lyuli Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Малко позабравени и настрани останаха колегите от ратола- в ОРЛАНДОВЦИ. Бих желал да ги похваля за изключителната точност. Имах записан час за 8.30 а те ми вкараха(съответно тогава и отвориха) в 9,15. СКРОМНА РАЗЛИКА, от 45 минути би казал някой. Днес времето е пари и изключително важно. Няма как да го ИЗКАРАШ, вземеш НАЗАЕМ или да ти го ДАДАТ. Все пак на едно място успяха да ми прочетат компютъра( малко съмнително след като не съм го видял с очите си). Това е похвално. Тръгвайки си от там обаче, видях че нещо стрелката на температурата е много високо. Сигурен съм че не беше така преди това. Връщайки се в сервиза чувам "МЧЕ ТАКА СИ БЕШЕ" и "АКО ИСКАШ ДА Я ВЪРНЕМ ДА ТИ ГО ОПРАВИМ". До болка познато. Призива ми. КОЛЕГИ - ЗА БОГА ТЪРСЕТЕ АЛТЕРНАТИВИ, НЕ ХОДЕТЕ ТАМ. Пламене ти все повече печелиш моите симпатии. Довечера пак съм при теб да го отстраним този проблем.Благодаря за вечната ти отзивчивост и добронамереност и най-вече добре свършена работа. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 февруари 2008 Admin Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Юли, ходи при Пламен и недей да припарваш изобщо където и да било! :first: Ако живееш в Пловдив при Милен или Ратола Пловдив.Няма други сервизи! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 26 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Благодаря ти Светльо. Ходих заради диагностиката понеже ще продавам сивата красавица. Направих глупост и грешка, която НИКОГА няма да повторя. Вече съм се разбрал с Пламен . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Priemchik Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Понеже всички от фен клуб митсубиши са големи разбирачи ще ви помоля да не стъпвате повече в сервиза на Ратола София, понеже сте специалисти по всякакви въпроси не мисля, че вече ще ви е необходима сервизна помощ. В п.с ще ви кажа, че по отношение на вашия клуб сервиза няма да приема повече автомобили и да не гожорим за отстъпки свързани с части и т.н. И ще ви помоля да стигне до всички от митсубиши фен клуб. Понеже Ратола на, която аз съм служител е само дилър на въпросната марка бих ви препоръчал Балкан стар.Благодаря за вниманието Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Понеже всички от фен клуб митсубиши са големи разбирачи ще ви помоля да не стъпвате повече в сервиза на Ратола София, понеже сте специалисти по всякакви въпроси не мисля, че вече ще ви е необходима сервизна помощ. В п.с ще ви кажа, че по отношение на вашия клуб сервиза няма да приема повече автомобили и да не гожорим за отстъпки свързани с части и т.н. И ще ви помоля да стигне до всички от митсубиши фен клуб. Понеже Ратола на, която аз съм служител е само дилър на въпросната марка бих ви препоръчал Балкан стар. Това е още едно потвърждение за отношението на Ратола София към клиентите им. Всеки един фирмен сервиз би се извинил за горната случка, но не и Ратола София. Обърнете внимание на този цитат:по отношение на вашия клуб сервиза няма да приема повече автомобилиНима сервиза на Ратола София е собственост на човека с ник Priemchik? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Понеже всички от фен клуб митсубиши са големи разбирачи ще ви помоля да не стъпвате повече в сервиза на Ратола София, понеже сте специалисти по всякакви въпроси не мисля, че вече ще ви е необходима сервизна помощ. В п.с ще ви кажа, че по отношение на вашия клуб сервиза няма да приема повече автомобили и да не гожорим за отстъпки свързани с части и т.н. И ще ви помоля да стигне до всички от митсубиши фен клуб. Понеже Ратола на, която аз съм служител е само дилър на въпросната марка бих ви препоръчал Балкан стар.Благодаря за вниманиетоС такова отношение ще останете без никакави клиенти. