pilota_koko Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 Вече почти 3 месеца карам :mitsu-smiley: COLT купен от Любимата страна на всички автоджамбази Италия.Имам приятел които се занимава с диагностика на двигатели, но при посещението ми при него компютъра му показваше че кабела е неподходящ за връзка с компютъра на колата ми, за разлика от всички писания в каталозите.Както и да е.Смених първо свещите с оригиналните закупени от Ratola, само че стана малко по-зле въпреки, че старите свещи не си знаеха километрите.После ми казаха че са кабелите. Вдигнах капака една нощ и кабелите светкаха като дискотечни скенери. Купих ги и тях също от Ratola.Заедно с тях си купих и капачка и палец също оригинални от Ratola.Колко пари дадох и ефекта е почти нулев.КАкво може да е?Забравих да напиша, че прекъсванията са и на бензин и на газ в оборотите между 1800 и 2800.В останалия диапазон на обортомера нямам абсолютно никакъв проблем с изключение на това че двигателя потрепква леко на празен ход.На старата ми дистрибутурна капачка има лек нахар на единия цилиндър и на палеца също.Другото нещо е че като дам на контакт чека изгасва чак на 5-та секунда.Според една тема лампата на двигателя трябва да изгасва на 2-ра 3-та сек.Дали много се подзирам или има наистина някакъв проблем.Колата недава да и покажа ключа за запалване което е характерно за :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 Направи си следния експеримент. На загрял двигател и скорост около 40км/ч, включи 5-та скорост и рязко настъпи газта до дупка. Нормалната реакция в този случаи е да почне плавно да набира. Ако има прекъсване то ако можеш да обясниш как ще е добре. Дали силно прекъсва само веднъж и тогава почва да набира, или постоянно прекъсва но по леко. Има и други случаи, но ти го казвам просто да знаеш на какво да обърнеш внимание. И после сподели. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 21 октомври 2007 Сподели Публикувано 21 октомври 2007 Забравих да напиша, че прекъсванията са и на бензин и на газ в оборотите между 1800 и 2800.В останалия диапазон на обортомера нямам абсолютно никакъв проблем с изключение на това че двигателя потрепква леко на празен ход.В този диапазон хубаво , но как прекъсва ?? Един път или постоянно??? И дали прекъсването е при натисната газ ( т.е. при ускорение ) или няма значение дали е натисната или просто плавно си натискаш ( плавно ускорение ) ............При теб бубината ти е в делкото, наед с това там са и оптроните ............най вероятно причината ти е в бубината, но все пак направи това, което ти каза Милен............обърни внимание колко пъти прекъсва и дали прекъсването е само при ускорение във въпросния диапазон от обороти........ :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 22 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Довечера ще карам колата и ще пробвам указанието на Milen_z.Инъче съм обърнал внимание как прекъсва.Прекъсването не е еднократно а е постоянно.При постоянна газ се усеща по леко, а при плавно ускурение се усеща повечко.При много бързо ускорение обаче почти не се усеща.Когато е студен двигателя (първото палене за деня) прекъсванията са доста по-забележими и дразнещи.При следващите паления обаче не е чак толкова задълбочен проблема.Одеве на един светофар нещо ме захапа кучето и настъпих малко повече газта и забелязах че при 4500 оборота пак започва да прекъсва така все едно че изключва инжекциона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Доста объркано взе да изглежда обяснението според мен. Въпросите са дали прекъсва при ускоряване или при постоянна скорост. Как прекъсва в ниски, средни и високи обороти... Според последното ти изречение звучи сякаш не достига гориво и то вероятно един от инжекторите ти е зле, след като го усещаш слабо - така че чистене на инжекторите и смяна на горивен филтър за да видиш какво ще стане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Нали и на газ прекъсваше, явно няма да е от инжекторите. За това го карам да направи тази проверка, от нея горе долу ще мога да му кажа какво да търси. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 22 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Значи:Колата прекъсва при всичките положения.При ниски обороти на свободен ход едвам се забелязва но го има.При средни обороти също се забелязва леко прекъсване.При високи обороти също се забелязва прекъсване.При нормално ускорение прекъсването е наи ярко изразено.При скоростно ускорение прекъсване не се усеща с изключение на високите обороти.