100ian Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Колегите, Колтчето смеси бензина с маслото, нямаме си идея от какво се е получило така.Някакви идеи ? Благодаря предварително. Колата 98-ма с двигател 1.3 двигател Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Колегите, Колтчето смеси бензина с маслото, нямаме си идея от какво се е получило така.Някакви идеи ? Благодаря предварително. Колата 98-ма с двигател 1.3 двигател Някоя дюза впръсква в цилиндъра ,а няма изгаряне, което значи че има проблем в запалителната система ...........гори ли много бензин??Мотора прекъсва ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 25 март 2008 Сподели Публикувано 25 март 2008 Ние още по-малко имаме идея Какво значи - "смеси"Маслото ти понамирисва на бензинили нивото му се е покачило чувствително.В първия случай е както казва Ди джея:Не ти работи някоя свещ и бензина презключовете на сегментите прониква в картера.В такъв случай двигателя ще работи "на три цилиндъра".Неравномерно, ще тресе и няма да има мощност.Във втория случай повредата е сериозна.Обикновенно се получава при двигатели с механични,вибрационни бензинови помпи хванати на блока илиглавата на двигателя. При нехерметичност бензинавлиза директно в двигателя и става сериозно. Можеда се запали, "гръмне" или най-малко разрежда маслотои двигателя се износва повече.Ако си с електрическа помпа - не знам. Проследи бензиновата магистрала и виж какво става. Може би рампата на коятоса хванати и се захранват дюзите на инжекцията.Успех!!!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 12 Май 2008 Сподели Публикувано 12 Май 2008 Здравейте и от мен. За първи път се качвам на японска кола. И тя е Митсубиши Колт 1,3 98-ма година , като на колегата пуснал темата. Принципно съм върл фен на Опел и не искам да обиждам никого. Просто много харесах тази кола и я купих , защото е на реални 73000км. Докара ми я мой приятел и е още с японските гуми - Йокохама - заводските /имат индекс 98-ма година и са износени до безобразие. Резервната е същата и е чисто нова/. По колата не мога просто да намеря забележка. В невероятно състояние е и й се радвам като на малко дете. Обаче радостта ми свърши бързо. Проблема ми е същият като по темата. След каране около 300км. реших да погледна какво е състоянието на масклото. Веднага усетих миризмата на бензин. Беше започнало да става мътно - бежово на цвят. Веднага прочистихме инжекторите на ултразвук за всеки случай и смених маслото. След 500 км. стана същата история. Нивото му започна да се качва и да мирише много на бензин. Разхода ми се струва повече от приемлив при положение, че имам Вектра 150 коня :plane: . Не мога да си позволя обаче да съсипвам кола в такова състояние. Чудя се и се мая, какво да я правя. Работи като часовник иначе и пали топла и студена от четвърт оборот. Не тресе, не прекъсва, двигателя просто не се чува. Няма дим през ауспуха. Имам чувството , че не гори бензин направо. Този проблем обаче ме побърква. Дайте някаква идея на мен и на колегата какво да правим, щото вече съм се видял в чудо. Предварително благодаря! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Колеги компресията проверихте ли как е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Колеги компресията проверихте ли как е ? :icon_doh: Е не съм! Ама има ли логика се чудя и на себе си. Все си мисля, че ако няма компресия ще поприпушва и няма да върви. А колата си върви и грам не пуши. Ауспуха е пълен само с бистра вода и нищо друго. Не духа изобщо през капачката. Качихме я на пълна диагностика и резултата беше - ВСИЧКО РАБОТИ ПЕРФЕКТНО. Просто няма никакви отклонения. Странно впечатление ми направи само, че перката на охлаждането се включи на 99 градуса и се изключи на 95 градуса по данни от лаптопа. :icon_box: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 18 Май 2008 Сподели Публикувано 18 Май 2008 :icon_blush: Явно никой няма идея по въпроса. Лошото е, че и майсторите нямат! :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 :icon_blush: Явно никой няма идея по въпроса. Лошото е, че и майсторите нямат! :icon_crying: Колега,идеи има, но диагностиката се прави на колата, а непред клавитурата .Както писах преди, трябва да се проследи пътя на горивотоот резервоара до двигателя и обратно до резервоара /излишното/.Второ, има нещо което ме обърква в първия ти постинг.Хем мирише на бензин маслото, хем е станало "мътно бежово"на цвят.Ако влиза само бензин ще мирише, но няма да промени цветаси, защото бензина и маслото взаимно се разтварят. Мътно бежово става /суспензия/ когато двете /или повече/ течности не се разтварят по между си. В твоя случай най-вероятно в маслото влиза вода /охлаждаща течност/ от прогоряла гарнитура.Може да влиза и бензин и антифриз едновременно.Никой не твърди, че повредите се откриват и отстраняват леснопо автомобилите /или с едно кликване на мишката във форума/.Понякога дребен проблем "не ще да излезе" и всичко си е наред,но проблема си съществува. Трябва методология и постоянствокоето е бавна и "пипкава" работа, затова някои майстори я отбягват.Успех!!!Поздрави!Краско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Мирослав Публикувано 19 Май 2008 Сподели Публикувано 19 Май 2008 Колега,идеи има, но диагностиката се прави на колата, а непред клавитурата .