Премини към съдържание

Galant V6 и газов инжекцион Brc Sequent


silveria

Препоръчано мнение

Колеги сложих си газов инжекцион от вносителя BRC България и поствам снимчици тук как са се справили пичовете. Уикенда пътувахме в провинцията и не мога да кажа че забелязвам разлика във вървенето на колата на газ и бензин. След засичане излезе че ми гори ~12/100 газ. Цялата операция по поставянето отне 2 дена и струва 2300 (аз ще си върна ДДС, така че 1800 в случая). Ето резултата:

 

 

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами, честито! Дано да не ти създава проблеми! Много кабели-много нещо :icon_crying: Това 12/100 градско, извънградско или смесено е??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега екстра е инсталацията, добре са сложили и резервоара. :yes3: Дай някакви по-подробни впечатления за разходи и въобще каквото се сетиш.

П.П. По този начин има ли проблем с резервната гума и инструментите, както и каде е монтиран отвора за зареждане ако може да дадеш някоя и друга снимка? :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@GT Power: Разхода е 1/3 градско + 2/3 извънградско с средна скорост около 140км/ч. Иначе кабелака няма как .. даже има 2 филтъра които трябва да се сменят на 15 000 км.

@Viper: Впечатления депърва ще трупам, тъй като в Четвъртък я сложиха и това беше първото ми излизане с нея .. Иначе ако кликнеш на първата снимка се вижда каде ми изкараха отвора за зареждане (най-вдясно). Аз исках да не ми дупчат купето, иначе отвън щяха да я сложат. Намира се точно в края на купето, като по този начин остатъчната газ при вадене си излиза навън и съответства с европейските наредби. Поставянето е върху 2 тръби (нещо като успоредка), за да не режат дъното на багажника. По този начин хем се нанесоха минимални вреди по колата, хем мога да си ползвам резервната гума и инструменти отдолу както ако нямаше бутилката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Честито! Със здраве да си я ползваш. :)

Така както гледам се затруднява сипването на масло през капачката, или само така ми се вижда на снимката?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Светльо целия ред дюзи е закрепен с 1 болт на който преди седеше пластмасовото покривало на двигателя. Не обърнах внимание дали ще пречи наистина (все пак може да се ползва фуния за спомагателно средство), но дори и да не става така, винаги може да се развие за смяната и после да се закрепи пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми харесва единствено че не са ти сваляли колекторите при дупченето..........и така металните стружки най вероятно са влезнали в ..........мотора :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на масло наближава така или иначе, но ако наистина стружки бяха влезнали вътре, то нямаше ли моментално да си имам проблеми .. задрал клапан и т.н?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Смяната на масло наближава така или иначе, но ако наистина стружки бяха влезнали вътре, то нямаше ли моментално да си имам проблеми .. задрал клапан и т.н?

Божа работа е.............те и на това разчитат.......... :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въх .. ще отида още тази седмица да поразпитам какво и как са правили. Дали при смяната на маслото може да съм сигурен че и да е имало стружка е паднала с него или трябва да се промие двигателя?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въх .. ще отида още тази седмица да поразпитам какво и как са правили. Дали при смяната на маслото може да съм сигурен че и да е имало стружка е паднала с него или трябва да се промие двигателя?

Ма те падат в цилиндрите директно, не в маслото.......което е по лошо.............

Чувал съм не един коментар на газаджии на въпрос " ........е как после ги вадите ?."............. епа не ги вадим, те сами си излизат или изгарят" :icon_censored:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ма те падат в цилиндрите директно, не в маслото.......което е по лошо.............

Чувал съм не един коментар на газаджии на въпрос " ........е как после ги вадите ?."............. епа не ги вадим, те сами си излизат или изгарят" :icon_censored:

 

Колекторът нали е алуминиев? Стружките са с много по-малка твърдост от цилиндри, сегменти, и надиране не може да има, мисля... а масата им е много малка и кинетичната енергия от ударите им е също малка... И докато са в дисперсна форма (разпръснати равномерно в обема), а не стопено топче алуминий, не би трябвало да е проблем... Дали това е вярно на практика? :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е че досега не съм чувал някой да има проблеми с мотора заради това, но ако колектора е от друга , по твърда сплав и те да си мислят че е алуминии тогава не знам .........не е хубаво така да се оставят нещата , те по същата логика нямаше да слагат възд. филтър - нали прахта във въдуха е по мек от буталата........ :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

нали прахта във въдуха е по мек от буталата........ :icon_blush:

Аа това хич не е сигурно - сети се за пясъка... :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За BRC в Дружба ли става въпрос? Аз имам записан час там на 10 септември да газифицират и мойто Galant :first: !!

