Премини към съдържание

Недоизгаряне на бензин


Препоръчано мнение

Хора, здравейте!

 

 

Още откакто си купих колата забелязах големия разход на гориво - 14-15-16. Също така като застана зад колата мирише на бензин та чак люти на очите. Имате ли идея от какво се причинява това? О2 сензор, свещи или нещо друго. 2 от цилиндрите са с по-слаба компресия спрямо останалите. От зад няма никакъв дим (нито черен, нито бял, нито син)! Карам колата с доста ръчкане, но не мисля, че от това е този разход... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем, миришеше доста на бензин, но или изчезна от самосебеси (което е малко вероятно) или аз вече му свикнах( май е второто) :icon_confused:

а с ръчкане и на мен ми дава 15-16, че и повече е стигал, но при спокойно каране (бих казал даже доста пенсионерско) до кам 3000rpm ,разхода ми е около 11л. градско

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз имах същия проблем, миришеше доста на бензин, но или изчезна от самосебеси (което е малко вероятно) или аз вече му свикнах( май е второто) :icon_confused:

а с ръчкане и на мен ми дава 15-16, че и повече е стигал, но при спокойно каране (бих казал даже доста пенсионерско) до кам 3000rpm ,разхода ми е около 11л. градско

 

е тази кола изобщо възможно ли е да се кара до 3000 оборота :D Хм...аз когато си контактувам с еклипс 2g с 4g63 двигател все ми казват 11-12-13 разход..всички ли карат пенсионерската :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) ами прав си, то пенсионерската си е направо мъка с тази кола, ама понякога се налага :icon_crying: ... и на мен при нормално каране(с умерено ръчкане :D :D) градско е над 13 и съм се примирил , но досега не съм мислел че имам проблем с разхода :) а като я карам до " червеното" как гълта....направо почва да души каде е OMV-to :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Когато е загряла, не трябва да мирише на бензин, върви на диагностика, досега е трябвало да ти светне лампа,

но може да е рано, ако ламбдата показва "някакви" стойности, най-вероятно е от нея, живота и е 60-100 хиляди километра :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) ами прав си, то пенсионерската си е направо мъка с тази кола, ама понякога се налага :icon_crying: ... и на мен при нормално каране(с умерено ръчкане :D :D) градско е над 13 и съм се примирил , но досега не съм мислел че имам проблем с разхода :) а като я карам до " червеното" как гълта....направо почва да души каде е OMV-to :D

 

:hysterical: :hysterical: :hysterical: :hysterical: Батка нямаш си представа колко си прав. Моита всеки път като се кача направо си кара към наи близкото OMV.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен ми светва малко след първата стрелка, че няма бензин и ме упътва към най-близкия Еко Петролиум :). Напоследък я карам нещо като средно, между пенсионерско и ръчка. Стигала е и до 18 литра разход направо ми счупи портфейла.

Лео има ли разлика с новият филтър в разхода и вървенето?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още не мога да преценя. Първият ден ми се струваше, че върви по-кофти. Все едно имах някакъв лаг - натискам педала и тя след 1 секунда започва да набира. Бях се сдухал тотално :)

 

Вчера и днес като че ли го няма това нещо - отговаря директно на натискането на педала дори ми се струва мъничко по-динамична...

 

За разход не мога да кажа още - минал съм 30-40 км...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За Еклипс турбо ли говорите?

Според мен това 15-18л/100км каточе ли е много за атмосферен.

На мен ЕВОто ми гори толкова,а то се кара само на ръчка.

Селиката турбо и тя толкова гореше.

Силвията при нормално е 7-8л,а при ръчка 15л,тя също е турбо.

Това са се двулитрови двигатели турбо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това излиза около 22/100!!! А като се има предвид, че в щатите бензинът е доста по-качествен и май е с високо октаново число! Ужасно много е, дори за твоята кола. Да не е заради липсата на горивни карти?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това излиза около 22/100!!! А като се има предвид, че в щатите бензинът е доста по-качествен и май е с високо октаново число! Ужасно много е, дори за твоята кола. Да не е заради липсата на горивни карти?

 

Не знам каква ще да е тая липса на горивни карти.

 

За октана:

 

87 octane in the USA = 92 octane in Europe

89 octane in the USA= 94 octane in Europe

92 octane in the USA = 97 octane in Europe

 

 

Аз слагам 93 октанов в DSM-a (т.е. 98 европейски?), в ежеднeвката - 87. Не ми е известно да е по-некачествен тук бензина от Европейския, но въобще не съм се интересувал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес ходих на диагностика в Ратола и ми казаха, че компа не е записал никакви грешки. Аз много се надявах на ламбдата, ама ядец. Казвайте какво може да е друго? Свещи? Дросел? :(

 

Дали е от стъпковото моторче? Чел съм, че трябва да е около 750 оборота, но за американските еклипси. Моят винаги е на 850 на празен ход (стабилни) и съм склонен да мисля, че е нормално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Замервал ли си някъде колко обогатена е сместа? Защо не изчакаш да се постопли малко времето, защото и аз сега получавам някакви аномалии и го отдавам на постоянната работи в кофти режими.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм замервал колко е обогатена...това си мислех днес...като я замеря какво ще ми помогне това точно?

 

Иначе тя ми е така откакто я взех през април :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Забележи сутрин като е студена след колко време мърда стрелката, кога загрява напълно. Колко време след това я караш обикновено..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми беше паднал разхода до 12-13( при нормално каране). Сега през студените януарски и февруарски дни и нощи пак се качи на 15. Вярно че ходя да се повъртя малко на Бояна и влизам в завоите на ръчна( трябва да спирам Нийд Фор Спийд ), но пак 2-3 литра повече. Има според мен много фактори. По-рядък въздух поради студеното време, парно което работи нонстоп, фарове, пръскалки и чистачки, когато се натрупат нещата, предполагам че двигателя компенсира по голямото потребление на ток.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравнително бързо загрява. Като я паля изчаквам около 1 минута да поработи и потеглям. След около километър колата вече е в работна температура. След това я карам около 20-30 минути

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сравнително бързо загрява. Като я паля изчаквам около 1 минута да поработи и потеглям. След около километър колата вече е в работна температура. След това я карам около 20-30 минути

Защо чакаш цяла минута? Не мисля че е толкова или за километър че загрява. Провери, засечи и така...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

със сигурност има 30-40 секунди. Чакам я да се поразлее маслото хубаво. Но ще засека и ще дам представителна извадка :)

 

Ти какво имаш предвид с тези засечки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам в предвид да засечеш няколко пъти, за да може да се види ако има проблем с термостат или някаква аномалия ката че двигателя да не работи добре загрял. Виж до къде отива стрелката и т.н.

Въпроса е колко бързо загрява, до къде е стрелката, колко време след това типично караш в нормален вече режим. Нормално е да харчи повече студена и ако скоро след това спираш е ясна работата...

Относно чакането мисля че няма смисъл. Запалваш, маслото веднага си вдига налягане и си пръска навсякъде, чакаш примерно 10-20 сек и тръгваш. Въпроса е да не я натискаш докато загрее. Така загрява най-бързо което е най-важно за двигателя.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...