Премини към съдържание

Искам крилце на моя колт - ще летя :)


Препоръчано мнение

  • Отговори 87
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Хмм, трябва да питам Poli значи! Самоче твойто си има заводски отвори за захващането сигурно :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колт спорт едишън, излиза от завода с крило на 3-тата врата, добавки на броните, прагове, бели циферблати на таблото, малък кожен пакет, 14'' ал. джанти и тн.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Колеги от къде мога да си намеря нещо такова http://www.yes-race.net/bg/images/catalog/wings/015b.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емиле, защо не потърсиш в някой тунинг център не може да нямате такъв във Варна. Подобно на това крило съм виждал в тунинг център намиращ се в близост до Ратола Пловдив. :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Амиии, не че съм обикалял много, но в повечето магазини има само някакви тотални пародии дето ако ги заръфам със зъби, ще ги изям като вафла :) Има едно учебно пежо в града, което е понаправено и е с подобен тип универсално крило, от алуминии и много ми харесва...Ще се разшетам още но едва ли ще има нещо подобно...Ако наистина в пловдив има нещо подобно бих се радвал някой да сподели :)

http://i6.ebayimg.com/04/i/000/c4/2c/c93f_1.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо ! Пиши на Мирослав едно Л.С......Той работи в Ратола Пловдив, и ще ти каже ако има..... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Емо ! Пиши на Мирослав едно Л.С......Той работи в Ратола Пловдив, и ще ти каже ако има..... :icon_thumbup:

 

Аз на Миро му писах отдавна за оригинално крило, но....греда :) Пък ако имаха подобни сигурно щеше да ми каже ;)

 

И все пак ако някой от вас колеги види нещо подобно, ще съм благодарен за инфо ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

И така колеги, сдобих се с крило и то адски ме радва, а и определено смятам, че ще натисне колта при високите скорости...Има възможност за реглаж на ъгъла на перата, но там ще се налага серия от тестове...Въпроса е обаче, в монтажа и тук искам малко съвети :) Крилото го избрах спец. за хетчбек, за да не е прекалено вдигнато от тавана на горе (виждал съм седанови крила за багажник, сложени на таван и ... отврат)...Та крилото има планки със столчета и отвори за болтове. Видях че кората под тавана лесно се сваля, и ще направя дупки за болтовете (иначе си има сичко в комплекта)...Това което ме притеснява колеги, е факта че тавана ми е много мек (дори когато мия с гъбата потъва)...При висока скорост когато въздушния поток упражни натиск дали няма да се получи деформация?! Ще има ли полза, ако под ламарината сложа планки?! Очаквам вашите съвети, искам да го измисля преди да го монтирам...Благодаря ви предварително! Ето и снимка -->

http://media.snimka.bg/0659/007573293-big.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Супер е!

Честито!

Няма ли възможност да се монтира на 3-тата врата, защото според мен там ще е най-одачно (там ламарината е твърда и е няколко пласта).

