Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

deyan5

Потребители
  • От него общо

    2
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Хисаря

deyan5's Постижения

Стартиращ

Стартиращ (1/14)

  • Първа Публикация

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. При двигатели с впръскване на гориво GM, сензорът за температурата на охлаждащата течност, може да накара модула за управление на двигателя да мисли, че е -40`F, поради което командва много широка импулсна ширина или „навреме“ за пръскане на инжектора. GM има централно точково впръскване или „C.P.I.“. В тази система регулаторът на налягането на горивото се намира вътре в пленума на всмукателния колектор. Когато диафрагмата на регулатора се спука, горивото ще изтече толкова силно, че ще потече във всмукателните релси и точно покрай пръстените и в масления съд. При някои модели на дефектен сензор за масов въздушен поток може да доведе до практически широко отворен горивен инжектор и след това цялото гориво се изсипва директно в горивната камера, където преминава покрай буталните пръстени и отива директно в картера, бързо напълвайки масления картер с бензин . Ако имате работа с карбуриран двигател, който има механична горивна помпа, монтирана към капака на ангренажната верига или блока на двигателя, диафрагмата на горивната помпа може да се скъса и вместо да изтече горивото от „дупката за плач“, тя ще изтече вътрешно до мястото, където горивото влиза в картера на манивелата на двигателя, запълвайки масления картер с бензин.
×
×
  • Създаване...