Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Galant V6 и газов инжекцион Brc Sequent


silveria

Препоръчано мнение

Нека аз да споделя за цените.........в момента много шуми около българската BSM АГУ..........тя се произвежда до моята работа, на 7-ми км. до ЗИТ...........цената на пълен комплект за 5 цилиндров мотор на Ауди е ...............760 лв. без тръбите.......a търговците я продават за 1550 лв. :icon_censored: Аналогично е и положението с на Стефан Галана, тя сигурно струва 800-900 лв. но я продават за 2000лв. :icon_censored: За съжаление колкото и невероятно да звучи е факт.............. :icon_blush: лошото е че БСМ не искат да продават на крайни клиенти устройствата.......... :icon_censored: Газаджиите ни дерат яко............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

900 лв :icon_doh: даже и 1100 да е пак е по-добре от 2300 :icon_crying: Преди сериозно се замислях за газова на "зверчето", но в сегашното ми финансово състояние тези 2000 лв. ми се струват почти мечта :icon_blush: а да рискувам с нормални газови и то на такава кола някакси ми потреперват мартинките :icon_blush: :icon_hmm:

Интерестно е ако се намери от някаде всички необходими елементи за монтаж, които излизат толкова скъпо, колко ще излезе монтажа само :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ-ея е прав и аз дочух за BSM и цените им на едро подобна информация. Моята е BSM и излезе 1450 лв (всичко) , но не казвам , че навсякъде е толкова - на мен ми излезе толкова , което според мен е някакъв приличен вариант и газаджиите не са ме порязали твърде много (все пак и те трябва да печелят нещо).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нека аз да споделя за цените.........в момента много шуми около българската BSM АГУ..........тя се произвежда до моята работа, на 7-ми км. до ЗИТ...........цената на пълен комплект за 5 цилиндров мотор на Ауди е ...............760 лв. без тръбите.......a търговците я продават за 1550 лв. :icon_censored: Аналогично е и положението с на Стефан Галана, тя сигурно струва 800-900 лв. но я продават за 2000лв. :icon_censored: За съжаление колкото и невероятно да звучи е факт.............. :icon_blush: лошото е че БСМ не искат да продават на крайни клиенти устройствата.......... :icon_censored: Газаджиите ни дерат яко............. :icon_blush:

 

 

Ето още една причина да се амбицираме и да си направим собственна разработка. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По скоро въпросната фирма трябва да си направи "заводски" сервиз в който да ги поставят на някакви по прилични цени. Така ако е наистина добра и се продава, ще имат доста желаещи да я сложат директно при тях - който не иска да чака винаги може да отиде при някой газаджия който ще му вземе повечко но ще му спести чакането. Реалната конкуренция е най-добрият вариант за смъкване на цените на нещо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ, защо не приказваш с тях да ти продават на теб тези инжекциони, дори само ЕКУ-то с кабелите, другото

е универсално (почти) и да ги монтираш ти или някой друг от клуба, има достатъчно грамотни и способни хора !

А междудругото, читави ли са тези газови, нямам никаква информация за тях?

 

Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми защото нямам къде да ги монтирам.............когато си направя сервиз( ехх, мечти) тогава ще е друго.......... :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Колеги може ли да дадете координати на BRC - Дружба, и на Армянов? Аз питах за газова за V6 на околовръстното (близо до Драгалевци) където монтират, и ме препратиха някъде по бул. Дондуков преди моста Чавдар вдясно (посока Х. Димитър) ?!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето сайта колега http://www.brcbg.com/ Адреса е ж.к. Дружба 1 ул."Кап.Списаревски"28 до "Соларис" с-у бл.59

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Честито за газовата!

Обаче поне в Германия е задължително извода за зареждането да е извън колата.

