dobri1200 Публикувано 14 Май 2008 Сподели Публикувано 14 Май 2008 Ето това е крилото :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 14 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 14 Май 2008 Хмм, трябва да питам Poli значи! Самоче твойто си има заводски отвори за захващането сигурно :( Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 15 Май 2008 Сподели Публикувано 15 Май 2008 Колт спорт едишън, излиза от завода с крило на 3-тата врата, добавки на броните, прагове, бели циферблати на таблото, малък кожен пакет, 14'' ал. джанти и тн. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 29 юни 2008 Автор Сподели Публикувано 29 юни 2008 Колеги от къде мога да си намеря нещо такова http://www.yes-race.net/bg/images/catalog/wings/015b.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 2 юли 2008 Сподели Публикувано 2 юли 2008 Емиле, защо не потърсиш в някой тунинг център не може да нямате такъв във Варна. Подобно на това крило съм виждал в тунинг център намиращ се в близост до Ратола Пловдив. :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2008 Амиии, не че съм обикалял много, но в повечето магазини има само някакви тотални пародии дето ако ги заръфам със зъби, ще ги изям като вафла Има едно учебно пежо в града, което е понаправено и е с подобен тип универсално крило, от алуминии и много ми харесва...Ще се разшетам още но едва ли ще има нещо подобно...Ако наистина в пловдив има нещо подобно бих се радвал някой да сподели http://i6.ebayimg.com/04/i/000/c4/2c/c93f_1.JPG Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 2 юли 2008 Сподели Публикувано 2 юли 2008 Емо ! Пиши на Мирослав едно Л.С......Той работи в Ратола Пловдив, и ще ти каже ако има..... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 2 юли 2008 Автор Сподели Публикувано 2 юли 2008 Емо ! Пиши на Мирослав едно Л.С......Той работи в Ратола Пловдив, и ще ти каже ако има..... :icon_thumbup: Аз на Миро му писах отдавна за оригинално крило, но....греда Пък ако имаха подобни сигурно щеше да ми каже ;) И все пак ако някой от вас колеги види нещо подобно, ще съм благодарен за инфо ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2008 И така колеги, сдобих се с крило и то адски ме радва, а и определено смятам, че ще натисне колта при високите скорости...Има възможност за реглаж на ъгъла на перата, но там ще се налага серия от тестове...Въпроса е обаче, в монтажа и тук искам малко съвети Крилото го избрах спец. за хетчбек, за да не е прекалено вдигнато от тавана на горе (виждал съм седанови крила за багажник, сложени на таван и ... отврат)...Та крилото има планки със столчета и отвори за болтове. Видях че кората под тавана лесно се сваля, и ще направя дупки за болтовете (иначе си има сичко в комплекта)...Това което ме притеснява колеги, е факта че тавана ми е много мек (дори когато мия с гъбата потъва)...При висока скорост когато въздушния поток упражни натиск дали няма да се получи деформация?! Ще има ли полза, ако под ламарината сложа планки?! Очаквам вашите съвети, искам да го измисля преди да го монтирам...Благодаря ви предварително! Ето и снимка --> http://media.snimka.bg/0659/007573293-big.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Супер е!Честито!Няма ли възможност да се монтира на 3-тата врата, защото според мен там ще е най-одачно (там ламарината е твърда и е няколко пласта).На тавана ако е ще трябва да е доста напред за да можеш да отваряш багажника предполагам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 12 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 12 септември 2008 Ами Коко, знам че на вратата е най добре, но за да стане там, трябва да режа планките и се опасявам, че няма да е стабилно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 12 септември 2008 Сподели Публикувано 12 септември 2008 Виж този къде е монтиран, ако го сложиш на тавана няма ли да стърчи много нагоре и ще стой ли добре? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2008 Sirko, това е един от заводските модели! Тези крила са по-скоро за екстериор, и в/у тях няма такъв натиск! И не, няма да стърчи много нагоре, защото крилото е за хетч...За да го монтирам на задната врата обаче, трябва да отрежа тия шини. и да ги оставя на една пета, а това е доста притеснително.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 ...Тези крила са по-скоро за екстериор, и в/у тях няма такъв натиск...Колега, честно казано на Колт (а и който и да е хетчбек с предно предаване и максимална скорост до 180км/ч) и този който си взел няма да служи за друго освен 'за гъзария'. