bati joro Публикувано 21 юни 2019 Публикувано 21 юни 2019 При подаване на контактпоказва 60 ,а прикаране градско подминава 160.Колеги дайте идея от какво е и как да се оправи.Предварително благодаряhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат
Denislavsd Публикувано 21 юни 2019 Публикувано 21 юни 2019 При подаване на контактпоказва 60 ,а прикаране градско подминава 160.Колеги дайте идея от какво е и как да се оправи.Предварително благодаряhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif И моят взе да показва с 20-30 километра отгоре.И не е много приятно. Цитат
bati joro Публикувано 22 юни 2019 Автор Публикувано 22 юни 2019 Колега здравей,ако откриеш решението на проблема пиши и аз ако разбера ще пиша http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат
MuxoB Публикувано 22 юни 2019 Публикувано 22 юни 2019 (редакция) Проблема ви е свързан с датчика на скоростта който се намира на гърба на скоростната кутия. Има изписано доста във форума. Лесно ще го локализирате ако сте под колата. Монтажа е лесен, трябва да свалите една метална скоба която държи датчика и да го извадите. Слагате новия по обратния ред. Скоростната кутия е на Рено и датчика също. Редактирано 22 юни 2019 от MuxoB Цитат
bati joro Публикувано 23 юни 2019 Автор Публикувано 23 юни 2019 Колега благодаря за отговора ,но майстора каза ,че щом работи покавайки грешно проблема е в таблото.http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат
MuxoB Публикувано 24 юни 2019 Публикувано 24 юни 2019 Щом майстора е казал... А изчетохте ли темите във форума ? Цитат
YoKK Публикувано 24 юни 2019 Публикувано 24 юни 2019 Майсторът си няма и идея за какво иде реч. Явно смята, че като на колите от '80-те се е развалил въртока на жилото в километража. Нищо, нека ти разглоби таблото, пък накрая ще смени и датчика, за който има много писано, но не искаш да го прочетеш. Цитат
bati joro Публикувано 24 юни 2019 Автор Публикувано 24 юни 2019 Добро утро колега с удоволствие ще прочета написаното ,но как да го намеря,моля да помогнеш как да се ориентирам и извинявай че те притеснявам с моята некомпетентност.Предварително благодаряhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат
MuxoB Публикувано 24 юни 2019 Публикувано 24 юни 2019 Колега, както се казва това сме го играли вече. Майстора ще ви пренавие стрелката на оригиналното табло няколко пъти и ще ви развали иначе оригиналното работещето такова, а в него са ви запаметени километрите на колата. По пътя на таблото, вашият "майстор" ще ви вземе едно "много хубаво" втора ръка от неправилния модел Спейс-стар за което ще платите минимум 100лв. Понеже старото вече ще е с пренавита стрелка няма да отчита правилно. Общо взето филма е голям. Сменете си датчика и си направете си труда да прочетете внимателно форума, той е за това. Цитат
Denislavsd Публикувано 24 юни 2019 Публикувано 24 юни 2019 Колега, както се казва това сме го играли вече. Майстора ще ви пренавие стрелката на оригиналното табло няколко пъти и ще ви развали иначе оригиналното работещето такова, а в него са ви запаметени километрите на колата. По пътя на таблото, вашият "майстор" ще ви вземе едно "много хубаво" втора ръка от неправилния модел Спейс-стар за което ще платите минимум 100лв. Понеже старото вече ще е с пренавита стрелка няма да отчита правилно. Общо взето филма е голям. Сменете си датчика и си направете си труда да прочетете внимателно форума, той е за това. При мен още като дам на контакт и стрелката скача над 20км.Проблемът пак ли е в този датчик колега? :drinks: Цитат
MuxoB Публикувано 24 юни 2019 Публикувано 24 юни 2019 При мен още като дам на контакт и стрелката скача над 20км.Проблемът пак ли е в този датчик колега? :drinks: Да Цитат
