Премини към съдържание

Мнения и препоръки за покупка на Каризма


Препоръчано мнение

За GDI:

 

Ремъци,ангренажен и два пистови - 200лв

Водна помпа,обтягаща и паразитна ролка - 220лв

Масло/10W15/ и филтър - 80лв

Въздушен - 20лв

Труд - 70лв

Реглаж преден,заден мост - 30лв

Но всичко е относително.... :icon_dance:

 

 

Тези цени за какви консумативи са....

Не правиш ли компромис с по-ниско качествени. Само водната помпа и ролките са около 480 лв. /оригинални/

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги !!!

Тъй като скоро ще трябва да сменям сивика и вече тотално се убедих, че малките коли на са за мене....реших да мина на Галант, но този който ми хресва (след 1997 2.5, V6, 163 к.с.) ми идва малко скъпичък и от там започнах да гледам други модели на мицу и така попаднах на модела Каризма.

Доста теми прегледах и до сега едно лошо мнение не прочетох за тази кола :icon_clap: , но все пак ми се иска хора които карат такива коли да споделят мнението си и евентуално да изтъкнат някой специфични силни и слаби страни на автомобила.

Нещата които ме вълнуват предимно са:

1. модела GDI - изисква ли се някаква по специална подръжка за него ?

2. другите бензинови двигатели - дали им понася ако се карат на газ и евентуално кой двигател как се държи (дали има някой по-муднички и т.н.) ?

3. какво означават буквичките GL, LS, LX и др. ?

4. като цяло кой модел е най-сполучлив и е за предпочитане ?

Благодаря Ви предварително !!!

:)

Щом си решил да купуваш тази марка просто удряш джак пота,не съм карал GDI моят е 1.6i16vGLX и направо ме изумява,много пъргав,мощен и най-важното икономичен.На дълго с 100-120 разходомера ми показва 5.2-5.5 така че не мога да разбера за какво ти е тази газ?От 3г. е карам и нямам никакви забележки.Само можеш да спечелиш но не и да съжаляваш. :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тези цени за какви консумативи са....

Не правиш ли компромис с по-ниско качествени. Само водната помпа и ролките са около 480 лв. /оригинални/

Наистина всичко е относително,моят ангренажен ремък Пауър грип го купих за 65лв.масло10w40-4л.за 50лв.въздушен,маслен за 24лв. общо,преден и заден мост реглаж 20лв.и труд 30лв.и всичко е на 6.Това за скъпата подръжка е пълна измислица от конкуренцията защото ги е яд,че тяхните са пълна скръб. За 13г. каране по нашите мили пътища,даже и шарнир не съм сменял.Абе който не кара :mitsu-smiley: просто губи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен!

 

Понеже и аз съм се засилил да си купувам точно такава кола, бих искал и аз да питам за някои неща...

 

Решил съм да си взимам бензинов двигател, но се двуумя между 1.6 и 1.8 ...

 

И аз мисля,че 1.8 е по-добрия вариант и то не защото карам точно такава,а просто съм пробвал и двете :drive: .

Разликата в разхода на гориво при нормално каране в градски условия почти няма,а извън града макс.1 л,но за съжаление аз все още не съм се научил да карам 1.8 116 кс нормално :icon_blush: ,така че градското ми е около 9/100 ,а извън града 7;7.5/100,но смятам че е напълно поносимо.

Консумативи за 1.8 116 кс :

Ангренажен ремък - 120/140 лв;

Ролка обтяжна - 130 лв;

Горивен филтър - 50 лв;

Маслен филтър - 10/15 лв;

Въздушен филтър - 20/25 лв;

Свещи - 30 лв/4 бр.;

Водна помпа - 80 лв;

Труд 70/80 лв.

Мисля че всичко е напълно поносимо.Вече си направил първата крачка и дано не спреш,защото не знаеш какво удоволствие ще пропуснеш :rulez: .

Успех в избора и ако имаш още въпроси не се притеснявай да питаш,тук има доста компетентни хора,които с удоволствие ще ти помогнат :good: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

QUOTE(valboss @ 28.04.2008 - 19:03)

За GDI:

 

Ремъци,ангренажен и два пистови - 200лв

Водна помпа,обтягаща и паразитна ролка - 220лв

Масло/10W15/ и филтър - 80лв

Въздушен - 20лв

Труд - 70лв

Реглаж преден,заден мост - 30лв

Но всичко е относително....

 

 

 

Тези цени за какви консумативи са....

Не правиш ли компромис с по-ниско качествени. Само водната помпа и ролките са около 480 лв. /оригинални/

 

Ремъците са SUN-до 60000км,ролките и водната помпа-GMB.

Ти сам прецени компромиса какъв е.. :icon_box:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Здравейте отново пичове!

 

В петък ще ходя да гледам една красавица, Каризма 1.8и бензин, 98 година, и бих искал да ми дадете някакви съвети и наставления относно това на какво по-конкретно да обърна внимание при огледа на колата... нещо специфично, тънко, което няма как да знам като новоизлюпен фен на тази марка...

 

благодаря ви предварително! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново пичове!

 

В петък ще ходя да гледам една красавица, Каризма 1.8и бензин, 98 година, и бих искал да ми дадете някакви съвети и наставления относно това на какво по-конкретно да обърна внимание при огледа на колата... нещо специфично, тънко, което няма как да знам като новоизлюпен фен на тази марка...

 

благодаря ви предварително! :mitsu-smiley:

Виж тук:

http://mitsubishibg.com/do.php?page=4&...&id_rec=145

Нещата са много комплексни,но мисля,че най-важното е супер безшумният двигател,не трябва да трака,хлопа или каквото и да е, просто е като часовник.Разгледай раздела за Carisma има много интересни неща,които ще са ти от полза.

Успех при покупката :icon_thumbup: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет, отскоро (вчера я регистрирах - яхуууу :icon_clap: ) съм собственик на Каризма GDI '99 и искам да те уверя, че на друг автомобил няма да се кача. И окачването не е толкова твърдо колкото казваха, много място, страхотен двигател, натоварена догоре + двама човека за 2600 км среден разход 6.5 с натискането - абе разкошна кола. Само едно питане имам, ремъкът (пистовият) посвирва от време на време. Проблем ли е това, и може ли да е от престоят и на паркинга преди да я купя (поне два месеца). Но иначе, ако е запазена - това е колата.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери дали не е отпуснат , но най-добре е да се смени. Ако е просвирвал често ,може каучукът там да се е втвърдил/изгорял.Може и от обтягащата ролка да поскърцва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Пичове предварително се извинявам ако вече има такава тема или вече е обсъждано но ме интересува разшифроването на ВИН кода, и преди тва къде да го търся !? в сайта пише горе на капака от вътрешната страна, но ме интересува има ли и други места !?

 

благодаря предварително....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами определено го пише и на талона на колата, там го има 1000%. А иначе наистина номера на рамата или вин номера си е набит като вдигнеш капака точно срещу теб, зад двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
привет, пичове...

 

сори за глупавия въпрос, но може ли да ми кажете как да позная от ВИН кода коя година и колата !?

 

XMCLNDA1AVF044360

 

v 1997

w 1998

x 1999

0 2000

1 2001

2 2002

3 2003

4 2004

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...