На тавана ако е ще трябва да е доста напред за да можеш да отваряш багажника предполагам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами Коко, знам че на вратата е най добре, но за да стане там, трябва да режа планките и се опасявам, че няма да е стабилно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Виж този къде е монтиран, ако го сложиш на тавана няма ли да стърчи много нагоре и ще стой ли добре?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Sirko, това е един от заводските модели! Тези крила са по-скоро за екстериор, и в/у тях няма такъв натиск! И не, няма да стърчи много нагоре, защото крилото е за хетч...За да го монтирам на задната врата обаче, трябва да отрежа тия шини. и да ги оставя на една пета, а това е доста притеснително....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Тези крила са по-скоро за екстериор, и в/у тях няма такъв натиск...
Колега, честно казано на Колт (а и който и да е хетчбек с предно предаване и максимална скорост до 180км/ч) и този който си взел няма да служи за друго освен 'за гъзария'.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, честно казано на Колт (а и който и да е хетчбек с предно предаване и максимална скорост до 180км/ч) и този който си взел няма да служи за друго освен 'за гъзария'.
Абе не е баш така....Поне максималната скорост ще падне на 170..... :D
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Определено смятам, че от крилото ще има ефект, а и не ми е нужна "гъзария"....После макс. скорост на колта определено не е 180, защото съм вдигал 205, и имаше още нишан, път нямаше :) Но при благоприятни условия (път, вятър) може и още!...А познавах човек който имаше поръчково крило на предния модел колт, и твърдеше че след монтажа на крилото, колта му с 200 залепвал за пътя! Такаче, тези които искат да гадаят нямам нищо против, но не тук моля! Искам идеи относно монтажа, който няма такива просто да коментира там където е има! За много неща съм чувал изказвания, важното е опита какво показва! Така че, който може да ми даде съвети ще съм благодарен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За много неща съм чувал изказвания, важното е опита какво показва! Така че, който може да ми даде съвети ще съм благодарен!
Емо! Точно от опит ти го казвам......С изправени докрай крила, и 200 няма да вдигнеш......На времето един приятел, взе от Илия Царски Ланча Делта HF интеграле еволюшън 4Х4(последният да затвори вратата), оная бялата дето се състезаваше с нея......Та тя си беше със заводско крило, с промяна на ъгъла......На магистралата със спуснато крило, вдигаше 240, а с вдигнато на 220 загиваше......Лично съм я пробвал.....Освен това, като е вдигнато, наистина я залепваше яко, но над 170-180 км/ч......През другото време само вдига разхода, но решението си е твое в края на краищата.....Само като съвет ти казвам, ако го слагаш на тавана, гледай по някакъв начин да го подсилиш от колонката, иначе ще ти деформира тавана......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно затова питам! Как да го монтирам, без да смачкам тенекето? Ако пусна шини под тавана, между задните и предните пети, дали ще стане работата?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Именно затова питам! Как да го монтирам, без да смачкам тенекето? Ако пусна шини под тавана, между задните и предните пети, дали ще стане работата?!
Пусни шини, но гледай да го сложиш максимално назад, колкото може по близко до вътрешната гредичка, на която са хванати пантите на задния капак.......И шините задължително ги хвани за тази гредичка...... :icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще гледам да е издърпано до самия ръб, но как е по добре да пусна шини между двете задни пети и двете предни или между предните и задните? Той главно товара ще пада на задните, където е и самото крило нали така?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, ще гледам да е издърпано до самия ръб, но как е по добре да пусна шини между двете задни пети и двете предни или между предните и задните? Той главно товара ще пада на задните, където е и самото крило нали така?
Я дай пак, че въпроса е с повишена трудност.......Между задните и предните, или между предните и задните ми звучи абсолютно еднакво......Аз бих пуснап една щина на дъга под тавана между двете странични колонки, там където ще е предният край на петите на спойлера(понеже там ще има опън нагоре) и отделно с две къси шини бих я свързал тая шина със задната гредичка, точно под петите на спойлера, понеже в задния край ще има натиск......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид надлъжно на колата две шини, сяка между предна и задна пета, или напречно едната между задните пети, а другата между предните...Идеата ти е добра, трябва да видя като сваля кората под тавана за какво иде реч...Приемам още идеи иначе ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приемам още идеи иначе ;)
А ако обърнеш петите обратно назад, нама ли да стане на задната врата, или са много дълги.....Пробвай и тоя вариант.....Най добре е там да го хванеш, иначе много разправия да сваляш тапицерии, шини да пускаш......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нестава :(...Дълги са! Трябва да отрежа планките и да останат на по една пета, но това ме притеснява...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нестава :( ...Дълги са! Трябва да отрежа планките и да останат на по една пета, но това ме притеснява...
А с нови по-къси планки, с две пети :icon_hmm: дали няма да е по добре, отколкото да дупчиш тавана....... :moil:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...