Като набера 40 и влюча пета и дам газ до краи немога да усетя никакво прекъсване освен че двигателя се мъчи много.Ускорението е съвсем бавно.Това става и на газ и на бензин затова неможе да е дюза или горивен филтър защото и него съм сменил съвсем скоро.Въздушния ми филтър е на 6000 свещи на 5000 а другите работи които съм сменил са на около 600- 800 км.Прекъсването не е еднократо и после ускорение макар че съм имал и такъв случаи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 22 октомври 2007 Сподели Публикувано 22 октомври 2007 За това което ти казах да направиш и резултата мисля че 99% нямаш проблеми в запалителната система (винаги остава 1% съмнение). За да прекъсва и на газ и бензин търсете дали не смуче въздух от някъде, вакуумни съединения, серво и т.н. Няма да е лошо и една диагностика да се направи. твърде вероятно е от проблем в датчик да се бърка центровката. Макар че това което каза в началото за новите свещи и че е станала малко по зле, все пак ме бута в съвсем друга насока. Все пак така да се каже без да се погледне е трудна работа, За такъв проблем трябва комплексна диагностика от Майстор (с главно М), иначе ше падаш пари за глупости със същия резултат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 22 октомври 2007 Admin Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Аз също съм не радзвоен, а разтроен. Защото търсейки причината, веднага попадам на друга анти причина :wacko2: Имам съмнения за вакумни маркучи и ламбда. Обаче не съм на 100% сигурен.Колата трябва да се закачи на MUT II и да се види какъв и е проблема.Препоръчвам ти два телефона за това. 0887715068 - Цецо0888966014 - Мишо Кажи, че аз те пращам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 22 октомври 2007 Автор Сподели Публикувано 22 октомври 2007 Аз също съм не радзвоен, а разтроен. Защото търсейки причината, веднага попадам на друга анти причина :wacko2: Имам съмнения за вакумни маркучи и ламбда. Обаче не съм на 100% сигурен.Колата трябва да се закачи на MUT II и да се види какъв и е проблема.Препоръчвам ти два телефона за това. 0887715068 - Цецо0888966014 - Мишо Кажи, че аз те пращам. Мерси!Ще звънна следващата седмица че тази нямам никакви възможности. Имам едно вакумно устроиство което е на инжекциона и от него е хванат вакума за изпарителя.Дали може проблема да е от там? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 4 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2007 Аз също съм не радзвоен, а разтроен. Защото търсейки причината, веднага попадам на друга анти причина :wacko2: Имам съмнения за вакумни маркучи и ламбда. Обаче не съм на 100% сигурен.Колата трябва да се закачи на MUT II и да се види какъв и е проблема.Препоръчвам ти два телефона за това. 0887715068 - Цецо0888966014 - Мишо Кажи, че аз те пращам. Светльо на кой от 2-та номера е за предпочитане да звънна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Tamburo Публикувано 4 ноември 2007 Сподели Публикувано 4 ноември 2007 Някой знае ли ориентировъчно какви са цените на инжекционите за Colt 95-та 1.3 GLXi ? Двигателчето е 4G13. И на мен нещо са ми нестабилни оборотите на празен ход и се чудя дали не мога някъде да пробвам здрави инжекциони и да разбера дали проблема е от тях. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 ноември 2007 Сподели Публикувано 4 ноември 2007 Значи:Колата прекъсва при всичките положения.При ниски обороти на свободен ход едвам се забелязва но го има.При средни обороти също се забелязва леко прекъсване.При високи обороти също се забелязва прекъсване.При нормално ускорение прекъсването е наи ярко изразено.При скоростно ускорение прекъсване не се усеща с изключение на високите обороти.Като набера 40 и влюча пета и дам газ до краи немога да усетя никакво прекъсване освен че двигателя се мъчи много.Ускорението е съвсем бавно.Това става и на газ и на бензин затова неможе да е дюза или горивен филтър защото и него съм сменил съвсем скоро.Въздушния ми филтър е на 6000 свещи на 5000 а другите работи които съм сменил са на около 600- 800 км.Прекъсването не е еднократо и после ускорение макар че съм имал и такъв случаи.Нали ще идваш на срещата - там ще я видим............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 ноември 2007 Сподели Публикувано 4 ноември 2007 Някой знае ли ориентировъчно какви са цените на инжекционите за Colt 95-та 1.3 GLXi ? Двигателчето е 4G13. И на мен нещо са ми нестабилни оборотите на празен ход и се чудя дали не мога някъде да пробвам здрави инжекциони и да разбера дали проблема е от тях.