Емил Димитров Публикувано 5 януари 2008 Сподели Публикувано 5 януари 2008 Колеги ужасно се радвам когато видя колт с крило отзад...моя обаче няма заводско...дайте идеи! Крилцето много отваря колата, а и смятам че малко от многото ще оказва влияние на стабилността във високите скорости... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Колеги ужасно се радвам когато видя колт с крило отзад...моя обаче няма заводско...дайте идеи! Крилцето много отваря колата, а и смятам че малко от многото ще оказва влияние на стабилността във високите скорости...отиди при някои пичове които леят брони и прагове.. със сигурност ще могат да ти излеят и едно крилце.. заводското е добро но аз съм виждал един колт правено крилце .. много яко му стоеше ето качвам снимчицата Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
silveria Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 В случая поставено на това място точно дали ще "помага" въобще при "високи" скорости? Мен леко ме съмнява .. иначе определено изглежда добре .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 6 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 6 януари 2008 Абе колеги незнам дали ме е излъгал, но преди няколко години един клиент на фирмата в която работех каза че колта му с 190 бил нестабилен, а след като сложил крилото с 210 залепвал за пътя...Мен обаче ме интересува естетическата точка на въпроса...много ми харесва как се отваря колата...Това което ме валнува е следното...Заводското крилце е захванато с болтове...Ако ми напраят отливка, как ще го хванат? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Абе колеги незнам дали ме е излъгал, но преди няколко години един клиент на фирмата в която работех каза че колта му с 190 бил нестабилен, а след като сложил крилото с 210 залепвал за пътя...Мен обаче ме интересува естетическата точка на въпроса...много ми харесва как се отваря колата...Това което ме валнува е следното...Заводското крилце е захванато с болтове...Ако ми напраят отливка, как ще го хванат?ми сигурно пак с болтове към капака на багажника... за захващането не се притеснявай те хората си знаят работата.. а това че върши работа е ясно .. каквокато е на това място .. точно там трябва да е.. виждал съм колтове на които е сложено между задната чистачка и стъклото .. там притока на въздух е в съвсем различна посока и е доста по-малък от този където е на фабричните крила..Ще има още по-голям ефект ако сложиш някоя бас каса 70 кила и крило хе Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 6 януари 2008 Сподели Публикувано 6 януари 2008 Имам приятел в Половдивското село Марково.Той се занимава с външния облик на състезателното ево на Николай Паунов.Аз не искам тунинги на колата ми обаче една люспичка в горния край на капака отваря колата много.Той даже ме караше да си взема Лансър 6 и да го направи да изглежда като ЕВО 6.Ако искаш да го питам за цена за крило и начина на поставяне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 7 януари 2008 Сподели Публикувано 7 януари 2008 Ето това е оригиналното което върви с моя колт. Ако можеш намери си такова :icon_thumbup:BRAT_MI.bmp Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 7 януари 2008 Оригинално едва ли ще си намеря, но съм готов за поръчково Коко ако не ти е проблем направи справка ;) Наистина искам да си сложа крилце Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 7 януари 2008 Сподели Публикувано 7 януари 2008 Да питам за такова като на lubenti или за нещо по-различно? За да не отварям друга тема някой да знае каква е тази ръкохватка или дръжка за багажната врата на КОЛТ?Виждал съм я само веднъж и много ми хареса, само че не можах да я снимам за да си направя такава.Предполагам, че е много удобна.Беше разположена в средата на багажника и беше полукръгла (като 1/4 сфера)Винаги като видя колт се взирам за такава но няма и няма.Искам такава защото багажната врата на колта няма удобно място за хващане от външната страна за да се отвори вратата.Ще ми се да е оригинално ама не знам дали изобщо е било такова? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2008 Е нещо като това което показа SlowDead Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 8 януари 2008 Сподели Публикувано 8 януари 2008 Според мен едно крило много отваря автомобила,ето разгледай този сайт LINK.Може да отидеш да разгледаш и в магазина им. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2008 Според мен едно крило много отваря автомобила,ето разгледай този сайт LINK.Може да отидеш да разгледаш и в магазина им. :icon_thumbup: Това не е ли в първия от високите блокове? Нещо не съм чувал довбри отзиви за тях...Но ще ида все пак да проверя Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 8 януари 2008 Сподели Публикувано 8 януари 2008 Абе колеги незнам дали ме е излъгал, но преди няколко години един клиент на фирмата в която работех каза че колта му с 190 бил нестабилен, а след като сложил крилото с 210 залепвал за пътя... То такива крила трябва да се продават в комплект с парашут , при тия скорости за каква стабилност са очакванията - колтчето ще е като перушинка. Още по вече ако не е с по широчки гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 8 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 8 януари 2008 Ами тук мога да издам че за лято съм взел джантите на INFECTED и ще сме с гуми 195/50/15 които отварят колата още повече, а старта е скандален Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 9 януари 2008 Сподели Публикувано 9 януари 2008 Цената на крилото без боя излиза между 60 и 100лв.