YoKK Публикувано 24 юни 2019 Публикувано 24 юни 2019 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36625&st=0&p=339686&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry339686http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36366&st=0&p=338269&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry338269http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22052&st=0&p=220371entry220371http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24080&st=0&p=236704&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry236704http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17184&st=0&p=178960&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry178960http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16301&st=0&p=171366&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry171366 Ето част от темите. Ако нямаш пълно доверие на майстора, по- добре е да се консултираш и с друг. Аз лично бих започнал с почистване на датчика. Успех! Цитат
bati joro Публикувано 24 юни 2019 Автор Публикувано 24 юни 2019 Благодаря на всички ,които споделиха опит.Желая на всички безаварийно и весело лято http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gifhttp://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Цитат
sim5 Публикувано 24 юни 2019 Публикувано 24 юни 2019 (редакция) При мен още като дам на контакт и стрелката скача над 20км.Проблемът пак ли е в този датчик колега? :drinks: Ммм, НЕ! Това обикновено се получава след разкачане на акумулатора, после при закачането компютъра си прави проверки и при закачане на клемата стрелките на скоростомера и оборотомера отиват от нула до Макс. и като се връщат и ударят в колчето на нулата и стрелката се отмества по-нагоре и показва с 10-20 км/час повече.Същото се получава и при сваляне и поставяне на таблото. За да се оправи това се прави следното:1. Разглобява се таблото.2. Дава се на контакт!!!3. С ръка се превърта стрелката до макс. положение като се оставя малко по-рязко да се удари в колчето на Макс-а, след което внимателно се връща обратно до нула(без да се удря рязко в него)., .4. С пръст се понатиска стрелката в центъра, за да се позастопори в това положение.5. Замерва се скоростта, показвана от скоростомер(с GPS или друг автомобил до теб).6. Ако резултатът не е задоволяващ те, се повтаря т.3.7. Ако тогава пък показва по-малко от истинскта скорост, се плавно се превърта до Макс и по-рязко се пуска да чукне в нулата.8. И така докато настоиш задоволяващи те показания.9. Сглобява се таблото и караш с кеф! Моля, колеги, не спамете ! Методът е пробван многократно и ВИНАГИ С УСПЕХ! P.S.: Научено от руски форум. Редактирано 24 юни 2019 от sim5 Цитат
Denislavsd Публикувано 25 юни 2019 Публикувано 25 юни 2019 Ммм, НЕ! Това обикновено се получава след разкачане на акумулатора, после при закачането компютъра си прави проверки и при закачане на клемата стрелките на скоростомера и оборотомера отиват от нула до Макс. и като се връщат и ударят в колчето на нулата и стрелката се отмества по-нагоре и показва с 10-20 км/час повече.Същото се получава и при сваляне и поставяне на таблото. За да се оправи това се прави следното:1. Разглобява се таблото.2. Дава се на контакт!!!3. С ръка се превърта стрелката до макс. положение като се оставя малко по-рязко да се удари в колчето на Макс-а, след което внимателно се връща обратно до нула(без да се удря рязко в него)., .4. С пръст се понатиска стрелката в центъра, за да се позастопори в това положение.5. Замерва се скоростта, показвана от скоростомер(с GPS или друг автомобил до теб).6. Ако резултатът не е задоволяващ те, се повтаря т.3.7. Ако тогава пък показва по-малко от истинскта скорост, се плавно се превърта до Макс и по-рязко се пуска да чукне в нулата.8. И така докато настоиш задоволяващи те показания.9. Сглобява се таблото и караш с кеф! Моля, колеги, не спамете ! Методът е пробван многократно и ВИНАГИ С УСПЕХ! P.S.: Научено от руски форум. Точно след сваляне на акумулатора се получи това разминаване в километрите.Ще трябва да го изпробвам този метод.Благодаря колега! :drinks: Цитат
Беки Публикувано 13 януари 2020 Публикувано 13 януари 2020 Здравейте,Да се включа и аз.Мойта е Спейс стар 1,9 дизел..Проблемъте, че докато е студена километражът не работи и като загрее изведнъж скача на колкото трябва.. Цитат