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Колега, честно казано на Колт (а и който и да е хетчбек с предно предаване и максимална скорост до 180км/ч) и този който си взел няма да служи за друго освен 'за гъзария'.Абе не е баш така....Поне максималната скорост ще падне на 170..... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2008 Определено смятам, че от крилото ще има ефект, а и не ми е нужна "гъзария"....После макс. скорост на колта определено не е 180, защото съм вдигал 205, и имаше още нишан, път нямаше Но при благоприятни условия (път, вятър) може и още!...А познавах човек който имаше поръчково крило на предния модел колт, и твърдеше че след монтажа на крилото, колта му с 200 залепвал за пътя! Такаче, тези които искат да гадаят нямам нищо против, но не тук моля! Искам идеи относно монтажа, който няма такива просто да коментира там където е има! За много неща съм чувал изказвания, важното е опита какво показва! Така че, който може да ми даде съвети ще съм благодарен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 За много неща съм чувал изказвания, важното е опита какво показва! Така че, който може да ми даде съвети ще съм благодарен!Емо! Точно от опит ти го казвам......С изправени докрай крила, и 200 няма да вдигнеш......На времето един приятел, взе от Илия Царски Ланча Делта HF интеграле еволюшън 4Х4(последният да затвори вратата), оная бялата дето се състезаваше с нея......Та тя си беше със заводско крило, с промяна на ъгъла......На магистралата със спуснато крило, вдигаше 240, а с вдигнато на 220 загиваше......Лично съм я пробвал.....Освен това, като е вдигнато, наистина я залепваше яко, но над 170-180 км/ч......През другото време само вдига разхода, но решението си е твое в края на краищата.....Само като съвет ти казвам, ако го слагаш на тавана, гледай по някакъв начин да го подсилиш от колонката, иначе ще ти деформира тавана...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2008 Именно затова питам! Как да го монтирам, без да смачкам тенекето? Ако пусна шини под тавана, между задните и предните пети, дали ще стане работата?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Именно затова питам! Как да го монтирам, без да смачкам тенекето? Ако пусна шини под тавана, между задните и предните пети, дали ще стане работата?!Пусни шини, но гледай да го сложиш максимално назад, колкото може по близко до вътрешната гредичка, на която са хванати пантите на задния капак.......И шините задължително ги хвани за тази гредичка...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2008 Да, ще гледам да е издърпано до самия ръб, но как е по добре да пусна шини между двете задни пети и двете предни или между предните и задните? Той главно товара ще пада на задните, където е и самото крило нали така? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Да, ще гледам да е издърпано до самия ръб, но как е по добре да пусна шини между двете задни пети и двете предни или между предните и задните? Той главно товара ще пада на задните, където е и самото крило нали така?Я дай пак, че въпроса е с повишена трудност.......Между задните и предните, или между предните и задните ми звучи абсолютно еднакво......Аз бих пуснап една щина на дъга под тавана между двете странични колонки, там където ще е предният край на петите на спойлера(понеже там ще има опън нагоре) и отделно с две къси шини бих я свързал тая шина със задната гредичка, точно под петите на спойлера, понеже в задния край ще има натиск...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2008 Имах предвид надлъжно на колата две шини, сяка между предна и задна пета, или напречно едната между задните пети, а другата между предните...Идеата ти е добра, трябва да видя като сваля кората под тавана за какво иде реч...Приемам още идеи иначе ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 13 септември 2008 Сподели Публикувано 13 септември 2008 Приемам още идеи иначе ;)А ако обърнеш петите обратно назад, нама ли да стане на задната врата, или са много дълги.....Пробвай и тоя вариант.....Най добре е там да го хванеш, иначе много разправия да сваляш тапицерии, шини да пускаш...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 13 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 13 септември 2008 Нестава :(...Дълги са! Трябва да отрежа планките и да останат на по една пета, но това ме притеснява... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 14 септември 2008 Сподели Публикувано 14 септември 2008 Нестава :( ...Дълги са! Трябва да отрежа планките и да останат на по една пета, но това ме притеснява...А с нови по-къси планки, с две пети :icon_hmm: дали няма да е по добре, отколкото да дупчиш тавана....... :moil: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.