра ,а няма изгаряне, което значи че има проблем в запалителната система ...........гори ли много бензин??Мотора прекъсва ли?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ние още по-малко имаме идея :)

Какво значи - "смеси"

Маслото ти понамирисва на бензин

или нивото му се е покачило чувствително.

В първия случай е както казва Ди джея:

Не ти работи някоя свещ и бензина през

ключовете на сегментите прониква в картера.

В такъв случай двигателя ще работи "на три цилиндъра".

Неравномерно, ще тресе и няма да има мощност.

Във втория случай повредата е сериозна.

Обикновенно се получава при двигатели с механични,

вибрационни бензинови помпи хванати на блока или

главата на двигателя. При нехерметичност бензина

влиза директно в двигателя и става сериозно. Може

да се запали, "гръмне" или най-малко разрежда маслото

и двигателя се износва повече.

Ако си с електрическа помпа - не знам. Проследи бензино

вата магистрала и виж какво става. Може би рампата на която

са хванати и се захранват дюзите на инжекцията.

Успех!!!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте и от мен. За първи път се качвам на японска кола. И тя е Митсубиши Колт 1,3 98-ма година , като на колегата пуснал темата. Принципно съм върл фен на Опел и не искам да обиждам никого. Просто много харесах тази кола и я купих , защото е на реални 73000км. Докара ми я мой приятел и е още с японските гуми - Йокохама - заводските /имат индекс 98-ма година и са износени до безобразие. Резервната е същата и е чисто нова/. По колата не мога просто да намеря забележка. В невероятно състояние е и й се радвам като на малко дете. Обаче радостта ми свърши бързо. Проблема ми е същият като по темата. След каране около 300км. реших да погледна какво е състоянието на масклото. Веднага усетих миризмата на бензин. Беше започнало да става мътно - бежово на цвят. Веднага прочистихме инжекторите на ултразвук за всеки случай и смених маслото. След 500 км. стана същата история. Нивото му започна да се качва и да мирише много на бензин. Разхода ми се струва повече от приемлив при положение, че имам Вектра 150 коня :plane: . Не мога да си позволя обаче да съсипвам кола в такова състояние. Чудя се и се мая, какво да я правя. Работи като часовник иначе и пали топла и студена от четвърт оборот. Не тресе, не прекъсва, двигателя просто не се чува. Няма дим през ауспуха. Имам чувството , че не гори бензин направо. Този проблем обаче ме побърква. Дайте някаква идея на мен и на колегата какво да правим, щото вече съм се видял в чудо. Предварително благодаря! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги компресията проверихте ли как е ?

 

:icon_doh: Е не съм! Ама има ли логика се чудя и на себе си. Все си мисля, че ако няма компресия ще поприпушва и няма да върви. А колата си върви и грам не пуши. Ауспуха е пълен само с бистра вода и нищо друго. Не духа изобщо през капачката. Качихме я на пълна диагностика и резултата беше - ВСИЧКО РАБОТИ ПЕРФЕКТНО. Просто няма никакви отклонения. Странно впечатление ми направи само, че перката на охлаждането се включи на 99 градуса и се изключи на 95 градуса по данни от лаптопа. :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_blush: Явно никой няма идея по въпроса. Лошото е, че и майсторите нямат! :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_blush: Явно никой няма идея по въпроса. Лошото е, че и майсторите нямат! :icon_crying:

 

Колега,

идеи има, но диагностиката се прави на колата, а не

пред клавитурата :) .

Както писах преди, трябва да се проследи пътя на горивото

от резервоара до двигателя и обратно до резервоара /излиш

ното/.

Второ, има нещо което ме обърква в първия ти постинг.

Хем мирише на бензин маслото, хем е станало "мътно бежово"

на цвят.

Ако влиза само бензин ще мирише, но няма да промени цвета

си, защото бензина и маслото взаимно се разтварят.

Мътно бежово става /суспензия/ когато двете /или повече/ теч

ности не се разтварят по между си. В твоя случай най-вероятно

в маслото влиза вода /охлаждаща течност/ от прогоряла гарни

тура.

Може да влиза и бензин и антифриз едновременно.

Никой не твърди, че повредите се откриват и отстраняват лесно

по автомобилите /или с едно кликване на мишката във форума/.

Понякога дребен проблем "не ще да излезе" и всичко си е наред,

но проблема си съществува. Трябва методология и постоянство

което е бавна и "пипкава" работа, затова някои майстори я отбягват.

Успех!!!

Поздрави!

Краско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

идеи има, но диагностиката се прави на колата, а не

пред клавитурата :) .