При теб най вероятно е степ мотора на празния ход.............това е моторче ,чийто намотки са вързани в бридж..........има 6 крака, по това можеш да видиш къде е..............ако ти е думнал моторчето , нищо не можеш да направиш, само да го смениш с ново което струва към 800 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 4 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2007 Нали ще идваш на срещата - там ще я видим............Значи да не ходя на MUT II така ли?Ти кога ще пътуваш за Априлци?Дали ще ни остане време и за това защото аз няма да съм през цялото време там. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 5 ноември 2007 Сподели Публикувано 5 ноември 2007 Значи да не ходя на MUT II така ли?Ти кога ще пътуваш за Априлци?Дали ще ни остане време и за това защото аз няма да съм през цялото време там.Ами ти ако искаш ходи и при Цецо, но няма да ти я закачи на МУТ -а , а на осциоскоп , защото твоя проблем е от такова естество.......... :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 5 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2007 Ами ти ако искаш ходи и при Цецо, но няма да ти я закачи на МУТ -а , а на осциоскоп , защото твоя проблем е от такова естество.......... :rolleyes:ОК ще изчакам още една седмица и на срещата ще я погледнем.Аз ще ти звънна все пак за да се разберем. Сока е от мен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 20 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2007 Днес ходих при Цецо в сервиза на СБАи я вързахме на MUT IIДиагностиката на двигателя ми показа че нямам проблеми с електрониката.Указа се че господата които са ми сменяли ангренажния ремък са го зацепили с един зъб неправилно.В четвъртък ще ходя да го зацепи правилно и да ми регулира клапаните.Според него белега горе на разпределителния вал и белега долу на коляновия вал не съвпадат.Като оправим тези неща ще споделя отново. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 ноември 2007 Сподели Публикувано 20 ноември 2007 Днес ходих при Цецо в сервиза на СБАи я вързахме на MUT IIДиагностиката на двигателя ми показа че нямам проблеми с електрониката.Указа се че господата които са ми сменяли ангренажния ремък са го зацепили с един зъб неправилно.В четвъртък ще ходя да го зацепи правилно и да ми регулира клапаните.Според него белега горе на разпределителния вал и белега долу на коляновия вал не съвпадат.Като оправим тези неща ще споделя отново.Ето още един повод да се ходи на сервиз само там ,където знаят какво трябва да се направи............. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 20 ноември 2007 Сподели Публикувано 20 ноември 2007 направо ми звучи невероятно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 20 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 20 ноември 2007 Ето още един повод да се ходи на сервиз само там ,където знаят какво трябва да се направи.............М да така се указва накрая.Дори и да бърза човек , трябва да ходи при хора , който разбират, за да не плаща по 2 пъти в най-добрия случай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 22 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 22 ноември 2007 Прекъсванията се оказаха не от това че не ми е изправно нещо по ел инсталацията а от това че двигателя ми е поизносен и няма перфектната равномерна работа, която е имал преди години :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 22 ноември 2007 Сподели Публикувано 22 ноември 2007 Хммм 98-а...на колко км. е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 23 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Е ми смятаи ги!Колко километра караш ти , аз и дтугите във форума?Мисля че всички изминаваме поне по 25000 на година.Направи си сметка щом със нашия стандарт изминаваме толкова онези хора по колко изминават.За да ми се разхлопаш шарнирите значи е на поне200 000.Аз за да ми сменят оригиналните спирачни дискове на колко трябва да е?Според Цецо е на около 300 000км.Хубавото е че има добра компресия за сега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Скандално Бая е карана значи...Мойта дойде от Германия...на 155 000 км...Дойде в отлично състояние...Дисковете ми имат много малко ръбче...Няма грам изгнило...вътре ще кажеш че с терлици е карана Единствено тоя датчик на вала дето смених ама той тук се прецака...А за километрите...аз не карам много....10 000 на година макс...А ти защо си на газ бе човече? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.