Премини към съдържание

Искам крилце на моя колт - ще летя :)


Препоръчано мнение

Колеги ужасно се радвам когато видя колт с крило отзад...моя обаче няма заводско...дайте идеи! Крилцето много отваря колата, а и смятам че малко от многото ще оказва влияние на стабилността във високите скорости...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 87
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Колеги ужасно се радвам когато видя колт с крило отзад...моя обаче няма заводско...дайте идеи! Крилцето много отваря колата, а и смятам че малко от многото ще оказва влияние на стабилността във високите скорости...

отиди при някои пичове които леят брони и прагове.. със сигурност ще могат да ти излеят и едно крилце.. заводското е добро но аз съм виждал един колт правено крилце .. много яко му стоеше :)

ето качвам снимчицата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В случая поставено на това място точно дали ще "помага" въобще при "високи" скорости? Мен леко ме съмнява .. иначе определено изглежда добре ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги незнам дали ме е излъгал, но преди няколко години един клиент на фирмата в която работех каза че колта му с 190 бил нестабилен, а след като сложил крилото с 210 залепвал за пътя...Мен обаче ме интересува естетическата точка на въпроса...много ми харесва как се отваря колата...Това което ме валнува е следното...Заводското крилце е захванато с болтове...Ако ми напраят отливка, как ще го хванат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги незнам дали ме е излъгал, но преди няколко години един клиент на фирмата в която работех каза че колта му с 190 бил нестабилен, а след като сложил крилото с 210 залепвал за пътя...Мен обаче ме интересува естетическата точка на въпроса...много ми харесва как се отваря колата...Това което ме валнува е следното...Заводското крилце е захванато с болтове...Ако ми напраят отливка, как ще го хванат?

ми сигурно пак с болтове към капака на багажника... за захващането не се притеснявай те хората си знаят работата.. а това че върши работа е ясно .. каквокато е на това място .. точно там трябва да е.. виждал съм колтове на които е сложено между задната чистачка и стъклото .. там притока на въздух е в съвсем различна посока и е доста по-малък от този където е на фабричните крила..

Ще има още по-голям ефект ако сложиш някоя бас каса 70 кила и крило :) хе

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имам приятел в Половдивското село Марково.

Той се занимава с външния облик на състезателното ево на Николай Паунов.

Аз не искам тунинги на колата ми обаче една люспичка в горния край на капака отваря колата много.

Той даже ме караше да си взема Лансър 6 и да го направи да изглежда като ЕВО 6.

Ако искаш да го питам за цена за крило и начина на поставяне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригинално едва ли ще си намеря, но съм готов за поръчково :) Коко ако не ти е проблем направи справка ;) Наистина искам да си сложа крилце :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да питам за такова като на lubenti или за нещо по-различно?

 

За да не отварям друга тема някой да знае каква е тази ръкохватка или дръжка за багажната врата на КОЛТ?

Виждал съм я само веднъж и много ми хареса, само че не можах да я снимам за да си направя такава.

Предполагам, че е много удобна.

Беше разположена в средата на багажника и беше полукръгла (като 1/4 сфера)

Винаги като видя колт се взирам за такава но няма и няма.

Искам такава защото багажната врата на колта няма удобно място за хващане от външната страна за да се отвори вратата.

Ще ми се да е оригинално ама не знам дали изобщо е било такова?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен едно крило много отваря автомобила,ето разгледай този сайт LINK.Може да отидеш да разгледаш и в магазина им.

:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен едно крило много отваря автомобила,ето разгледай този сайт LINK.Може да отидеш да разгледаш и в магазина им.

:icon_thumbup:

 

Това не е ли в първия от високите блокове? Нещо не съм чувал довбри отзиви за тях...Но ще ида все пак да проверя :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе колеги незнам дали ме е излъгал, но преди няколко години един клиент на фирмата в която работех каза че колта му с 190 бил нестабилен, а след като сложил крилото с 210 залепвал за пътя...

 

То такива крила трябва да се продават в комплект с парашут :) , при тия скорости за каква стабилност са очакванията - колтчето ще е като перушинка. Още по вече ако не е с по широчки гуми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами тук мога да издам че за лято съм взел джантите на INFECTED и ще сме с гуми 195/50/15 които отварят колата още повече, а старта е скандален :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената на крилото без боя излиза между 60 и 100лв.

Може да си избереш всякакъв модел.

