CynepMEH Публикувано 31 януари 2008 Сподели Публикувано 31 януари 2008 Хора, здравейте! Още откакто си купих колата забелязах големия разход на гориво - 14-15-16. Също така като застана зад колата мирише на бензин та чак люти на очите. Имате ли идея от какво се причинява това? О2 сензор, свещи или нещо друго. 2 от цилиндрите са с по-слаба компресия спрямо останалите. От зад няма никакъв дим (нито черен, нито бял, нито син)! Карам колата с доста ръчкане, но не мисля, че от това е този разход... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyudmil Публикувано 31 януари 2008 Сподели Публикувано 31 януари 2008 И аз имах същия проблем, миришеше доста на бензин, но или изчезна от самосебеси (което е малко вероятно) или аз вече му свикнах( май е второто) :icon_confused: а с ръчкане и на мен ми дава 15-16, че и повече е стигал, но при спокойно каране (бих казал даже доста пенсионерско) до кам 3000rpm ,разхода ми е около 11л. градско Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 31 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 31 януари 2008 И аз имах същия проблем, миришеше доста на бензин, но или изчезна от самосебеси (което е малко вероятно) или аз вече му свикнах( май е второто) :icon_confused: а с ръчкане и на мен ми дава 15-16, че и повече е стигал, но при спокойно каране (бих казал даже доста пенсионерско) до кам 3000rpm ,разхода ми е около 11л. градско е тази кола изобщо възможно ли е да се кара до 3000 оборота :D Хм...аз когато си контактувам с еклипс 2g с 4g63 двигател все ми казват 11-12-13 разход..всички ли карат пенсионерската Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 31 януари 2008 Сподели Публикувано 31 януари 2008 O2 sensor. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyudmil Публикувано 31 януари 2008 Сподели Публикувано 31 януари 2008 ами прав си, то пенсионерската си е направо мъка с тази кола, ама понякога се налага :icon_crying: ... и на мен при нормално каране(с умерено ръчкане :D :D) градско е над 13 и съм се примирил , но досега не съм мислел че имам проблем с разхода а като я карам до " червеното" как гълта....направо почва да души каде е OMV-to :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 31 януари 2008 Сподели Публикувано 31 януари 2008 Когато е загряла, не трябва да мирише на бензин, върви на диагностика, досега е трябвало да ти светне лампа,но може да е рано, ако ламбдата показва "някакви" стойности, най-вероятно е от нея, живота и е 60-100 хиляди километра Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rallyart7 Публикувано 31 януари 2008 Сподели Публикувано 31 януари 2008 ами прав си, то пенсионерската си е направо мъка с тази кола, ама понякога се налага :icon_crying: ... и на мен при нормално каране(с умерено ръчкане :D :D) градско е над 13 и съм се примирил , но досега не съм мислел че имам проблем с разхода а като я карам до " червеното" как гълта....направо почва да души каде е OMV-to :D :hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: Батка нямаш си представа колко си прав. Моита всеки път като се кача направо си кара към наи близкото OMV. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 При мен ми светва малко след първата стрелка, че няма бензин и ме упътва към най-близкия Еко Петролиум . Напоследък я карам нещо като средно, между пенсионерско и ръчка. Стигала е и до 18 литра разход направо ми счупи портфейла. Лео има ли разлика с новият филтър в разхода и вървенето? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 1 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Още не мога да преценя. Първият ден ми се струваше, че върви по-кофти. Все едно имах някакъв лаг - натискам педала и тя след 1 секунда започва да набира. Бях се сдухал тотално Вчера и днес като че ли го няма това нещо - отговаря директно на натискането на педала дори ми се струва мъничко по-динамична... За разход не мога да кажа още - минал съм 30-40 км... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Poli Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 За Еклипс турбо ли говорите?Според мен това 15-18л/100км каточе ли е много за атмосферен.На мен ЕВОто ми гори толкова,а то се кара само на ръчка.Селиката турбо и тя толкова гореше.Силвията при нормално е 7-8л,а при ръчка 15л,тя също е турбо.Това са се двулитрови двигатели турбо. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 1 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2008 За атмосферен...и аз смятам, че са много! :( ще се ходи на диагностика скоро... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 1 февруари 2008 Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Мойта без да пестя отива 18mpg. