BAlexandrov Публикувано 23 ноември 2007 Сподели Публикувано 23 ноември 2007 Много странно звучи това - има компресия пък нещо си било износено и затова...Не може и така да ги смяташ километрите - аз например карам почти всеки ден и правя по 15 х. км на година максимално!Има си начини за преценка, но трябва човек с опит... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 24 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2007 А и моита е супер запазена от някои гледни точки.Пребоядисана цялостно без сериозни удари.Никакъв ръб на дисковете!С терлици влизано вътре.На пръв поглед стархотна но в последствие........На газ съм защото имам голям разход на гориво и карам много. Имам копресия , която е добра, но е леко различна вече на всичките цилиндри.Уреда показва постоянни обороти и че всичко е ОК, а двигателя се тресе леко.Кубилиците имат луфтове, който немогат да се оберат.Сложа е ситуацията. На всичкото отгоре нещо не ми върви с тази кола.Имам чувство че на които и паркинг да спра все ще я одерат.Брони, врати .........Вече почва да ми писва и ще спра да и оправям външния вид.За капак в мъглата един опел ме подпря отзад, а аз се чукнах в последствие в колата пред мен :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Виж аз сериозно ти казвам че мойта дойде в отлично състояние...това че ще има ремонти по нея то е ясно...Ето авера ми си купи чисто нов ситроен и коя година подред стана не го е пипал...е да ама не всички можем да си го позволим нали така? Искам да ти кажа че самата кола е имала съвестен шофьор и се е грижил с любов за нея независимо мъж, жена, баба или дядо е бил/а...Що се отнася до външния вид...за съжаление такива са обстоятелствата...Навремето баща ми работи в Германия и докара Голф 2 1.6 Турбо дизел...хората тук още гледаха с недоверие на дизелите щото ги нямаше...Който видеше колата и много и се радваше...след няколко години обаче...рязаха гуми, драха я с пергели, подпираха я, с кисилина я заливаха...ко да ти кажа такоа племе сме просто....Нито манталитет, нито колтура на пътя, нито път...абе нищо нямаме...И само треперим над тия коли...Измия колата радвам и се докато изляза на пътя...после цялата е на гъз от калища и пепелаци...просто не ми се коментира.... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
milenjs Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Абе тез германски баби не измряха ли вече ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 24 ноември 2007 Сподели Публикувано 24 ноември 2007 Абе тез германски баби не измряха ли вече ;) Ако говориш за голфа...извинявам се за спама...но тази кола беще баси желязната машина!!!! Баща ми я продаде 20 годишна и нямаше капчица ръжда...А дето говорихме за пътищата...На моя колт му тропка в дясното колелце Ще се ходи на доктор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Нямал е капчица ръжда защото имало много капчици масло :rolleyes: аз лично предпочитам да имам ръжда по двигателя отколкото масалце по картера :icon_thumbup: :offtopic2: извинявам се за което . :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 25 ноември 2007 Сподели Публикувано 25 ноември 2007 Нямал е капчица ръжда защото имало много капчици масло :rolleyes: аз лично предпочитам да имам ръжда по двигателя отколкото масалце по картера :icon_thumbup: :offtopic2: извинявам се за което . :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Хахахаха!!! Първо, не е имало никакви капчици по двигателя...Нито масло, нито ръжда! Второ, по принцип говорех за купето! Колата нямаше ръжда и изгнило абсолютно никъде! Щом дадоха маса пари за нея както беше 20 годишна значи е имало защо! После на моя колт двигателя също нито е омаслен нито е ръзждясал...Аз нямам такива предпочитания да имам течове или ръжда! Но стига спам...Темата беше друга! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Аз не съм виждал още такъв голф извинявам се ако съм те засегнал Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Не не си ме засегнал Еми жалко, че баща ми се раздели с него, иначе щях да ти пусна снимки Аз лично съжелявах, че я продаде...сега баща ми кара сеат толедо 1.9 турбо дизел и вярвайте ми голфа на старта вървеше повече Както и да е...Тук сме да говорим за митсу Повече няма да го коментираме за да не се разсърдят шефовете...много спам стана ;) В прочем твоя колт в оригинал ли е турбо?!?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 26 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Да в оригинал е турбоСамо дето е по-рядко срещан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 Колко кончета? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sando Публикувано 26 ноември 2007 Сподели Публикувано 26 ноември 2007 125 + вкарал съм му атмосферни бутала и съм му сложил кулер и главата е пипната незнам колко коня е точно не сам бил на дино обаче е :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 27 ноември 2007 Сподели Публикувано 27 ноември 2007 125 + вкарал съм му атмосферни бутала и съм му сложил кулер и главата е пипната незнам колко коня е точно не сам бил на дино обаче е :plane: Да, аз съм се возил в този колт и наистина е :plane: :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 ноември 2007 Сподели Публикувано 27 ноември 2007 Неразбрах само това турбо е слагано допълнетлно или? Щото нали са все с атмосферни двг. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 27 ноември 2007 Автор Сподели Публикувано 27 ноември 2007 Неразбрах само това турбо е слагано допълнетлно или? Щото нали са все с атмосферни двг.Сериино двигателя на този колт е с турбина.И не са само атмосверни.Има доста модификации на Мицубиши с турбо двигатели та дори и с по 2 турбини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 27 ноември 2007 Сподели Публикувано 27 ноември 2007 За други модели знаех...но за колт не...Може би защото масово разпространените са атмосферни... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.