Най - често ги слагат до тази за бензина и отвън не се вижда нищо. Там е и най-безопасно. Мисля, че се слага някакъв друг извод (по-малък) за да се събере на ограниченото място там. При зареждане се ползва адаптор. Идеята е, че ако протече от там в купето може да се натровят хората или да се подпалят. А когато е навън изтича всичко навън и няма подобни проблеми. Другото е, че трябва извода да е поставен от страни на колата а не отзад. Може и да бъркам де.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

DJ, защо не приказваш с тях да ти продават на теб тези инжекциони, дори само ЕКУ-то с кабелите, другото

е универсално (почти) и да ги монтираш ти или някой друг от клуба, има достатъчно грамотни и способни хора !

А междудругото, читави ли са тези газови, нямам никаква информация за тях?

 

Поздрави.

Аз си сложих такава, още като си взех ранърчето. верно, не е V6, 4g93 е двигателят. 1200 лв ми излезе в началото на юли. поставяне - като тръгнеш от х-л Хемус към Спартак, малко преди басейна от лявата страна на улицата (убий ме не им помня името, сини врати). за няма 3 мес съм и направил на миличката ми колица 14 000км, никакви грижи. разход на този двигател ми дава при 120-130 км/ч не повече от 10.5 на газ. при 160 - 170 - ок. 13. та спирам често за презареждане ;-) не знам за другите газаджии, но там ме обслужиха перфектно. дори ми казаха - ела, като я покараш, ще те оправим без пари. ама не ходя, че да не я развалят. само на много високи обороти (над 5000) ми прекъсва, ама няма как да го регулира в градски условия. ГИ трябва според мен да е задължително, обикновена просто няма да сложа на :mitsu-smiley: !

относно продаването на едро, отнасящо DJ-я - само правата в/у софтуеъра са 11 000 лв (така ми каза приятел, позаинтересувал се). въви на уиндоус 98, трудно ми го подкараха на ХР. Пък относно неговите мечти за собствен сервиз - какво да кажа, ако успее - само там ще ходим! дано не се налага, де! ама когато....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Аз си сложих такава, още като си взех ранърчето. верно, не е V6, 4g93 е двигателят. 1200 лв ми излезе в началото на юли. поставяне - като тръгнеш от х-л Хемус към Спартак, малко преди басейна от лявата страна на улицата (убий ме не им помня името, сини врати). за няма 3 мес съм и направил на миличката ми колица 14 000км, никакви грижи. разход на този двигател ми дава при 120-130 км/ч не повече от 10.5 на газ. при 160 - 170 - ок. 13. та спирам често за презареждане ;-) не знам за другите газаджии, но там ме обслужиха перфектно. дори ми казаха - ела, като я покараш, ще те оправим без пари. ама не ходя, че да не я развалят. само на много високи обороти (над 5000) ми прекъсва, ама няма как да го регулира в градски условия. ГИ трябва според мен да е задължително, обикновена просто няма да сложа на :mitsu-smiley: !

относно продаването на едро, отнасящо DJ-я - само правата в/у софтуеъра са 11 000 лв (така ми каза приятел, позаинтересувал се). въви на уиндоус 98, трудно ми го подкараха на ХР. Пък относно неговите мечти за собствен сервиз - какво да кажа, ако успее - само там ще ходим! дано не се налага, де! ама когато....

 

Тези юнаци на бул. Арсеналски , за които говориш , не е като да продават много евтино , но има 1-2 момчета дето ги чуват нещата там и дано някой от тях ти е правил уредбата. Аз съм ходил там няколко пъти за старата бангия , но само на един човек съм давал да я човърка , а той накрая ме мразеше като ме видеше със стария кошер :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз си сложих такава, още като си взех ранърчето. верно, не е V6, 4g93 е двигателят. 1200 лв ми излезе в началото на юли. поставяне - като тръгнеш от х-л Хемус към Спартак, малко преди басейна от лявата страна на улицата (убий ме не им помня името, сини врати). за няма 3 мес съм и направил на миличката ми колица 14 000км, никакви грижи. разход на този двигател ми дава при 120-130 км/ч не повече от 10.5 на газ. при 160 - 170 - ок. 13. та спирам често за презареждане ;-) не знам за другите газаджии, но там ме обслужиха перфектно. дори ми казаха - ела, като я покараш, ще те оправим без пари. ама не ходя, че да не я развалят. само на много високи обороти (над 5000) ми прекъсва, ама няма как да го регулира в градски условия. ГИ трябва според мен да е задължително, обикновена просто няма да сложа на :mitsu-smiley: !