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Това изказване на лицето "ПРИЕМЧИК" е доста смело и малко от името на самите управители на Ратола, които в повечето от случаите въобще не са в течение на кашите, които въпросното лице "приемчик" забърква! Съжалявам само, че го държът още на работа и си правят такава хубава реклама на сервиза чрез него! Аз също съм потърпевш от техните услуги, но съм убеден, че проблемът на целия сервиз е точно в 1 или 2-ма от тях и по-точно от въпросния анонимен приемчик! Дали ако това писание стигне до очите на същинските собственици ще им бъде приятно!? И общо взето въпросното лице дава ли си сметка, че това което е написало означава едно, а именно неспособността му да се справя с проблемите на поста и по точно службата която заема!? :D Аз благодарение на "немърливостта им се беше оказало, че колата ми е кацнала неработеща в дворът им и компютърът ми е бил изгорен" предполагам това е станало, когато колата, като комета е падала в дворът им ;) Докато има такива "киселячета" или по скоро "паячета" като него сервизът ще е на този хал! Също така ще го помоля да си напише името и по точно да се представи, за да изразя своята ЛИЧНА благодарност към отношението му както към клуба така и към всички останали потърпевши! Предлагам да напишем едно официално писмо до Ратола в което да ги попитаме, дали действително имат такова отношение към нас и може би да получим едно извинение, защото с нищо не сме заслужили такова отношение!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Ужасно иЗказване! По-добре да се въздържа от коментар!!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 26 февруари 2008 Admin Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Понеже всички от фен клуб митсубиши са големи разбирачи ще ви помоля да не стъпвате повече в сервиза на Ратола София, понеже сте специалисти по всякакви въпроси не мисля, че вече ще ви е необходима сервизна помощ. В п.с ще ви кажа, че по отношение на вашия клуб сервиза няма да приема повече автомобили и да не гожорим за отстъпки свързани с части и т.н. И ще ви помоля да стигне до всички от митсубиши фен клуб. Понеже Ратола на, която аз съм служител е само дилър на въпросната марка бих ви препоръчал Балкан стар.Благодаря за вниманието Не съм сигурен дали някой си не се е регнал, за да създаде интрижка, но дори и да е така искам да кажа някои неща. Крайно време е Ратола в София - сервиза да си вземе забележка за работата с клиентите.Потърпевши сме били доста колеги включително и аз при все това, че познавам повечето от вас лично.Има вече прекалено негативни мнения за вас, които се трупат с години и практически нямат край! :mad: Предлагам ви да отидете на специализация за няколко седмици в Ратола Пловдив да ви понаучат малко на обноски и на това как се сервизира и ремонтира Мицубиши.Тъй като тук се пишат някакви крайни изказвания може ли да се представите тук официално и кой ви е упълномощил да говорите от името на Ратола?Иначе смятам този пост за откровен СПАМ и ще бъде изтрит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 26 февруари 2008 Сподели Публикувано 26 февруари 2008 Не, не го трий нека го има, на никого не пречи, тъкмо ще се чете от повече хора и ще е ясно на всички за случая! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Нека така нареклия се приемчик не "гожори" много, защото си мисля, че каквато е способноста му на писане, така и работи. Наистина трябва да се поучат от Ратола Пловдив / от който имам само добри впечатления/ и на отношение към клиентите, и начин на работа. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Аз все още си мисля че не е сериозно това изявление... Нека помислим обективно - някой с ник "приемчик" тоест не се идентифицира лично с името си, а като служител на фирмата без управленски функции, в извънработно време обижда клиенти, говори от името на фирмата и ни праща в друга!?Мисля че или това е провокация от страничен човек за забавление, или от наистина някой служител, който обаче не е наред психически или пък се е напил или надрусал здраво... Това Ратола да си го търсят и мислят. Във всеки случай обаче на това не може да му се обръща повече внимание от това, че е просто забавно и затова няма смисъл да се трие - има с какво да се повеселим Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Аз все още си мисля че не е сериозно това изявление... Нека помислим обективно - някой с ник "приемчик" тоест не се идентифицира лично с името си, а като служител на фирмата без управленски функции, в извънработно време обижда клиенти, говори от името на фирмата и ни праща в друга!?