Mitsubishi Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 Уж 220, пък на неутрална .......А пък и оборотомера нещо го няма :icon_hmm: А автомобила какъв е Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 14 ноември 2007 Сподели Публикувано 14 ноември 2007 Не е неутрална , а Директна, това е Галант най-вероятно 2.5л и е нормално такава скорост за този автомобил! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 15 ноември 2007 Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Kакво те тревожи колега :icon_hmm: От снимката не личи да има нередности :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Не съм си и помислял, че има някакъв проблем. Само попитах дали е възможно Галант 2.5 V6-24 да вдигне такава скорост. А това на тази снимка също ли е възможно? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 15 ноември 2007 Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Не виждам проблем да е нормално, това е як двигател. Такава кола ако не вдигне 220 няма кои. Дори съм убеден че може и повече. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 15 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Не виждам проблем да е нормално, това е як двигател. Такава кола ако не вдигне 220 няма кои. Дори съм убеден че може и повече. :icon_dance: Прав си, може и повече. Ето доказателството: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 15 ноември 2007 Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Колега и повече може :rolleyes: тествал съм.....и повече не смея :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 15 ноември 2007 Сподели Публикувано 15 ноември 2007 Тествай и с GPS-а като си вземеш :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lubenti Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Защо имам чувството че колегата Мицубиши е приготвил още една снимка :icon_dance: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Защо имам чувството че колегата Мицубиши е приготвил още една снимка :icon_dance: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Mitsubishi, това е съвсем нормално. Имам цяло филмче в телефона как набира на права отсечка между 140 и 220 както на снимката. Може би една идея над 220, като на втората снимка. Но 230 не успях да направя, това беше на една идеална права на магистралата в Сърбия... Бях с гуми 215/45/17... Но помня че духаше вятър, може да е било от това... п.с. не съм забравил за маслото, ако има нещо ще ти пиша Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sasho Публикувано 16 ноември 2007 Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Мислех си, че тия Galanti са с по големи възможности. Аз съм решил следващата ми кола да е такава. С моя Colt 1.6 93г. съм правил 220 на магистрала Хемус. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 16 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 16 ноември 2007 Защо имам чувството че колегата Мицубиши е приготвил още една снимка :icon_dance: :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Засега нямам повече снимки, но мисля, че този Галант може още мъ-ъ-ъничко повече, макар да е 160 коня и с 4-степенна автоматична скоростна кутия. Със сигурност по-старите модели (97-99) могат да стигнат и до 240, но само ако са с механични скорости. Тествай и с GPS-а като си вземеш GPS-a го взех вече, но според него скоростта е малко по-ниска и определено има забавяне с няколко секунди при промяна на скоростта, т.е. реагира малко по-бавно от километража на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 17 ноември 2007 Сподели Публикувано 17 ноември 2007 GPS-a го взех вече, но според него скоростта е малко по-ниска и определено има забавяне с няколко секунди при промяна на скоростта, т.е. реагира малко по-бавно от километража на колата.Реакцията е по-бавна естествено, защото интерполира, но точността при постоянна скорост е много висока, така че колко показва километража няма особено значение...При мен грешката нараства със скоростта и при 125 всъщност са 120 около 4%, при 160 са 150... тоест около 6-7% При 200 сигурно ще е 10%...При теб е съвсем друг километража и гуми и т.н. така че го замери за себе си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mihales Публикувано 28 ноември 2007 Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Колега, Carismata вдигна 210 в Германия на отсечката без ограничение не разбирам защо кола с по-мощен двигател да не го направи )) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 28 ноември 2007 Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Килограмите имат значение ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 28 ноември 2007 Сподели Публикувано 28 ноември 2007 Килограмите имат значение ;) почти нямат Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 Цолажа на гумите има значение... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 На абсолютно равен път без наклон, максималната скорост зависи почти само от челното съпротивление на колата и мощността, естествено има и много други фактори, но тези са главните. Когато изкачваме наклон масата има значение,защото силата на притегляне действа не само надолу, ами и обратно по посоката на движение, F=m.g.cos(ALPHA) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 29 ноември 2007 Сподели Публикувано 29 ноември 2007 На абсолютно равен път без наклон, максималната скорост зависи почти само от челното съпротивление на колата и мощността, естествено има и много други фактори, но тези са главните. Когато изкачваме наклон масата има значение,защото силата на притегляне действа не само надолу, ами и обратно по посоката на движение, F=m.g.cos(ALPHA) Е да, това също така доста помага когато ALPHA си смени знака, тогава се пълнят скоростомерите. Но колегите които мерят макс. скорост имат нивелир в колата и отичитат cos(ALPHA), нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niki_trrrial Публикувано 30 ноември 2007 Сподели Публикувано 30 ноември 2007 Вятъра като посока и скорост също би трябвеало да има голямо значание. http://htftp.domainbg.com/Asen_Vasilev/Dra.../speed_calc.exe Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
amoritka Публикувано 12 Май 2008 Сподели Публикувано 12 Май 2008 За всички колеги, които се чудят да кажа че има още много след 230 при Галант 2,5 V6!!! Давайте по-смело, колата не се усеща кога е стигнала 240 че и ги подминава!!! Недейте я подценява!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 13 Май 2008 Автор Сподели Публикувано 13 Май 2008 Няма кой да снима при тази скорост.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.