относно продаването на едро, отнасящо DJ-я - само правата в/у софтуеъра са 11 000 лв (така ми каза приятел, позаинтересувал се). въви на уиндоус 98, трудно ми го подкараха на ХР. Пък относно неговите мечти за собствен сервиз - какво да кажа, ако успее - само там ще ходим! дано не се налага, де! ама когато....

За кой софтуер говориш, че струва 11 000 лв.?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За кой софтуер говориш, че струва 11 000 лв.?

Правата , върху които ти получаваш правото да ползваш софта..............иначе има и орязана версия , която може да се дръпне от сайта им, но не си е работа, мен ми трябва интерфейсния кабел за БСМ -АГУ-та............ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Правата , върху които ти получаваш правото да ползваш софта..............иначе има и орязана версия , която може да се дръпне от сайта им, но не си е работа, мен ми трябва интерфейсния кабел за БСМ -АГУ-та............ :icon_blush:

И аз искам да се сдобия с този кабел, но е трудна работа от БСМ, по принцип може да се опитам с връзки да го взема, както успях да взема и инсталацията. Другия вариант е да изкопирам кабела, който ми бяха дали на заем за настройката на газовата. А колкото до самия софтуер, мисля че и орязаната версия върши работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да се сдобия с този кабел, но е трудна работа от БСМ, по принцип може да се опитам с връзки да го взема, както успях да взема и инсталацията. Другия вариант е да изкопирам кабела, който ми бяха дали на заем за настройката на газовата. А колкото до самия софтуер, мисля че и орязаната версия върши работа.

Ами дай да го изкопираме...........пасивен ли е или активен.....т.е. има ли електронно преобразуване на сигналите???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами дай да го изкопираме...........пасивен ли е или активен.....т.е. има ли електронно преобразуване на сигналите???

Да, има. Иначе друго си един обикновен кабел, единствено накрайник за БСМ трябва да се намери, но той си е стандартен. Ще пробвам за другата седмица, ако не им трябва на хората, да го изкрънкам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, има. Иначе друго си един обикновен кабел, единствено накрайник за БСМ трябва да се намери, но той си е стандартен. Ще пробвам за другата седмица, ако не им трябва на хората, да го изкрънкам.

е , тогава става по сложно.............в какво седи електрониката?? Кутийка или.........?? Далли се отваря или е запоена/ капсулована? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

е , тогава става по сложно.............в какво седи електрониката?? Кутийка или.........?? Далли се отваря или е запоена/ капсулована? :icon_blush:

В кутийка е, не е капсулована, много лесно се отваря, има една интегрална схема вътре. Човек, който разбира, мисля че бързо би я направил.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В кутийка е, не е капсулована, много лесно се отваря, има една интегрална схема вътре. Човек, който разбира, мисля че бързо би я направил.

 

И ако е 16 кр. работата е на 90% ясна :icon_blush: . Това е обикновен интерфеисен кабел с МАХ232 (или нещо от сорта). При повечето газови инжекциони се ползва за насторика една и съща схема. Разликата е само в изводите и dongle-то което се закача на USB-то. Ако няма такова dongle, схемата ще се имитира лесно. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_rock: Eкстра!!! Тези работи звучат чудесно, а от към метановите инжекциони- същото ли е положението или и там е по-сложно!?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И ако е 16 кр. работата е на 90% ясна :icon_blush: . Това е обикновен интерфеисен кабел с МАХ232 (или нещо от сорта). При повечето газови инжекциони се ползва за насторика една и съща схема. Разликата е само в изводите и dongle-то което се закача на USB-то. Ако няма такова dongle, схемата ще се имитира лесно. :icon_dance:

Специално този кабел е по-стар и е за serial port.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Специално този кабел е по-стар и е за serial port.

Интерфейса с MAX232 може да се закачи и на serial port на компа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...