Премини към съдържание

Спейс стар 1.3 99 г проблем с километража направо полудя


Препоръчано мнение

При подаване на контактпоказва 60 ,а прикаране градско подминава 160.Колеги дайте идея от какво е и как да се оправи.Предварително благодаряhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При подаване на контактпоказва 60 ,а прикаране градско подминава 160.Колеги дайте идея от какво е и как да се оправи.Предварително благодаряhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

 

И моят взе да показва с 20-30 километра отгоре.

И не е много приятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега здравей,ако откриеш решението на проблема пиши и аз ако разбера ще пиша http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема ви е свързан с датчика на скоростта който се намира на гърба на скоростната кутия.

Има изписано доста във форума. Лесно ще го локализирате ако сте под колата. Монтажа е лесен, трябва да свалите една метална скоба която държи датчика и да го извадите. Слагате новия по обратния ред.

 

Скоростната кутия е на Рено и датчика също.

Редактирано от MuxoB
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега благодаря за отговора ,но майстора каза ,че щом работи покавайки грешно проблема е в таблото.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Щом майстора е казал... А изчетохте ли темите във форума ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Майсторът си няма и идея за какво иде реч. Явно смята, че като на колите от '80-те се е развалил въртока на жилото в километража. Нищо, нека ти разглоби таблото, пък накрая ще смени и датчика, за който има много писано, но не искаш да го прочетеш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добро утро колега с удоволствие ще прочета написаното ,но как да го намеря,моля да помогнеш как да се ориентирам и извинявай че те притеснявам с моята некомпетентност.Предварително благодаряhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както се казва това сме го играли вече.

 

Майстора ще ви пренавие стрелката на оригиналното табло няколко пъти и ще ви развали иначе оригиналното работещето такова, а в него са ви запаметени километрите на колата. По пътя на таблото, вашият "майстор" ще ви вземе едно "много хубаво" втора ръка от неправилния модел Спейс-стар за което ще платите минимум 100лв. Понеже старото вече ще е с пренавита стрелка няма да отчита правилно. Общо взето филма е голям.

 

Сменете си датчика и си направете си труда да прочетете внимателно форума, той е за това.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, както се казва това сме го играли вече.

 

Майстора ще ви пренавие стрелката на оригиналното табло няколко пъти и ще ви развали иначе оригиналното работещето такова, а в него са ви запаметени километрите на колата. По пътя на таблото, вашият "майстор" ще ви вземе едно "много хубаво" втора ръка от неправилния модел Спейс-стар за което ще платите минимум 100лв. Понеже старото вече ще е с пренавита стрелка няма да отчита правилно. Общо взето филма е голям.

 

Сменете си датчика и си направете си труда да прочетете внимателно форума, той е за това.

 

При мен още като дам на контакт и стрелката скача над 20км.

Проблемът пак ли е в този датчик колега?

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен още като дам на контакт и стрелката скача над 20км.

Проблемът пак ли е в този датчик колега?

:drinks:

 

 

Да :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички ,които споделиха опит.Желая на всички безаварийно и весело лято http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен още като дам на контакт и стрелката скача над 20км.

Проблемът пак ли е в този датчик колега?

:drinks:

 

Ммм, НЕ!

 

Това обикновено се получава след разкачане на акумулатора, после при закачането компютъра си прави проверки и при закачане на клемата стрелките на скоростомера и оборотомера отиват от нула до Макс. и като се връщат и ударят в колчето на нулата и стрелката се отмества по-нагоре и показва с 10-20 км/час повече.Същото се получава и при сваляне и поставяне на таблото.

 

За да се оправи това се прави следното:

1. Разглобява се таблото.

2. Дава се на контакт!!!

3. С ръка се превърта стрелката до макс. положение като се оставя малко по-рязко да се удари в колчето на Макс-а, след което внимателно се връща обратно до нула(без да се удря рязко в него)., .

4. С пръст се понатиска стрелката в центъра, за да се позастопори в това положение.

5. Замерва се скоростта, показвана от скоростомер(с GPS или друг автомобил до теб).

6. Ако резултатът не е задоволяващ те, се повтаря т.3.

7. Ако тогава пък показва по-малко от истинскта скорост, се плавно се превърта до Макс и по-рязко се пуска да чукне в нулата.

8. И така докато настоиш задоволяващи те показания.

9. Сглобява се таблото и караш с кеф!

 

Моля, колеги, не спамете ! Методът е пробван многократно и ВИНАГИ С УСПЕХ!

 

P.S.: Научено от руски форум.

Редактирано от sim5
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ммм, НЕ!

 

Това обикновено се получава след разкачане на акумулатора, после при закачането компютъра си прави проверки и при закачане на клемата стрелките на скоростомера и оборотомера отиват от нула до Макс. и като се връщат и ударят в колчето на нулата и стрелката се отмества по-нагоре и показва с 10-20 км/час повече.Същото се получава и при сваляне и поставяне на таблото.