Както писах преди, трябва да се проследи пътя на горивотоот резервоара до двигателя и обратно до резервоара /излишното/.Второ, има нещо което ме обърква в първия ти постинг.Хем мирише на бензин маслото, хем е станало "мътно бежово"на цвят.Ако влиза само бензин ще мирише, но няма да промени цветаси, защото бензина и маслото взаимно се разтварят. Мътно бежово става /суспензия/ когато двете /или повече/ течности не се разтварят по между си. В твоя случай най-вероятно в маслото влиза вода /охлаждаща течност/ от прогоряла гарнитура.Може да влиза и бензин и антифриз едновременно.Никой не твърди, че повредите се откриват и отстраняват леснопо автомобилите /или с едно кликване на мишката във форума/.Понякога дребен проблем "не ще да излезе" и всичко си е наред,но проблема си съществува. Трябва методология и постоянствокоето е бавна и "пипкава" работа, затова някои майстори я отбягват.Успех!!!Поздрави!Краско Мерси колега. Явно ще трябва сам да се справя с проблема. Прав си, че майсторите не им се занимава. Просто се надявах някой да е отстранявал подобен проблем и да ме улесни. Че от япончета не отбирам много. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kish Публикувано 13 юни 2010 Сподели Публикувано 13 юни 2010 На мен ми е познат този проблем. На един приятел колата му правеше така (само че тя е алфа ромео), при него проблемът беше в "ламбд сондата". Вярно малко скъпо му излезе, но колата се оправи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 13 юни 2010 Сподели Публикувано 13 юни 2010 На мен ми е познат този проблем. На един приятел колата му правеше така (само че тя е алфа ромео), при него проблемът беше в "ламбд сондата". Вярно малко скъпо му излезе, но колата се оправи. Ми те, колегите, ако две години не са го решили проблема :icon_doh: , двигателите им отдавна са си заминали. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 юни 2010 Сподели Публикувано 13 юни 2010 Ми те, колегите, ако две години не са го решили проблема :icon_doh: , двигателите им отдавна са си заминали. :icon_clap:Пък и от ламбда сондата няма как да влезе бензин в маслото.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MB200ce Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Ми то трябва да има голяма разлика в компресиите между отделни цилиндри ,че да се усеща неравномерна работа на мотора.Такъв мотор на реални километри ще е много странно,ако има проблем със сегменти.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kish Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Пък и от ламбда сондата няма как да влезе бензин в маслото.. Точно така казваха и майсторите и го разкарваха насам, натам. Добре че се намери един свестен и му каза "Сменяваме ти ламбд сондата и маслото и нема да имаш ядове" Така че моля Ви се колеги не се правете че много знаете, просто искам да помогна на човека да отиде до сервиза и да им каже да му я проверат тая пуста сонда Иначе и на мен не ми се вярваше, че тя може да му дава ядове ама ето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 (редакция) Точно така казваха и майсторите и го разкарваха насам, натам. Добре че се намери един свестен и му каза "Сменяваме ти ламбд сондата и маслото и нема да имаш ядове" Така че моля Ви се колеги не се правете че много знаете, просто искам да помогна на човека да отиде до сервиза и да им каже да му я проверат тая пуста сонда Иначе и на мен не ми се вярваше, че тя може да му дава ядове ама ето Абе ти добре ли си, човека е имал проблем ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: И не мога да разбера ти откъде реши, че си от ЗНАЕЩИТЕ? Аман от помагачи. Редактирано 14 юни 2010 от Peter G Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 Колеги само ще ви помоля да запазите добрия тон :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Peter G Публикувано 14 юни 2010 Сподели Публикувано 14 юни 2010 :sorry: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
deyan5 Публикувано 20 юни 2022 Сподели Публикувано 20 юни 2022 (редакция) При двигатели с впръскване на гориво GM, сензорът за температурата на охлаждащата течност, може да накара модула за управление на двигателя да мисли, че е -40`F, поради което командва много широка импулсна ширина или „навреме“ за пръскане на инжектора. GM има централно точково впръскване или „C.P.I.“. В тази система регулаторът на налягането на горивото се намира вътре в пленума на всмукателния колектор. Когато диафрагмата на регулатора се спука, горивото ще изтече толкова силно, че ще потече във всмукателните релси и точно покрай пръстените и в масления съд. При някои модели на дефектен сензор за масов въздушен поток може да доведе до практически широко отворен горивен инжектор и след това цялото гориво се изсипва директно в горивната камера, където преминава покрай буталните пръстени и отива директно в картера, бързо напълвайки масления картер с бензин . Ако имате работа с карбуриран двигател, който има механична горивна помпа, монтирана към капака на ангренажната верига или блока на двигателя, диафрагмата на горивната помпа може да се скъса и вместо да изтече горивото от „дупката за плач“, тя ще изтече вътрешно до мястото, където горивото влиза в картера на манивелата на двигателя, запълвайки масления картер с бензин. Редактирано 21 юни 2022 от Емил Димитров Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.