Мисля че или това е провокация от страничен човек за забавление, или от наистина някой служител, който обаче не е наред психически или пък се е напил или надрусал здраво... Това Ратола да си го търсят и мислят. Във всеки случай обаче на това не може да му се обръща повече внимание от това, че е просто забавно и затова няма смисъл да се трие - има с какво да се повеселим Днес ще разбера за какво става дума................ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Изказването е безумно! Наистина си струва мениджмънта да се запознае с него. Аз само веднъж съм ходил там и да ви кажа - свършиха си работата. Е, предпочитам DJ, но тогава беше друго време. Наистина съм изненадан, щото момчетата бяха учтиви и дори комплимент на колата ми направиха. Ама ако наистина е човек от фирмата това - аз бих го изритал, преди това бих му хвърлил един бой, щото ако е наистина приемчик - т.е. човек, който работи с клиентите - тоя трябва да се обеси за назидание на другите! Пък после що сме недоволни... Ми щото ходим там с парите си и си искаме своето! Дано DJ си направи по-скоро сервиз... Пламене, ще ти се извива свят от работа, да знаеш! То така не те оставяме на мира, пък в сервиз - смятай я! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 27 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Miroslav, както винаги е въздържан и възпитан. Поклон пред това. Заствал е неведнъж зад всеки проблем и се е опитвал да помогне за разрешаването му. Иска ми се да е така навсякъде във подразделенията на РАТОЛА, а не само в Пловдив. Това че отвориха в 9.00 дори и след това не си го измислям. Питайки за 8.00 да ме приемат, директно ми казаха да е 8.30, понеже трябвало да се съберат. Това че ме замотаха излишни 45 минути най-много и дълбоко ме засегна( това че така си беше не сме го чували веднъж и е приемливо). Нека се научим в България да ценим времето и на другите, а не само личното ни такова. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Сори за спама! Искам също да похваля Мирослав...Няма да нареждам куп суперлативи по негов адрес, просто ще кажа едно - евала за Миро! Колкото пъти съм го потърсил за съвет, винаги е откликвал... Поръчах си части, след ден бяха във Варна...Коментарите му винаги са издържани! Нямам какво друго да добавя! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vevas Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Според мен това си е чиста интрига - едва ли една себеуважаваща се фирма би изгонила сама една голяма част от клиентите си, т.е. нас собствениците на :mitsu-smiley: от форума. След това както виждате има проверен човек от Ратола /визирам Миро, който лично и на мен е помагал/, който всички знаем, че работи в тази фирма и виждате и неговото отношение към тъй наречения "Приемчик". И накрая, какво пречи на някой, който се занимава с ремонт на японски автомобили и може би в близост до Ратола има рекламка на сервиза си, не го е написал този пост та да събере повече клиентела в неговия сервиз вместо във фирмения, знаейки от форума ни, че повечето от нас не са с положително мнение за обслужването и качеството на работа в Ратола. Аз лично също не съм доволен от тях и едва ли ще отида в техния сервиз да ми обсужат колата, но пък съм си вземал части от там и то с отстъпка уредена от Миро. А пък ако някой от форума реши да отиде при тях за ремонт и не съобщи, че е от фен клуба, как ли ще познаят, че тази кола е собственост на някой член на клуба или на участник във форума. Така че "мили ми" "Приемчик" това което си написал е пълна безмислица и едва ли някой ще ти се върже на острата забележка към най-добрия форум в БГ интернет пространството и ще вземе присърце казаното от теб. Тук са се събрали доста интелигентни и взаимно подкрепящи се хора и едва ли ти ще уплашиш нас собствениците на :mitsu-smiley: . Дано по-често да четеш този форум и се научиш на учтиви обноски към непознати хора, защото тук вежливия тон е на почит па макар и повечето да се познаваме по между си, а какво остава за непознатите.Това е мнението ми, може и да греша, но едва ли съм далеч от истината. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivo Ru Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 Попаднах случайно на темата. Преди около месец Мирослав ми помогна в избора на амортисьори. По негов съвет отидох в Ратола за диагностика на предното окачване (така и така ще сменям амортисьори, да провера няма ли и други проблеми). Обадих се предния ден. Разбрахме се с приемчика за 8.30 сутринта. Бяха точни, бързи и коректни. Поръчах амортиьорите. Казаха ми до 10-15 дни. Дойдоха на 8-я. На следващия ден след уговорка пак за 8.30 сутринта, пристигнах в 8.15 часа. Бяха на линия и приемчика и монтьорите. Веднага вкараха колата и започнаха работа. Или нещо се е променило, или аз съм късметлия. Останах изключително доволен и ако пак се наложи ще потърся услугите им. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 9 Май 2008 Сподели Публикувано 9 Май 2008 Попаднах случайно на темата. Преди около месец Мирослав ми помогна в избора на амортисьори. По негов съвет отидох в Ратола за диагностика на предното окачване (така и така ще сменям амортисьори, да провера няма ли и други проблеми). Обадих се предния ден. Разбрахме се с приемчика за 8.30 сутринта. Бяха точни, бързи и коректни. Поръчах амортиьорите. Казаха ми до 10-15 дни. Дойдоха на 8-я. На следващия ден след уговорка пак за 8.30 сутринта, пристигнах в 8.15 часа. Бяха на линия и приемчика и монтьорите. Веднага вкараха колата и започнаха работа. Или нещо се е променило, или аз съм късметлия. Останах изключително доволен и ако пак се наложи ще потърся услугите им. Дано четем повече такива мнения и дано да не е било къзмет, а положителна промяна! Радвам се за бързата реакция и за това, че има доволен клиент, че на всички ни омръзна да четем негативни мнения за Ратола София. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 9 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2008 Надявам се моето мнение да е помогнало да се променят нещата в положителна посока. На мен директно ми казаха час вместо в 8,00 да е 8,30, а вече всичко се е канализирано. При такова развитие на нещата ще препоръчам сервиза на мои познати. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 9 Май 2008 Сподели Публикувано 9 Май 2008 :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 9 Май 2008 Сподели Публикувано 9 Май 2008 Надявам се моето мнение да е помогнало да се променят нещата в положителна посока. На мен директно ми казаха час вместо в 8,00 да е 8,30, а вече всичко се е канализирано. При такова развитие на нещата ще препоръчам сервиза на мои познати. Нека не бързаме да се радваме, щото една птичка пролет не прави! Юли, да не стане после да си развалите приятелството... :icon_blush: Наблюдаваме и чакаме други положителни отзиви... аз лично бих изчакал поне още 5-6 положителни мнения, за да препоръчам сервиза и то от доверени хора, примерно теб, Иван или Светльо... Може да има промяна, оптимист съм... но това е БГ не може да стане от днес за утре... Тук времезакъснението е повече от 3 пъти "тау"... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Имаш и моя глас....Дани :icon_thumbup: Проверката на джипа преди да го взема се направи там ,както и смяната на свещите, които за да бъдат сменени ми разглобиха половината двигател :mitsu-smiley: Доволен съм!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 10 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 10 Май 2008 А всички знаем Любо колко е взискатален, но все пак да почакаме още 2-3 позитивни мнения. Принципно трудно мога да бъда убеден да се върна на място (независимо за какво става въпрос, а при еклипс всички въпроси са си скъпички :icon_blush: ) от което съм недоволен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
IVAN VR4x4 Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Да не би да са сменили приемчиците- ако това е направено действително сервизът би работил като хората, момчетата там са свестни, както и Роската! Само приемчиците ми се струват криви и то предимно единия от тях! "Колата ми бе кацнала в Ратола, но така и не се бяха разбрали дали е кацнала вън или вътре в двора, но определено е кацнала от никъдето" Не пиша и не ми се коментира, ако чуя добри отзиви, определено ще ви кажа, то е въпрос май на късмет, настроение и после на знания!!! За сега се въздържам от коментари... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.