 

За да се оправи това се прави следното:

1. Разглобява се таблото.

2. Дава се на контакт!!!

3. С ръка се превърта стрелката до макс. положение като се оставя малко по-рязко да се удари в колчето на Макс-а, след което внимателно се връща обратно до нула(без да се удря рязко в него)., .

4. С пръст се понатиска стрелката в центъра, за да се позастопори в това положение.

5. Замерва се скоростта, показвана от скоростомер(с GPS или друг автомобил до теб).

6. Ако резултатът не е задоволяващ те, се повтаря т.3.

7. Ако тогава пък показва по-малко от истинскта скорост, се плавно се превърта до Макс и по-рязко се пуска да чукне в нулата.

8. И така докато настоиш задоволяващи те показания.

9. Сглобява се таблото и караш с кеф!

 

Моля, колеги, не спамете ! Методът е пробван многократно и ВИНАГИ С УСПЕХ!

 

P.S.: Научено от руски форум.

 

Точно след сваляне на акумулатора се получи това разминаване в километрите.

Ще трябва да го изпробвам този метод.

Благодаря колега!

:drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте,

Да се включа и аз.Мойта е Спейс стар 1,9 дизел..Проблемъте, че докато е студена километражът не работи и като загрее изведнъж скача на колкото трябва..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е тема, в която искам и аз да споделя моя проблем със скоростомера на Спейс стар 1,3 бензин. При градско шофиране (10-15 км) проблем с показанието на скоростомера нямам, но при извънградско шофиране след 80-100 км стрелката пада на нула. Забелязвам, че май се влия от преключвателя на парното. При изключване от скорост и спускане по наклон за около 2-3 минути скоростомера се включва. Отначало си мислех, че проблема е в датчика на скоростната кутия, но не съм много сигурен. Някой имал ли е подобен проблем. Имал съм случай, при който съм карал от Пловдив до София без да се включи скоростомера, показанията за изминати километри не се отчитат, а борд компютъра започва да показва по-голям разход. Буксата на датчика е чиста, но проблем си има. Замислям се за проблем, като студена спойка по таблото също. Ако имате решение споделете го.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е тема, в която искам и аз да споделя моя проблем със скоростомера на Спейс стар 1,3 бензин. При градско шофиране (10-15 км) проблем с показанието на скоростомера нямам, но при извънградско шофиране след 80-100 км стрелката пада на нула. Забелязвам, че май се влия от преключвателя на парното. При изключване от скорост и спускане по наклон за около 2-3 минути скоростомера се включва. Отначало си мислех, че проблема е в датчика на скоростната кутия, но не съм много сигурен. Някой имал ли е подобен проблем. Имал съм случай, при който съм карал от Пловдив до София без да се включи скоростомера, показанията за изминати километри не се отчитат, а борд компютъра започва да показва по-голям разход. Буксата на датчика е чиста, но проблем си има. Замислям се за проблем, като студена спойка по таблото също. Ако имате решение споделете го.

 

Проблемът е в датчика за скоростта монтиран на гърба на скоростната кутия. Датчика е френски, каквато е и кутията. За смяната не ви трябва нищо повече от

това да сте легнали под колата. За 6год. и половина и 220000км. изминати със Спейс Стара (1.3) всички проблеми които съм имал са били свързани с "надеждните"

френски модули в нея. Колата е уникално здрава ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът е в датчика за скоростта монтиран на гърба на скоростната кутия. Датчика е френски, каквато е и кутията. За смяната не ви трябва нищо повече от

това да сте легнали под колата. За 6год. и половина и 220000км. изминати със Спейс Стара (1.3) всички проблеми които съм имал са били свързани с "надеждните"

френски модули в нея. Колата е уникално здрава ;)

Благодаря Ви за отговора колега.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 9 месеца ...

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36625&st=0&p=339686&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry339686

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36366&st=0&p=338269&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry338269

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22052&st=0&p=220371entry220371

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24080&st=0&p=236704&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry236704

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17184&st=0&p=178960&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry178960

http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16301&st=0&p=171366&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry171366

 

Ето част от темите. Ако нямаш пълно доверие на майстора, по- добре е да се консултираш и с друг. Аз лично бих започнал с почистване на датчика. Успех!

 

А дали не е от замърсени клеми на таблото? И при мен играе, ама като си го получи кат' руски телевизор - се оправя... там отгоре и отдясно! Опирам се на база изчезналите покзания на дисплея и т.н. тая кола си има нейните болести и явно не е направена за по-дълга експлоатация.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Да. Вътре в самото табло контакта междy електромагнита който върти стрелката и платката го прави този проблем. Решава се като се калайдиса наново контактният пад на платката.

 

Снимки:

https://drive.google.com/file/d/1gUrwK4rdmbHmElLMT2twBSuoby856Gly/view?usp=sharing

https://drive.google.com/file/d/1yRcQVGAMiAksTSIMkUsTFMT19hbgdst4/view?usp=sharing

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...