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 1 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 1 февруари 2008 Това излиза около 22/100!!! А като се има предвид, че в щатите бензинът е доста по-качествен и май е с високо октаново число! Ужасно много е, дори за твоята кола. Да не е заради липсата на горивни карти? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 2 февруари 2008 Сподели Публикувано 2 февруари 2008 Това излиза около 22/100!!! А като се има предвид, че в щатите бензинът е доста по-качествен и май е с високо октаново число! Ужасно много е, дори за твоята кола. Да не е заради липсата на горивни карти? Не знам каква ще да е тая липса на горивни карти. За октана: 87 octane in the USA = 92 octane in Europe89 octane in the USA= 94 octane in Europe92 octane in the USA = 97 octane in Europe Аз слагам 93 октанов в DSM-a (т.е. 98 европейски?), в ежеднeвката - 87. Не ми е известно да е по-некачествен тук бензина от Европейския, но въобще не съм се интересувал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 2 февруари 2008 Сподели Публикувано 2 февруари 2008 Това излиза около 22/100!!!18 mpg(US) = 13 l/100km Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 2 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 2 февруари 2008 18 mpg(US) = 13 l/100km Прав си! бях забавил да обърна милите в километри :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Днес ходих на диагностика в Ратола и ми казаха, че компа не е записал никакви грешки. Аз много се надявах на ламбдата, ама ядец. Казвайте какво може да е друго? Свещи? Дросел? :( Дали е от стъпковото моторче? Чел съм, че трябва да е около 750 оборота, но за американските еклипси. Моят винаги е на 850 на празен ход (стабилни) и съм склонен да мисля, че е нормално. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 19 февруари 2008 Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Замервал ли си някъде колко обогатена е сместа? Защо не изчакаш да се постопли малко времето, защото и аз сега получавам някакви аномалии и го отдавам на постоянната работи в кофти режими. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Не съм замервал колко е обогатена...това си мислех днес...като я замеря какво ще ми помогне това точно? Иначе тя ми е така откакто я взех през април :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 февруари 2008 Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Забележи сутрин като е студена след колко време мърда стрелката, кога загрява напълно. Колко време след това я караш обикновено.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lyuli Публикувано 19 февруари 2008 Сподели Публикувано 19 февруари 2008 На мен ми беше паднал разхода до 12-13( при нормално каране). Сега през студените януарски и февруарски дни и нощи пак се качи на 15. Вярно че ходя да се повъртя малко на Бояна и влизам в завоите на ръчна( трябва да спирам Нийд Фор Спийд ), но пак 2-3 литра повече. Има според мен много фактори. По-рядък въздух поради студеното време, парно което работи нонстоп, фарове, пръскалки и чистачки, когато се натрупат нещата, предполагам че двигателя компенсира по голямото потребление на ток. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Сравнително бързо загрява. Като я паля изчаквам около 1 минута да поработи и потеглям. След около километър колата вече е в работна температура. След това я карам около 20-30 минути Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 февруари 2008 Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Сравнително бързо загрява. Като я паля изчаквам около 1 минута да поработи и потеглям. След около километър колата вече е в работна температура. След това я карам около 20-30 минутиЗащо чакаш цяла минута? Не мисля че е толкова или за километър че загрява. Провери, засечи и така... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 19 февруари 2008 със сигурност има 30-40 секунди. Чакам я да се поразлее маслото хубаво. Но ще засека и ще дам представителна извадка Ти какво имаш предвид с тези засечки? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 19 февруари 2008 Сподели Публикувано 19 февруари 2008 Имам в предвид да засечеш няколко пъти, за да може да се види ако има проблем с термостат или някаква аномалия ката че двигателя да не работи добре загрял. Виж до къде отива стрелката и т.н.Въпроса е колко бързо загрява, до къде е стрелката, колко време след това типично караш в нормален вече режим. Нормално е да харчи повече студена и ако скоро след това спираш е ясна работата...Относно чакането мисля че няма смисъл. Запалваш, маслото веднага си вдига налягане и си пръска навсякъде, чакаш примерно 10-20 сек и тръгваш. Въпроса е да не я натискаш докато загрее. Така загрява най-бързо което е най-важно за двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.