Както писах преди, трябва да се проследи пътя на горивото

от резервоара до двигателя и обратно до резервоара /излиш

ното/.

Второ, има нещо което ме обърква в първия ти постинг.

Хем мирише на бензин маслото, хем е станало "мътно бежово"

на цвят.

Ако влиза само бензин ще мирише, но няма да промени цвета

си, защото бензина и маслото взаимно се разтварят.

Мътно бежово става /суспензия/ когато двете /или повече/ теч

ности не се разтварят по между си. В твоя случай най-вероятно

в маслото влиза вода /охлаждаща течност/ от прогоряла гарни

тура.

Може да влиза и бензин и антифриз едновременно.

Никой не твърди, че повредите се откриват и отстраняват лесно

по автомобилите /или с едно кликване на мишката във форума/.

Понякога дребен проблем "не ще да излезе" и всичко си е наред,

но проблема си съществува. Трябва методология и постоянство

което е бавна и "пипкава" работа, затова някои майстори я отбягват.

Успех!!!

Поздрави!

Краско

 

Мерси колега. Явно ще трябва сам да се справя с проблема. Прав си, че майсторите не им се занимава. Просто се надявах някой да е отстранявал подобен проблем и да ме улесни. Че от япончета не отбирам много. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 години ...

На мен ми е познат този проблем. На един приятел колата му правеше така (само че тя е алфа ромео), при него проблемът беше в "ламбд сондата". Вярно малко скъпо му излезе, но колата се оправи. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми е познат този проблем. На един приятел колата му правеше така (само че тя е алфа ромео), при него проблемът беше в "ламбд сондата". Вярно малко скъпо му излезе, но колата се оправи. :)

 

Ми те, колегите, ако две години не са го решили проблема :icon_doh: , двигателите им отдавна са си заминали. :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми те, колегите, ако две години не са го решили проблема :icon_doh: , двигателите им отдавна са си заминали. :icon_clap:

Пък и от ламбда сондата няма как да влезе бензин в маслото..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми то трябва да има голяма разлика в компресиите между отделни цилиндри ,че да се усеща неравномерна работа на мотора.Такъв мотор на реални километри ще е много странно,ако има проблем със сегменти....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък и от ламбда сондата няма как да влезе бензин в маслото..:)

 

 

Точно така казваха и майсторите и го разкарваха насам, натам. Добре че се намери един свестен и му каза "Сменяваме ти ламбд сондата и маслото и нема да имаш ядове" :) Така че моля Ви се колеги не се правете че много знаете, просто искам да помогна на човека да отиде до сервиза и да им каже да му я проверат тая пуста сонда :yes3: Иначе и на мен не ми се вярваше, че тя може да му дава ядове ама ето :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно така казваха и майсторите и го разкарваха насам, натам. Добре че се намери един свестен и му каза "Сменяваме ти ламбд сондата и маслото и нема да имаш ядове" :) Така че моля Ви се колеги не се правете че много знаете, просто искам да помогна на човека да отиде до сервиза и да им каже да му я проверат тая пуста сонда :yes3: Иначе и на мен не ми се вярваше, че тя може да му дава ядове ама ето :)

 

Абе ти добре ли си, човека е имал проблем ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh:

 

И не мога да разбера ти откъде реши, че си от ЗНАЕЩИТЕ? Аман от помагачи.

Редактирано от Peter G
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 12 години ...
При двигатели с впръскване на гориво GM, сензорът за температурата на охлаждащата течност, може да накара модула за управление 
на двигателя да мисли, че е -40`F, поради което командва много широка импулсна ширина или „навреме“ за пръскане на инжектора. 
GM има централно точково впръскване или „C.P.I.“. В тази система регулаторът на налягането на горивото се намира вътре в пленума 
на всмукателния колектор. Когато диафрагмата на регулатора се спука, горивото ще изтече толкова силно, че ще потече във всмукателните 
релси и точно покрай пръстените и в масления съд. При някои модели на дефектен сензор за масов въздушен поток може да доведе до 
практически широко отворен горивен инжектор и след това цялото гориво се изсипва директно в горивната камера, където преминава 
покрай буталните пръстени и отива директно в картера, бързо напълвайки масления картер с бензин .

Ако имате работа с карбуриран двигател, който има механична горивна помпа, монтирана към капака на ангренажната верига или блока 
на двигателя, диафрагмата на горивната помпа може да се скъса и вместо да изтече горивото от „дупката за плач“, тя ще изтече 
вътрешно до мястото, където горивото влиза в картера на манивелата на двигателя, запълвайки масления картер с бензин.
Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...