kentavar Публикувано 13 януари 2020 Публикувано 13 януари 2020 Това е тема, в която искам и аз да споделя моя проблем със скоростомера на Спейс стар 1,3 бензин. При градско шофиране (10-15 км) проблем с показанието на скоростомера нямам, но при извънградско шофиране след 80-100 км стрелката пада на нула. Забелязвам, че май се влия от преключвателя на парното. При изключване от скорост и спускане по наклон за около 2-3 минути скоростомера се включва. Отначало си мислех, че проблема е в датчика на скоростната кутия, но не съм много сигурен. Някой имал ли е подобен проблем. Имал съм случай, при който съм карал от Пловдив до София без да се включи скоростомера, показанията за изминати километри не се отчитат, а борд компютъра започва да показва по-голям разход. Буксата на датчика е чиста, но проблем си има. Замислям се за проблем, като студена спойка по таблото също. Ако имате решение споделете го. Цитат
MuxoB Публикувано 16 януари 2020 Публикувано 16 януари 2020 Това е тема, в която искам и аз да споделя моя проблем със скоростомера на Спейс стар 1,3 бензин. При градско шофиране (10-15 км) проблем с показанието на скоростомера нямам, но при извънградско шофиране след 80-100 км стрелката пада на нула. Забелязвам, че май се влия от преключвателя на парното. При изключване от скорост и спускане по наклон за около 2-3 минути скоростомера се включва. Отначало си мислех, че проблема е в датчика на скоростната кутия, но не съм много сигурен. Някой имал ли е подобен проблем. Имал съм случай, при който съм карал от Пловдив до София без да се включи скоростомера, показанията за изминати километри не се отчитат, а борд компютъра започва да показва по-голям разход. Буксата на датчика е чиста, но проблем си има. Замислям се за проблем, като студена спойка по таблото също. Ако имате решение споделете го. Проблемът е в датчика за скоростта монтиран на гърба на скоростната кутия. Датчика е френски, каквато е и кутията. За смяната не ви трябва нищо повече от това да сте легнали под колата. За 6год. и половина и 220000км. изминати със Спейс Стара (1.3) всички проблеми които съм имал са били свързани с "надеждните"френски модули в нея. Колата е уникално здрава ;) Цитат
kentavar Публикувано 18 януари 2020 Публикувано 18 януари 2020 Проблемът е в датчика за скоростта монтиран на гърба на скоростната кутия. Датчика е френски, каквато е и кутията. За смяната не ви трябва нищо повече от това да сте легнали под колата. За 6год. и половина и 220000км. изминати със Спейс Стара (1.3) всички проблеми които съм имал са били свързани с "надеждните"френски модули в нея. Колата е уникално здрава ;)Благодаря Ви за отговора колега. Цитат
ste_fun Публикувано 6 ноември 2020 Публикувано 6 ноември 2020 http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36625&st=0&p=339686&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry339686http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=36366&st=0&p=338269&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry338269http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=22052&st=0&p=220371entry220371http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=24080&st=0&p=236704&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry236704http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=17184&st=0&p=178960&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry178960http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=16301&st=0&p=171366&hl=%D1%EA%EE%F0%EE%F1%F2%EE%EC%E5%F0&fromsearch=1entry171366 Ето част от темите. Ако нямаш пълно доверие на майстора, по- добре е да се консултираш и с друг. Аз лично бих започнал с почистване на датчика. Успех! А дали не е от замърсени клеми на таблото? И при мен играе, ама като си го получи кат' руски телевизор - се оправя... там отгоре и отдясно! Опирам се на база изчезналите покзания на дисплея и т.н. тая кола си има нейните болести и явно не е направена за по-дълга експлоатация. Цитат
gak Публикувано 25 ноември 2020 Публикувано 25 ноември 2020 Да. Вътре в самото табло контакта междy електромагнита който върти стрелката и платката го прави този проблем. Решава се като се калайдиса наново контактният пад на платката. Снимки: https://drive.google.com/file/d/1gUrwK4rdmbHmElLMT2twBSuoby856Gly/view?usp=sharinghttps://drive.google.com/file/d/1yRcQVGAMiAksTSIMkUsTFMT19hbgdst4/view?usp=sharing Цитат
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.