Може да си избереш всякакъв модел.Става въпрос за крило от стъклопласт, прави се калъп по модела който си си харесал и така нататък.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 9 януари 2008 Цената е чудесна, но е мн. далеч :( То аз ще дам 2 пъти по толкова за бензин... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 10 януари 2008 Сподели Публикувано 10 януари 2008 М да и аз това загледах.От Варна до Пловдив са около 400км.То може по моя колт да се вземе мярка, ама модела как ще го избереш не знам.После може и по куриер да го изпратим ама някои ще трябва да ти го боядиса в твоя цвят и да ти го монтира.А бе сложно става ама ако решиш нещо казвай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 10 януари 2008 Автор Сподели Публикувано 10 януари 2008 М да и аз това загледах.От Варна до Пловдив са около 400км.То може по моя колт да се вземе мярка, ама модела как ще го избереш не знам.После може и по куриер да го изпратим ама някои ще трябва да ти го боядиса в твоя цвят и да ти го монтира.А бе сложно става ама ако решиш нещо казвай. Ами боядисването и модела не ме притесняват...по скоро монтажа...Ще проверя тук-таме някой оферти и ако реша ще ти кажа ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 9 Май 2008 Сподели Публикувано 9 Май 2008 Ами боядисването и модела не ме притесняват...по скоро монтажа...Ще проверя тук-таме някой оферти и ако реша ще ти кажа ;)Аз сега ще си лея за моя колт от полиестерна смола и стъклопласт... монтажа ще го направя скрит.. то ест ще излея долната част на крилото ..в нея ще пробия дупките където ще е захващането и ще монтирам гайки с зегерка (има такива фабрично заварени зегерки за тях) за да е по стабилно .. след което ще дозалея крилцето и монтажа на болта ще е от долу нагоре .. то ест гайката ще е излята в самото крило и няма да се вижда отгоре ... модела мисля да си го направя като снимката която качих тук в темата.. ще го направя от стериопор след което ще направя калъпа и ще видим какво ще излезе... ако стане добре може по същия калъп да се излеят и още крилца.. чувал съм че от един калъп се правят около 10 елемента и все пак зависи колко дебел е направен калъпа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 9 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 9 Май 2008 Ами колега като стане прати снимки и дай отзиви и може да вляза в играта, защото още не съм направил...Важното за мен е да е стабилно направено и при висока скорост да натиска колата... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SlowDead Публикувано 11 Май 2008 Сподели Публикувано 11 Май 2008 Ами колега като стане прати снимки и дай отзиви и може да вляза в играта, защото още не съм направил...Важното за мен е да е стабилно направено и при висока скорост да натиска колата...Стария ми колт беше с резнати пружини отпреде и моцуната му беше забита ... вдигал съм 200 км с него и трябва да ти кажа че колата я усещах супер прилепнала към пътя... тя също беше без крилце.. просто предницата когато е по-ниска от задницата и въздушния поток натиска яко колата надолу .. сега с този колт ако вдигна 170 го усещам как започва да люлее и започвам да намалям... а при поставянето на крило задницата ще "потъва" още по-надолу което може да доведе до обратния ефект подвигане на предницата и усещането на още по-нестабилна колата... единствения вариант е да се свали колата малко отпреде..иначе че върши работа крилото върши .. не е сложено просто ей така.. но има и други съображения които не трябва да се пренебрегнат ... просто трябва да се тества..аз доста често започнах да си мисля за нови пружини (спортни) че с това сток окачване колата в по-високите скорости въобще не е стабилна... преди си спомням някои от форума които имаше 1.8 140 коня каза че при 180 колата му е супер нестабилна и на мен ми се стори просто смешно но сега с това колтче което карам го разбирам човека.. така си е.. все пак ще кача снимки но още не съм го започнал дори .. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 11 Май 2008 Сподели Публикувано 11 Май 2008 Обаче колега, ако останеш със сток амортисьорите и сложиш спортни пружини имаш голяма вероятност да скапеш окачването и то много бързо. Сток амортисьора е малко по-висок от спортния и спортните пружини няма да има същия ход като при спортен амортисьор. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 11 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 11 Май 2008 Аз определено неискам спортно окачване и причината е, че улиците във Варна са в окаяно състояние :( Що се отнася до скоростта искам отново да споделя, че с оригиналните гуми 175/70 R13 на 190 км/ч едвам отдържах колата на пътя, а сега с Yokohama Sport Advan 195/50 R15 с 205 км/ч колата седи изумително добре на пътя...Само дето е малко по-тромава...За стабилността в завоите няма да коментирам просто! Дадах много пари за гуми, но разликата е просто фрапираща! В града обаче карам много по-бавно от преди заради дупките :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 13 Май 2008 Сподели Публикувано 13 Май 2008 Poli, може да достави задно крило като моето (Colt sport edition) от Япония. Който се интересува да говори с него, цената май беше около 160 евро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2008 А може ли да го видим на снимка как изглежда?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.