Става въпрос за крило от стъклопласт, прави се калъп по модела който си си харесал и така нататък....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цената е чудесна, но е мн. далеч :( То аз ще дам 2 пъти по толкова за бензин...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М да и аз това загледах.

От Варна до Пловдив са около 400км.

То може по моя колт да се вземе мярка, ама модела как ще го избереш не знам.

После може и по куриер да го изпратим ама някои ще трябва да ти го боядиса в твоя цвят и да ти го монтира.

А бе сложно става ама ако решиш нещо казвай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

М да и аз това загледах.

От Варна до Пловдив са около 400км.

То може по моя колт да се вземе мярка, ама модела как ще го избереш не знам.

После може и по куриер да го изпратим ама някои ще трябва да ти го боядиса в твоя цвят и да ти го монтира.

А бе сложно става ама ако решиш нещо казвай.

 

Ами боядисването и модела не ме притесняват...по скоро монтажа...Ще проверя тук-таме някой оферти и ако реша ще ти кажа ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
Ами боядисването и модела не ме притесняват...по скоро монтажа...Ще проверя тук-таме някой оферти и ако реша ще ти кажа ;)

Аз сега ще си лея за моя колт от полиестерна смола и стъклопласт... монтажа ще го направя скрит.. то ест ще излея долната част на крилото ..в нея ще пробия дупките където ще е захващането и ще монтирам гайки с зегерка (има такива фабрично заварени зегерки за тях) за да е по стабилно .. след което ще дозалея крилцето и монтажа на болта ще е от долу нагоре .. то ест гайката ще е излята в самото крило и няма да се вижда отгоре ... модела мисля да си го направя като снимката която качих тук в темата.. ще го направя от стериопор след което ще направя калъпа и ще видим какво ще излезе... ако стане добре може по същия калъп да се излеят и още крилца.. чувал съм че от един калъп се правят около 10 елемента и все пак зависи колко дебел е направен калъпа :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега като стане прати снимки и дай отзиви и може да вляза в играта, защото още не съм направил...Важното за мен е да е стабилно направено и при висока скорост да натиска колата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега като стане прати снимки и дай отзиви и може да вляза в играта, защото още не съм направил...Важното за мен е да е стабилно направено и при висока скорост да натиска колата...

Стария ми колт беше с резнати пружини отпреде и моцуната му беше забита ... вдигал съм 200 км с него и трябва да ти кажа че колата я усещах супер прилепнала към пътя... тя също беше без крилце.. просто предницата когато е по-ниска от задницата и въздушния поток натиска яко колата надолу .. сега с този колт ако вдигна 170 го усещам как започва да люлее и започвам да намалям... а при поставянето на крило задницата ще "потъва" още по-надолу което може да доведе до обратния ефект подвигане на предницата и усещането на още по-нестабилна колата... единствения вариант е да се свали колата малко отпреде..

иначе че върши работа крилото върши .. не е сложено просто ей така.. но има и други съображения които не трябва да се пренебрегнат ... просто трябва да се тества..

аз доста често започнах да си мисля за нови пружини (спортни) че с това сток окачване колата в по-високите скорости въобще не е стабилна...

преди си спомням някои от форума които имаше 1.8 140 коня каза че при 180 колата му е супер нестабилна и на мен ми се стори просто смешно но сега с това колтче което карам го разбирам човека.. така си е.. все пак ще кача снимки но още не съм го започнал дори .. ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обаче колега, ако останеш със сток амортисьорите и сложиш спортни пружини имаш голяма вероятност да скапеш окачването и то много бързо. Сток амортисьора е малко по-висок от спортния и спортните пружини няма да има същия ход като при спортен амортисьор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз определено неискам спортно окачване и причината е, че улиците във Варна са в окаяно състояние :( Що се отнася до скоростта искам отново да споделя, че с оригиналните гуми 175/70 R13 на 190 км/ч едвам отдържах колата на пътя, а сега с Yokohama Sport Advan 195/50 R15 с 205 км/ч колата седи изумително добре на пътя...Само дето е малко по-тромава...За стабилността в завоите няма да коментирам просто! Дадах много пари за гуми, но разликата е просто фрапираща! В града обаче карам много по-бавно от преди заради дупките :(

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Poli, може да достави задно крило като моето (Colt sport edition) от Япония. Който се интересува да говори с него, цената май беше около 160 евро.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...