Честито !!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За BRC в Дружба ли става въпрос? Аз имам записан час там на 10 септември да газифицират и мойто Galant :first: !!

Честито !!

Мерси на всички за пожеланията :) .. Да за сервиза в Дружба 1 става въпрос. Хората са много приятни и спокойни, не като повечето майстори които съм свикнал да гледам. Въпреки забележката на Dj-я че до сега оплакал се няма, то аз ще отида да ги питам и без това имам и няколко други въпроса. Ако дадат задоволително обяснение, то ще пиша тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм слагал няколко стандартни газови при тях. Не съм имал проблеми.

Но газовия им инжекцион е скъп. Български инжекцион за шестак излиза около 1600лв.

 

Но нека някой по-запознат направи сравнение между двата.

 

Трябва да стимулираме родното производство!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Сравнения няма. Отивате при Армянов, давате 700 лева за Lovato (за V6 двигателя) с бутилка в резервната гума и обикновена газова и колата работи като часовник. Станката така направи и сега е предоволен. :aero:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Почваме да разводняваме темата с приказки при еди си кой за еди си колко. Темата не съм я имал предвид като реклама на BRC, камо ли пък на БГ вносителя. При Армянов ако става дума и аз бях доволен но като идеше реч за вакумна. Иначе за тоя дзвяр не ми се експериментираше и бях решил че ще е газов инжекцион. Иначе ето цените за БГ газовия който споменава колегата Нико: http://stargas-bg.com/price. Мислиш ли че не съм ги гледал при положение че 1-ви излизат на търсене на "газов инжекцион" в google. Звъннах на телефона им и не останах много доволен от отношението към бъдещ клиент. Иначе при цена 1600 за БГ уредба, а 1800 за BRC (колкото на мен ми излиза) мисля че е ясен избора. Да не говорим че гаранцията при BRC за газов инжекцион е 18 месеца а не 12 като при въпросните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin
Не че искам да кажа нещо,но колегата Chepa не беше много доволен от Армянов...

 

Така е. Всеки има право на мнение и добре, че Сашо (Chepa) беше споделил за този проблем. Така се случи, че аз бях пряк участник, и се опитах да помогна на колегата.

От друг страна аз съм доволен от Армянов. Има доста хора в клба, които са слагали при него и също са били доволни. При него сме слагали на 4 наши коли, от които вече 2 сме продали, но имаме поглед върху тях.

Мисълта ми беше, че не ставаше въпрос за реклама на този или онзи газаджия, а че 6 цилиндровия Галант понася безпроблемно газта точно, както 4 цилиндровия, но има малко повече работа по него и затова цената не е 600, а 700 лева.

Оскъпяването идва и от това, че емулатора не е български, а италиански.

Иначе ако човек може да си позволи и би искал газов инжекцион, както Стефчо направи, е много добро решение.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хмм аз ще споделя , че при Армянов преди няколко месеца ми казаха - 2250 и 2500 (две различни марки) за газовия инжекцион и натъртиха , че само газов инжецион ще сложат на мойта ....друг вариант нямало. Така или иначе , друго не мога да кажа за тях , защото не са работили по колата ми. Още нещо - silveria - ти можеш да си "оправиш" ДДС-то, което, между другото, на 2300 общо е 383 лв и някакви стотинки , т.е излиза 1916 лв (без ДДС), но реално физическите лица трябва да си плашат и ДДС-то , та затова си остава над 2000 лева при всички положения (за обикновен човек)....колкото до българския - 1450 лв - крайна цена - мисля , че има разлика. Както и да е , не е това въпроса в темата , важното е да си доволен и да си я караш със здраве :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вярната сметка е 2300 : 1,2 = 1916лв. Иван е прав в сметката, понеже 2300 е брутна стойност т.е. основа + ДДС (1916+384=2300лв)!

Стеф, а както го смяташ ти излиза, че слагаш 20% ДДС върху 2300лв което бруто (основа + ДДС) става 2300+460=2760лв. :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...